Sjon houdt derfan, en zijn rukshow mocht ook al niet ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tja. aan het concept EN sturing van het programma zal het niet liggen. Ranzig vermaak, maar het moet wel NET niet te ranzig worden.
Hij riep alleen maar "conjo bo mama, conjo bo mama", of zoiets.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ging veel te ver, hij kent zijn grenzen ook niet.![]()
Ja hij stond echt op springen in dat kantoortje. Ongelooflijk agressief.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanavond begon hij,dronken, ineens, zonder aanleiding, over Huub tegen Jaap. Even later zei hij dat als er doden in DGK gingen vallen, dat hij dan degene was die iemand zou vermoorden, en wel Huub. En niet als grapje, maar met een van haat vertrokken gezicht.
Nee, keek even op dat andere forum (VOL)..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? is het op de radio? lol
Dat is Stijn die je hoort op de Snelweg met zijn turbo aan op weg naar DGK-huisquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha...ja,ik hoor alleen een soort sproeier of snelweg...weet ik veel..
Ik denk echt wel dat er beveiliging binnen is nu, denk maar niet dat ze met hun dronken koppen dan opeens hun emoties uitschakelen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Het is ook wel duidelijk waarom dit wordt gecensureerd. Mocht het uit de hand lopen, dan kunnen ze het nog onder het kleed schuiven. Wat wel raar is is dat er niemand van het programma lijkt in te grijpen.
Nou en? Het blijft nog steeds een één-letter-greep woord....quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef Liess het volgende:
Natasia roept "HEYYYY"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |