Brain is een gore wife-beaterquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef schatje het volgende:
Wat gebeurde toen Brian Amanda in d'r gezicht spuugde? Daarna moest ze bukken. Alsof ze pijn had. Wat heeft die mongool haar in godsnaam aangedaan?
Kan echt niet anders, ze dook in een en greep naar haar gezicht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
We moeten de beelden maar eens terugzien, maar volgens mij mepte hij haar gewoon in haar gezicht
Als je gespuugd word dan ga je niet bukken..hij deed iets bij haar..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef schatje het volgende:
Wat gebeurde toen Brian Amanda in d'r gezicht spuugde? Daarna moest ze bukken. Alsof ze pijn had. Wat heeft die mongool haar in godsnaam aangedaan?
óf ze viel van verdriet? in elkaar? lijkt me sterk maar kan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef schatje het volgende:
ik tromgeroffel eigenhandig gespeeld door jdmquote:
welnee, Huub gaf de bekende vegen in het gezicht, lijkt me sterk dat dat nu ineens wel een exit tot gevolg zal hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens Brian sloeg Huub hem, daarna rende hij naar de telefoon. Ik heb dit niet goed gezien.
Die gast is een echte psychopaat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit hier echt met hartkloppingen..ik vind Brian echt mega-eng..
Ik zag t niet goed, of ze greep naar der gezicht, of naar der buik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Kan echt niet anders, ze dook in een en greep naar haar gezicht.
Brian was écht volkomen de weg kwijt, die jongen is levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef FuTilE het volgende:
Normaal gesproken zou dit al lang óf gesust óf volledig geëscaleerd zijn.. Dit lijkt me meer een poging om de sensatie wat op te rekken door zo nu en dan te schreeuwen.
Ze zitten gewoon allemaal aan de keukentafel te krijsen in afwachting van de redactie...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Liess het volgende:
Volgens mij schreeuwt iedereen, Nicolaas liet het allemaal maar gebeuren, Amanda durft der bed niet uit te komen
Nou...zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Epi_ het volgende:
Dit gaat niet goed; Einde DGK?
die komt overal bovenuit.... nog steedsquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hoor ik natasia weer gillen?
Ja, dat is in ieder geval boven elke twijfel verheven...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Brian was écht volkomen de weg kwijt, die jongen is levensgevaarlijk.
Huub ging pas ver toen Amanda in elkaar dookquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub was ook behoorlijk ver aan t gaan
en Sylvia..en die vertrekt na de brief van Jaap.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef Clank het volgende:
Morgen worden we wakker.. zit alleen King Jaap nog in het kantoor.. de rest is dan vertrokken![]()
Jij gebruikt echt alles om er voor te zorgen om die gast uit de kooi te krijgen hequote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
We stappen er hier nogal snel overheen, maar Brian die riep: "Ik ga hier zelfmoord plegen" vond ik op zich veel kwalijker. Het lijkt me niet meer verantwoord om die jongen in het programma te houden. Hoe hij tekeer ging voor die telefoon zeg
Hij flipte toen Brian Amanda in het gezicht spuugde en mogelijk nog een klap ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja, die rat probeert in de consternatie nog een palmboom te jattenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef FuTilE het volgende:
Ik zag Brian net met een kettingzaag langs die palm rennen...
Héél snel
amanda is niet van Brianquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Neuh vond dat hij zich ook te agressief opstelde, ook die duw in de private room...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Suikeroom het volgende:
en iedereen hier vindt Huub zn gedrag weer volkomen normaal.. echt grappig![]()
nee praatte met eric, jaap stond erbij en huub ook..amanda leek haar gezicht te zien van "kijk wat hij deed"quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Zag ik nou net Amanda zoenen met Brian???
Allebei weg wel, maar ik trek het wel zonder Brianquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef HellFreez het volgende:
Als Brian en Huub eruit gaan is het afgelopen met DGK lijkt mij.
ik in ieder geval niet ik zou braindead allang een stoot op zn kaak hebben gegeven ik vindt huub te soft voor die wankerquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Suikeroom het volgende:
lolquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef FuTilE het volgende:
Er leven in ieder geval nog zeker een man of 5....
Nee hoor, maar van vrouwen blijf je af.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Suikeroom het volgende:
Tja, dat konden JdM&co natuurlijk ook niet weten...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze morgen weer allemaal aan de ontbijttafel zitten en aan Palma vertellen wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
We stappen er hier nogal snel overheen, maar Brian die riep: "Ik ga hier zelfmoord plegen" vond ik op zich veel kwalijker. Het lijkt me niet meer verantwoord om die jongen in het programma te houden. Hoe hij tekeer ging voor die telefoon zeg
Wat er in beeld gebeurd is, is niet genoeg voor een exit. De kopstoot tegen Jaap was harder dan het tikje wat Huub nu gaf aan Brian, dus dat is al helemaal niets. Ik weet niet precies wat Brian allemaal geflikt heeft en of dat exit waardig is. Ik gok van niet. Zonder dit tweetal gaat niemand meer voor de streams betalen, dus er gaat echt niemand uit. Of het moet nu zijn door een doorgedraaide Brian.
Natasia duwde haar wegquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Kan echt niet anders, ze dook in een en greep naar haar gezicht.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wordt hier een hoofdwond van Amanda verzorgd ?
[afbeelding]
Dat denk ik dus ook ja. Met zijn zelfmoord dreigingen. Hij moet echt uit het programma gehaald worden, want dat kan anders wel eens verkeerd aflopen (voor Huub).quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Huub een officiel waarschuwing krijgt en dat het exit Brian is. Dit kan niet meer...Brian innitieerde de ruzie ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Neuh vond dat hij zich ook te agressief opstelde, ook die duw in de private room...![]()
wat heeft dit met huub te maken??? Die lag gewoon rustig te porren met Amanda.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Suikeroom het volgende:
Dat vond Brian een tijdje terug ook...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar van vrouwen blijf je af.
Wel héél anders dan Brian. Huub was nog steeds "speltechnisch" bezig met het uitlokken van Brian, terwijl Brian totáál doorgeslagen als een speenvarken liep te krijsen, alsof hij zojuist zijn moeder overreden had zien worden door een vrachtwagen of zo. Helemaal loco. Dood- en dood-eng.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
zelfmoord!! google dat es zal je zien dat dat niet gevaarlijk is voor huubquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook ja. Met zijn zelfmoord dreigingen. Hij moet echt uit het programma gehaald worden, want dat kan anders wel eens verkeerd aflopen (voor Huub).
de mensen van achter zijn nu in het huisquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:12 schreef Ricard0j het volgende:
Sjonge jonge wrom laten ze het nou niet zien
Tja. aan het concept EN sturing van het programma zal het niet liggen. Ranzig vermaak, maar het moet wel NET niet te ranzig worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Lauzie het volgende:
Als de streams zo terugkomen dan wordt iedereen hier wakker van het geluid dat nu superhard aanstaat...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
He het water in de vijver is blauw.... Jaap heeft zich niet gewassen vandaag?
Ik zal de beelden nog een keer moeite kijken maar dacht deze keer na een paar vegen toch echt een klap te zien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef Lipsch het volgende:
[..]
welnee, Huub gaf de bekende vegen in het gezicht, lijkt me sterk dat dat nu ineens wel een exit tot gevolg zal hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |