Brain is een gore wife-beaterquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef schatje het volgende:
Wat gebeurde toen Brian Amanda in d'r gezicht spuugde? Daarna moest ze bukken. Alsof ze pijn had. Wat heeft die mongool haar in godsnaam aangedaan?
Kan echt niet anders, ze dook in een en greep naar haar gezicht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
We moeten de beelden maar eens terugzien, maar volgens mij mepte hij haar gewoon in haar gezicht
Als je gespuugd word dan ga je niet bukken..hij deed iets bij haar..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef schatje het volgende:
Wat gebeurde toen Brian Amanda in d'r gezicht spuugde? Daarna moest ze bukken. Alsof ze pijn had. Wat heeft die mongool haar in godsnaam aangedaan?
óf ze viel van verdriet? in elkaar? lijkt me sterk maar kan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef schatje het volgende:
ik tromgeroffel eigenhandig gespeeld door jdmquote:
welnee, Huub gaf de bekende vegen in het gezicht, lijkt me sterk dat dat nu ineens wel een exit tot gevolg zal hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens Brian sloeg Huub hem, daarna rende hij naar de telefoon. Ik heb dit niet goed gezien.
Die gast is een echte psychopaat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit hier echt met hartkloppingen..ik vind Brian echt mega-eng..
Ik zag t niet goed, of ze greep naar der gezicht, of naar der buik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Kan echt niet anders, ze dook in een en greep naar haar gezicht.
Brian was écht volkomen de weg kwijt, die jongen is levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef FuTilE het volgende:
Normaal gesproken zou dit al lang óf gesust óf volledig geëscaleerd zijn.. Dit lijkt me meer een poging om de sensatie wat op te rekken door zo nu en dan te schreeuwen.
Ze zitten gewoon allemaal aan de keukentafel te krijsen in afwachting van de redactie...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Liess het volgende:
Volgens mij schreeuwt iedereen, Nicolaas liet het allemaal maar gebeuren, Amanda durft der bed niet uit te komen
Nou...zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef Epi_ het volgende:
Dit gaat niet goed; Einde DGK?
die komt overal bovenuit.... nog steedsquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hoor ik natasia weer gillen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |