Ja, uiterst waarschijnlijk. Hebben we eerder ook bij anderen meegemaakt. Gewoon het script doornemen, en dat doen ze vaak 's-nachts in het kantoor.quote:Op zondag 29 april 2007 03:07 schreef F04 het volgende:
Nu bezoek?
Vanaf het hek werd 'n keer wat geroepen toen ze naar het kantoor liepen. Meer niet ......quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 03:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kennelijk![]()
tuig van nowlive, de goudenkooi of vol ws.![]()
Alle terror moet Japio eerst indienen ter goedkeuring. Zijn vorige plannen waren allemaal teruggefloten, hij vertelde dat even geleden nog aan Huub. Zijn 'agenda' is leeg .......quote:Op zondag 29 april 2007 03:16 schreef F04 het volgende:
Script![]()
Lijkt me niet handig voor een real life serie.
Mobiel met internetquote:Op zondag 29 april 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jullie zijn al wel snel weer terug .....
leuk, maar niet sexueel aantrekkelijk, ze vindt hem zelfs lelijkquote:Op zondag 29 april 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda vindt Huub best wel leuk. En ze was dronken. En ze is dom![]()
Net als haar beleefdheid toen naar Ilona.quote:Op zondag 29 april 2007 09:05 schreef blomst het volgende:
Natasja toont nog even genegenheid naar Sylvia toe nu het nog kan.
Kotom, een mooie dag om naar het strand te gaanquote:Op zondag 29 april 2007 09:16 schreef Meganog het volgende:
Dit wordt een dag van krokedillentranen, huichelarij een valse sentimenten.
Geen mooie beelden.
je bent eruit????quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
OK, ik ben eruit.
Om het aantal deelnemers te verminderen moet er weggestemd worden.
Nicolaas is waarschijnlijk de eerste.
Wie is de tweede mogelijke kandidaat? Jaap.
Probleem: Jaap heeft dekking van Brian.
Doel: Jaap gedraagt zich schandalig naar Natasia toe. Brian zal dan partij kiezen voor Natasia.
Middel: Stook Jaap op Natasia ongenadig aan te pakken. Laat duidelijk aan Brian merken dat Jaap dat in verbond met Huub doet.
Wie is de derde kandidaat? Amanda
Probleem: Brian houdt Amanda erin.
Middel: doorgaan met Amanda los te weken van Brian
Dan loopt het al tegen half juni of later. September is dichtbij, en kunnnen nogmaals alle bommen los op Natasia, en zij gaat weg.
Blijven over Eric, Brian en Huub, en mogelijk 2 nieuwe.
kortom met dit weer iedere dag strand.quote:Op zondag 29 april 2007 09:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kotom, een mooie dag om naar het strand te gaan![]()
Ik verheug me ook al op de niet mooie beelden.quote:
Ja, dat wordt weer lachen vandaag.quote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef avonne het volgende:
OK, ik ben eruit.
Om het aantal deelnemers te verminderen moet er weggestemd worden.
Nicolaas is waarschijnlijk de eerste.
Wie is de tweede mogelijke kandidaat? Jaap.
Probleem: Jaap heeft dekking van Brian.
Doel: Jaap gedraagt zich schandalig naar Natasia toe. Brian zal dan partij kiezen voor Natasia.
Middel: Stook Jaap op Natasia ongenadig aan te pakken. Laat duidelijk aan Brian merken dat Jaap dat in verbond met Huub doet.
Wie is de derde kandidaat? Amanda
Probleem: Brian houdt Amanda erin.
Middel: doorgaan met Amanda los te weken van Brian
Dan loopt het al tegen half juni of later. September is dichtbij, en kunnnen nogmaals alle bommen los op Natasia, en zij gaat weg.
Blijven over Eric, Brian en Huub, en mogelijk 2 nieuwe.
Ik ben eerder bang dat een nieuwe weer immuniteit mag geven en als hij dat Huub geeft ligt Huub er uit bij de stemming want dan gaat Eric echt wel mee. En gezien de vuile spelletjes van de redactie zie ik dit gebeurenquote:Op zondag 29 april 2007 09:31 schreef blomst het volgende:
Als er voor Donderag een nieuwe binnen komt is er een hele grote kans dat of Huub of Eric vertrekt.
Als er nog geen nieuwe binnen komt is er een kleine kans dat Huub vertrekt, Eric is wel door de anderen te beinvloeden denk ik.
Ja, want Brian moet DGK winnen omdat dan het prototype van een ideale schoonzoon wint.quote:Op zondag 29 april 2007 09:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat een nieuwe weer immuniteit mag geven en als hij dat Huub geeft ligt Huub er uit bij de stemming want dan gaat Eric echt wel mee. En gezien de vuile spelletjes van de redactie zie ik dit gebeuren
Wat denk je zelfquote:Op zondag 29 april 2007 09:44 schreef blomst het volgende:
Zouden er nog nieuwe miljonairs in de aanbieding zijn?
En toch ben ik niet zo zeker van Huub in deze. Hij maakt wel meer rare bokkesprongen en nu Syl weggaat heeft hij alleen maar Eric als back-up. Maar ik weet niet in hoeverre het pact tussen Huub en Jaap echt is en of hij daar wel echt in gelooft.quote:Op zondag 29 april 2007 09:45 schreef blomst het volgende:
Mocht er een nieuwe komen dan hoop ik dat die brian immuum maakt, dan is Jaap zeker weg![]()
Jaap schiet van de ene naar de andere kant en is voor niemand een zekere backup.quote:Op zondag 29 april 2007 09:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
En toch ben ik niet zo zeker van Huub in deze. Hij maakt wel meer rare bokkesprongen en nu Syl weggaat heeft hij alleen maar Eric als back-up. Maar ik weet niet in hoeverre het pact tussen Huub en Jaap echt is en of hij daar wel echt in gelooft.
Ik hoop dat Huub snel door krijgt dat hij Jaap niet kan vertrouwen. Jaap gaat alleen voor zichzelf..net als Nicolaas...Die waaien gewoon mee met de wind van het moment als ze daar voordeel uit kunnen halen..quote:Op zondag 29 april 2007 09:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
En toch ben ik niet zo zeker van Huub in deze. Hij maakt wel meer rare bokkesprongen en nu Syl weggaat heeft hij alleen maar Eric als back-up. Maar ik weet niet in hoeverre het pact tussen Huub en Jaap echt is en of hij daar wel echt in gelooft.
Als er iets vervelends aan de hand is.. met wie dan ook... weet Huub zich vaak geen houding te geven.quote:Op zondag 29 april 2007 10:22 schreef demins het volgende:
Ik vind het ook zo vervelend dat Huub altijd zo op / aan Sylvia moet hangen als er iets met haar aan de hand is.
Gruwelijke beelden vind ik dat! Gelukkig is dit Sylvia's laatste dag...![]()
Of als Nicolaas slim is kiest hij juist voor de anderen en wordt idd weggestemd en kan hij met behoud van zijn 10.000 Euro de villa verlaten. Hij blért toch de hele tijd dat hij het helemaal gehad heeft..quote:Op zondag 29 april 2007 10:21 schreef Katewalker het volgende:
Als Nicolaas slim is kiest hij voor Eric en Huub....anders is hij wellicht volgende week weg..
Dát ben ik dan ook weer met je eens! Maar ik zag hem net weer in de gameroom op haar stoelleuning hangen etc. etc.quote:Op zondag 29 april 2007 10:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Als er iets vervelends aan de hand is.. met wie dan ook... weet Huub zich vaak geen houding te geven.
Denk dat Huub de laatste 24 uur de enige is geweest die níet aan Sylvia heeft gehangen. Hij heeft er geen eens kans voor gehad omdat de rest om haar nek hing. En Eric moest vannacht natuurlijk tussenin liggen.. dát vind ik gruwelijke beelden!!
Dat lijkt me ook een keuze van Sylvia. Als die vriendschap tussen die twee echt zo hecht zou zijn en veel sterker dan de band met anderen had zij hem ook op kunnen zoeken. Het initiatief tot toenadering kwam bijna steeds van Huub uit de laatste dagen en die pogingen komen wat ongemakkelijk en geforceerd over.quote:Op zondag 29 april 2007 10:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Als er iets vervelends aan de hand is.. met wie dan ook... weet Huub zich vaak geen houding te geven.
Denk dat Huub de laatste 24 uur de enige is geweest die níet aan Sylvia heeft gehangen. Hij heeft er geen eens kans voor gehad omdat de rest om haar nek hing. En Eric moest vannacht natuurlijk tussenin liggen.. dát vind ik gruwelijke beelden!!
De tranen lopen over mijn wangen! In geen tijden zó gelachen...quote:Op zondag 29 april 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Ze bedenken nu van alles wat Sylvia op de vrijmarkt zou kunnen verkopen.. kikkervisjes, stront van Fries, een extension van Amanda.
Tjeetje wat grappigquote:Op zondag 29 april 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Ze bedenken nu van alles wat Sylvia op de vrijmarkt zou kunnen verkopen.. kikkervisjes, stront van Fries, een extension van Amanda.
Wel zonde van d'r 10 millequote:Op zondag 29 april 2007 10:40 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het wel verstandig van Syl om het huis te verlaten...
DGK gaat um toch niet worden meer.. Verlaten van een zinkend schip heet dat...
Mij benieuwen wat er voor terug komt....
Zal wel een allochtone transexueel junk zijn ofzo...
nee, joh.quote:Op zondag 29 april 2007 10:40 schreef Sonique het volgende:
Mij benieuwen wat er voor terug komt....
Zal wel een allochtone transexueel junk zijn ofzo...
Gelukkig! Ik dacht al dat ik de enige was die in een stuip lag...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |