Alléén tieten zou wel origineel zijn!quote:Op zondag 29 april 2007 10:59 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, joh.
Iets originelers. Tieten bijvoorbeeld.
De regel is, geloof ik: 24 uur ná het gesprek met de psycholoog. Maar wat zijn regels waard in DGK...???quote:Op zondag 29 april 2007 11:01 schreef elcastel het volgende:
Gaat Syl nu ook om ongeveer 12 uur naar huis of is dat altijd 's avonds ?
Sylvia deed een in mijn ogen opvallende uitspraak toen ze de bewoners vertelde dat ze 24 uur had aangevraagd. Ze zei dat ze eigenlijk geen groepsmens was. Geeft mij het idee dat Sylvia uit strategische overwegingen aansluiting heeft gezocht bij Huub en Eric. Waarmee ik niet wil beweren dat ze ze niet mag! Maar misschien gaat de 'liefde' toch wat minder diep dan het leek.quote:Op zondag 29 april 2007 10:39 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een keuze van Sylvia. Als die vriendschap tussen die twee echt zo hecht zou zijn en veel sterker dan de band met anderen had zij hem ook op kunnen zoeken. Het initiatief tot toenadering kwam bijna steeds van Huub uit de laatste dagen en die pogingen komen wat ongemakkelijk en geforceerd over.
Maar zonder dat ze onlosmakelijk met een of ander dom wijf verbonden zijn... dat heb ik niet eerder gezien!quote:Op zondag 29 april 2007 11:03 schreef sanni het volgende:
[..]
Boobs doen het in elk programma goed, dus niet erg origineel. [afbeelding]
wat mij opvalt in dgk dat mensen zo makkelijk ik hou van je zeggen. Uiteindelijk kennen zij elkaar niet en zijn tot elkaar veroordeeld. Allemaal fake wat mij betreft .......Dit soort dingen zeg je volgens mij pas tegen elkaar als je elkaar bijvoorbeeld goed kent etcquote:Op zondag 29 april 2007 11:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sylvia deed een in mijn ogen opvallende uitspraak toen ze de bewoners vertelde dat ze 24 uur had aangevraagd. Ze zei dat ze eigenlijk geen groepsmens was. Geeft mij het idee dat Sylvia uit strategische overwegingen aansluiting heeft gezocht bij Huub en Eric. Waarmee ik niet wil beweren dat ze ze niet mag! Maar misschien gaat de 'liefde' toch wat minder diep dan het leek.
Ik denk aan de accountant waar Jaap het over had. Dat miljonairs die hoog staan in de populariteitspoll er niet zomaar uitgestemd mogen worden omdat ze door sms'jes inkomsten genereren. Ergens denk ik dat daar wel een kern van waarheid in zit. Dus zal de Febo sturen en ingrijpen waar nodig is. Ik denk daarom dat Huub zich geen zorgen hoeft te maken.quote:Op zondag 29 april 2007 09:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze pas vanavond na 1900, ik wil het toch wel graag live zien, al was het maar om de wanhopige Huub-wordt-er-niet uitgestemd reakties, na iedere post waarin geconstateerd wordt dat zijn postitie ernstig verzwakt is.
Welnee, alleen in het SHE groepje keurden ze wél dingen van elkaar af, de rest bevestigd elkaar alleen maar, daarom lijken ze zo eensgezind. En ze moeten wel, want eerder vertelde Syl al heel treffend : Wij hebben voor elkaar gekozen, zij zijn tot elkaar veroordeeld.quote:Op zondag 29 april 2007 11:03 schreef Talitha het volgende:
Sylvia deed een in mijn ogen opvallende uitspraak toen ze de bewoners vertelde dat ze 24 uur had aangevraagd. Ze zei dat ze eigenlijk geen groepsmens was. Geeft mij het idee dat Sylvia uit strategische overwegingen aansluiting heeft gezocht bij Huub en Eric. Waarmee ik niet wil beweren dat ze ze niet mag! Maar misschien gaat de 'liefde' toch wat minder diep dan het leek.
Thank God for that!!quote:Op zondag 29 april 2007 11:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Anyway, ik zei dat Sylvia deze week zou vertrekken en ik heb nog gelijk gekregen ook.
Maar dat is toch ook weer zo'n semi-kruidenvrouwtjes-uitspraak van Silleke? Wat nou voor elkaar gekozen? Wanneer mochten ze kiezen dan? Die groepjes zijn gewoon ontstaan zoals groepjes altijd ontstaan. Uit het niets en om aanvankelijk onduidelijke redenen. Als ze eenmaal bestaan hou je er aan vast...quote:Op zondag 29 april 2007 11:08 schreef elcastel het volgende:
[..]
Welnee, alleen in het SHE groepje keurden ze wél dingen van elkaar af, de rest bevestigd elkaar alleen maar, daarom lijken ze zo eensgezind. En ze moeten wel, want eerder vertelde Syl al heel treffend : Wij hebben voor elkaar gekozen, zij zijn tot elkaar veroordeeld.
Beledig de struik niet... die groeit tenminsten nog tijdens het programma.quote:Op zondag 29 april 2007 11:16 schreef Meganog het volgende:
Haha die Nicolaas, ze hadden als nieuwe bewoner in plaats van hem net zo goed een struik in de tuin kunnen planten.
Omdat Sylvia zelf ook naar haar gevoel moest luisteren, natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 11:14 schreef blomst het volgende:
Sylvia gaf het advies aan Amanda altijd naar har gevoel te luisteren.
Waarom drong ze dan haar negatieve gevoel op bij Huub en zijn "relatie" met Lieke.
Waarom mocht hij niet zijn gevoel volgen daarin?
Wat zei ik nou?quote:Op zondag 29 april 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
De koffers voor Sylvia zijn gearriveerd. Ze heeft er veel meer nodig zegt ze.. alleen voor haar post heeft ze al een koffer nodig.
quote:Op zondag 29 april 2007 11:16 schreef Meganog het volgende:
Haha die Nicolaas, ze hadden als nieuwe bewoner in plaats van hem net zo goed een struik in de tuin kunnen planten.
Dat is niet alleen in DGK zo. In de 'echte' wereld kunnen mensen ook na 2 dagen elkaars beste vrienden zijn en zeggen dat ze van elkaar houden. Om dan na 3 weken met de grootste ruzie weer uit elkaar te gaan.quote:Op zondag 29 april 2007 11:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat mij opvalt in dgk dat mensen zo makkelijk ik hou van je zeggen. Uiteindelijk kennen zij elkaar niet en zijn tot elkaar veroordeeld. Allemaal fake wat mij betreft .......Dit soort dingen zeg je volgens mij pas tegen elkaar als je elkaar bijvoorbeeld goed kent etc![]()
Vertel! Vertel!quote:Op zondag 29 april 2007 11:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in DGK zo. In de 'echte' wereld kunnen mensen ook na 2 dagen elkaars beste vrienden zijn en zeggen dat ze van elkaar houden. Om dan na 3 weken met de grootste ruzie weer uit elkaar te gaan.
Gaan we nou net doen of jouw kaart het programma weer in de juiste richting heeft gestuurd?quote:Op zondag 29 april 2007 11:21 schreef avonne het volgende:
Sylvia en Huub waren tot elkaar veroordeeld.
Ze hebben niet "voor elkaar gekozen"
Huub had zowiezo niemand die aandacht voor hem had, behalve Sylvia. Hij klitte aan haar als tweezijdig plakband.
Toen we de kaartenactie deden, stond Sylvia op het punt om Huub te laten vallen.
De enige reden dat Syl van mij een kaart kreeg was om haar in de hoek van Huub terug te duwen. Hoe meer kaarten voor beide, hoe meer ze "bij elkaar hoorden"
Huh?quote:Op zondag 29 april 2007 11:20 schreef Clank het volgende:
Er komt een advocaat langs voor Jaap? Hij zegt dat hij wordt aangeklaagd door het Min. van Justitie ofzo![]()
Ik hoef het afscheid van Sillie niet te zien, ze heeft me nooit geboeid, nu ook niet. Als ze maar gaatquote:Op zondag 29 april 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
De koffers voor Sylvia zijn gearriveerd. Ze heeft er veel meer nodig zegt ze.. alleen voor haar post heeft ze al een koffer nodig.
nee tuurlijk niet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:25 schreef demins het volgende:
[..]
Gaan we nou net doen of jouw kaart het programma weer in de juiste richting heeft gestuurd?![]()
Ik had het specifiek over Sylvia. Ze gaf bij de psychologe aan dat ze geen moeite had om afscheid te nemen van de bewoners. Dat ze makkelijk kan loslaten en verder gaan. Dat geeft mij het idee dat ze niet heel sterk gehecht is aan Huub en Eric. Ik zou moeite hebben om afscheid te nemen, als ik zo intensief met mensen was omgegaan. Maar ik ben dan ook slecht in loslaten.quote:Op zondag 29 april 2007 11:08 schreef elcastel het volgende:
[..]
Welnee, alleen in het SHE groepje keurden ze wél dingen van elkaar af, de rest bevestigd elkaar alleen maar, daarom lijken ze zo eensgezind. En ze moeten wel, want eerder vertelde Syl al heel treffend : Wij hebben voor elkaar gekozen, zij zijn tot elkaar veroordeeld.
Als Brian Natasia afvalt, dan hebben ze gelijk ruzie (en andersom natuurlijk), bij SHE kunnen (konden) ze wél incasseren van elkaar.
quote:Op zondag 29 april 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas heeft het al weer druk met zijn grote doel in de Kooi: niets doen.
[afbeelding]
maar wel lekkerquote:Op zondag 29 april 2007 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toepasselijk! Het is inderdaad een beetje een opgeblazen braller.
Dat zegt niets over haar gevoel over Huub en Eric, want ze gaf duidelijk aan dat ze dat altijd zo ervaarde. Dat ze nooit last van heimwee heeft en dat ze mensen in principe niet mist.quote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had het specifiek over Sylvia. Ze gaf bij de psychologe aan dat ze geen moeite had om afscheid te nemen van de bewoners. Dat ze makkelijk kan loslaten en verder gaan. Dat geeft mij het idee dat ze niet heel sterk gehecht is aan Huub en Eric. Ik zou moeite hebben om afscheid te nemen, als ik zo intensief met mensen was omgegaan. Maar ik ben dan ook slecht in loslaten.![]()
Ik heb zowiezo het idee dat ze altijd een rol heeft gespeeld.quote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had het specifiek over Sylvia. Ze gaf bij de psychologe aan dat ze geen moeite had om afscheid te nemen van de bewoners. Dat ze makkelijk kan loslaten en verder gaan. Dat geeft mij het idee dat ze niet heel sterk gehecht is aan Huub en Eric. Ik zou moeite hebben om afscheid te nemen, als ik zo intensief met mensen was omgegaan. Maar ik ben dan ook slecht in loslaten.![]()
Silvia heeft al die tijd een toneelstukje opgevoerd, die is harstikke blij en opgelucht dat ze eindelijk weer haar saaie zelf mag gaan zijn in ...........euh......Barcelona.quote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan krijgt ze haar 10000 terug ???quote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb zowiezo het idee dat ze altijd een rol heeft gespeeld.
Ik zou trouwens ook wel gehecht zijn aan 10 duizend euro.
Nog steeds ben ik er van overtuigd dat ze getoneelhaakt is.
Het is trouwens precies 6 maanden geleden dat Angelique weggehaald werd.
En volgens het contract mag er 2 maal per jaar iemand uitgehaald worden.
Nicoblaaskaak!quote:Op zondag 29 april 2007 11:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toepasselijk! Het is inderdaad een beetje een opgeblazen braller.
Ik snap je.quote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef Talitha het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 11:29 schreef demins het volgende:
Een eigenschap die in de duivensport niet van pas komt!![]()
Dat woord kan ik niet meer horenquote:Op zondag 29 april 2007 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
Mn gevoel zegt dat Sylvia weg gaat vandaag
En ajax kampioen![]()
Waar heb je het dan precies opgezocht? Van Dale is het met mij eens:quote:Op zondag 29 april 2007 11:16 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook weer zo'n semi-kruidenvrouwtjes-uitspraak van Silleke? Wat nou voor elkaar gekozen? Wanneer mochten ze kiezen dan? Die groepjes zijn gewoon ontstaan zoals groepjes altijd ontstaan. Uit het niets en om aanvankelijk onduidelijke redenen. Als ze eenmaal bestaan hou je er aan vast...
En nou wil ik potdome (enig juiste schrijfwijze, ik heb het opgezocht) vandaag ook niet meer horen dat Silleke al minstens één koffer nodig heeft voor haar post! Dat is haar probleem!![]()
Dit wist ik niet, hoe weet jij dit ?quote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef avonne het volgende:
En volgens het contract mag er 2 maal per jaar iemand uitgehaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |