Is daar geen medisch tuchtcollege voor die zo iemand dan gedwongen opname in quarantaine ehhh aanbiedtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een asociale teringcollega's heb ik ook.
Loopt er 1 rond met waterpokken in de besmettelijke fase. En dan een houding hebben van ach, als je ziek wordt heb je pech.
Flikker op zeg, het is hier een ziekenhuis, straks steekt ze nog een paar patienten oid aan
Ontslaan per direct met haar domme rotkop.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is daar geen medisch tuchtcollege voor die zo iemand dan gedwongen opname in quarantaine ehhh aanbiedtof zo? Of gewoon op medische gronden op non-actief stelt? Dat lijkt me niet zo moeilijk in een medische organisatie?
Tuurlijk niet, ze zullen het wel weer zien als een manier om extra klanten te trekkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Lekker dan. Wordtie niet naar huis geschopt dan?
Flashquote:
meer dan de kosten zeg maar?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:44 schreef Pheno het volgende:
Winst met de loterij. Niet dat ik nu kan emigreren, maar het begin is er
Dat schiet al op dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb 22,40 gewonnen in de koninginnedagloterij trouwens
bijna m'n lootjes eruit
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb vanochtend moeten tanken, 1,499.
Maar voor 15 euro getankt, 't is wel goed met die dure benzinestations
Gisteren rekende iemand 150 euro af bij de Esso. Belachelijk die prijzen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Je realiseert je wel dat je tank nu ook eerder leeg is hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Niet zo oneerbiedig over mijn voiture hee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:49 schreef JDude het volgende:
Je realiseert je wel dat je tank nu ook eerder leeg is he.
Ik blijf wel lekker met de trein doortuffen.
En af en toe met de Renault Kliko van Kuuk natuurlijk.
jaquote:
heul harder dan bij de bankgiroloterijquote:
Dat doe ik zeker hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat je tank nu ook eerder leeg is he.
Ik blijf wel lekker met de trein doortuffen.
En af en toe met de Renault Kliko van Kuuk natuurlijk.
lpg/benzine combi? Of een vrachtwagen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gisteren rekende iemand 150 euro af bij de Esso. Belachelijk die prijzen.
Ik merk er niets van. Straks maar weer volgooienquote:
Mors er nog ff wat naast hee, en ga dan ff je toerenegrenzer testen voor een stoplicht of zoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik merk er niets van. Straks maar weer volgooien
Je baas betaald?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik merk er niets van. Straks maar weer volgooien
Geen pomp met pinbetaling?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is het zeker; ik kan nu rond de ¤ 1,42 tanken, maar die was nog dicht..
precies. Nadeel, ik mag alleen bij Shellquote:
Ik heb geen VW GTIquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mors er nog ff wat naast hee, en ga dan ff je toerenegrenzer testen voor een stoplicht of zo
Wel een petje op doen he
Het is niet eens jouw probleem natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies. Nadeel, ik mag alleen bij Shelltanken, die uitzuigers.
Maar goed, dat is een luxe probleem.
Die zuipen ook niet genoegquote:
Pinbetaling staat tot dicht als lul staat tot drumstel Sjowhanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, die 1,42 wel, maar die was dus nog dicht.
Ik moet eerst mijn oude auto nog even afrijden. Daarna ga ik weer eens kijken wat er is in de markt. Als ik daarna mijn eigen auto moet gaan kopen dan wordt het een zuinige en anders dan mag ie luxequote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zuipen ook niet genoeg
Zo'n lekkere foute turkenboot niks voor je?
[afbeelding]
Of zoeen bakkie waar ik bij m'n studentenbaantje mee rondreed... 9 keer tanken op een retourtje omgeving Barcelonaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Die zuipen ook niet genoeg
Zo'n lekkere foute turkenboot niks voor je?
Benzine, volgens mij was het zo'n Minivan achtige auto.quote:
Ah, die kan het wel lijen dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Benzine, volgens mij was het zo'n Mini van achtige auto.
Nja, ik kan wel 15km heen&weer rijden naar het dorp verderop waar ze wel een 24/7 tank hebben (shell express)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pinbetaling staat tot dicht als lul staat tot drumstel Sjowhan
Dat is een beetje het grootste waar ik ooit in gereden heb ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Of zoeen bakkie waar ik bij m'n studentenbaantje mee rondreed... 9 keer tanken op een retourtje omgeving Barcelona.
[afbeelding]
Ik was vorige maand in luxemburg, daar was de bezine 1.06quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Wij reden vrijdagmiddag naar Baarle-Nassau/Turnhout, daar was de benzine ¤1,30 ofzo. Had JD net getankt in Breda
In zoeen bakkie zitten als bijrijdster is leukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is een beetje het grootste waar ik ooit in gereden heb ook
Niet tof bij harde wind
Ook ongeveer het grootste waar je met een B-rijbewijs nog mee wegkomt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is een beetje het grootste waar ik ooit in gereden heb ook
Niet tof bij harde wind
Jezus.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik was vorige maand in luxemburg, daar was de bezine 1.06
Twee jaar geleden daar nog benzine getankt onder de euroquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik was vorige maand in luxemburg, daar was de bezine 1.06
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |