Nee nee, jullie hebben Nicolaas al.quote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Mag er dan ook een bloedmooie man zijn dan ?
Kan ik als vrouw ook lekker gaan genieten.
En aan syl mis je ook al niet echt veel.quote:Op zondag 29 april 2007 12:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Hallo, er zitten al 5 "mannen" in, vanaf vanmiddag moeten wij het doen met Natasia en Amanda![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 12:14 schreef Mika25 het volgende:
Heeft Jaap te horen gekregen dat hij Natasja niet meer mag pesten?
Die link van mij verwijst naar de ééndelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dus meneer Van Dale weet blijkbaar niet wat ie wil.quote:Op zondag 29 april 2007 12:09 schreef demins het volgende:
[..]
In de Dikke van Dale is het woord niet eens opgenomen!![]()
Waarom een bloedlekker wijf.....alsof dat inhoud leverd aan de Kooi,....gooi mij er in of iemand van Fok...weet ik veel....stel teringschijterds zijn het bij de kooi...mensen die goedgekeurd zijn door de psychies..gooien ze er niet in...das een feit, Je moet in dit team passen volgens de kooi, om erin te komen. ..Vraag me af hoe het profiel nu is om er in te komen. De regels zijn sinds het programma loopt minimaal 6 keer gewijzigd al...Slaan is toegestaan......Wat is nu de eis om tussen die geestelijkgehandicapten te mogen vertoeven??? Ben zelf van mening als ze mij nu bellen moeten ze MIJ maar 10 ruggen betalen..om HUN een programma te geven ipv andersom...quote:Op zondag 29 april 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk wèl dat ze nadrukkelijk op zoek zijn naar een lekker wijf om in de Kooi te stoppen.
Zou ook erg goed uitkomen, als vlak voor 4 mei er ineens een bloedmooie vrouw, in bikini aan het zwembad, op de streams te bewonderen is.
Jahoor ik wil er wel in!!quote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Mag er dan ook een bloedmooie man zijn dan ?
Kan ik als vrouw ook lekker gaan genieten.
Maar jah van Fok mocht ik geen topic er over openen..wilde 10.000 handtekeningen...voor iedere euro die ik zou moeten betalen als stunt!!quote:
een boksopleiding hebben gevolgdquote:Op zondag 29 april 2007 12:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Waarom een bloedlekker wijf.....alsof dat inhoud leverd aan de Kooi,....gooi mij er in of iemand van Fok...weet ik veel....stel teringschijterds zijn het bij de kooi...mensen die goedgekeurd zijn door de psychies..gooien ze er niet in...das een feit, Je moet in dit team passen volgens de kooi, om erin te komen. ..Vraag me af hoe het profiel nu is om er in te komen. De regels zijn sinds het programma loopt minimaal 6 keer gewijzigd al...Slaan is toegestaan......Wat is nu de eis om tussen die geestelijkgehandicapten te mogen vertoeven??? Ben zelf van mening als ze mij nu bellen moeten ze MIJ maar 10 ruggen betalen..om HUN een programma te geven ipv andersom...![]()
![]()
![]()
Klopt!quote:Op zondag 29 april 2007 12:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
En aan syl mis je ook al niet echt veel.
amanda is een beetje dom maar wel een leuke en lieve meidquote:Op zondag 29 april 2007 12:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Hallo, er zitten al 5 "mannen" in, vanaf vanmiddag moeten wij het doen met Natasia en Amanda![]()
Nou deels met je eens,..Dom jah....Lief jah soms ook wel diep van binnen zeker..leuk absoluut niet..kan net zo goed uitgaan met knabbel of babbel...zo'n bekkie heeft ze...en ze heeft echt enorme cellulitus..voor het getrainde oog zo te zien..quote:Op zondag 29 april 2007 12:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is een beetje dom maar wel een leuke en lieve meid
Ik val niet zo op blond en daarbij is hij te oudquote:
Hoe heb je dat oog getraind?quote:Op zondag 29 april 2007 12:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou deels met je eens,..Dom jah....Lief jah soms ook wel diep van binnen zeker..leuk absoluut niet..kan net zo goed uitgaan met knabbel of babbel...zo'n bekkie heeft ze...en ze heeft echt enorme cellulitus..voor het getrainde oog zo te zien..
Jah een beetje doorgerookt en gedronken gezicht heeft Nicootje...daarbij is zijn gelaats uitdrukking meer chago en nors dan vrolijk en fruitigquote:Op zondag 29 april 2007 12:25 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik val niet zo op blond en daarbij is hij te oud
Nou... zelfingenomen macho's zijn al vertegenwoordigd in de kooi.quote:Op zondag 29 april 2007 12:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Waarom een bloedlekker wijf.....
En hoe staat het met zijn cellulitis? Dat heb jij als kenner vast al gezien.quote:Op zondag 29 april 2007 12:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah een beetje doorgerookt en gedronken gezicht heeft Nicootje...daarbij is zijn gelaats uitdrukking meer chago en nors dan vrolijk en fruitig
Dat artikel heb ik net gelezen maar klopt ook niet helemaal. Ach, what's new.quote:Op zondag 29 april 2007 12:30 schreef Meganog het volgende:
Hebben ze eigenlijk al doorgekregen dat er een artikel over de kooi op de site van de Telegraaf staat?
Dat is zo,,daarom moeten ze een vent die totaal anders is dan deze mannen..eentje die Metro sexueel is..eentje die misschien wat socialer is...en wellicht eentje die per definitie heel anders is.quote:Op zondag 29 april 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... zelfingenomen macho's zijn al vertegenwoordigd in de kooi.
Zit cellutis in je karakter???quote:Op zondag 29 april 2007 12:41 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zekers,, ben Karakter Fotograaf,...dus jah heb daar echt oog voor jah.
Hmm .. heb ik de klap van Amanda die Brian geraakt zou hebben zeker gemist ...quote:Op zondag 29 april 2007 12:41 schreef PumaStreamer het volgende:
En dan nog wat,..wat in de telegraaf staat KLOPT VOOR DE VOLLE 100%...
Wat een onzinquote:Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Brian betrapte na een gezellige avond zijn liefje Amanda in het bed van tegenstander Huub en ging uit zijn bol. Amanda sloeg hem in het gezicht en Brian probeerde wanhopig contact te krijgen met de redactie van het programma. Terwijl Huub met ontbloot bovenlijf om hem heen danste probeerde Brian zich te beheersen. Natasia riep om hulp maar de situatie werd, terwijl het strijdtoneel zich van de slaapkamer naar buiten en de salon verplaatste, alleen maar heftiger. In een telefoongesprek met de redactie hoor je dat Brian uiteindelijk aankondigt zelfmoord te plegen omdat een en ander wordt gemanipuleerd en Huub een streepje voor zou hebben bij de programmaleiding.
IS GEEN WOORD AAN GELOGEN!!!!
HAHAHA...nee ik ben een man...heb lekker strakke benen...whahaha......met karakter fotograaf bedoel ik bv. dat iemand niet poseerd voor mij. ik volg die persoon en pak de gezichts uitdrukking van die persoon op dat moment met die gevoelens erbij....BV Flamenco dansers(essen) is een specialiteit van mij.quote:
Als ik al 'Sjakie' had geheten was het Mr Sjakie voor jou.. kheb niet met je in de zandbak gespeeldquote:
Zelfs tampons gaan meequote:Op zondag 29 april 2007 12:43 schreef blomst het volgende:
Sylvia pakt alles in, ze laat nog geen leeg potje of tube staan.
Nou dan heb je hem toch horen zeggen ik pleeg zelfmoord...of ben ik nou van mijn troon gelazerd...ennuh sjakie is niet negatief bedoel hoor..en nee daar weet je niks van hoe weet jij welke school ik gezeten heb,..hoe weet jij wie ik ben..niet dus...dus misschien kennen we elkaar wel..maar das puur toeval dan whaha....quote:Op zondag 29 april 2007 12:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ik al 'Sjakie' had geheten was het Mr Sjakie voor jou.. kheb niet met je in de zandbak gespeeld
En ja ik heb gekeken..
Ter info...die worden gekozen door de kooi en is ze verplicht te dragen...welke vrouw draagt ELKE DAG een jurk...no way in hell dat een vrouw ELKE dag een jurk draagt...einde discussiequote:Op zondag 29 april 2007 12:48 schreef getl0st het volgende:
Het valt Amanda op dat sommige jurkjes wel ERG kort zijn
Ik weet niet wat jij op hebt.. maar het was niet Amanda die Brian sloegquote:Op zondag 29 april 2007 12:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou dan heb je hem toch horen zeggen ik pleeg zelfmoord...of ben ik nou van mijn troon gelazerd...ennuh sjakie is niet negatief bedoel hoor..en nee daar weet je niks van hoe weet jij welke school ik gezeten heb,..hoe weet jij wie ik ben..niet dus...dus misschien kennen we elkaar wel..maar das puur toeval dan whaha....
Ter info.. allemaal oud nieuwsquote:Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ter info...die worden gekozen door de kooi en is ze verplicht te dragen...welke vrouw draagt ELKE DAG een jurk...no way in hell dat een vrouw ELKE dag een jurk draagt...einde discussie
Dat heb ik dan ff gemist.quote:Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef PumaStreamer het volgende:
Brian betrapte na een gezellige avond zijn liefje Amanda in het bed van tegenstander Huub en ging uit zijn bol. Amanda sloeg hem in het gezicht en Brian probeerde wanhopig contact te krijgen met de redactie van het programma. Terwijl Huub met ontbloot bovenlijf om hem heen danste probeerde Brian zich te beheersen. Natasia riep om hulp maar de situatie werd, terwijl het strijdtoneel zich van de slaapkamer naar buiten en de salon verplaatste, alleen maar heftiger. In een telefoongesprek met de redactie hoor je dat Brian uiteindelijk aankondigt zelfmoord te plegen omdat een en ander wordt gemanipuleerd en Huub een streepje voor zou hebben bij de programmaleiding.
IS GEEN WOORD AAN GELOGEN!!!!
Amanda deed nog een nachtpon aan als jurk.quote:Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ter info...die worden gekozen door de kooi en is ze verplicht te dragen...welke vrouw draagt ELKE DAG een jurk...no way in hell dat een vrouw ELKE dag een jurk draagt...einde discussie
quote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda deed nog een nachtpon aan als jurk.
Ze kan e heus wel wat onder de jurkjes dragen.
Die zal ze dan ook wel meenemen...quote:Op zondag 29 april 2007 12:49 schreef robert2006 het volgende:
die sylvia, echt alles gaat mee, toch een zuinig en gierig vrouwtje, ben benieuwd wat er met haar CP's gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |