zou heel goed kunnen een golddigger dus van het zuiverste water en dat kan ik haar dan weer niet kwalijk nemen! maarrrrrr echte mensen met echte mensenstreken en wat minder gepolijst zijn toch boeiender om naar te kijken. Afwijkend gedrag vind ik persoonlijk heeeerlijk kan ik zo van genieten ik zal ze missen hoor de lieden uit dgk na 4 mei.Gelukkig kom ik in mijn werk genoeg afwijkend om een en ander te compenserenquote:Op zondag 29 april 2007 11:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Om zonder zich kwetsbaar op te stellen er toch doorheen te rollen om de villa te winnen? Een anders doel heb ik bij haar niet kunnen ontdekken.
Was te verwachten, deed hij ook met Nena.quote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef ericahysterica het volgende:
amanda wordt door rat vogelvrij verklaard! hahahahahahaha rattennnnnnstreek
Gooi dan Nena er maar weer in.....quote:Op zondag 29 april 2007 11:54 schreef Clank het volgende:
Brian: Zij is de enigste.. er komt toch een nieuwe dame weer aan.
![]()
![]()
Waarom dat opeens? Omdat ze niet duidelijk genoeg heeft uitgesproken dat ze het niet wilde met Huub? Omdat ze geen aanklacht indient?quote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef ericahysterica het volgende:
amanda wordt door rat vogelvrij verklaard! hahahahahahaha rattennnnnnstreek
Ik geloof je, zoals altijd!quote:Op zondag 29 april 2007 11:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ingmar Heytze / Vrouwkje Tuinman
Verdomd interessant, maar gaat u verder...
De taal van Wim T. Schippers
Pagina 98.
Van Dale vergist zich! Bovenstaande is hét standaardwerk!
Jaap is Brian geestelijk volkomen de baas, dus reken maar niet dat dat gaan werken. Jaap is nu ook heel slim bezig in beide kampen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef Clank het volgende:
En zoals gewoonlijk legt Brian Jaap weer de woorden in de mond wat hij allemaal moet zeggen tegen Huub en hoe hij dan moet reageren.
Omdat zijn eer vernederd is, toen Amanda met Huub in bed lag.quote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom dat opeens? Omdat ze niet duidelijk genoeg heeft uitgesproken dat ze het niet wilde met Huub? Omdat ze geen aanklacht indient?
rioolratquote:Op zondag 29 april 2007 11:57 schreef a_leeuwtje het volgende:
En die vieze rat blijft ddan weer buitenschot zijn naam mag niet genoemd worden
Ja snap ik want dan verspeeld hij gelijk zijn neukkansen.
Vuile vieze RAT!!!!!!!!!!!!
Denk je?? Ik heb helaas die indruk helemaal nietquote:Op zondag 29 april 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap is Brian geestelijk volkomen de baas, dus reken maar niet dat dat gaan werken. Jaap is nu ook heel slim bezig in beide kampen.
de butler word zen nieuwe neukmaatjequote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Brian geeft aan dat hij het niet erg zou vinden als Amanda weggestemd zou worden.
Als Amanda eruit wordt gestemd, komt er geen nieuwe meer voor. Wel nog voor Sylvia natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Wat zou het mooi zijn als Amanda er zou worden uitgestemd en dat er dan een 'dame' komt die helemaal voor Huub gaat!!![]()
Toen ik m gisteren zo op Amanda zag inpraten kreeg ik even het idee dat ie bezig was met eerherstel om Huub als aanrander neer te zetten. Maar blijkbaar zit het toch te diep.quote:Op zondag 29 april 2007 11:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Omdat zijn eer vernederd is, toen Amanda met Huub in bed lag.
Nee, omdat ze sinds gisteren als een hondje achter Brian aanloopt!quote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom dat opeens? Omdat ze niet duidelijk genoeg heeft uitgesproken dat ze het niet wilde met Huub? Omdat ze geen aanklacht indient?
Zoooooooooooo Snellllllllllllllllllll Mogelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....als het aan mij ligtquote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef solara4 het volgende:
is er al bekend wanneer Syl weggaat????
13%quote:Op zondag 29 april 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze had de laatste keer nog maar 12% hoor.
Poetische whahahaaha.....die gedichten word die echt wel mee geholpen hoor. Het bewijs ligt in dei rap text die hij zong tegen Huub toen. Ik heb die rap gesampeld en zelf overgezongen, en hij past totaal niet in een ritme of andere vorm van muziek...hij is zo A-muziekaal en A-textueel als de kut van mijn 94 jarige buurvrouwquote:Op zondag 29 april 2007 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
13%![]()
De poëtische vrouwenbeschermer had 12%
Gecondoleerd nog.quote:Op zondag 29 april 2007 12:06 schreef demins het volgende:
De Zwarte Pantalon
Die is mij heilig! Ten eertse had ik die op de crematie van mijn vader en mijn opa aan, en ten tweede zit hij lekker!!!![]()
![]()
![]()
Ik denk wèl dat ze nadrukkelijk op zoek zijn naar een lekker wijf om in de Kooi te stoppen.quote:
Bonden met Brian is dan een slimme zet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:50 schreef Clank het volgende:
Jaap wil hoger komen te staan in de popupoll.. dat vindt hij belangrijk.
Dankje wel! Het was een heel bijzondere ervaring om twee generaties Demins in rook te zien opgaan!quote:
Mag er dan ook een bloedmooie man zijn dan ?quote:Op zondag 29 april 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk wèl dat ze nadrukkelijk op zoek zijn naar een lekker wijf om in de Kooi te stoppen.
Zou ook erg goed uitkomen, als vlak voor 4 mei er ineens een bloedmooie vrouw, in bikini aan het zwembad, op de streams te bewonderen is.
Kijk, hierin herken ik de echte kenner.quote:Op zondag 29 april 2007 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap is Brian geestelijk volkomen de baas, dus reken maar niet dat dat gaan werken. Jaap is nu ook heel slim bezig in beide kampen.
Nee want dan zou de man / vrouw-verhouding wel erg scheef komen te liggen.quote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Mag er dan ook een bloedmooie man zijn dan ?
Kan ik als vrouw zijn ook lekker gaan genieten.
Mij krijg je met geen tien paarden die Kooi in!quote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hmm wat ben jij gemeenquote:Op zondag 29 april 2007 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want dan zou de man / vrouw-verhouding wel erg scheef komen te liggen.
Hallo, er zitten al 5 "mannen" in, vanaf vanmiddag moeten wij het doen met Natasia en Amandaquote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |