Gos, wat ben jij nog wakker op dit uur. Da's weer slim gedacht.quote:Op zondag 29 april 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Natasia is wel de enige die Brian kan stoppen als ie door het lint gaat.
Ik kan ook sneaky denkenquote:Op zondag 29 april 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Gos, wat ben jij nog wakker op dit uur. Da's weer slim gedacht.
Ze zijn doorgeschakeld naar plan #2. Ze wachten met de actie om meer chantage te kunnen opzetten.quote:Op zondag 29 april 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
Wat is er trouwens met het sigarettengebeuren en pokeren tussen Brian en Jaap gebeurd?
Ze hebben Jaap 80 kontaktpunten laten winnen door elkaar signalen te geven. Daarmee kon Jaap de rokers onder druk zetten: hij zou 4 sigaretten kunnen aansteken en weggooien zodat de rokers een week niet zouden mogen roken. Tevens zette Brian de groep onder druk hem 50 kontaktpunten te geven om zijn moeder en broer te kunnen bellen. Huub weigerde eerst, maar zei vanwege Amanda en het roken uiteindelijk toch ja.quote:Op zondag 29 april 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
Wat is er trouwens met het sigarettengebeuren en pokeren tussen Brian en Jaap gebeurd?
Jaap zal er niet uitgaan vóór de dag van het huwelijk, of Cora moet vanavond naar de streams hebben gekeken en zich bedenken.quote:Op zondag 29 april 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
Ik hoop zoooooooooo dat bij de stemming Brian voor Huub zit en Jaap eruitgooit.......... Dan is het pas echt feest.
Dus Brian had gewoon meer contactpunten dan hij zei?quote:Op zondag 29 april 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben Jaap 80 kontaktpunten laten winnen door elkaar signalen te geven. Daarmee kon Jaap de rokers onder druk zetten: hij zou 4 sigaretten kunnen aansteken en weggooien zodat de rokers een week niet zouden mogen roken. Tevens zette Brian de groep onder druk hem 50 kontaktpunten te geven om zijn moeder en broer te kunnen bellen. Huub weigerde eerst, maar zei vanwege Amanda en het roken uiteindelijk toch ja.
Nee, hij vroeg ze uit de pot, en kreeg ze toen iedereen het goed vond.quote:Op zondag 29 april 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus Brian had gewoon meer contactpunten dan hij zei?
Zijn eigen punten plus 55 uit de pot is genoeg voor 1 telefoontje naar moeder en bezoek van z'n broer.quote:Op zondag 29 april 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg ze uit de pot, en kreeg ze toen iedereen het goed vond.
Die hij overigens na ontvangst van de punten niet eens gebeld heeft, al zei hij dat het was om ze gerust te stellen vanwege eerverleden nacht.quote:Op zondag 29 april 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zijn eigen punten plus 55 uit de pot is genoeg voor 1 telefoontje naar moeder en bezoek van z'n broer.
Het was te laat (ongeveer 00:15) om moeder te bellen. Ze zou al wel in bed liggen volgens Brian. Hij gaat morgen (=zondag) bellen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hij overigens na ontvangst van de punten niet eens gebeld heeft, al zei hij dat het was om ze gerust te stellen vanwege eerverleden nacht.
Twee dagen later was sowieso al veel te laat. Het is gewoon onzin.quote:Op zondag 29 april 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was te laat (ongeveer 00:15) om moeder te bellen. Ze zou al wel in bed liggen volgens Brian. Hij gaat morgen (=zondag) bellen.
Daar hoeft hij haar dan niet meer over te bellen, wanneer hij dat zo zegt weet ze dat ook wel want zij volgt de streams 24/7 volgens mij.quote:Op zondag 29 april 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hij overigens na ontvangst van de punten niet eens gebeld heeft, al zei hij dat het was om ze gerust te stellen vanwege eerverleden nacht.
Het is gewoon een achterbakse, schijnheilige, paranoide, huigelachtige, leugenaar. En dat nog netjes uitgedrukt. Ik heb dit in mijn leven maar een paar keer meegemaakt dat ik zo'n gevoel heb bij iemand. En geloof me!! Ik heb genoeg meegemaakt!quote:Op zondag 29 april 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig users hier zulke mensen in het echte leven tegenkomen. Het kan best dat er genoeg mensen zijn die Brians gedrag volkomen acceptabel vinden, zoals Natasia.quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het is gewoon een achterbakse, schijnheilige, paranoide, huigelachtige, leugenaar. En dat nog netjes uitgedrukt. Ik heb dit in mijn leven maar een paar keer meegemaakt dat ik zo'n gevoel heb bij iemand. En geloof me!! Ik heb genoeg meegemaakt!
Een onmogelijke zaak. Als je vandaag ook maar even de streams kon volgen, heb je kunnen zien dat Amanda als een hondje achter Brian aanloopt.quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
OK, ik ben eruit.
Om het aantal deelnemers te verminderen moet er weggestemd worden.
Nicolaas is waarschijnlijk de eerste.
Wie is de tweede mogelijke kandidaat? Jaap.
Probleem: Jaap heeft dekking van Brian.
Doel: Jaap gedraagt zich schandalig naar Natasia toe. Brian zal dan partij kiezen voor Natasia.
Middel: Stook Jaap op Natasia ongenadig aan te pakken. Laat duidelijk aan Brian merken dat Jaap dat in verbond met Huub doet.
Wie is de derde kandidaat? Amanda
Probleem: Brian houdt Amanda erin.
Middel: doorgaan met Amanda los te weken van Brian
Dan loopt het al tegen half juni of later. September is dichtbij, en kunnnen nogmaals alle bommen los op Natasia, en zij gaat weg.
Blijven over Jaap, Eric, Brian en Huub, en mogelijk 2 nieuwe.
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik parkeer m nog even....quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
OK, ik ben eruit.
Doel: Jaap gedraagt zich schandalig naar Natasia toe. Brian zal dan partij kiezen voor Natasia.
Middel: Stook Jaap op Natasia ongenadig aan te pakken. Laat duidelijk aan Brian merken dat Jaap dat in verbond met Huub doet.
Dan loopt het al tegen half juni of later. September is dichtbij, en kunnnen nogmaals alle bommen los op Natasia, en zij gaat weg.
Blijven over Jaap, Eric, Brian en Huub, en mogelijk 2 nieuwe.
En Amanda niet te vergeten..zij voelt zich zelfs schuldig wanneer hij in haar gezicht spuugt en haar flink weg duwt.. want zij lokte dat uitquote:Op zondag 29 april 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig users hier zulke mensen in het echte leven tegenkomen. Het kan best dat er genoeg mensen zijn die Brians gedrag volkomen acceptabel vinden, zoals Natasia.
Denk je dat ze nooit meer ruzie hebben?quote:Op zondag 29 april 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Een onmogelijke zaak. Als je vandaag ook maar even de streams kon volgen, heb je kunnen zien dat Amanda als een hondje achter Brian aanloopt.
Op zich een prima theorie. Een enkele factor is echter onzeker. De redactie kan op ieder moment de regels een beetje aanpassen en hebben daarmee heel veel sturing in handen. De kijkcijfers, daar gaat het om. En op basis daarvan zitten ze te 'regelen' en 'sturen'.quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
OK, ik ben eruit.
....
Blijven over Eric, Brian en Huub, en mogelijk 2 nieuwe.
Ik zie het duister in na wat we vandaag van haar hebben gezien, helaas. Het lijkt wel of ze NOG gebrander is op Brian na zijn afwijzende gedrag van de afgelopen anderhalve dag.quote:Op zondag 29 april 2007 02:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Denk je dat ze nooit meer ruzie hebben?
Denk je dat het Huub geen derde keer zal lukken Amanda in bed te krijgen?
En Brian weet dat en neemt daar dankbaar gebruik van, en zeker wanneer hij zijn moeder heeft gebeldquote:Op zondag 29 april 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het duister in na wat we vandaag van haar hebben gezien, helaas. Het lijkt wel of ze NOG gebrander is op Brian na zijn afwijzende gedrag van de afgelopen anderhalve dag.
Ik ben er ook bang voor...quote:Op zondag 29 april 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het duister in na wat we vandaag van haar hebben gezien, helaas. Het lijkt wel of ze NOG gebrander is op Brian na zijn afwijzende gedrag van de afgelopen anderhalve dag.
Zijn moeder zal hem in elk geval zeker sterken in zijn geloof dat hij het allemaal alleen maar deed om 'die sloerie' te beschermen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En Brian weet dat en neemt daar dankbaar gebruik van, en zeker wanneer hij zijn moeder heeft gebeld
Heeft weinig nut nu hij een half uurtje geleden in zijn blote togus terror heeft gepleegd.quote:Op zondag 29 april 2007 02:49 schreef avonne het volgende:
APK, wáág het niet te vragen om een striptease
OK, laten we aannemen dat Amanda vanaf nu was is in de handen van Brian.quote:Op zondag 29 april 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn moeder zal hem ook wel waarschuwen voor Amanda en dat hij voor zijn ex moet gaanquote:Op zondag 29 april 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn moeder zal hem in elk geval zeker sterken in zijn geloof dat hij het allemaal alleen maar deed om 'die sloerie' te beschermen.
Amanda vindt Huub best wel leuk. En ze was dronken. En ze is domquote:Op zondag 29 april 2007 02:51 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, laten we aannemen dat Amanda vanaf nu was is in de handen van Brian.
In dat geval vraag ik me af waarom ze dan met Huub in bed dook.
Ik bedoel, als je om iemand geeft, ga je toch niet met zijn grootste kwelgeest en vijand in bed duiken?
Slaan die laatste 2 quotes op Huub of op Brain? (dronken en dom)quote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda vindt Huub best wel leuk. En ze was dronken. En ze is dom![]()
Huub dook bij Amanda in bed, zij was zelf in bed gaan liggen en helemaal van de wereld door de drankquote:Op zondag 29 april 2007 02:51 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, laten we aannemen dat Amanda vanaf nu was is in de handen van Brian.
In dat geval vraag ik me af waarom ze dan met Huub in bed dook.
Ik bedoel, als je om iemand geeft, ga je toch niet met zijn grootste kwelgeest en vijand in bed duiken?
quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Slaan die laatste 2 quotes op Huub of op Brain? (dronken en dom)
Ja en Huub heeft Amanda aangerand.......quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub dook bij Amanda in bed, zij was zelf in bed gaan liggen en helemaal van de wereld door de drank
Op Amandaquote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Slaan die laatste 2 quotes op Huub of op Brain? (dronken en dom)
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 29 april 2007 02:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja en Huub heeft Amanda aangerand.......![]()
dat klinkt als ongewenste intimiteiten....quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub dook bij Amanda in bed, zij was zelf in bed gaan liggen en helemaal van de wereld door de drank
Dan kan het dus nog een keer gebeuren.quote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda geilt best op Huub allerlei mannen, ze had alleen de hik.quote:Op zondag 29 april 2007 02:58 schreef avonne het volgende:
[..]
dat klinkt als ongewenste intimiteiten....
Dat ze niet in staat was om "nee" te zeggen
[..]
Dan kan het dus nog een keer gebeuren.
Waren er indringersquote:Check het verhaal van de wildebrassen die mijn sokken wilden stelen!
Beste Kingjaapers,
Ik begrijp heel goed dat jullie tribute aan mij willen betuigen. Mijn leiderschapscharisma kan niet worden weerstaan.
Maar�..om daarvoor in de bomen te gaan zitten en met een zaklamp mij te gaan seinen gaat wat ver!!
Op zich tof dat de vorige indringers termen als "Huupie, Huupie" schreeuwden en dat het nu veranderd is in "The Godfather is de allerbeste", "Leve de fucking King van de Gouden Kooi", "King Jaap is de baas".
Ik waardeer de intentie enorm hoor, maar in je reet gebeten worden door de waakhonden lijkt me toch niet zo relaxed.
Ik eis tribute, als ik niet genoeg post krijg dan nok ik met de terror en dit weblog, want dan hebben mijn acties kennelijk geen resultaat en zal ik nooit winnen ervan uitgaand dat de kijker uiteindelijk de winnaar bepaald.
Dus ff nokken met jullie inbraak pogingen, want ik ros je eigenhandig in elkaar.
Adiossssssss
Jaapmans.
?quote:Op zondag 29 april 2007 03:07 schreef F04 het volgende:
Nu bezoek?
Ja, uiterst waarschijnlijk. Hebben we eerder ook bij anderen meegemaakt. Gewoon het script doornemen, en dat doen ze vaak 's-nachts in het kantoor.quote:Op zondag 29 april 2007 03:07 schreef F04 het volgende:
Nu bezoek?
Vanaf het hek werd 'n keer wat geroepen toen ze naar het kantoor liepen. Meer niet ......quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 03:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kennelijk![]()
tuig van nowlive, de goudenkooi of vol ws.![]()
Alle terror moet Japio eerst indienen ter goedkeuring. Zijn vorige plannen waren allemaal teruggefloten, hij vertelde dat even geleden nog aan Huub. Zijn 'agenda' is leeg .......quote:Op zondag 29 april 2007 03:16 schreef F04 het volgende:
Script![]()
Lijkt me niet handig voor een real life serie.
Mobiel met internetquote:Op zondag 29 april 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jullie zijn al wel snel weer terug .....
leuk, maar niet sexueel aantrekkelijk, ze vindt hem zelfs lelijkquote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Net als haar beleefdheid toen naar Ilona.quote:Op zondag 29 april 2007 09:05 schreef blomst het volgende:
Natasja toont nog even genegenheid naar Sylvia toe nu het nog kan.
Kotom, een mooie dag om naar het strand te gaanquote:Op zondag 29 april 2007 09:16 schreef Meganog het volgende:
Dit wordt een dag van krokedillentranen, huichelarij een valse sentimenten.
Geen mooie beelden.
je bent eruit????quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
OK, ik ben eruit.
kortom met dit weer iedere dag strand.quote:Op zondag 29 april 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kotom, een mooie dag om naar het strand te gaan![]()
Ik verheug me ook al op de niet mooie beelden.quote:
Ja, dat wordt weer lachen vandaag.quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
OK, ik ben eruit.
Ik ben eerder bang dat een nieuwe weer immuniteit mag geven en als hij dat Huub geeft ligt Huub er uit bij de stemming want dan gaat Eric echt wel mee. En gezien de vuile spelletjes van de redactie zie ik dit gebeurenquote:Op zondag 29 april 2007 09:31 schreef blomst het volgende:
Als er voor Donderag een nieuwe binnen komt is er een hele grote kans dat of Huub of Eric vertrekt.
Als er nog geen nieuwe binnen komt is er een kleine kans dat Huub vertrekt, Eric is wel door de anderen te beinvloeden denk ik.
Ja, want Brian moet DGK winnen omdat dan het prototype van een ideale schoonzoon wint.quote:Op zondag 29 april 2007 09:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat een nieuwe weer immuniteit mag geven en als hij dat Huub geeft ligt Huub er uit bij de stemming want dan gaat Eric echt wel mee. En gezien de vuile spelletjes van de redactie zie ik dit gebeuren
Wat denk je zelfquote:Op zondag 29 april 2007 09:44 schreef blomst het volgende:
Zouden er nog nieuwe miljonairs in de aanbieding zijn?
En toch ben ik niet zo zeker van Huub in deze. Hij maakt wel meer rare bokkesprongen en nu Syl weggaat heeft hij alleen maar Eric als back-up. Maar ik weet niet in hoeverre het pact tussen Huub en Jaap echt is en of hij daar wel echt in gelooft.quote:Op zondag 29 april 2007 09:45 schreef blomst het volgende:
Mocht er een nieuwe komen dan hoop ik dat die brian immuum maakt, dan is Jaap zeker weg![]()
Jaap schiet van de ene naar de andere kant en is voor niemand een zekere backup.quote:Op zondag 29 april 2007 09:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
En toch ben ik niet zo zeker van Huub in deze. Hij maakt wel meer rare bokkesprongen en nu Syl weggaat heeft hij alleen maar Eric als back-up. Maar ik weet niet in hoeverre het pact tussen Huub en Jaap echt is en of hij daar wel echt in gelooft.
Ik hoop dat Huub snel door krijgt dat hij Jaap niet kan vertrouwen. Jaap gaat alleen voor zichzelf..net als Nicolaas...Die waaien gewoon mee met de wind van het moment als ze daar voordeel uit kunnen halen..quote:Op zondag 29 april 2007 09:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
En toch ben ik niet zo zeker van Huub in deze. Hij maakt wel meer rare bokkesprongen en nu Syl weggaat heeft hij alleen maar Eric als back-up. Maar ik weet niet in hoeverre het pact tussen Huub en Jaap echt is en of hij daar wel echt in gelooft.
Als er iets vervelends aan de hand is.. met wie dan ook... weet Huub zich vaak geen houding te geven.quote:Op zondag 29 april 2007 10:22 schreef demins het volgende:
Ik vind het ook zo vervelend dat Huub altijd zo op / aan Sylvia moet hangen als er iets met haar aan de hand is.
Gruwelijke beelden vind ik dat! Gelukkig is dit Sylvia's laatste dag...![]()
Of als Nicolaas slim is kiest hij juist voor de anderen en wordt idd weggestemd en kan hij met behoud van zijn 10.000 Euro de villa verlaten. Hij blért toch de hele tijd dat hij het helemaal gehad heeft..quote:Op zondag 29 april 2007 10:21 schreef Katewalker het volgende:
Als Nicolaas slim is kiest hij voor Eric en Huub....anders is hij wellicht volgende week weg..
Dát ben ik dan ook weer met je eens! Maar ik zag hem net weer in de gameroom op haar stoelleuning hangen etc. etc.quote:Op zondag 29 april 2007 10:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Als er iets vervelends aan de hand is.. met wie dan ook... weet Huub zich vaak geen houding te geven.
Denk dat Huub de laatste 24 uur de enige is geweest die níet aan Sylvia heeft gehangen. Hij heeft er geen eens kans voor gehad omdat de rest om haar nek hing. En Eric moest vannacht natuurlijk tussenin liggen.. dát vind ik gruwelijke beelden!!
Dat lijkt me ook een keuze van Sylvia. Als die vriendschap tussen die twee echt zo hecht zou zijn en veel sterker dan de band met anderen had zij hem ook op kunnen zoeken. Het initiatief tot toenadering kwam bijna steeds van Huub uit de laatste dagen en die pogingen komen wat ongemakkelijk en geforceerd over.quote:Op zondag 29 april 2007 10:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Als er iets vervelends aan de hand is.. met wie dan ook... weet Huub zich vaak geen houding te geven.
Denk dat Huub de laatste 24 uur de enige is geweest die níet aan Sylvia heeft gehangen. Hij heeft er geen eens kans voor gehad omdat de rest om haar nek hing. En Eric moest vannacht natuurlijk tussenin liggen.. dát vind ik gruwelijke beelden!!
De tranen lopen over mijn wangen! In geen tijden zó gelachen...quote:Op zondag 29 april 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Ze bedenken nu van alles wat Sylvia op de vrijmarkt zou kunnen verkopen.. kikkervisjes, stront van Fries, een extension van Amanda.
Tjeetje wat grappigquote:Op zondag 29 april 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Ze bedenken nu van alles wat Sylvia op de vrijmarkt zou kunnen verkopen.. kikkervisjes, stront van Fries, een extension van Amanda.
Wel zonde van d'r 10 millequote:Op zondag 29 april 2007 10:40 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het wel verstandig van Syl om het huis te verlaten...
DGK gaat um toch niet worden meer.. Verlaten van een zinkend schip heet dat...
Mij benieuwen wat er voor terug komt....
Zal wel een allochtone transexueel junk zijn ofzo...
nee, joh.quote:Op zondag 29 april 2007 10:40 schreef Sonique het volgende:
Mij benieuwen wat er voor terug komt....
Zal wel een allochtone transexueel junk zijn ofzo...
Gelukkig! Ik dacht al dat ik de enige was die in een stuip lag...quote:
Alléén tieten zou wel origineel zijn!quote:Op zondag 29 april 2007 10:59 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, joh.
Iets originelers. Tieten bijvoorbeeld.
De regel is, geloof ik: 24 uur ná het gesprek met de psycholoog. Maar wat zijn regels waard in DGK...???quote:Op zondag 29 april 2007 11:01 schreef elcastel het volgende:
Gaat Syl nu ook om ongeveer 12 uur naar huis of is dat altijd 's avonds ?
Sylvia deed een in mijn ogen opvallende uitspraak toen ze de bewoners vertelde dat ze 24 uur had aangevraagd. Ze zei dat ze eigenlijk geen groepsmens was. Geeft mij het idee dat Sylvia uit strategische overwegingen aansluiting heeft gezocht bij Huub en Eric. Waarmee ik niet wil beweren dat ze ze niet mag! Maar misschien gaat de 'liefde' toch wat minder diep dan het leek.quote:Op zondag 29 april 2007 10:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een keuze van Sylvia. Als die vriendschap tussen die twee echt zo hecht zou zijn en veel sterker dan de band met anderen had zij hem ook op kunnen zoeken. Het initiatief tot toenadering kwam bijna steeds van Huub uit de laatste dagen en die pogingen komen wat ongemakkelijk en geforceerd over.
Maar zonder dat ze onlosmakelijk met een of ander dom wijf verbonden zijn... dat heb ik niet eerder gezien!quote:Op zondag 29 april 2007 11:03 schreef sanni het volgende:
[..]
Boobs doen het in elk programma goed, dus niet erg origineel. [afbeelding]
wat mij opvalt in dgk dat mensen zo makkelijk ik hou van je zeggen. Uiteindelijk kennen zij elkaar niet en zijn tot elkaar veroordeeld. Allemaal fake wat mij betreft .......Dit soort dingen zeg je volgens mij pas tegen elkaar als je elkaar bijvoorbeeld goed kent etcquote:Op zondag 29 april 2007 11:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sylvia deed een in mijn ogen opvallende uitspraak toen ze de bewoners vertelde dat ze 24 uur had aangevraagd. Ze zei dat ze eigenlijk geen groepsmens was. Geeft mij het idee dat Sylvia uit strategische overwegingen aansluiting heeft gezocht bij Huub en Eric. Waarmee ik niet wil beweren dat ze ze niet mag! Maar misschien gaat de 'liefde' toch wat minder diep dan het leek.
Ik denk aan de accountant waar Jaap het over had. Dat miljonairs die hoog staan in de populariteitspoll er niet zomaar uitgestemd mogen worden omdat ze door sms'jes inkomsten genereren. Ergens denk ik dat daar wel een kern van waarheid in zit. Dus zal de Febo sturen en ingrijpen waar nodig is. Ik denk daarom dat Huub zich geen zorgen hoeft te maken.quote:Op zondag 29 april 2007 09:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze pas vanavond na 1900, ik wil het toch wel graag live zien, al was het maar om de wanhopige Huub-wordt-er-niet uitgestemd reakties, na iedere post waarin geconstateerd wordt dat zijn postitie ernstig verzwakt is.
Welnee, alleen in het SHE groepje keurden ze wél dingen van elkaar af, de rest bevestigd elkaar alleen maar, daarom lijken ze zo eensgezind. En ze moeten wel, want eerder vertelde Syl al heel treffend : Wij hebben voor elkaar gekozen, zij zijn tot elkaar veroordeeld.quote:Op zondag 29 april 2007 11:03 schreef Talitha het volgende:
Sylvia deed een in mijn ogen opvallende uitspraak toen ze de bewoners vertelde dat ze 24 uur had aangevraagd. Ze zei dat ze eigenlijk geen groepsmens was. Geeft mij het idee dat Sylvia uit strategische overwegingen aansluiting heeft gezocht bij Huub en Eric. Waarmee ik niet wil beweren dat ze ze niet mag! Maar misschien gaat de 'liefde' toch wat minder diep dan het leek.
Thank God for that!!quote:Op zondag 29 april 2007 11:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Anyway, ik zei dat Sylvia deze week zou vertrekken en ik heb nog gelijk gekregen ook.
Maar dat is toch ook weer zo'n semi-kruidenvrouwtjes-uitspraak van Silleke? Wat nou voor elkaar gekozen? Wanneer mochten ze kiezen dan? Die groepjes zijn gewoon ontstaan zoals groepjes altijd ontstaan. Uit het niets en om aanvankelijk onduidelijke redenen. Als ze eenmaal bestaan hou je er aan vast...quote:Op zondag 29 april 2007 11:08 schreef elcastel het volgende:
[..]
Welnee, alleen in het SHE groepje keurden ze wél dingen van elkaar af, de rest bevestigd elkaar alleen maar, daarom lijken ze zo eensgezind. En ze moeten wel, want eerder vertelde Syl al heel treffend : Wij hebben voor elkaar gekozen, zij zijn tot elkaar veroordeeld.
Beledig de struik niet... die groeit tenminsten nog tijdens het programma.quote:Op zondag 29 april 2007 11:16 schreef Meganog het volgende:
Haha die Nicolaas, ze hadden als nieuwe bewoner in plaats van hem net zo goed een struik in de tuin kunnen planten.
Omdat Sylvia zelf ook naar haar gevoel moest luisteren, natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 11:14 schreef blomst het volgende:
Sylvia gaf het advies aan Amanda altijd naar har gevoel te luisteren.
Waarom drong ze dan haar negatieve gevoel op bij Huub en zijn "relatie" met Lieke.
Waarom mocht hij niet zijn gevoel volgen daarin?
Wat zei ik nou?quote:Op zondag 29 april 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
De koffers voor Sylvia zijn gearriveerd. Ze heeft er veel meer nodig zegt ze.. alleen voor haar post heeft ze al een koffer nodig.
quote:Op zondag 29 april 2007 11:16 schreef Meganog het volgende:
Haha die Nicolaas, ze hadden als nieuwe bewoner in plaats van hem net zo goed een struik in de tuin kunnen planten.
Dat is niet alleen in DGK zo. In de 'echte' wereld kunnen mensen ook na 2 dagen elkaars beste vrienden zijn en zeggen dat ze van elkaar houden. Om dan na 3 weken met de grootste ruzie weer uit elkaar te gaan.quote:Op zondag 29 april 2007 11:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat mij opvalt in dgk dat mensen zo makkelijk ik hou van je zeggen. Uiteindelijk kennen zij elkaar niet en zijn tot elkaar veroordeeld. Allemaal fake wat mij betreft .......Dit soort dingen zeg je volgens mij pas tegen elkaar als je elkaar bijvoorbeeld goed kent etc![]()
Vertel! Vertel!quote:Op zondag 29 april 2007 11:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in DGK zo. In de 'echte' wereld kunnen mensen ook na 2 dagen elkaars beste vrienden zijn en zeggen dat ze van elkaar houden. Om dan na 3 weken met de grootste ruzie weer uit elkaar te gaan.
Gaan we nou net doen of jouw kaart het programma weer in de juiste richting heeft gestuurd?quote:Op zondag 29 april 2007 11:21 schreef avonne het volgende:
Sylvia en Huub waren tot elkaar veroordeeld.
Ze hebben niet "voor elkaar gekozen"
Huub had zowiezo niemand die aandacht voor hem had, behalve Sylvia. Hij klitte aan haar als tweezijdig plakband.
Toen we de kaartenactie deden, stond Sylvia op het punt om Huub te laten vallen.
De enige reden dat Syl van mij een kaart kreeg was om haar in de hoek van Huub terug te duwen. Hoe meer kaarten voor beide, hoe meer ze "bij elkaar hoorden"
Huh?quote:Op zondag 29 april 2007 11:20 schreef Clank het volgende:
Er komt een advocaat langs voor Jaap? Hij zegt dat hij wordt aangeklaagd door het Min. van Justitie ofzo![]()
Ik hoef het afscheid van Sillie niet te zien, ze heeft me nooit geboeid, nu ook niet. Als ze maar gaatquote:Op zondag 29 april 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
De koffers voor Sylvia zijn gearriveerd. Ze heeft er veel meer nodig zegt ze.. alleen voor haar post heeft ze al een koffer nodig.
nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:25 schreef demins het volgende:
[..]
Gaan we nou net doen of jouw kaart het programma weer in de juiste richting heeft gestuurd?![]()
Ik had het specifiek over Sylvia. Ze gaf bij de psychologe aan dat ze geen moeite had om afscheid te nemen van de bewoners. Dat ze makkelijk kan loslaten en verder gaan. Dat geeft mij het idee dat ze niet heel sterk gehecht is aan Huub en Eric. Ik zou moeite hebben om afscheid te nemen, als ik zo intensief met mensen was omgegaan. Maar ik ben dan ook slecht in loslaten.quote:Op zondag 29 april 2007 11:08 schreef elcastel het volgende:
[..]
Welnee, alleen in het SHE groepje keurden ze wél dingen van elkaar af, de rest bevestigd elkaar alleen maar, daarom lijken ze zo eensgezind. En ze moeten wel, want eerder vertelde Syl al heel treffend : Wij hebben voor elkaar gekozen, zij zijn tot elkaar veroordeeld.
Als Brian Natasia afvalt, dan hebben ze gelijk ruzie (en andersom natuurlijk), bij SHE kunnen (konden) ze wél incasseren van elkaar.
quote:Op zondag 29 april 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas heeft het al weer druk met zijn grote doel in de Kooi: niets doen.
[afbeelding]
maar wel lekkerquote:Op zondag 29 april 2007 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toepasselijk! Het is inderdaad een beetje een opgeblazen braller.
Dat zegt niets over haar gevoel over Huub en Eric, want ze gaf duidelijk aan dat ze dat altijd zo ervaarde. Dat ze nooit last van heimwee heeft en dat ze mensen in principe niet mist.quote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had het specifiek over Sylvia. Ze gaf bij de psychologe aan dat ze geen moeite had om afscheid te nemen van de bewoners. Dat ze makkelijk kan loslaten en verder gaan. Dat geeft mij het idee dat ze niet heel sterk gehecht is aan Huub en Eric. Ik zou moeite hebben om afscheid te nemen, als ik zo intensief met mensen was omgegaan. Maar ik ben dan ook slecht in loslaten.![]()
Ik heb zowiezo het idee dat ze altijd een rol heeft gespeeld.quote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had het specifiek over Sylvia. Ze gaf bij de psychologe aan dat ze geen moeite had om afscheid te nemen van de bewoners. Dat ze makkelijk kan loslaten en verder gaan. Dat geeft mij het idee dat ze niet heel sterk gehecht is aan Huub en Eric. Ik zou moeite hebben om afscheid te nemen, als ik zo intensief met mensen was omgegaan. Maar ik ben dan ook slecht in loslaten.![]()
Silvia heeft al die tijd een toneelstukje opgevoerd, die is harstikke blij en opgelucht dat ze eindelijk weer haar saaie zelf mag gaan zijn in ...........euh......Barcelona.quote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan krijgt ze haar 10000 terug ???quote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb zowiezo het idee dat ze altijd een rol heeft gespeeld.
Ik zou trouwens ook wel gehecht zijn aan 10 duizend euro.
Nog steeds ben ik er van overtuigd dat ze getoneelhaakt is.
Het is trouwens precies 6 maanden geleden dat Angelique weggehaald werd.
En volgens het contract mag er 2 maal per jaar iemand uitgehaald worden.
Nicoblaaskaak!quote:Op zondag 29 april 2007 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toepasselijk! Het is inderdaad een beetje een opgeblazen braller.
Ik snap je.quote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef Talitha het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 11:29 schreef demins het volgende:
Een eigenschap die in de duivensport niet van pas komt!![]()
Dat woord kan ik niet meer horenquote:Op zondag 29 april 2007 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
Mn gevoel zegt dat Sylvia weg gaat vandaag
En ajax kampioen![]()
Waar heb je het dan precies opgezocht? Van Dale is het met mij eens:quote:Op zondag 29 april 2007 11:16 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook weer zo'n semi-kruidenvrouwtjes-uitspraak van Silleke? Wat nou voor elkaar gekozen? Wanneer mochten ze kiezen dan? Die groepjes zijn gewoon ontstaan zoals groepjes altijd ontstaan. Uit het niets en om aanvankelijk onduidelijke redenen. Als ze eenmaal bestaan hou je er aan vast...
En nou wil ik potdome (enig juiste schrijfwijze, ik heb het opgezocht) vandaag ook niet meer horen dat Silleke al minstens één koffer nodig heeft voor haar post! Dat is haar probleem!![]()
Dit wist ik niet, hoe weet jij dit ?quote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef avonne het volgende:
Misschien zegt het iets over haar gevoel over mensen! Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat zegt niets over haar gevoel over Huub en Eric, want ze gaf duidelijk aan dat ze dat altijd zo ervaarde. Dat ze nooit last van heimwee heeft en dat ze mensen in principe niet mist.
Vergeet het maar.quote:
Staat dat zwart op wit? Zeker weten?quote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef avonne het volgende:
Zij was angeliquequote:Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, hoe weet jij dit ?
Dan moet je naar de weekend-psychiater!quote:Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb 3 stemmen waar ik niet naar kan luisteren, die mogen weg
Je bent gevoeligquote:
Ik iets meer nl Brian, Natasia, Jaap en Ericquote:Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Laat me raden: twee allochtonen en een homo.quote:Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Dat maakt me niet uit of sil heeft gedoest, Ik ben een Jaap watcher.quote:Op zondag 29 april 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je bent gevoelig![]()
ps. Heeft Sylvia al gedoest ?![]()
Mn gevoel zegt dat dit kloptquote:Op zondag 29 april 2007 11:34 schreef demins het volgende:
[..]
Dan moet je naar de weekend-psychiater!![]()
![]()
![]()
ja, dat denk ik.quote:
Dat was omdat Huub, Sil nodig had/heeft. Maar als je eerlijk bent is het gewoon een supersaai mens.quote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef Sporti het volgende:
Wel grappig om te lezen hoeveel er nu opeens anti Silvia zijn, een maand geleden was ze nog de droomvrouw en stond in de pp op 2
Sylviaquote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat me raden: twee allochtonen en een homo.
Nee. ik insinueer niets.
Eeeeeeeh, vanaf het begin toch al ?quote:Op zondag 29 april 2007 11:36 schreef avonne het volgende:
Hebben we haar zien worstelen met zichzelf?
Die is zeer schoon, vannacht was hij in bad heeft gezwommen en is onder de douche geweestquote:Op zondag 29 april 2007 11:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit of sil heeft gedoest, Ik ben een Jaap watcher.![]()
nee idd, en van de week toen ze van achter vandaan kwam, toen was voor mij ook wel duidelijk dat er iets gezegd moest zijn van die strekking, want je zag het aan haar gezicht. Ze was anders dan anders.quote:Op zondag 29 april 2007 11:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat denk ik.
3 weken geleden deed ze nog haar best om samen met Eric elkaar erin te houden.
"makkelijk kunnen loslaten" is één ding. Maar Sylvia is oud en wijs genoeg om te weten dat een paar weken "niet goed voelen" geen goede bodem is voor een ingrijpende beslissing.
Dat is destijds besproken toen Angelique eruit gehaald werd.quote:Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, hoe weet jij dit ?
Thank God dat ik dat gemist heb.quote:Op zondag 29 april 2007 11:37 schreef Ning het volgende:
[..]
Die is zeer schoon, vannacht was hij in bad heeft gezwommen en is onder de douche geweest
Thanks, dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:38 schreef avonne het volgende:
Dat is destijds besproken toen Angelique eruit gehaald werd.
Toen gebeurde het toneelhaken openlijk: de bewoners moesten kiezen tussen Angelique en Sylvia, bij meerderheid van stemmen.
Sussie, doe us nie zo lelijkquote:Op zondag 29 april 2007 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
Wil niemand mij trouwens meer "Sussie" noemen, dat maakt gevoelens bij me los, die echt kapot lelijk zijn![]()
Ik heb geen vrienden, dus kan geen smeuïge details geven.quote:
Ingmar Heytze / Vrouwkje Tuinmanquote:Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waar heb je het dan precies opgezocht? Van Dale is het met mij eens:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=potdomme![]()
Mag Sushi, of kleindushi wel ?quote:Op zondag 29 april 2007 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
Wil niemand mij trouwens meer "Sussie" noemen, dat maakt gevoelens bij me los, die echt kapot lelijk zijn![]()
Dat heb ik nog nooit gezien bij haar, alleen bij het overlijden van haar vader een beetje.quote:Op zondag 29 april 2007 11:36 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat mensen gewoon op haar uitgekeken zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef Sporti het volgende:
Wel grappig om te lezen hoeveel er nu opeens anti Silvia zijn, een maand geleden was ze nog de droomvrouw en stond in de pp op 2
Ze hadden, de dames, allen een dildo, gekregen van iemand.quote:Op zondag 29 april 2007 11:25 schreef do0fusz het volgende:
oooooooooooh syl had gewoon al die tijd een dildo en huub helemaal niet nodig.. wat een openbaring hahah
Ik hoop het met je mee!quote:
En zo gek is het dus niet dat ze nu alsnog getoneelhaakt is maar dan met een meerderheid van stemmen van achter. Ik denk ook dat ze dr 10 k terugkrijgt. Als ze maar oprot.quote:Op zondag 29 april 2007 11:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is destijds besproken toen Angelique eruit gehaald werd.
Toen gebeurde het toneelhaken openlijk: de bewoners moesten kiezen tussen Angelique en Sylvia, bij meerderheid van stemmen.
ik heb sylvia altijd als onecht ervaren op de streams. Dat hele passe new age gedoe, de grote verhalen over barcelona, het overbeheerste. Het leek wel of ze in de huid van een personage zat dat zij zelf bedacht had. Wat haar drijfveren hiervoor waren weet ik niet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Silvia heeft al die tijd een toneelstukje opgevoerd, die is harstikke blij en opgelucht dat ze eindelijk weer haar saaie zelf mag gaan zijn in ...........euh......Barcelona.
Waarschijnlijk wel, maar ik denk niet dat het viert...quote:Op zondag 29 april 2007 11:41 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft ze nu al voor de 100 e dag dat jurkje aan ?
Om zonder zich kwetsbaar op te stellen er toch doorheen te rollen om de villa te winnen? Een anders doel heb ik bij haar niet kunnen ontdekken.quote:Op zondag 29 april 2007 11:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb sylvia altijd als onecht ervaren op de streams. Dat hele passe new age gedoe, de grote verhalen over barcelona, het overbeheerste. Het leek wel of ze in de huid van een personage zat dat zij zelf bedacht had. Wat haar drijfveren hiervoor waren weet ik niet.
Niet mee eens. Dat zweverige gedoe komt wel echt uit haarzelf, het is geen "typetje" dat ze neerzet. En dat ze fan is van Barcelona, waarom zou dat onecht zijn?quote:Op zondag 29 april 2007 11:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb sylvia altijd als onecht ervaren op de streams. Dat hele passe new age gedoe, de grote verhalen over barcelona, het overbeheerste. Het leek wel of ze in de huid van een personage zat dat zij zelf bedacht had. Wat haar drijfveren hiervoor waren weet ik niet.
Dat zegt Jaap.. maar het is voor de boobs.quote:Op zondag 29 april 2007 11:48 schreef Lobasca het volgende:
3 mei Consult natasia buikwand
Sylvia was heus niet gezakt in de popupol, er zit een te groot gat tussen haar tweede plek en de anderen die na haar komen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef Sporti het volgende:
Als Clank het zegt....quote:Op zondag 29 april 2007 11:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat zegt Jaap.. maar het is voor de boobs.![]()
Ze had de laatste keer nog maar 12% hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 11:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Sylvia was heus niet gezakt in de popupol, er zit een te groot gat tussen haar tweede plek en de anderen die na haar komen.
zou heel goed kunnen een golddigger dus van het zuiverste water en dat kan ik haar dan weer niet kwalijk nemen! maarrrrrr echte mensen met echte mensenstreken en wat minder gepolijst zijn toch boeiender om naar te kijken. Afwijkend gedrag vind ik persoonlijk heeeerlijk kan ik zo van genieten ik zal ze missen hoor de lieden uit dgk na 4 mei.Gelukkig kom ik in mijn werk genoeg afwijkend om een en ander te compenserenquote:Op zondag 29 april 2007 11:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Om zonder zich kwetsbaar op te stellen er toch doorheen te rollen om de villa te winnen? Een anders doel heb ik bij haar niet kunnen ontdekken.
Was te verwachten, deed hij ook met Nena.quote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef ericahysterica het volgende:
amanda wordt door rat vogelvrij verklaard! hahahahahahaha rattennnnnnstreek
Gooi dan Nena er maar weer in.....quote:Op zondag 29 april 2007 11:54 schreef Clank het volgende:
Brian: Zij is de enigste.. er komt toch een nieuwe dame weer aan.
![]()
![]()
Waarom dat opeens? Omdat ze niet duidelijk genoeg heeft uitgesproken dat ze het niet wilde met Huub? Omdat ze geen aanklacht indient?quote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef ericahysterica het volgende:
amanda wordt door rat vogelvrij verklaard! hahahahahahaha rattennnnnnstreek
Ik geloof je, zoals altijd!quote:Op zondag 29 april 2007 11:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ingmar Heytze / Vrouwkje Tuinman
Verdomd interessant, maar gaat u verder...
De taal van Wim T. Schippers
Pagina 98.
Van Dale vergist zich! Bovenstaande is hét standaardwerk!
Jaap is Brian geestelijk volkomen de baas, dus reken maar niet dat dat gaan werken. Jaap is nu ook heel slim bezig in beide kampen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef Clank het volgende:
En zoals gewoonlijk legt Brian Jaap weer de woorden in de mond wat hij allemaal moet zeggen tegen Huub en hoe hij dan moet reageren.
Omdat zijn eer vernederd is, toen Amanda met Huub in bed lag.quote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom dat opeens? Omdat ze niet duidelijk genoeg heeft uitgesproken dat ze het niet wilde met Huub? Omdat ze geen aanklacht indient?
rioolratquote:Op zondag 29 april 2007 11:57 schreef a_leeuwtje het volgende:
En die vieze rat blijft ddan weer buitenschot zijn naam mag niet genoemd worden
Ja snap ik want dan verspeeld hij gelijk zijn neukkansen.
Vuile vieze RAT!!!!!!!!!!!!
Denk je?? Ik heb helaas die indruk helemaal nietquote:Op zondag 29 april 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap is Brian geestelijk volkomen de baas, dus reken maar niet dat dat gaan werken. Jaap is nu ook heel slim bezig in beide kampen.
de butler word zen nieuwe neukmaatjequote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Brian geeft aan dat hij het niet erg zou vinden als Amanda weggestemd zou worden.
Als Amanda eruit wordt gestemd, komt er geen nieuwe meer voor. Wel nog voor Sylvia natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Wat zou het mooi zijn als Amanda er zou worden uitgestemd en dat er dan een 'dame' komt die helemaal voor Huub gaat!!![]()
Toen ik m gisteren zo op Amanda zag inpraten kreeg ik even het idee dat ie bezig was met eerherstel om Huub als aanrander neer te zetten. Maar blijkbaar zit het toch te diep.quote:Op zondag 29 april 2007 11:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Omdat zijn eer vernederd is, toen Amanda met Huub in bed lag.
Nee, omdat ze sinds gisteren als een hondje achter Brian aanloopt!quote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom dat opeens? Omdat ze niet duidelijk genoeg heeft uitgesproken dat ze het niet wilde met Huub? Omdat ze geen aanklacht indient?
Zoooooooooooo Snellllllllllllllllllll Mogelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....als het aan mij ligtquote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef solara4 het volgende:
is er al bekend wanneer Syl weggaat????
13%quote:Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze had de laatste keer nog maar 12% hoor.
Poetische whahahaaha.....die gedichten word die echt wel mee geholpen hoor. Het bewijs ligt in dei rap text die hij zong tegen Huub toen. Ik heb die rap gesampeld en zelf overgezongen, en hij past totaal niet in een ritme of andere vorm van muziek...hij is zo A-muziekaal en A-textueel als de kut van mijn 94 jarige buurvrouwquote:Op zondag 29 april 2007 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
13%![]()
De poëtische vrouwenbeschermer had 12%
Gecondoleerd nog.quote:Op zondag 29 april 2007 12:06 schreef demins het volgende:
De Zwarte Pantalon
Die is mij heilig! Ten eertse had ik die op de crematie van mijn vader en mijn opa aan, en ten tweede zit hij lekker!!!![]()
![]()
![]()
Ik denk wèl dat ze nadrukkelijk op zoek zijn naar een lekker wijf om in de Kooi te stoppen.quote:
Bonden met Brian is dan een slimme zet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:50 schreef Clank het volgende:
Jaap wil hoger komen te staan in de popupoll.. dat vindt hij belangrijk.
Dankje wel! Het was een heel bijzondere ervaring om twee generaties Demins in rook te zien opgaan!quote:
Mag er dan ook een bloedmooie man zijn dan ?quote:Op zondag 29 april 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk wèl dat ze nadrukkelijk op zoek zijn naar een lekker wijf om in de Kooi te stoppen.
Zou ook erg goed uitkomen, als vlak voor 4 mei er ineens een bloedmooie vrouw, in bikini aan het zwembad, op de streams te bewonderen is.
Kijk, hierin herken ik de echte kenner.quote:Op zondag 29 april 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap is Brian geestelijk volkomen de baas, dus reken maar niet dat dat gaan werken. Jaap is nu ook heel slim bezig in beide kampen.
Nee want dan zou de man / vrouw-verhouding wel erg scheef komen te liggen.quote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Mag er dan ook een bloedmooie man zijn dan ?
Kan ik als vrouw zijn ook lekker gaan genieten.
Mij krijg je met geen tien paarden die Kooi in!quote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hmm wat ben jij gemeenquote:Op zondag 29 april 2007 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want dan zou de man / vrouw-verhouding wel erg scheef komen te liggen.
Hallo, er zitten al 5 "mannen" in, vanaf vanmiddag moeten wij het doen met Natasia en Amandaquote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee nee, jullie hebben Nicolaas al.quote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kan ik als vrouw ook lekker gaan genieten.
En aan syl mis je ook al niet echt veel.quote:Op zondag 29 april 2007 12:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Hallo, er zitten al 5 "mannen" in, vanaf vanmiddag moeten wij het doen met Natasia en Amanda![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 12:14 schreef Mika25 het volgende:
Heeft Jaap te horen gekregen dat hij Natasja niet meer mag pesten?
Die link van mij verwijst naar de ééndelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dus meneer Van Dale weet blijkbaar niet wat ie wil.quote:Op zondag 29 april 2007 12:09 schreef demins het volgende:
[..]
In de Dikke van Dale is het woord niet eens opgenomen!![]()
Waarom een bloedlekker wijf.....alsof dat inhoud leverd aan de Kooi,....gooi mij er in of iemand van Fok...weet ik veel....stel teringschijterds zijn het bij de kooi...mensen die goedgekeurd zijn door de psychies..gooien ze er niet in...das een feit, Je moet in dit team passen volgens de kooi, om erin te komen. ..Vraag me af hoe het profiel nu is om er in te komen. De regels zijn sinds het programma loopt minimaal 6 keer gewijzigd al...Slaan is toegestaan......Wat is nu de eis om tussen die geestelijkgehandicapten te mogen vertoeven??? Ben zelf van mening als ze mij nu bellen moeten ze MIJ maar 10 ruggen betalen..om HUN een programma te geven ipv andersom...quote:Op zondag 29 april 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk wèl dat ze nadrukkelijk op zoek zijn naar een lekker wijf om in de Kooi te stoppen.
Zou ook erg goed uitkomen, als vlak voor 4 mei er ineens een bloedmooie vrouw, in bikini aan het zwembad, op de streams te bewonderen is.
Jahoor ik wil er wel in!!quote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kan ik als vrouw ook lekker gaan genieten.
Maar jah van Fok mocht ik geen topic er over openen..wilde 10.000 handtekeningen...voor iedere euro die ik zou moeten betalen als stunt!!quote:
een boksopleiding hebben gevolgdquote:Op zondag 29 april 2007 12:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Waarom een bloedlekker wijf.....alsof dat inhoud leverd aan de Kooi,....gooi mij er in of iemand van Fok...weet ik veel....stel teringschijterds zijn het bij de kooi...mensen die goedgekeurd zijn door de psychies..gooien ze er niet in...das een feit, Je moet in dit team passen volgens de kooi, om erin te komen. ..Vraag me af hoe het profiel nu is om er in te komen. De regels zijn sinds het programma loopt minimaal 6 keer gewijzigd al...Slaan is toegestaan......Wat is nu de eis om tussen die geestelijkgehandicapten te mogen vertoeven??? Ben zelf van mening als ze mij nu bellen moeten ze MIJ maar 10 ruggen betalen..om HUN een programma te geven ipv andersom...![]()
![]()
![]()
Klopt!quote:Op zondag 29 april 2007 12:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
En aan syl mis je ook al niet echt veel.
amanda is een beetje dom maar wel een leuke en lieve meidquote:Op zondag 29 april 2007 12:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Hallo, er zitten al 5 "mannen" in, vanaf vanmiddag moeten wij het doen met Natasia en Amanda![]()
Nou deels met je eens,..Dom jah....Lief jah soms ook wel diep van binnen zeker..leuk absoluut niet..kan net zo goed uitgaan met knabbel of babbel...zo'n bekkie heeft ze...en ze heeft echt enorme cellulitus..voor het getrainde oog zo te zien..quote:Op zondag 29 april 2007 12:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is een beetje dom maar wel een leuke en lieve meid
Ik val niet zo op blond en daarbij is hij te oudquote:
Hoe heb je dat oog getraind?quote:Op zondag 29 april 2007 12:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou deels met je eens,..Dom jah....Lief jah soms ook wel diep van binnen zeker..leuk absoluut niet..kan net zo goed uitgaan met knabbel of babbel...zo'n bekkie heeft ze...en ze heeft echt enorme cellulitus..voor het getrainde oog zo te zien..
Jah een beetje doorgerookt en gedronken gezicht heeft Nicootje...daarbij is zijn gelaats uitdrukking meer chago en nors dan vrolijk en fruitigquote:Op zondag 29 april 2007 12:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik val niet zo op blond en daarbij is hij te oud
Nou... zelfingenomen macho's zijn al vertegenwoordigd in de kooi.quote:Op zondag 29 april 2007 12:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Waarom een bloedlekker wijf.....
En hoe staat het met zijn cellulitis? Dat heb jij als kenner vast al gezien.quote:Op zondag 29 april 2007 12:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah een beetje doorgerookt en gedronken gezicht heeft Nicootje...daarbij is zijn gelaats uitdrukking meer chago en nors dan vrolijk en fruitig
Dat artikel heb ik net gelezen maar klopt ook niet helemaal. Ach, what's new.quote:Op zondag 29 april 2007 12:30 schreef Meganog het volgende:
Hebben ze eigenlijk al doorgekregen dat er een artikel over de kooi op de site van de Telegraaf staat?
Dat is zo,,daarom moeten ze een vent die totaal anders is dan deze mannen..eentje die Metro sexueel is..eentje die misschien wat socialer is...en wellicht eentje die per definitie heel anders is.quote:Op zondag 29 april 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... zelfingenomen macho's zijn al vertegenwoordigd in de kooi.
Zit cellutis in je karakter???quote:Op zondag 29 april 2007 12:41 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zekers,, ben Karakter Fotograaf,...dus jah heb daar echt oog voor jah.
Hmm .. heb ik de klap van Amanda die Brian geraakt zou hebben zeker gemist ...quote:Op zondag 29 april 2007 12:41 schreef PumaStreamer het volgende:
En dan nog wat,..wat in de telegraaf staat KLOPT VOOR DE VOLLE 100%...
Wat een onzinquote:Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Brian betrapte na een gezellige avond zijn liefje Amanda in het bed van tegenstander Huub en ging uit zijn bol. Amanda sloeg hem in het gezicht en Brian probeerde wanhopig contact te krijgen met de redactie van het programma. Terwijl Huub met ontbloot bovenlijf om hem heen danste probeerde Brian zich te beheersen. Natasia riep om hulp maar de situatie werd, terwijl het strijdtoneel zich van de slaapkamer naar buiten en de salon verplaatste, alleen maar heftiger. In een telefoongesprek met de redactie hoor je dat Brian uiteindelijk aankondigt zelfmoord te plegen omdat een en ander wordt gemanipuleerd en Huub een streepje voor zou hebben bij de programmaleiding.
IS GEEN WOORD AAN GELOGEN!!!!
HAHAHA...nee ik ben een man...heb lekker strakke benen...whahaha......met karakter fotograaf bedoel ik bv. dat iemand niet poseerd voor mij. ik volg die persoon en pak de gezichts uitdrukking van die persoon op dat moment met die gevoelens erbij....BV Flamenco dansers(essen) is een specialiteit van mij.quote:
Als ik al 'Sjakie' had geheten was het Mr Sjakie voor jou.. kheb niet met je in de zandbak gespeeldquote:
Zelfs tampons gaan meequote:Op zondag 29 april 2007 12:43 schreef blomst het volgende:
Sylvia pakt alles in, ze laat nog geen leeg potje of tube staan.
Nou dan heb je hem toch horen zeggen ik pleeg zelfmoord...of ben ik nou van mijn troon gelazerd...ennuh sjakie is niet negatief bedoel hoor..en nee daar weet je niks van hoe weet jij welke school ik gezeten heb,..hoe weet jij wie ik ben..niet dus...dus misschien kennen we elkaar wel..maar das puur toeval dan whaha....quote:Op zondag 29 april 2007 12:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ik al 'Sjakie' had geheten was het Mr Sjakie voor jou.. kheb niet met je in de zandbak gespeeld
En ja ik heb gekeken..
Ter info...die worden gekozen door de kooi en is ze verplicht te dragen...welke vrouw draagt ELKE DAG een jurk...no way in hell dat een vrouw ELKE dag een jurk draagt...einde discussiequote:Op zondag 29 april 2007 12:48 schreef getl0st het volgende:
Het valt Amanda op dat sommige jurkjes wel ERG kort zijn
Ik weet niet wat jij op hebt.. maar het was niet Amanda die Brian sloegquote:Op zondag 29 april 2007 12:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou dan heb je hem toch horen zeggen ik pleeg zelfmoord...of ben ik nou van mijn troon gelazerd...ennuh sjakie is niet negatief bedoel hoor..en nee daar weet je niks van hoe weet jij welke school ik gezeten heb,..hoe weet jij wie ik ben..niet dus...dus misschien kennen we elkaar wel..maar das puur toeval dan whaha....
Ter info.. allemaal oud nieuwsquote:Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ter info...die worden gekozen door de kooi en is ze verplicht te dragen...welke vrouw draagt ELKE DAG een jurk...no way in hell dat een vrouw ELKE dag een jurk draagt...einde discussie
Dat heb ik dan ff gemist.quote:Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Brian betrapte na een gezellige avond zijn liefje Amanda in het bed van tegenstander Huub en ging uit zijn bol. Amanda sloeg hem in het gezicht en Brian probeerde wanhopig contact te krijgen met de redactie van het programma. Terwijl Huub met ontbloot bovenlijf om hem heen danste probeerde Brian zich te beheersen. Natasia riep om hulp maar de situatie werd, terwijl het strijdtoneel zich van de slaapkamer naar buiten en de salon verplaatste, alleen maar heftiger. In een telefoongesprek met de redactie hoor je dat Brian uiteindelijk aankondigt zelfmoord te plegen omdat een en ander wordt gemanipuleerd en Huub een streepje voor zou hebben bij de programmaleiding.
IS GEEN WOORD AAN GELOGEN!!!!
Amanda deed nog een nachtpon aan als jurk.quote:Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ter info...die worden gekozen door de kooi en is ze verplicht te dragen...welke vrouw draagt ELKE DAG een jurk...no way in hell dat een vrouw ELKE dag een jurk draagt...einde discussie
quote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda deed nog een nachtpon aan als jurk.
Ze kan e heus wel wat onder de jurkjes dragen.
Die zal ze dan ook wel meenemen...quote:Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef robert2006 het volgende:
die sylvia, echt alles gaat mee, toch een zuinig en gierig vrouwtje, ben benieuwd wat er met haar CP's gebeuren
quote:Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef blomst het volgende:
DE bloemen nog even in een krant wikkelen en ze kan naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |