Gos, wat ben jij nog wakker op dit uur. Da's weer slim gedacht.quote:Op zondag 29 april 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Natasia is wel de enige die Brian kan stoppen als ie door het lint gaat.
Ik kan ook sneaky denkenquote:Op zondag 29 april 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Gos, wat ben jij nog wakker op dit uur. Da's weer slim gedacht.
Ze zijn doorgeschakeld naar plan #2. Ze wachten met de actie om meer chantage te kunnen opzetten.quote:Op zondag 29 april 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
Wat is er trouwens met het sigarettengebeuren en pokeren tussen Brian en Jaap gebeurd?
Ze hebben Jaap 80 kontaktpunten laten winnen door elkaar signalen te geven. Daarmee kon Jaap de rokers onder druk zetten: hij zou 4 sigaretten kunnen aansteken en weggooien zodat de rokers een week niet zouden mogen roken. Tevens zette Brian de groep onder druk hem 50 kontaktpunten te geven om zijn moeder en broer te kunnen bellen. Huub weigerde eerst, maar zei vanwege Amanda en het roken uiteindelijk toch ja.quote:Op zondag 29 april 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
Wat is er trouwens met het sigarettengebeuren en pokeren tussen Brian en Jaap gebeurd?
Jaap zal er niet uitgaan vóór de dag van het huwelijk, of Cora moet vanavond naar de streams hebben gekeken en zich bedenken.quote:Op zondag 29 april 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
Ik hoop zoooooooooo dat bij de stemming Brian voor Huub zit en Jaap eruitgooit.......... Dan is het pas echt feest.
Dus Brian had gewoon meer contactpunten dan hij zei?quote:Op zondag 29 april 2007 02:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben Jaap 80 kontaktpunten laten winnen door elkaar signalen te geven. Daarmee kon Jaap de rokers onder druk zetten: hij zou 4 sigaretten kunnen aansteken en weggooien zodat de rokers een week niet zouden mogen roken. Tevens zette Brian de groep onder druk hem 50 kontaktpunten te geven om zijn moeder en broer te kunnen bellen. Huub weigerde eerst, maar zei vanwege Amanda en het roken uiteindelijk toch ja.
Nee, hij vroeg ze uit de pot, en kreeg ze toen iedereen het goed vond.quote:Op zondag 29 april 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus Brian had gewoon meer contactpunten dan hij zei?
Zijn eigen punten plus 55 uit de pot is genoeg voor 1 telefoontje naar moeder en bezoek van z'n broer.quote:Op zondag 29 april 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg ze uit de pot, en kreeg ze toen iedereen het goed vond.
Die hij overigens na ontvangst van de punten niet eens gebeld heeft, al zei hij dat het was om ze gerust te stellen vanwege eerverleden nacht.quote:Op zondag 29 april 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zijn eigen punten plus 55 uit de pot is genoeg voor 1 telefoontje naar moeder en bezoek van z'n broer.
Het was te laat (ongeveer 00:15) om moeder te bellen. Ze zou al wel in bed liggen volgens Brian. Hij gaat morgen (=zondag) bellen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hij overigens na ontvangst van de punten niet eens gebeld heeft, al zei hij dat het was om ze gerust te stellen vanwege eerverleden nacht.
Twee dagen later was sowieso al veel te laat. Het is gewoon onzin.quote:Op zondag 29 april 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was te laat (ongeveer 00:15) om moeder te bellen. Ze zou al wel in bed liggen volgens Brian. Hij gaat morgen (=zondag) bellen.
Daar hoeft hij haar dan niet meer over te bellen, wanneer hij dat zo zegt weet ze dat ook wel want zij volgt de streams 24/7 volgens mij.quote:Op zondag 29 april 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hij overigens na ontvangst van de punten niet eens gebeld heeft, al zei hij dat het was om ze gerust te stellen vanwege eerverleden nacht.
Het is gewoon een achterbakse, schijnheilige, paranoide, huigelachtige, leugenaar. En dat nog netjes uitgedrukt. Ik heb dit in mijn leven maar een paar keer meegemaakt dat ik zo'n gevoel heb bij iemand. En geloof me!! Ik heb genoeg meegemaakt!quote:Op zondag 29 april 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig users hier zulke mensen in het echte leven tegenkomen. Het kan best dat er genoeg mensen zijn die Brians gedrag volkomen acceptabel vinden, zoals Natasia.quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het is gewoon een achterbakse, schijnheilige, paranoide, huigelachtige, leugenaar. En dat nog netjes uitgedrukt. Ik heb dit in mijn leven maar een paar keer meegemaakt dat ik zo'n gevoel heb bij iemand. En geloof me!! Ik heb genoeg meegemaakt!
Een onmogelijke zaak. Als je vandaag ook maar even de streams kon volgen, heb je kunnen zien dat Amanda als een hondje achter Brian aanloopt.quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
OK, ik ben eruit.
Om het aantal deelnemers te verminderen moet er weggestemd worden.
Nicolaas is waarschijnlijk de eerste.
Wie is de tweede mogelijke kandidaat? Jaap.
Probleem: Jaap heeft dekking van Brian.
Doel: Jaap gedraagt zich schandalig naar Natasia toe. Brian zal dan partij kiezen voor Natasia.
Middel: Stook Jaap op Natasia ongenadig aan te pakken. Laat duidelijk aan Brian merken dat Jaap dat in verbond met Huub doet.
Wie is de derde kandidaat? Amanda
Probleem: Brian houdt Amanda erin.
Middel: doorgaan met Amanda los te weken van Brian
Dan loopt het al tegen half juni of later. September is dichtbij, en kunnnen nogmaals alle bommen los op Natasia, en zij gaat weg.
Blijven over Jaap, Eric, Brian en Huub, en mogelijk 2 nieuwe.
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik parkeer m nog even....quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
OK, ik ben eruit.
Om het aantal deelnemers te verminderen moet er weggestemd worden.
Nicolaas is waarschijnlijk de eerste.
Wie is de tweede mogelijke kandidaat? Jaap.
Probleem: Jaap heeft dekking van Brian.
Doel: Jaap gedraagt zich schandalig naar Natasia toe. Brian zal dan partij kiezen voor Natasia.
Middel: Stook Jaap op Natasia ongenadig aan te pakken. Laat duidelijk aan Brian merken dat Jaap dat in verbond met Huub doet.
Wie is de derde kandidaat? Amanda
Probleem: Brian houdt Amanda erin.
Middel: doorgaan met Amanda los te weken van Brian
Dan loopt het al tegen half juni of later. September is dichtbij, en kunnnen nogmaals alle bommen los op Natasia, en zij gaat weg.
Blijven over Jaap, Eric, Brian en Huub, en mogelijk 2 nieuwe.
En Amanda niet te vergeten..zij voelt zich zelfs schuldig wanneer hij in haar gezicht spuugt en haar flink weg duwt.. want zij lokte dat uitquote:Op zondag 29 april 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig users hier zulke mensen in het echte leven tegenkomen. Het kan best dat er genoeg mensen zijn die Brians gedrag volkomen acceptabel vinden, zoals Natasia.
Denk je dat ze nooit meer ruzie hebben?quote:Op zondag 29 april 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Een onmogelijke zaak. Als je vandaag ook maar even de streams kon volgen, heb je kunnen zien dat Amanda als een hondje achter Brian aanloopt.
Op zich een prima theorie. Een enkele factor is echter onzeker. De redactie kan op ieder moment de regels een beetje aanpassen en hebben daarmee heel veel sturing in handen. De kijkcijfers, daar gaat het om. En op basis daarvan zitten ze te 'regelen' en 'sturen'.quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
OK, ik ben eruit.
....
Blijven over Eric, Brian en Huub, en mogelijk 2 nieuwe.
Ik zie het duister in na wat we vandaag van haar hebben gezien, helaas. Het lijkt wel of ze NOG gebrander is op Brian na zijn afwijzende gedrag van de afgelopen anderhalve dag.quote:Op zondag 29 april 2007 02:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Denk je dat ze nooit meer ruzie hebben?
Denk je dat het Huub geen derde keer zal lukken Amanda in bed te krijgen?
En Brian weet dat en neemt daar dankbaar gebruik van, en zeker wanneer hij zijn moeder heeft gebeldquote:Op zondag 29 april 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het duister in na wat we vandaag van haar hebben gezien, helaas. Het lijkt wel of ze NOG gebrander is op Brian na zijn afwijzende gedrag van de afgelopen anderhalve dag.
Ik ben er ook bang voor...quote:Op zondag 29 april 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het duister in na wat we vandaag van haar hebben gezien, helaas. Het lijkt wel of ze NOG gebrander is op Brian na zijn afwijzende gedrag van de afgelopen anderhalve dag.
Zijn moeder zal hem in elk geval zeker sterken in zijn geloof dat hij het allemaal alleen maar deed om 'die sloerie' te beschermen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En Brian weet dat en neemt daar dankbaar gebruik van, en zeker wanneer hij zijn moeder heeft gebeld
Heeft weinig nut nu hij een half uurtje geleden in zijn blote togus terror heeft gepleegd.quote:Op zondag 29 april 2007 02:49 schreef avonne het volgende:
APK, wáág het niet te vragen om een striptease
OK, laten we aannemen dat Amanda vanaf nu was is in de handen van Brian.quote:Op zondag 29 april 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn moeder zal hem ook wel waarschuwen voor Amanda en dat hij voor zijn ex moet gaanquote:Op zondag 29 april 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn moeder zal hem in elk geval zeker sterken in zijn geloof dat hij het allemaal alleen maar deed om 'die sloerie' te beschermen.
Amanda vindt Huub best wel leuk. En ze was dronken. En ze is domquote:Op zondag 29 april 2007 02:51 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, laten we aannemen dat Amanda vanaf nu was is in de handen van Brian.
In dat geval vraag ik me af waarom ze dan met Huub in bed dook.
Ik bedoel, als je om iemand geeft, ga je toch niet met zijn grootste kwelgeest en vijand in bed duiken?
Slaan die laatste 2 quotes op Huub of op Brain? (dronken en dom)quote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda vindt Huub best wel leuk. En ze was dronken. En ze is dom![]()
Huub dook bij Amanda in bed, zij was zelf in bed gaan liggen en helemaal van de wereld door de drankquote:Op zondag 29 april 2007 02:51 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, laten we aannemen dat Amanda vanaf nu was is in de handen van Brian.
In dat geval vraag ik me af waarom ze dan met Huub in bed dook.
Ik bedoel, als je om iemand geeft, ga je toch niet met zijn grootste kwelgeest en vijand in bed duiken?
quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Slaan die laatste 2 quotes op Huub of op Brain? (dronken en dom)
Ja en Huub heeft Amanda aangerand.......quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub dook bij Amanda in bed, zij was zelf in bed gaan liggen en helemaal van de wereld door de drank
Op Amandaquote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Slaan die laatste 2 quotes op Huub of op Brain? (dronken en dom)
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 29 april 2007 02:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja en Huub heeft Amanda aangerand.......![]()
dat klinkt als ongewenste intimiteiten....quote:Op zondag 29 april 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub dook bij Amanda in bed, zij was zelf in bed gaan liggen en helemaal van de wereld door de drank
Dan kan het dus nog een keer gebeuren.quote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda vindt Huub best wel leuk. En ze was dronken. En ze is dom![]()
Amanda geilt best op Huub allerlei mannen, ze had alleen de hik.quote:Op zondag 29 april 2007 02:58 schreef avonne het volgende:
[..]
dat klinkt als ongewenste intimiteiten....
Dat ze niet in staat was om "nee" te zeggen
[..]
Dan kan het dus nog een keer gebeuren.
Waren er indringersquote:Check het verhaal van de wildebrassen die mijn sokken wilden stelen!
Beste Kingjaapers,
Ik begrijp heel goed dat jullie tribute aan mij willen betuigen. Mijn leiderschapscharisma kan niet worden weerstaan.
Maar�..om daarvoor in de bomen te gaan zitten en met een zaklamp mij te gaan seinen gaat wat ver!!
Op zich tof dat de vorige indringers termen als "Huupie, Huupie" schreeuwden en dat het nu veranderd is in "The Godfather is de allerbeste", "Leve de fucking King van de Gouden Kooi", "King Jaap is de baas".
Ik waardeer de intentie enorm hoor, maar in je reet gebeten worden door de waakhonden lijkt me toch niet zo relaxed.
Ik eis tribute, als ik niet genoeg post krijg dan nok ik met de terror en dit weblog, want dan hebben mijn acties kennelijk geen resultaat en zal ik nooit winnen ervan uitgaand dat de kijker uiteindelijk de winnaar bepaald.
Dus ff nokken met jullie inbraak pogingen, want ik ros je eigenhandig in elkaar.
Adiossssssss
Jaapmans.
?quote:Op zondag 29 april 2007 03:07 schreef F04 het volgende:
Nu bezoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |