Komt dus vanzelf een keerquote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef Kuukske het volgende:
Als we gaan verhuizen ja.
Die jaquote:Op zondag 29 april 2007 23:39 schreef JDude het volgende:
Floortje en Renate? Floortje Dressing en Renate Verbaan?
Ach, het gaat ook puur om het uiterlijkquote:Op zondag 29 april 2007 23:45 schreef Kuukske het volgende:
Verkeerde venster. Sorry.
Renate Verbaan. Arrogante stok.
Gelukkig wel. Al die tyfusherhalingenquote:
Mja, het is net zoiets als "Baantjers classics". Zeg dan gewoon dat je aan het herhalen bent geslagen ipv het mooier te laten voordoen. Niet dat ik ooit Baantjers kijk overigens. Die travel hotlist is ook maar een compilatie met héél af en toe een andere bestemming ertussen.quote:Op maandag 30 april 2007 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, dat zie je niet alleen bij RTL, maar bij alle zenders. Ze moeten toch een dagvullend programma maken
Is het ook, had het grootste deel van de dingen al gezien. Maar toch vond ik het leukquote:Op maandag 30 april 2007 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het is net zoiets als "Baantjers classics". Zeg dan gewoon dat je aan het herhalen bent geslagen ipv het mooier te laten voordoen. Niet dat ik ooit Baantjers kijk overigens. Die travel hotlist is ook maar een compilatie met héél af en toe een andere bestemming ertussen.
Travel Channel ftw!
Hoiquote:Op maandag 30 april 2007 10:43 schreef es70 het volgende:
Zo, nog een kopje koffie en dan 's kijken of mijn kinderen al rijk zijn.
Ze hebben 't vorig jaar flink opgeknaptquote:Op maandag 30 april 2007 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
En als het niets is kan je ze met zijn allen verzuipen in die haven
Have funquote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze hebben 't vorig jaar flink opgeknapt. Nieuwbouw staat nu tussen al reeds bestaande woningen & bedrijfsruimtes..
Maar over 't festival: 't is altijd wel erg gezellig daar, ga er rond uurtje of 3 even heen, zien of het wat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |