De houding van Amanda sprak wel boekdelen ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:01 schreef Liess het volgende:
Volgens kreeg Amanda toch echt een klap of kopstoot, ze zakte helemaal in elkaar
Zou je denken dat ze daar 24/7 een securityteam klaar hebben zitten?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef FdW het volgende:
Aangezien er niet allang security is neem ik dit niet serieus...
Ja dat gebeurt niet van het spugen, ze kreeg echt wel een stoot.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ja amanda viel idd in elkaar
Volgens mij liep hij haar in ieder geval herhaaldelijk te spugen in de tuin...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:01 schreef Ning het volgende:
Ik hoor Huub nu roepen dat hij Amanda geslagen heeft
Jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zou je denken dat ze daar 24/7 een securityteam klaar hebben zitten?
Heeft iemand de politie Eemnes al gebeldquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ja amanda viel idd in elkaar
Alleen Loco, en zeer terecht!quote:
Zie verslagje onder Streamverslagen. Wordt mogelijk later nog aangevuld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef mazaru het volgende:
Korte update graag in OP, ik kom weer net op tijd om te laat te zijn![]()
Absoluut, alleen al om mensen buiten de deur te houden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Idd, en toen pas flipte Huub.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De houding van Amanda sprak wel boekdelen ja.
Waarschijnlijk een van de bekende kopstootjes die we al eerder hebben gezien. De rat overdrijft ze nogal.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt niet van het spugen, ze kreeg echt wel een stoot.
Klopt, staan zo'n 2/3 man bij de ingang passen te controleren enzo....dan heb je binnen ook echt een hele zooi mensenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Absoluut, alleen al om mensen buiten de deur te houden.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:04 schreef Carlaa het volgende:
Het treurige is.. Amanda is waarschijnlijk WEER niet klaar gekomen
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:04 schreef Carlaa het volgende:
Het treurige is.. Amanda is waarschijnlijk WEER niet klaar gekomen
Er zat wat aan te komen en enige vorm van beveiliging ter plaatse lijkt me een mustquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik om 7 uur:')quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:04 schreef F04 het volgende:
Ik lag in bed naar het gesprek van Brian en Jaap te luisteren en binnen 10 min was het oorlog, dus ik sprong gelijk uit bed. (geen slaap vannacht, moet er morgen weer om 09.00 uit)
Kan eigenlijk niet horen of het Brian of Huub is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:03 schreef Yollie het volgende:
Brian is zo para hoor hem schreeuwen.
Dit is nog heftiger als toen met Nathanael.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Sylvia had al zo'n kutdag...
Grappig...een paar topics terug was de titel nog Saai, Saaier, Saaist
Alsof er zo'n stormloop zal zijn daar...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Absoluut, alleen al om mensen buiten de deur te houden.
Volgens Brian sloeg Huub hem, daarna rende hij naar de telefoon. Ik heb dit niet goed gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:05 schreef Frasier het volgende:
Brain mag weg![]()
Huub beschermde alleen zichzelf + Amanda
Je zakt niet zo inelkaar van een rochel in je gezicht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De houding van Amanda sprak wel boekdelen ja.
We moeten de beelden maar eens terugzien, maar volgens mij mepte hij haar in haar gezichtquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef schatje het volgende:
Wat gebeurde toen Brian Amanda in d'r gezicht spuugde? Daarna moest ze bukken. Alsof ze pijn had. Wat heeft die mongool haar in godsnaam aangedaan?
Maar de vogels zijn er wel stil vanquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef yellowfirst het volgende:
Mooi geluid...die rustgevende kwakende kikkers...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |