Misschien zegt het iets over haar gevoel over mensen! Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat zegt niets over haar gevoel over Huub en Eric, want ze gaf duidelijk aan dat ze dat altijd zo ervaarde. Dat ze nooit last van heimwee heeft en dat ze mensen in principe niet mist.
Vergeet het maar.quote:
Staat dat zwart op wit? Zeker weten?quote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef avonne het volgende:
En volgens het contract mag er 2 maal per jaar iemand uitgehaald worden.
Zij was angeliquequote:Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, hoe weet jij dit ?
Dan moet je naar de weekend-psychiater!quote:Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb 3 stemmen waar ik niet naar kan luisteren, die mogen weg
Je bent gevoeligquote:
Ik iets meer nl Brian, Natasia, Jaap en Ericquote:Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Laat me raden: twee allochtonen en een homo.quote:Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Dat maakt me niet uit of sil heeft gedoest, Ik ben een Jaap watcher.quote:Op zondag 29 april 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je bent gevoelig![]()
ps. Heeft Sylvia al gedoest ?![]()
Mn gevoel zegt dat dit kloptquote:Op zondag 29 april 2007 11:34 schreef demins het volgende:
[..]
Dan moet je naar de weekend-psychiater!![]()
![]()
![]()
ja, dat denk ik.quote:
Dat was omdat Huub, Sil nodig had/heeft. Maar als je eerlijk bent is het gewoon een supersaai mens.quote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef Sporti het volgende:
Wel grappig om te lezen hoeveel er nu opeens anti Silvia zijn, een maand geleden was ze nog de droomvrouw en stond in de pp op 2
Sylviaquote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat me raden: twee allochtonen en een homo.
Nee. ik insinueer niets.
Eeeeeeeh, vanaf het begin toch al ?quote:Op zondag 29 april 2007 11:36 schreef avonne het volgende:
Hebben we haar zien worstelen met zichzelf?
Die is zeer schoon, vannacht was hij in bad heeft gezwommen en is onder de douche geweestquote:Op zondag 29 april 2007 11:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit of sil heeft gedoest, Ik ben een Jaap watcher.![]()
nee idd, en van de week toen ze van achter vandaan kwam, toen was voor mij ook wel duidelijk dat er iets gezegd moest zijn van die strekking, want je zag het aan haar gezicht. Ze was anders dan anders.quote:Op zondag 29 april 2007 11:36 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat denk ik.
3 weken geleden deed ze nog haar best om samen met Eric elkaar erin te houden.
"makkelijk kunnen loslaten" is één ding. Maar Sylvia is oud en wijs genoeg om te weten dat een paar weken "niet goed voelen" geen goede bodem is voor een ingrijpende beslissing.
Dat is destijds besproken toen Angelique eruit gehaald werd.quote:Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, hoe weet jij dit ?
Thank God dat ik dat gemist heb.quote:Op zondag 29 april 2007 11:37 schreef Ning het volgende:
[..]
Die is zeer schoon, vannacht was hij in bad heeft gezwommen en is onder de douche geweest
Thanks, dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:38 schreef avonne het volgende:
Dat is destijds besproken toen Angelique eruit gehaald werd.
Toen gebeurde het toneelhaken openlijk: de bewoners moesten kiezen tussen Angelique en Sylvia, bij meerderheid van stemmen.
Sussie, doe us nie zo lelijkquote:Op zondag 29 april 2007 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
Wil niemand mij trouwens meer "Sussie" noemen, dat maakt gevoelens bij me los, die echt kapot lelijk zijn![]()
Ik heb geen vrienden, dus kan geen smeuïge details geven.quote:
Ingmar Heytze / Vrouwkje Tuinmanquote:Op zondag 29 april 2007 11:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waar heb je het dan precies opgezocht? Van Dale is het met mij eens:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=potdomme![]()
Mag Sushi, of kleindushi wel ?quote:Op zondag 29 april 2007 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
Wil niemand mij trouwens meer "Sussie" noemen, dat maakt gevoelens bij me los, die echt kapot lelijk zijn![]()
Dat heb ik nog nooit gezien bij haar, alleen bij het overlijden van haar vader een beetje.quote:Op zondag 29 april 2007 11:36 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat mensen gewoon op haar uitgekeken zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef Sporti het volgende:
Wel grappig om te lezen hoeveel er nu opeens anti Silvia zijn, een maand geleden was ze nog de droomvrouw en stond in de pp op 2
Ze hadden, de dames, allen een dildo, gekregen van iemand.quote:Op zondag 29 april 2007 11:25 schreef do0fusz het volgende:
oooooooooooh syl had gewoon al die tijd een dildo en huub helemaal niet nodig.. wat een openbaring hahah
Ik hoop het met je mee!quote:
En zo gek is het dus niet dat ze nu alsnog getoneelhaakt is maar dan met een meerderheid van stemmen van achter. Ik denk ook dat ze dr 10 k terugkrijgt. Als ze maar oprot.quote:Op zondag 29 april 2007 11:38 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is destijds besproken toen Angelique eruit gehaald werd.
Toen gebeurde het toneelhaken openlijk: de bewoners moesten kiezen tussen Angelique en Sylvia, bij meerderheid van stemmen.
ik heb sylvia altijd als onecht ervaren op de streams. Dat hele passe new age gedoe, de grote verhalen over barcelona, het overbeheerste. Het leek wel of ze in de huid van een personage zat dat zij zelf bedacht had. Wat haar drijfveren hiervoor waren weet ik niet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Silvia heeft al die tijd een toneelstukje opgevoerd, die is harstikke blij en opgelucht dat ze eindelijk weer haar saaie zelf mag gaan zijn in ...........euh......Barcelona.
Waarschijnlijk wel, maar ik denk niet dat het viert...quote:Op zondag 29 april 2007 11:41 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft ze nu al voor de 100 e dag dat jurkje aan ?
Om zonder zich kwetsbaar op te stellen er toch doorheen te rollen om de villa te winnen? Een anders doel heb ik bij haar niet kunnen ontdekken.quote:Op zondag 29 april 2007 11:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb sylvia altijd als onecht ervaren op de streams. Dat hele passe new age gedoe, de grote verhalen over barcelona, het overbeheerste. Het leek wel of ze in de huid van een personage zat dat zij zelf bedacht had. Wat haar drijfveren hiervoor waren weet ik niet.
Niet mee eens. Dat zweverige gedoe komt wel echt uit haarzelf, het is geen "typetje" dat ze neerzet. En dat ze fan is van Barcelona, waarom zou dat onecht zijn?quote:Op zondag 29 april 2007 11:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb sylvia altijd als onecht ervaren op de streams. Dat hele passe new age gedoe, de grote verhalen over barcelona, het overbeheerste. Het leek wel of ze in de huid van een personage zat dat zij zelf bedacht had. Wat haar drijfveren hiervoor waren weet ik niet.
Dat zegt Jaap.. maar het is voor de boobs.quote:Op zondag 29 april 2007 11:48 schreef Lobasca het volgende:
3 mei Consult natasia buikwand
Sylvia was heus niet gezakt in de popupol, er zit een te groot gat tussen haar tweede plek en de anderen die na haar komen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef Sporti het volgende:
Als Clank het zegt....quote:Op zondag 29 april 2007 11:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat zegt Jaap.. maar het is voor de boobs.![]()
Ze had de laatste keer nog maar 12% hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 11:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Sylvia was heus niet gezakt in de popupol, er zit een te groot gat tussen haar tweede plek en de anderen die na haar komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |