voetbal?quote:Op zondag 29 april 2007 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
Is er nog iets op tv vanavond?
Als je zo doorgaat laat ik een voetbal bij je inbrengen ergens met die museumtrein jaquote:
Je doet maar dudequote:Op zondag 29 april 2007 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat laat ik een voetbal bij je inbrengen ergens met die museumtrein ja
Kusje moriquote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga nu wat pjoeteren enzo dan tv kijken in bed en slapenmijn koninginnenacht
![]()
![]()
je doet al meer dan ikquote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga nu wat pjoeteren enzo dan tv kijken in bed en slapenmijn koninginnenacht
![]()
![]()
ja werken en pakken en verhuizenquote:Op zondag 29 april 2007 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kusje mori
Veel plezier nog de komende dagen
wat voor experiment? (ik hap maar vast, stel je voor dat het er alleen maar om gaat wie daarop reageert)quote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil een experiment uitvoeren. Wie wil er als 'slachtoffer' dienen![]()
Halloquote:Op zondag 29 april 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is Esje?
Iets wat ze net op mythbusters lieten zien. Maar wil wel eens weten of dat ook echt werktquote:Op zondag 29 april 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat voor experiment? (ik hap maar vast, stel je voor dat het er alleen maar om gaat wie daarop reageert)
JD heeft alles op, op 3 stukjes na dan.quote:Op zondag 29 april 2007 14:58 schreef Pheno het volgende:
Stuur maar op
Ow ik wounog ff zeggen dat ik het gister heul gezellig vond om ff de BBQ te rulen toen niemand anders het deedquote:
schuiven maarquote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Gratis bier?
Gieten denk.quote:
Topquote:Op zondag 29 april 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow ik wounog ff zeggen dat ik het gister heul gezellig vond om ff de BBQ te rulen toen niemand anders het deedEn dat het heul gezellig was en zow
Kan niet lang duren. Jij, ik, trein, bierquote:Op zondag 29 april 2007 21:32 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer gaan wij meeten Flash?
Je vergeet iemand.quote:Op zondag 29 april 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan niet lang duren. Jij, ik, trein, bier
in volgeorde van belangrijkheid dan
Idd, er komt ook een conducteur langsquote:
Ik vond het dus ook (nogmaals) heel gezellig en leuk jou en pat en de kids ook eens gezien te hebbenquote:
Wanou?quote:
Had ik al gisteravond al, dus nee.quote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Gratis bier?
quote:Op zondag 29 april 2007 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vond het dus ook (nogmaals) heel gezellig en leuk jou en pat en de kids ook eens gezien te hebben
Oh nouja, dan had je het in ieder gevalquote:Op zondag 29 april 2007 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
Had ik al gisteravond al, dus nee.
er bleef niet voor niks over hequote:
Sla vind ik dan ook het lekkerst van de hele bbqquote:Op zondag 29 april 2007 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er bleef niet voor niks over hedus ik geloof van wel, ik in ieder geval wel en ook nogmaals de salade was ook erg lekker
Daaromquote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh nouja, dan had je het in ieder geval
Bar staan is ook leuk!
dat ken ikquote:Op zondag 29 april 2007 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Sla vind ik dan ook het lekkerst van de hele bbq.
Pat gaat die hele foute bril nog in een ander kleurtje bestellen (zilver/zwart), goud is niet zo mijn ding
.
BlingBlingquote:Op zondag 29 april 2007 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat ken ikik heb ook niks met goud maar die bril was verder wel leuk ja
Nouja die ander was ook wel grootquote:Op zondag 29 april 2007 21:57 schreef es70 het volgende:
[..]
BlingBling. Hij zat ook beter dan die ander (wat uiteraard weer aan mijn gebrek aan neus geweten wordt
).
Bril, waar ga je met dat hoofdje heenquote:Op zondag 29 april 2007 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja die ander was ook wel groot
haha maar hij stond op zich ook wel leukquote:Op zondag 29 april 2007 22:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Bril, waar ga je met dat hoofdje heen. En dan zeggen dat dat aan mijn neus ligt
.
.quote:Op zondag 29 april 2007 22:52 schreef Kuukske het volgende:
Neuh ik zit gezellig met JD beetje muziek te luisteren, Fokken, lekker ouwehoeren en klef doen. Oh en bier drinken.
Prima leventje dacht ik zo. En morgen naar de schoonouders
Komt dus vanzelf een keerquote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef Kuukske het volgende:
Als we gaan verhuizen ja.
Die jaquote:Op zondag 29 april 2007 23:39 schreef JDude het volgende:
Floortje en Renate? Floortje Dressing en Renate Verbaan?
Ach, het gaat ook puur om het uiterlijkquote:Op zondag 29 april 2007 23:45 schreef Kuukske het volgende:
Verkeerde venster. Sorry.
Renate Verbaan. Arrogante stok.
Gelukkig wel. Al die tyfusherhalingenquote:
Mja, het is net zoiets als "Baantjers classics". Zeg dan gewoon dat je aan het herhalen bent geslagen ipv het mooier te laten voordoen. Niet dat ik ooit Baantjers kijk overigens. Die travel hotlist is ook maar een compilatie met héél af en toe een andere bestemming ertussen.quote:Op maandag 30 april 2007 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, dat zie je niet alleen bij RTL, maar bij alle zenders. Ze moeten toch een dagvullend programma maken
Is het ook, had het grootste deel van de dingen al gezien. Maar toch vond ik het leukquote:Op maandag 30 april 2007 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het is net zoiets als "Baantjers classics". Zeg dan gewoon dat je aan het herhalen bent geslagen ipv het mooier te laten voordoen. Niet dat ik ooit Baantjers kijk overigens. Die travel hotlist is ook maar een compilatie met héél af en toe een andere bestemming ertussen.
Travel Channel ftw!
Hoiquote:Op maandag 30 april 2007 10:43 schreef es70 het volgende:
Zo, nog een kopje koffie en dan 's kijken of mijn kinderen al rijk zijn.
Ze hebben 't vorig jaar flink opgeknaptquote:Op maandag 30 april 2007 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
En als het niets is kan je ze met zijn allen verzuipen in die haven
Have funquote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze hebben 't vorig jaar flink opgeknapt. Nieuwbouw staat nu tussen al reeds bestaande woningen & bedrijfsruimtes..
Maar over 't festival: 't is altijd wel erg gezellig daar, ga er rond uurtje of 3 even heen, zien of het wat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |