Ja hij stond echt op springen in dat kantoortje. Ongelooflijk agressief.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanavond begon hij,dronken, ineens, zonder aanleiding, over Huub tegen Jaap. Even later zei hij dat als er doden in DGK gingen vallen, dat hij dan degene was die iemand zou vermoorden, en wel Huub. En niet als grapje, maar met een van haat vertrokken gezicht.
Nee, keek even op dat andere forum (VOL)..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? is het op de radio? lol
Dat is Stijn die je hoort op de Snelweg met zijn turbo aan op weg naar DGK-huisquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahaha...ja,ik hoor alleen een soort sproeier of snelweg...weet ik veel..
Ik denk echt wel dat er beveiliging binnen is nu, denk maar niet dat ze met hun dronken koppen dan opeens hun emoties uitschakelen....quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Het is ook wel duidelijk waarom dit wordt gecensureerd. Mocht het uit de hand lopen, dan kunnen ze het nog onder het kleed schuiven. Wat wel raar is is dat er niemand van het programma lijkt in te grijpen.
Nou en? Het blijft nog steeds een één-letter-greep woord....quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef Liess het volgende:
Natasia roept "HEYYYY"
hoezo verloor dit was geplanned .,,hij hoopte dat braidead binnenkwam ,,zag je niet hoe snel die opstond en stond te springen van pak me danquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert is een sukkel, die verloor zichzelf gewoon weer door de drank...als hij niets had gedaan had ie een mep van Brian kunnen krijgen en dan waren ze van hem af geweest
Ja en net ervoor riep ie in de telefoon iets als.. niet weer met die beelden, vorige keer sloeg hij mij.. jullie maken ons gek.. dit moet stoppen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
We stappen er hier nogal snel overheen, maar Brian die riep: "Ik ga hier zelfmoord plegen" vond ik op zich veel kwalijker. Het lijkt me niet meer verantwoord om die jongen in het programma te houden. Hoe hij tekeer ging voor die telefoon zeg
Wat er in beeld gebeurd is, is niet genoeg voor een exit. De kopstoot tegen Jaap was harder dan het tikje wat Huub nu gaf aan Brian, dus dat is al helemaal niets. Ik weet niet precies wat Brian allemaal geflikt heeft en of dat exit waardig is. Ik gok van niet. Zonder dit tweetal gaat niemand meer voor de streams betalen, dus er gaat echt niemand uit. Of het moet nu zijn door een doorgedraaide Brian.
Heb stream 1 en 3 opgenomen, maar zijn vrij grote bestanden ......quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik ook... beelden straks maar even afwachten... want iemand zal het toch wel opgenomen hebben.
Huub die pakte Amanda meer om z'n ego dan dat ie bezig was met Brian pakken leek het wel.
Vergeet niet dat Huub ook erg dronken was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
huub is alleen niet slim
als brian hem slaat dan doet hij wat terug
Hij moet zich gewoon laten vallen
quote:
Nou...hij heeft al van meet af aan gezegd dat hij Amanda wilde pakken om Brian te sarren...dat zat er zo ingebakken bij hem dat zal hij met drank op ook echt nog wel als zodanig hebben gezien hoor...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik ook... beelden straks maar even afwachten... want iemand zal het toch wel opgenomen hebben.
Huub die pakte Amanda meer om z'n ego dan dat ie bezig was met Brian pakken leek het wel.
Welke helikopter?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:17 schreef mazaru het volgende:
Je kunt een hoop van Natas zeggen, maar ik vind het toch knap dat ze zelfs in dit gekkenhuis, nog steeds boven alles uit kan gillen, zelfs boven een helikopter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |