Ik denk echt dat Huub een officiel waarschuwing krijgt en dat het exit Brian is. Dit kan niet meer...Brian innitieerde de ruzie ook.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Neuh vond dat hij zich ook te agressief opstelde, ook die duw in de private room...![]()
wat heeft dit met huub te maken??? Die lag gewoon rustig te porren met Amanda.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Suikeroom het volgende:
en iedereen hier vindt Huub zn gedrag weer volkomen normaal.. echt grappig![]()
Dat vond Brian een tijdje terug ook...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar van vrouwen blijf je af.
Wel héél anders dan Brian. Huub was nog steeds "speltechnisch" bezig met het uitlokken van Brian, terwijl Brian totáál doorgeslagen als een speenvarken liep te krijsen, alsof hij zojuist zijn moeder overreden had zien worden door een vrachtwagen of zo. Helemaal loco. Dood- en dood-eng.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huub was ook behoorlijk ver aan t gaan
zelfmoord!! google dat es zal je zien dat dat niet gevaarlijk is voor huubquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook ja. Met zijn zelfmoord dreigingen. Hij moet echt uit het programma gehaald worden, want dat kan anders wel eens verkeerd aflopen (voor Huub).
de mensen van achter zijn nu in het huisquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:12 schreef Ricard0j het volgende:
Sjonge jonge wrom laten ze het nou niet zien
Tja. aan het concept EN sturing van het programma zal het niet liggen. Ranzig vermaak, maar het moet wel NET niet te ranzig worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
We stappen er hier nogal snel overheen, maar Brian die riep: "Ik ga hier zelfmoord plegen" vond ik op zich veel kwalijker. Het lijkt me niet meer verantwoord om die jongen in het programma te houden. Hoe hij tekeer ging voor die telefoon zeg
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Lauzie het volgende:
Als de streams zo terugkomen dan wordt iedereen hier wakker van het geluid dat nu superhard aanstaat...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
He het water in de vijver is blauw.... Jaap heeft zich niet gewassen vandaag?
Ik zal de beelden nog een keer moeite kijken maar dacht deze keer na een paar vegen toch echt een klap te zien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef Lipsch het volgende:
[..]
welnee, Huub gaf de bekende vegen in het gezicht, lijkt me sterk dat dat nu ineens wel een exit tot gevolg zal hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |