Och, heel nederland heeft hem naakt bij DWDD gezien, dus zo veel maakt het ook niet uit wat hij vanaf nu allemaal gaat doen. Die slechte reputatie raakt ie toch niet meer kwijt, dus dan kan ie net zo goed de ranzigheid nog een beetje opschroeven...quote:Op zondag 29 april 2007 01:39 schreef Ning het volgende:
Was het maar waar, hij doet dit met zijn volle verstand
Waarom denk ik nou met weemoed terug aan je screen caps van de kont van het paard...quote:Op zondag 29 april 2007 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is Japio weer aan het voeren met koeken en ijsjes ......
[afbeelding]
Inderdaad leuk voor Coraquote:Op zondag 29 april 2007 01:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, heel nederland heeft hem naakt bij DWDD gezien, dus zo veel maakt het ook niet uit wat hij vanaf nu allemaal gaat doen. Die slechte reputatie raakt ie toch niet meer kwijt, dus dan kan ie net zo goed de ranzigheid nog een beetje opschroeven...
quote:Op zondag 29 april 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel minimum maatje .....
[afbeelding]
Nou das voor mij het oprot seinquote:Op zondag 29 april 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heet dit niet "volslank" ....... Amanda is er inmiddels achter dat het pikkie van Nicky groter is ....
[afbeelding]
Ja wat jammer toch dat ze dit mistquote:Op zondag 29 april 2007 01:44 schreef Ning het volgende:
En Sil slaapt gewoon.
Whehehe, het werkt. Nog een uurtje cappen en ik heb heel FOK! leeg ......quote:Op zondag 29 april 2007 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou das voor mij het oprot seinGadtverdamme
Dan is hij toch op een gebied de king.quote:Op zondag 29 april 2007 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou das voor mij het oprot seinGadtverdamme
Moeder Natuur heeft zo haar manieren om te zorgen dat dikke mensen zich niet voort kunnen planten.quote:Op zondag 29 april 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel minimum maatje .....
[afbeelding]
Daar wacht ik niet op!quote:Op zondag 29 april 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Whehehe, het werkt. Nog een uurtje cappen en ik heb heel FOK! leeg ......
Mm.. lijkt wel de ingang van een mijn...quote:Op zondag 29 april 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog iemand in huis ?
[afbeelding]
Jouw sig moet nou toch wel even pijn doen. (Kan nooit jouw bedoeling geweeest zijn)quote:Op zondag 29 april 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog iemand in huis ?
[afbeelding]
Een gemiddelde vrouw heeft nog meer vulling in haar slipje zittenquote:Op zondag 29 april 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "Je zou maar zo'n piemeltje hebben. Dat is lullig!"
Het is niet eens lullig (wat het moet voorstellen weet waarschijnlijk niemand)quote:Op zondag 29 april 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
HAllo...Hallo...halloo.. alloo.. allooo ..ooo..oquote:Op zondag 29 april 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog iemand in huis ?
[afbeelding]
Japio begon naar eigen zeggen met 21 cm, dus hij is al wel veel 'afgevallen' ......quote:Op zondag 29 april 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Mijn beeldscherm kraakt van ellende.quote:Op zondag 29 april 2007 01:52 schreef Napster het volgende:
Denkt die vetklep dat die nu tv aan het maken is ofzo?
Heel zekerquote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
"Omdat Syl weg gaat"??? Heb ik iets gemist? Is dat al zeker dan?
Morgen om 12.00 dacht ik.quote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ja, ja.quote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ja, Sylvia is zeker. Ze had vanavond al een gesprek met Anita en vertelde het daarna de hele groep.quote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
eh... een stuk of wat TTs?quote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
je hebt wat gemist dusquote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ja, morgen gaat Sylvia weg, ze heeft vanmorgen haar 24uur aangevraagdquote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk niet dat ze nog blijft nee, ze heeft 24 uur aangevraagd en ik denk dat ze daar wel bij blijft. Sylvia lijkt me niet iemand die dan de andere dag zegt 'nee ik blijf toch'quote:Op zondag 29 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik zeg, achteraf kijk je een koe in de reet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |