dan zal MM ook zo thuis zijnquote:
die had hoofdpijn, zal wel meteen te bedde duiken denk ikquote:
Ja, en nou een grote snuit hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 01:39 schreef marcb1974 het volgende:
HIer valt het dus ook weer dood
Voor zover er al leven was vandaag
Tuxquote:Op zondag 29 april 2007 08:32 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Ik heb geen uitnodiging ontvangen, anders was ik er wel geweestquote:Op zondag 29 april 2007 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en nou een grote snuit hebben
JIJ durfde niet naar het feest te komen hoor
Milieuterroristquote:Op zondag 29 april 2007 08:39 schreef Pheno het volgende:
Ik wil nu onkruidverdelger in de schuur vinden, eigenlijk. Onkruid dat er al een half jaar staat heeft de onhebbelijke gewoonte gegroeid te zijn. Volgens mij gaan ze hier nieuwe insectsoorten vinden
Ik heb hier geen voegen, dus niet echt nuttigquote:Op zondag 29 april 2007 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Milieuterrorist
Wat dacht je van gewoon een voegenkrabbertje?
Hoe kan je dan onkruid hebben gekkenhuis?quote:Op zondag 29 april 2007 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier geen voegen, dus niet echt nuttig
Gewoon, braakliggend terrein als tuin hebben. Dus geen voegen. We hebben nog niets aan de tuin gedaanquote:Op zondag 29 april 2007 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan je dan onkruid hebben gekkenhuis?
netjes es.. het komt helemaal goed.. ook die wasmachinequote:Op vrijdag 27 april 2007 16:22 schreef es70 het volgende:
Ik ben een echte techneut. Ik heb de bbq in elkaar gezet
.
Alleen jammer dat mijn geheugen mijn technische skills niet helemaal ondersteund. Was wordt doorgaans een stuk schoner als je de wasmachine ook daadwerkelijk aanzet.
Eline?!?!?!?!quote:Op zondag 29 april 2007 10:07 schreef leonieke het volgende:
Iemand die een ideetje wil over onze trouwkaart?
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 april 2007 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eline?!?!?!?!![]()
Je hebt me al die tijd bedrogen
![]()
En terecht zo te horenquote:Op zondag 29 april 2007 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en nou een grote snuit hebben
JIJ durfde niet naar het feest te komen hoor
hier af en toe een zuchtje windquote:
Zijwand is eruit inmiddels, hij ging aan de wandelquote:
Ik ben van plan zo min mogelijk te gaan doenquote:Op zondag 29 april 2007 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, iemand nog plannen voor vandaag?
Nou ja zeg, daar is het toch geen zondag voorquote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben van plan zo min mogelijk te gaan doen, zorgen dat er op tijd gegeten kan worden en de kinderen op een normale tijd op bed liggen. Rust O~.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |