Ach hou nou toch op. Al die gevallen op scholen in Amerika: anderen vermoorden en dan jezelf.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
zelfmoord!! google dat es zal je zien dat dat niet gevaarlijk is voor huub
Wat bedoel je hiermee? is het op de radio? lolquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef FuTilE het volgende:
Anitra
Huub FM
Anitra - vrijdag 27 april 2007 @ 01:13
nog steeds gegil en helikopter in de buurt
Whahaha...ja,ik hoor alleen een soort sproeier of snelweg...weet ik veel..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Lauzie het volgende:
Als de streams zo terugkomen dan wordt iedereen hier wakker van het geluid dat nu superhard aanstaat...
Dat was ironie. Ik zou het liefste JdM in zijn bek... whatever.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:14 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar wanneer iemand roept dat die zelfmoord kan/wil plegen dat vind ik dat voor een programma als dgk te ver gaan...
Dat mag allemaal..:)quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef Spartel het volgende:
Huuub lokte het echt uit gek. En Natasia gilde "AMANDA GA WEEEG EN NEEM HUUB MEE" en ze bleven maar achter Brian aanlopen. Owow.
En ze is nog klaargekomen ook. Iets wat Brain al die tijd niet voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:14 schreef Day het volgende:
Maar Huub heeft Amanda dus geneukt?
Die zorgt alvast voor een nieuwe back up?
Sjon houdt derfan, en zijn rukshow mocht ook al niet ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tja. aan het concept EN sturing van het programma zal het niet liggen. Ranzig vermaak, maar het moet wel NET niet te ranzig worden.
Hij riep alleen maar "conjo bo mama, conjo bo mama", of zoiets.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ging veel te ver, hij kent zijn grenzen ook niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |