Ja, dat is in ieder geval boven elke twijfel verheven...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Brian was écht volkomen de weg kwijt, die jongen is levensgevaarlijk.
Huub ging pas ver toen Amanda in elkaar dookquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub was ook behoorlijk ver aan t gaan
en Sylvia..en die vertrekt na de brief van Jaap.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef Clank het volgende:
Morgen worden we wakker.. zit alleen King Jaap nog in het kantoor.. de rest is dan vertrokken![]()
Jij gebruikt echt alles om er voor te zorgen om die gast uit de kooi te krijgen hequote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
We stappen er hier nogal snel overheen, maar Brian die riep: "Ik ga hier zelfmoord plegen" vond ik op zich veel kwalijker. Het lijkt me niet meer verantwoord om die jongen in het programma te houden. Hoe hij tekeer ging voor die telefoon zeg
Hij flipte toen Brian Amanda in het gezicht spuugde en mogelijk nog een klap ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja, die rat probeert in de consternatie nog een palmboom te jattenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:07 schreef FuTilE het volgende:
Ik zag Brian net met een kettingzaag langs die palm rennen...
Héél snel
amanda is niet van Brianquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Neuh vond dat hij zich ook te agressief opstelde, ook die duw in de private room...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Suikeroom het volgende:
en iedereen hier vindt Huub zn gedrag weer volkomen normaal.. echt grappig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |