De houding van Amanda sprak wel boekdelen ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:01 schreef Liess het volgende:
Volgens kreeg Amanda toch echt een klap of kopstoot, ze zakte helemaal in elkaar
Zou je denken dat ze daar 24/7 een securityteam klaar hebben zitten?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef FdW het volgende:
Aangezien er niet allang security is neem ik dit niet serieus...
Ja dat gebeurt niet van het spugen, ze kreeg echt wel een stoot.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ja amanda viel idd in elkaar
Volgens mij liep hij haar in ieder geval herhaaldelijk te spugen in de tuin...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:01 schreef Ning het volgende:
Ik hoor Huub nu roepen dat hij Amanda geslagen heeft
Jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zou je denken dat ze daar 24/7 een securityteam klaar hebben zitten?
Heeft iemand de politie Eemnes al gebeldquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ja amanda viel idd in elkaar
Alleen Loco, en zeer terecht!quote:
Zie verslagje onder Streamverslagen. Wordt mogelijk later nog aangevuld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef mazaru het volgende:
Korte update graag in OP, ik kom weer net op tijd om te laat te zijn![]()
Absoluut, alleen al om mensen buiten de deur te houden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Idd, en toen pas flipte Huub.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De houding van Amanda sprak wel boekdelen ja.
Waarschijnlijk een van de bekende kopstootjes die we al eerder hebben gezien. De rat overdrijft ze nogal.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt niet van het spugen, ze kreeg echt wel een stoot.
Klopt, staan zo'n 2/3 man bij de ingang passen te controleren enzo....dan heb je binnen ook echt een hele zooi mensenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Absoluut, alleen al om mensen buiten de deur te houden.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:04 schreef Carlaa het volgende:
Het treurige is.. Amanda is waarschijnlijk WEER niet klaar gekomen
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:04 schreef Carlaa het volgende:
Het treurige is.. Amanda is waarschijnlijk WEER niet klaar gekomen
Er zat wat aan te komen en enige vorm van beveiliging ter plaatse lijkt me een mustquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik om 7 uur:')quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:04 schreef F04 het volgende:
Ik lag in bed naar het gesprek van Brian en Jaap te luisteren en binnen 10 min was het oorlog, dus ik sprong gelijk uit bed. (geen slaap vannacht, moet er morgen weer om 09.00 uit)
Kan eigenlijk niet horen of het Brian of Huub is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef Yollie het volgende:
Brian is zo para hoor hem schreeuwen.
Dit is nog heftiger als toen met Nathanael.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Sylvia had al zo'n kutdag...
Grappig...een paar topics terug was de titel nog Saai, Saaier, Saaist
Alsof er zo'n stormloop zal zijn daar...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Absoluut, alleen al om mensen buiten de deur te houden.
Volgens Brian sloeg Huub hem, daarna rende hij naar de telefoon. Ik heb dit niet goed gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef Frasier het volgende:
Brain mag weg![]()
Huub beschermde alleen zichzelf + Amanda
Je zakt niet zo inelkaar van een rochel in je gezicht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De houding van Amanda sprak wel boekdelen ja.
We moeten de beelden maar eens terugzien, maar volgens mij mepte hij haar in haar gezichtquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef schatje het volgende:
Wat gebeurde toen Brian Amanda in d'r gezicht spuugde? Daarna moest ze bukken. Alsof ze pijn had. Wat heeft die mongool haar in godsnaam aangedaan?
Maar de vogels zijn er wel stil vanquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef yellowfirst het volgende:
Mooi geluid...die rustgevende kwakende kikkers...![]()
Brain is een gore wife-beaterquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef schatje het volgende:
Wat gebeurde toen Brian Amanda in d'r gezicht spuugde? Daarna moest ze bukken. Alsof ze pijn had. Wat heeft die mongool haar in godsnaam aangedaan?
Kan echt niet anders, ze dook in een en greep naar haar gezicht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
We moeten de beelden maar eens terugzien, maar volgens mij mepte hij haar gewoon in haar gezicht
Als je gespuugd word dan ga je niet bukken..hij deed iets bij haar..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef schatje het volgende:
óf ze viel van verdriet? in elkaar? lijkt me sterk maar kan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef schatje het volgende:
ik tromgeroffel eigenhandig gespeeld door jdmquote:
welnee, Huub gaf de bekende vegen in het gezicht, lijkt me sterk dat dat nu ineens wel een exit tot gevolg zal hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens Brian sloeg Huub hem, daarna rende hij naar de telefoon. Ik heb dit niet goed gezien.
Die gast is een echte psychopaat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit hier echt met hartkloppingen..ik vind Brian echt mega-eng..
Ik zag t niet goed, of ze greep naar der gezicht, of naar der buik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Kan echt niet anders, ze dook in een en greep naar haar gezicht.
Brian was écht volkomen de weg kwijt, die jongen is levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef FuTilE het volgende:
Normaal gesproken zou dit al lang óf gesust óf volledig geëscaleerd zijn.. Dit lijkt me meer een poging om de sensatie wat op te rekken door zo nu en dan te schreeuwen.
Ze zitten gewoon allemaal aan de keukentafel te krijsen in afwachting van de redactie...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Liess het volgende:
Volgens mij schreeuwt iedereen, Nicolaas liet het allemaal maar gebeuren, Amanda durft der bed niet uit te komen
Nou...zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Epi_ het volgende:
Dit gaat niet goed; Einde DGK?
die komt overal bovenuit.... nog steedsquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hoor ik natasia weer gillen?
Ja, dat is in ieder geval boven elke twijfel verheven...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Brian was écht volkomen de weg kwijt, die jongen is levensgevaarlijk.
Huub ging pas ver toen Amanda in elkaar dookquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub was ook behoorlijk ver aan t gaan
en Sylvia..en die vertrekt na de brief van Jaap.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef Clank het volgende:
Morgen worden we wakker.. zit alleen King Jaap nog in het kantoor.. de rest is dan vertrokken![]()
Jij gebruikt echt alles om er voor te zorgen om die gast uit de kooi te krijgen hequote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
We stappen er hier nogal snel overheen, maar Brian die riep: "Ik ga hier zelfmoord plegen" vond ik op zich veel kwalijker. Het lijkt me niet meer verantwoord om die jongen in het programma te houden. Hoe hij tekeer ging voor die telefoon zeg
Hij flipte toen Brian Amanda in het gezicht spuugde en mogelijk nog een klap ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja, die rat probeert in de consternatie nog een palmboom te jattenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef FuTilE het volgende:
Ik zag Brian net met een kettingzaag langs die palm rennen...
Héél snel
amanda is niet van Brianquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Neuh vond dat hij zich ook te agressief opstelde, ook die duw in de private room...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Suikeroom het volgende:
en iedereen hier vindt Huub zn gedrag weer volkomen normaal.. echt grappig![]()
nee praatte met eric, jaap stond erbij en huub ook..amanda leek haar gezicht te zien van "kijk wat hij deed"quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Zag ik nou net Amanda zoenen met Brian???
Allebei weg wel, maar ik trek het wel zonder Brianquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef HellFreez het volgende:
Als Brian en Huub eruit gaan is het afgelopen met DGK lijkt mij.
ik in ieder geval niet ik zou braindead allang een stoot op zn kaak hebben gegeven ik vindt huub te soft voor die wankerquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Suikeroom het volgende:
lolquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef FuTilE het volgende:
Er leven in ieder geval nog zeker een man of 5....
Nee hoor, maar van vrouwen blijf je af.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Suikeroom het volgende:
Tja, dat konden JdM&co natuurlijk ook niet weten...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze morgen weer allemaal aan de ontbijttafel zitten en aan Palma vertellen wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
We stappen er hier nogal snel overheen, maar Brian die riep: "Ik ga hier zelfmoord plegen" vond ik op zich veel kwalijker. Het lijkt me niet meer verantwoord om die jongen in het programma te houden. Hoe hij tekeer ging voor die telefoon zeg
Wat er in beeld gebeurd is, is niet genoeg voor een exit. De kopstoot tegen Jaap was harder dan het tikje wat Huub nu gaf aan Brian, dus dat is al helemaal niets. Ik weet niet precies wat Brian allemaal geflikt heeft en of dat exit waardig is. Ik gok van niet. Zonder dit tweetal gaat niemand meer voor de streams betalen, dus er gaat echt niemand uit. Of het moet nu zijn door een doorgedraaide Brian.
Natasia duwde haar wegquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Kan echt niet anders, ze dook in een en greep naar haar gezicht.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wordt hier een hoofdwond van Amanda verzorgd ?
[afbeelding]
Dat denk ik dus ook ja. Met zijn zelfmoord dreigingen. Hij moet echt uit het programma gehaald worden, want dat kan anders wel eens verkeerd aflopen (voor Huub).quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Huub een officiel waarschuwing krijgt en dat het exit Brian is. Dit kan niet meer...Brian innitieerde de ruzie ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Neuh vond dat hij zich ook te agressief opstelde, ook die duw in de private room...![]()
wat heeft dit met huub te maken??? Die lag gewoon rustig te porren met Amanda.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Suikeroom het volgende:
Dat vond Brian een tijdje terug ook...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar van vrouwen blijf je af.
Wel héél anders dan Brian. Huub was nog steeds "speltechnisch" bezig met het uitlokken van Brian, terwijl Brian totáál doorgeslagen als een speenvarken liep te krijsen, alsof hij zojuist zijn moeder overreden had zien worden door een vrachtwagen of zo. Helemaal loco. Dood- en dood-eng.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
zelfmoord!! google dat es zal je zien dat dat niet gevaarlijk is voor huubquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook ja. Met zijn zelfmoord dreigingen. Hij moet echt uit het programma gehaald worden, want dat kan anders wel eens verkeerd aflopen (voor Huub).
de mensen van achter zijn nu in het huisquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:12 schreef Ricard0j het volgende:
Sjonge jonge wrom laten ze het nou niet zien
Tja. aan het concept EN sturing van het programma zal het niet liggen. Ranzig vermaak, maar het moet wel NET niet te ranzig worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Lauzie het volgende:
Als de streams zo terugkomen dan wordt iedereen hier wakker van het geluid dat nu superhard aanstaat...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
He het water in de vijver is blauw.... Jaap heeft zich niet gewassen vandaag?
Ik zal de beelden nog een keer moeite kijken maar dacht deze keer na een paar vegen toch echt een klap te zien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef Lipsch het volgende:
[..]
welnee, Huub gaf de bekende vegen in het gezicht, lijkt me sterk dat dat nu ineens wel een exit tot gevolg zal hebben.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef FdW het volgende:
Ja, die rat probeert in de consternatie nog een palmboom te jatten![]()
iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Lauzie het volgende:
Als de streams zo terugkomen dan wordt iedereen hier wakker van het geluid dat nu superhard aanstaat...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, die rat probeert in de consternatie nog een palmboom te jatten![]()
Ze moeten eerst een paar mooie bloederige beelden hebben om in de herhaling van s'avonds laat te stoppenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:12 schreef Ikvindhetheelleuk het volgende:
begrijp niet dat er geen beveiliging bij is..... dit duurt te lang.....
Dat merk ik ja, aan al dat geschreeuwquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
de mensen van achter zijn nu in het huis
Ik weet het niet hoor maar wanneer iemand roept dat die zelfmoord kan/wil plegen dat vind ik dat voor een programma als dgk te ver gaan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tja. aan het concept EN sturing van het programma zal het niet liggen. Ranzig vermaak, maar het moet wel NET niet te ranzig worden.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Lauzie het volgende:
Niet slim inderdaad...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert is een sukkel, die verloor zichzelf gewoon weer door de drank...als hij niets had gedaan had ie een mep van Brian kunnen krijgen en dan waren ze van hem af geweest
Brian is idd doodeng. Op dit soort momenten acht ik hem echt in staat een mes oid te pakken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel héél anders dan Brian. Huub was nog steeds "speltechnisch" bezig met het uitlokken van Brian, terwijl Brian totáál doorgeslagen als een speenvarken liep te krijsen, alsof hij zojuist zijn moeder overreden had zien worden door een vrachtwagen of zo. Helemaal loco. Dood- en dood-eng.![]()
Vanavond begon hij,dronken, ineens, zonder aanleiding, over Huub tegen Jaap. Even later zei hij dat als er doden in DGK gingen vallen, dat hij dan degene was die iemand zou vermoorden, en wel Huub. En niet als grapje, maar met een van haat vertrokken gezicht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook ja. Met zijn zelfmoord dreigingen. Hij moet echt uit het programma gehaald worden, want dat kan anders wel eens verkeerd aflopen (voor Huub).
Hoe kom jij aan dat beeld?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wordt hier een hoofdwond van Amanda verzorgd ?
[afbeelding]
Ging veel te ver, hij kent zijn grenzen ook niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:12 schreef Gert het volgende:
Wel héél anders dan Brian. Huub was nog steeds "speltechnisch" bezig met het uitlokken van Brian
Dat vind ik ook... beelden straks maar even afwachten... want iemand zal het toch wel opgenomen hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert is een sukkel, die verloor zichzelf gewoon weer door de drank...als hij niets had gedaan had ie een mep van Brian kunnen krijgen en dan waren ze van hem af geweest
Natas schreeuwt altijdquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:14 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat merk ik ja, aan al dat geschreeuw![]()
Ach hou nou toch op. Al die gevallen op scholen in Amerika: anderen vermoorden en dan jezelf.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
zelfmoord!! google dat es zal je zien dat dat niet gevaarlijk is voor huub
Wat bedoel je hiermee? is het op de radio? lolquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef FuTilE het volgende:
Anitra
Huub FM
Anitra - vrijdag 27 april 2007 @ 01:13
nog steeds gegil en helikopter in de buurt
Whahaha...ja,ik hoor alleen een soort sproeier of snelweg...weet ik veel..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Lauzie het volgende:
Dat was ironie. Ik zou het liefste JdM in zijn bek... whatever.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:14 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar wanneer iemand roept dat die zelfmoord kan/wil plegen dat vind ik dat voor een programma als dgk te ver gaan...
Dat mag allemaal..:)quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef Spartel het volgende:
Huuub lokte het echt uit gek. En Natasia gilde "AMANDA GA WEEEG EN NEEM HUUB MEE" en ze bleven maar achter Brian aanlopen. Owow.
En ze is nog klaargekomen ook. Iets wat Brain al die tijd niet voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:14 schreef Day het volgende:
Maar Huub heeft Amanda dus geneukt?
Die zorgt alvast voor een nieuwe back up?
Sjon houdt derfan, en zijn rukshow mocht ook al niet ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tja. aan het concept EN sturing van het programma zal het niet liggen. Ranzig vermaak, maar het moet wel NET niet te ranzig worden.
Hij riep alleen maar "conjo bo mama, conjo bo mama", of zoiets.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ging veel te ver, hij kent zijn grenzen ook niet.![]()
Ja hij stond echt op springen in dat kantoortje. Ongelooflijk agressief.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanavond begon hij,dronken, ineens, zonder aanleiding, over Huub tegen Jaap. Even later zei hij dat als er doden in DGK gingen vallen, dat hij dan degene was die iemand zou vermoorden, en wel Huub. En niet als grapje, maar met een van haat vertrokken gezicht.
Nee, keek even op dat andere forum (VOL)..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? is het op de radio? lol
Dat is Stijn die je hoort op de Snelweg met zijn turbo aan op weg naar DGK-huisquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha...ja,ik hoor alleen een soort sproeier of snelweg...weet ik veel..
Ik denk echt wel dat er beveiliging binnen is nu, denk maar niet dat ze met hun dronken koppen dan opeens hun emoties uitschakelen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Het is ook wel duidelijk waarom dit wordt gecensureerd. Mocht het uit de hand lopen, dan kunnen ze het nog onder het kleed schuiven. Wat wel raar is is dat er niemand van het programma lijkt in te grijpen.
Nou en? Het blijft nog steeds een één-letter-greep woord....quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef Liess het volgende:
Natasia roept "HEYYYY"
hoezo verloor dit was geplanned .,,hij hoopte dat braidead binnenkwam ,,zag je niet hoe snel die opstond en stond te springen van pak me danquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja en net ervoor riep ie in de telefoon iets als.. niet weer met die beelden, vorige keer sloeg hij mij.. jullie maken ons gek.. dit moet stoppen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Wat er in beeld gebeurd is, is niet genoeg voor een exit. De kopstoot tegen Jaap was harder dan het tikje wat Huub nu gaf aan Brian, dus dat is al helemaal niets. Ik weet niet precies wat Brian allemaal geflikt heeft en of dat exit waardig is. Ik gok van niet. Zonder dit tweetal gaat niemand meer voor de streams betalen, dus er gaat echt niemand uit. Of het moet nu zijn door een doorgedraaide Brian.
Heb stream 1 en 3 opgenomen, maar zijn vrij grote bestanden ......quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik ook... beelden straks maar even afwachten... want iemand zal het toch wel opgenomen hebben.
Huub die pakte Amanda meer om z'n ego dan dat ie bezig was met Brian pakken leek het wel.
Vergeet niet dat Huub ook erg dronken was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
huub is alleen niet slim
als brian hem slaat dan doet hij wat terug
Hij moet zich gewoon laten vallen
quote:
Nou...hij heeft al van meet af aan gezegd dat hij Amanda wilde pakken om Brian te sarren...dat zat er zo ingebakken bij hem dat zal hij met drank op ook echt nog wel als zodanig hebben gezien hoor...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik ook... beelden straks maar even afwachten... want iemand zal het toch wel opgenomen hebben.
Huub die pakte Amanda meer om z'n ego dan dat ie bezig was met Brian pakken leek het wel.
Welke helikopter?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:17 schreef mazaru het volgende:
Je kunt een hoop van Natas zeggen, maar ik vind het toch knap dat ze zelfs in dit gekkenhuis, nog steeds boven alles uit kan gillen, zelfs boven een helikopter
Live on CNNquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, keek even op dat andere forum (VOL)..
Kon alleen zelf de helicopter niet echt onderscheiden in het geluid
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:18 schreef akveor het volgende:
Dat die kikkers boven dat gekwaak uit kunnen komen...
Dus?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb stream 1 en 3 opgenomen, maar zijn vrij grote bestanden ......
Bewaren A.U.Bquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb stream 1 en 3 opgenomen, maar zijn vrij grote bestanden ......
Oh please, ga nou a.u.b. niet suggeren dat Huub niet agressief is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Probleem is als Huub eruit is verliest de kooi een grote groep tv kijkers denk ik...
Brian er uit is een minder groot probleem en beter voor de veiligheid van de andere bewoners..
Hij zat al te flippen in het kantoor...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en net ervoor riep ie in de telefoon iets als.. niet weer met die beelden, vorige keer sloeg hij mij.. jullie maken ons gek.. dit moet stoppen..
Nouja zo iets was het,.,. ik zat te luisteren en dacht.. wtf. regie heeft wel bizar veel de touwtjes in handen dan..
Nog meer afgesproken werk dan we al dachten.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het gemist, het leek zo rustig.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:19 schreef Flabberguest het volgende:
zou Amanda nu van dr hik af zijn?
Nee, Huub heeft niet geneukt. Huub wilde een condoom halen, Amanda zei nee....Snap niet waarom Brian zich zo druk maaktquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:14 schreef Day het volgende:
Maar Huub heeft Amanda dus geneukt?
Die zorgt alvast voor een nieuwe back up?
Nou niet echt naast. Ligt toch wel meer dan een halve kilometer tussen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:19 schreef yellowfirst het volgende:
Dure villa, maar het ligt wel poddomme naast de snelweg, ............weinig waard dus....
hehehehequote:Op vrijdag 27 april 2007 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Live on CNN
Crazy dutch people fighting for ugly villa!
A prostitute has been slapped in the face by 2Pac Shakur the 2nd because she was doing business with Huub Hefner. Sleeping Sylvia was still sleeping and transsexual african princes was being hysterical.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Live on CNN
A prostitute has been slapped in the face by 2Pac Shakur the 2nd because she was doing business with Huub Hefner. Sleeping Sylvia was still sleeping and transsexual african princes was being hysterical.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Live on CNN
Zou jij dat doen als een Brian volkomen para en schuimbekkend voor je staat omdat je zijn bezit geneukt hebtquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:16 schreef Gert het volgende:
Hij riep alleen maar "conjo bo mama, conjo bo mama", of zoiets.
Vond ik van een heel andere orde dan die psychopaat.
Ja doe ff.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:19 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Zal ik DGK ff bellen vragen wtf ze doen met die streams
"Suspect supposedly confessed to killing Nathalee Hollway while running into a hail of fire. Distuingished shouts of "CONJO DI MAMA" were audible while the suspect made his unfortunate death run."quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Live on CNN
Suggereer ik dat ? NEE.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:19 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please, ga nou a.u.b. niet suggeren dat Huub niet agressief is.
Daarom zei ik dus dat Huub speltechnisch bezig was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Zou jij dat doen als een Brian volkomen para en schuimbekkend voor je staat omdat je zijn bezit geneukt hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |