Ze heeft rond 12:00 aangevraagd en om 17:00 was het gesprek met Anita. Ik weet niet welk tijdstip telt, in het verleden was het het moment van het gesprek.quote:
ik moest bijna kotsen ja!quote:Op zondag 29 april 2007 01:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg, achteraf kijk je een koe in de reet!![]()
Heb deze als link naar al mijn vrienden en bekenden gestuurd..![]()
Toen had ze dat gevoel nog niet, ze had toen het gevoel dat ze nog niet klaar was met DGKquote:Op zondag 29 april 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Dan had ze er beter al uit kunnen gaan toen haar vader zo ernstig ziek was.
Het lijken net 3 balletjes.quote:Op zondag 29 april 2007 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nou snap je dat Amanda het pikkie van Nicky groter vond .....
[afbeelding]
Maar gelukkig hebben we de foto's nog.........quote:Op zondag 29 april 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub geeft Japio het advies toch maar ff iets aan te trekken
[afbeelding]
Ranzigquote:Op zondag 29 april 2007 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nou snap je dat Amanda het pikkie van Nicky groter vond .....
[afbeelding]
En ook nog de streams vanaf vrijdag alleen betaalt.. dat betekent het einde van DGKquote:Op zondag 29 april 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit Huub er behoorlijk mee dat Sylvia vertrekt.
Mogelijk: nieuwe bewoner, deelt immuniteit uit aan Eric, Huub weg.
Wie weet... En wie weet kondigen ze wel een dag tevoren een nieuwe bewoner aan.quote:Op zondag 29 april 2007 02:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En ook nog de streams vanaf vrijdag alleen betaalt.. dat betekent het einde van DGK
Daarom heb ik nog maar 'n paar caps gemaakt. Ik ga voor dit soort streams echt niet betalen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En ook nog de streams vanaf vrijdag alleen betaalt.. dat betekent het einde van DGK
Jammer.... Of gelukkig. Tis maar hoe je het bekijkt. Kom ik eindelijk weer eens aan wat anders toe...quote:Op zondag 29 april 2007 02:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daarom gaat dat ook nooit gebeuren. Huub blijft wel. Daar zetten ze wel alles op alles op.quote:Op zondag 29 april 2007 02:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik kan daar ook geen logische verklaring voor vinden. Alle fysieke actie (leuk om naar te kijken) uit het spel nemen en vervolgens geld laten betalen voor de streams.quote:Op zondag 29 april 2007 02:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
De clit van elke gemiddelde vrouw is groter.quote:Op zondag 29 april 2007 02:09 schreef cindy10 het volgende:
Mijn clit is nog GROTER!!!!!!!
Ik ook niet, ik vind die Jaap echt te ranzig voor woorden.quote:Op zondag 29 april 2007 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik nog maar 'n paar caps gemaakt. Ik ga voor dit soort streams echt niet betalen.
Ik wel, want als ik die 4 euro er niet voor over heb om de streams te volgen (omdat het zogenaamd zo erg is de laatste tijd) zou ik nu de gratis streams ook niet volgen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind die Jaap echt te ranzig voor woorden.
Ik geloof die Jaap voor geen meterquote:Op zondag 29 april 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Tssssssss Jaap moet zich inhouden tegen Natasia, van achter.......
Brians beste 'vriendin en buffer' weg.quote:Op zondag 29 april 2007 02:19 schreef avonne het volgende:
Wat is het nut van Natasia wegpesten
(behalve minder pijn aan je oren)
Ik volg de streams ook niet meer zoals een tijdje terugquote:Op zondag 29 april 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel, want als ik die 4 euro er niet voor over heb om de streams te volgen (omdat het zogenaamd zo erg is de laatste tijd) zou ik nu de gratis streams ook niet volgen.
Dan maak je hem niet. Als je de moderatoren-beslissing hebt gelezen, weet je dat links en zelfs verwijzingen helemaal geen vereiste meer zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
Wel lastig een OP te maken als de laatste 6 cossen er geen kopieerbare links zijn![]()
Dan komt er een nieuwe voor terug. Je kunt toch beter nog tot september wachten. Zó lang duurt dat niet meer.quote:Op zondag 29 april 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Brians beste 'vriendin en buffer' weg.
yep daar hoop ik ook op, maar denk het toch nietquote:Op zondag 29 april 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
Ik hoop zoooooooooo dat bij de stemming Brian voor Huub zit en Jaap eruitgooit.......... Dan is het pas echt feest.
Helaas is dat nog ver weg. Voorlopig voelt de smeerlap zich nog wel goed.quote:Op zondag 29 april 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
Ik hoop zoooooooooo dat bij de stemming Brian voor Huub zit en Jaap eruitgooit.......... Dan is het pas echt feest.
Maar Natasia is wel de enige die Brian kan stoppen als ie door het lint gaat.quote:Op zondag 29 april 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Dan komt er een nieuwe voor terug. Je kunt toch beter nog tot september wachten. Zó lang duurt dat niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |