abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48709639
En weer ontopic:
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Autoreply het volgende:
Even op een rijtje:

Contrails blijven langer hangen als dat zij vroeger deden.
Onzin. UItgebreid aangetoond door foto's uit WOII en getuigenverslagen die noemen dat de contrails van bommenwerpers (qua brandstofverbruik en dus waterdampproductie is een compleet wing vergelijkbaar met een moderne straalkist) uren blijven hangen, een enkele getuigen heeft het zelfs over de volgende zonsopkomst. (De Amerikanen bombardeerden alleen overdag.

"Rare schaduwen" zijn bewijs voor chemtrails
Er zijn 2 varianten. Diegene waarbij de chemtrail onder een laag bewolking zit en de schaduw van een spot op de grond komt en een vooruitgeworpen schaduw, exact in het verlengde van de contrail. Het eerste geval is optisch bedrog zoals keurig uitgelegd in deeltje 28. Het tweede is simpelweg de vooruitgeworpen schaduw zoals vaak genoeg te zien is bij wolken.

Het feit dat contrails uitdijen en zich verplaatsen is bewijs
Nope, die dingen waaien met de wind mee en vliegtuigen vliegen over 't zelfde stukje grond. Door de tipwervels wordt de contrail groter.

Er is bewijs voor de toevoeging van chemische stoffen aan de atmosfeer
Nope, daar is nog niets van voorbij gekomen.

Nou jullie weer jongens en graag inhoudelijk, NASA-bashen doe je maar ergens anders met je lachwekkende argumenten...
En houdt 't een beetje vriendelijk, het is hier geen oorlog, die voer je maar lekker in feedback!

Vorige deeltje
  woensdag 25 april 2007 @ 17:03:38 #2
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48710010
Afgezien van een discussie over discussieren, wat is hier verder nog te bespreken? Tijd dat de gelovers eens een solide nieuw bewijs leveren lijkt me?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_48710029
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Afgezien van een discussie over discussieren, wat is hier verder nog te bespreken? Tijd dat de gelovers eens een solide nieuw bewijs leveren lijkt me?
Vandaar ook de OP. Slechts inhoudelijk reageren will do
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 17:56:18 #4
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48711610
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Misschien moet jij ophouden van TRU een forum proberen te maken wat het niet is? Het zijn ideeën, overtuigingen, ervaringen, theorieën, aanwijzingen, hypotheses etc. die hier besproken worden. Dat gehamer op bewijs mag je in WFL doen, niet hier.
pi_48711628
Iemand de spits gelezen vandaag?
quote:
"er staan 8740 foto's op internet en 834.000 hits op google. Het is geen theorie, het zijn feiten!"
Dus dat google een hoop hits geeft bewijst het bestaan van chemtrails? Google anders eens op "god", "Devil" of "Reincarnatie" ofzo
quote:
De officiële KNMI lezing is duidelijk. De mening van meteorologen wordt door achterdochtige Sp!its lezers niet klakkeloos geaccepteerd. "Het lijkt wel alsof wij iets niet mogen weten", schrijft Jan Stuifzand. "Doe eens research. Besteed een half uur aan het googlen van chemtrails en uw eigen professionele kijk zal de feiten filteren van de wilde speculaties."
M.A.W. het KNMI is een stelletje prutsers, en iedere andere willekeurige nederlander is een professional!

bron: http://digi.spitsnet.nl/2007-04-25/1024/
pagina 3

[ Bericht 7% gewijzigd door mcDavid op 25-04-2007 18:07:17 ]
pi_48711777
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:56 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Misschien moet jij ophouden van TRU een forum proberen te maken wat het niet is? Het zijn ideeën, overtuigingen, ervaringen, theorieën, aanwijzingen, hypotheses etc. die hier besproken worden. Dat gehamer op bewijs mag je in WFL doen, niet hier.
Ik neem aan dat TRU óók een forum is waar de boel van verschillende kanten beken mag worden, en waar theorieën zowel bevestigd als ontkracht mogen worden.
Zo niet, dan zou ik me als believer van wat dan ook nieteens wíllen verlagen tot posten in TRU.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 18:02:51 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48711852
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik neem aan dat TRU óók een forum is waar de boel van verschillende kanten beken mag worden, en waar theorieën zowel bevestigd als ontkracht mogen worden.
Zo niet, dan zou ik me als believer van wat dan ook nieteens wíllen verlagen tot posten in TRU.
Als iemand iets presenteert als bewijs mag je dat natuurlijk becommentarieren. We wisselen tenslotte meningen en info uit. Maar het is nu zover dat het compleet omgedraait wordt, worden er bewijzen en antwoorden geeist. Het is het TRU forum, niet het debunkersforum, laat dat nou eens doordringen.
pi_48711940
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als iemand iets presenteert als bewijs mag je dat natuurlijk becommentarieren. We wisselen tenslotte meningen en info uit. Maar het is nu zover dat het compleet omgedraait wordt, worden er bewijzen en antwoorden geeist. Het is het TRU forum, niet het debunkersforum, laat dat nou eens doordringen.
Nee, daar ga je de fout in. Er wordt "iets" gepost met de vermelding dat het bewijs is. Maar vervolgens wordt er niet bij verteld welke van de 500 pagina's.

En voor iets wat naar buiten wordt gebracht als voldongen feit mag best wat bewijs worden geeist; die onzin staat nu al een paar dagen op een van de meest gelezen kranten van NL...
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 18:08:42 #9
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48712029
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:05 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Nee, daar ga je de fout in. Er wordt "iets" gepost met de vermelding dat het bewijs is. Maar vervolgens wordt er niet bij verteld welke van de 500 pagina's.

En voor iets wat naar buiten wordt gebracht als voldongen feit mag best wat bewijs worden geeist; die onzin staat nu al een paar dagen op een van de meest gelezen kranten van NL...
Dan doe je dat maar in Wetenschap (WFL).

Mensen kunnen hier hun ideen posten en/of we bespreken gezamenlijk bepaalde theoriën. Een uitwisseling en bespreking, geen rechtszaak of tribunaal.
pi_48712070
Precies. Als mensen zeggen dat ze iets geloven is dat tot hier aan toe. Maar als ze zeggen dat het geen geloven is, maar dat ze het zeker weten, en dat er bewijs voor is, mogen ze dat laten zien ook.
pi_48712141
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Mensen kunnen hier hun ideen posten en/of we bespreken gezamenlijk bepaalde theoriën. Een uitwisseling en bespreking, geen rechtszaak of tribunaal.
In dat geval stel ik voor dat dit topic overgeplaatst wordt, aangezien de discussie het theoriën-stadium ruim gepasseerd is.
pi_48712153
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Oftewel, er IS geen bewijs, anders stond het wel in WFL. Geen bewijs --> TRU.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 18:16:30 #13
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48712267
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:12 schreef proteus het volgende:

[..]

Joh, wat voor conclusies jij er aan wilt verbinden mag jij weten.

Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen. In dit forum worden zaken (die niet als algemeen geaccepteerde waarheid gelden) besproken, niet voor de rechter gebracht.
pi_48712281
quote:

[..]

Zo kun je het ook bekijken inderdaad. Door over een dusdanig onderwerp in TRU te posten, geven de believers aan zichzelf eigenlijk niet serieus te nemen.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 18:20:27 #15
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48712394
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Zo kun je het ook bekijken inderdaad. Door over een dusdanig onderwerp in TRU te posten, geven de believers aan zichzelf eigenlijk niet serieus te nemen.
En maar weer provoceren.
pi_48712398
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Joh, wat voor conclusies jij er aan wilt verbinden mag jij weten.

Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen. In dit forum worden zaken (die niet als algemeen geaccepteerde waarheid gelden) besproken, niet voor de rechter gebracht.
Ze worden door bepaalde users als waarheid gebracht. "Het is gewoon zo want..."
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 18:22:21 #17
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48712471
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:20 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ze worden door bepaalde users als waarheid gebracht. "Het is gewoon zo want..."
En jij hebt de vrijheid om te zeggen dat je het er niet mee eens bent. Klaar.
pi_48712786
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:20 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En maar weer provoceren.
Nee, dat lijkt me een terechte opmerking. Naar buiten toe wordt het gepresenteerd als "wetenschappelijk bewezen", maar in een discussie worden ze in de pan gehakt. Zelfs bij de believers is er toch wel besef dat het een onzinnige theorie is. Kijk je bijvoorbeeld naar de 9/11 topics dan wordt daar met bewijs gesmeten. Hier inmiddels al niet meer
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 18:38:43 #19
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48713011
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:32 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Zelfs bij de believers is er toch wel besef dat het een onzinnige theorie is.
Oordelend en denigrerend.
pi_48713067
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:38 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Oordelend en denigrerend.
Oordelen mag ook al niet meer?
Ik geef een duidelijke reden erbij lijkt mij zo
pi_48713102
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door NorthernStar op 25-04-2007 18:43:56 ]
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 18:50:35 #22
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48713366
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Oordelen mag ook al niet meer?
Ik geef een duidelijke reden erbij lijkt mij zo
Waarom zou je uberhaupt over "de believers" praten? Laat staan oordelen. Het is offtopic en meestal het begin van het volgende relletje.

Wat is er nou zo vreselijk moeilijk aan gewoon normaal te posten? Niks volgens mij.

Goed, ontopic verder svp.
pi_48713518
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Waarom zou je uberhaupt over "de believers" praten? Laat staan oordelen. Het is offtopic en meestal het begin van het volgende relletje.
Omdat het dat zijn? Naar de letterlijke zin? Ik ben "oordelend en deningrerend", maar iemand mag mij wel "kutvolk" enz noemen. Da's meten met twee maten mijns inziens
quote:
Wat is er nou zo vreselijk moeilijk aan gewoon normaal te posten? Niks volgens mij.

Goed, ontopic verder svp.
I'll do that
  woensdag 25 april 2007 @ 19:13:33 #24
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_48714154
quote:

[..]

Als iemand iets presenteert als bewijs [...]
... Kan het naar WFL, toch ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 19:20:56 #25
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48714428
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Omdat het dat zijn? Naar de letterlijke zin? Ik ben "oordelend en deningrerend", maar iemand mag mij wel "kutvolk" enz noemen. Da's meten met twee maten mijns inziens
Het is niet zo moeilijk een forum met zijn allen te verneuken hoor. Gewoon voortdurend, het liefst collectief, generaliserend zijn over de users die hier hun ideeën geven en ze met zijn allen voor gek verklaren. En dan middenin topics onderling gaan lachen over hoe dom en gek ze zijn en elkaar op de borst slaan hoe intellectueel superieur men is enzo. Gewoon zo doorgaan, dan lukt het wel.
pi_48714510
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het is niet zo moeilijk een forum met zijn allen te verneuken hoor. Gewoon voortdurend, het liefst collectief, generaliserend zijn over de users die hier hun ideeën geven en ze met zijn allen voor gek verklaren. En dan middenin topics onderling gaan lachen over hoe dom en gek ze zijn en elkaar op de borst slaan hoe intellectueel superieur men is enzo. Gewoon zo doorgaan, dan lukt het wel.
Ach, ik heb meerdere keren verzocht om alle offtopic meuk te deleten. Dat had je natuurlijk ook kunnen doen nietwaar?
  woensdag 25 april 2007 @ 19:43:01 #27
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48715299
quote:

[..]

Wordt het niet eens tijd dan dat er een apart Debunk TRU forum komt?!?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 25 april 2007 @ 20:18:50 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48716795
quote:

[..]

Dat is imo het hele probleem. De 'gelovers' komen met meldingen als 'het is gewoon zo dat', 'het is wetenschappelijk bewezen dat', etc. Als je TRU een forum wil maken/houden waar alleen de 'gelovers' meningen en gevoelens uitwisselen prima. Breng die dingen dan ook in zo'n context.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2007 @ 20:22:43 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48716967
quote:

[..]

Mjah daar komt het wel op neer he

OT: Wat leesmateriaal:
quote:
Abstract. Condensation trails (contrails) are aircraft induced cirrus clouds, which may persist and
grow to large cirrus cover in ice-supersaturated air, and may cause a warming of the atmosphere. This
paper describes the formation, occurrence, properties and climatic effects of contrails. The global
cover by lined-shaped contrails and the radiative impact of line-shaped contrails is smaller than assessed
in an international assessment in 1999. Contrails trigger contrail cirrus with far larger coverage
than observed for line-shaped contrails, but still unknown radiative properties. Some model simulations
indicate an impact of particles and particle precursors emitted from aircraft engines on cirrus
clouds properties. However, the magnitude of this effect cannot yet be assessed. Contrail formation
can be avoided only by flying in sufficiently warm and dry air. The formation of contrail cirrus can be
reduced by avoiding flights in ice-supersaturated regions of the atmosphere, e.g. by raising the flight
level into the lower-most stratosphere.
http://www.aero-net.org/p(...)ENDUS%20PHYSIQUE.pdf
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2007 @ 20:36:10 #30
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_48717525
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:56 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik ben het eens met je gedachtengang. Ik vind wel dat jullie als moderators er op moeten toezien dat bepaalde onderwerpen meer geschikt zijn voor WFL dan TRU. Prachtig voorbeeld is het huidige AIDS-hoax topic waarin een overdaad aan bewijs is. Het is puur wetenschappelijk en niks 'paranormaals' 'zweverigs' of 'het onbekende' aan.
TS-ers zouden zich makkelijk onder de bewijs-eisen vandaan kunnen halen door hun topics in TRU te starten, waardoor je dus allerlei bullshit krijgt. Als je een beetje begrijpt wat ik bedoel.
Alwayz expect the unexpected
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 21:10:35 #31
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48718878
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:36 schreef Bananenbuiger het volgende:

[..]

Ik ben het eens met je gedachtengang. Ik vind wel dat jullie als moderators er op moeten toezien dat bepaalde onderwerpen meer geschikt zijn voor WFL dan TRU. Prachtig voorbeeld is het huidige AIDS-hoax topic waarin een overdaad aan bewijs is. Het is puur wetenschappelijk en niks 'paranormaals' 'zweverigs' of 'het onbekende' aan.
TS-ers zouden zich makkelijk onder de bewijs-eisen vandaan kunnen halen door hun topics in TRU te starten, waardoor je dus allerlei bullshit krijgt. Als je een beetje begrijpt wat ik bedoel.
De gezamenlijke noemer is "onderwerpen die niet tot de algemeen geaccepteerde waarheid behoren". Daarom staan ze in dit forum. Of het nu om paranormale of conspiracy onderwerpen gaat. (daarnaast heb je nog wat speculatietopics maar die spreken voor zich)

Dus als iets binnen de kaders "van algemeen geaccepteerd als bewezen" valt, dan hoort het in HOC (als geschiedenis) of in WFL (als wetenschap) etc.

Omgekeerd is het impliciet dat TRU onderwerpen er dus buiten vallen. Met de bewijsdiscussie is het alsof men voortdurend wil aantonen dat wat al een gegeven is: namelijk dat het buiten de algemeen geaccepteerde of 'bewezen' waarheid valt.

De AIDS-hoax is een goed voorbeeld idd. Iedereen wèèt wat de geaccepteerde waarheid is over hiv en aids. Daarom staat deze alternatieve theorie ook hier. Maar toch vervalt de discussie steeds weer in die twee vooraf bekende gegevens.

Het schiet niks op en er ontstaat alleen maar een soort touwtrekken om "de waarheid" wat vaak weer ontaard in ruzietjes.

Het is soms misschien een dunne grens tussen iets met elkaar bespreken en een theorie gaan berechten, dat is zo, maar met iets minder "elkaar willen overtuigen" of "het gelijk willen halen" zou het allemaal veel ontspannener en vriendelijker kunnen.

Vandaar mijn gehamer om het bewijs niet zo nadrukkelijk centraal te stellen.

Idem met deze discussie. De vraag over het hoe, waarom en wie dan van chemtrails komt nauwelijks aan bod bijvoorbeeld.

En helemaal op het einde hoort bij TRU ook de filosofie dat de "algemeen geaccepteerde waarheid" niet altijd dè waarheid is, zoals het verleden al keer op keer heeft laten zien. Tolerantie ten opzichte van alternatieve denkwijzen zou hier moeten overheersen, ook al ben je het er inhoudelijk misschien niet mee eens.
  woensdag 25 april 2007 @ 21:13:59 #32
693 ChOas
pi_48719032
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De gezamenlijke noemer is "onderwerpen die niet tot de algemeen geaccepteerde waarheid behoren". Daarom staan ze in dit forum. Of het nu om paranormale of conspiracy onderwerpen gaat. (daarnaast heb je nog wat speculatietopics maar die spreken voor zich)

Dus als iets binnen de kaders "van algemeen geaccepteerd als bewezen" valt, dan hoort het in HOC (als geschiedenis) of in WFL (als wetenschap) etc.

Omgekeerd is het impliciet dat TRU onderwerpen er dus buiten vallen. De bewijsdiscussie is alsof men voortdurend wil aantonen wat al een gegeven is: namelijk dat het buiten de algemeen geaccepteerde of 'bewezen' waarheid valt.

De AIDS-hoax is een goed voorbeeld idd. Iedereen wèèt wat de geaccepteerde waarheid is over hiv en aids. Daarom staat deze alternatieve theorie ook hier. Maar toch vervalt de discussie steeds weer in die twee vooraf bekende gegevens.

Het schiet niks op en er ontstaat alleen maar een soort touwtrekken om "de waarheid" wat vaak weer ontaard in ruzietjes.

Het is soms misschien een dunne grens tussen iets met elkaar bespreken en een theorie gaan berechten, dat is zo, maar met iets minder "elkaar willen overtuigen" of "het gelijk willen halen" zou het allemaal veel ontspannener en vriendelijker kunnen.

Vandaar mijn gehamer om het bewijs niet zo nadrukkelijk centraal te stellen.

Idem met deze discussie. De vraag over het hoe, waarom en wie dan van chemtrails komt nauwelijks aan bod bijvoorbeeld.

En helemaal op het einde hoort bij TRU ook de filosofie dat de "algemeen geaccepteerde waarheid" niet altijd dè waarheid is, zoals het verleden al keer op keer heeft laten zien. Tolerantie ten opzichte van alternatieve denkwijzen zou hier moeten overheersen, ook al ben je het er inhoudelijk misschien niet mee eens.
Dus, komen we weer terug... mijn overtuiging over het bestaan van een onzichtbare roze eenhoorn heeft net zoveel bestaansrecht als het topic over het niet bestaan van aids ?

Laat het me even weten, dan begin ik aan een openingspost.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  woensdag 25 april 2007 @ 21:20:43 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48719347
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dus, komen we weer terug... mijn overtuiging over het bestaan van een onzichtbare roze eenhoorn heeft net zoveel bestaansrecht als het topic over het niet bestaan van aids ?

En het stiekem blauw zijn van gras. Vergeet die niet
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2007 @ 21:22:54 #34
31817 Bananenbuiger
pi_48719453
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

... een duidelijk verhaal...
Bedankt voor je uitleg. Het is voor mij in ieder geval duidelijker hoe of wat in dit subforum.
Het is niet mijn bedoeling dit topic af te laten dwalen richting een discussie over dit, deze post van jou viel me gewoon op. Dus wat mij betreft gaat iedereen weer verder met Chemtrails.
Ik weet al een paar jaar van het bestaan/idee van chemtrails en volg het nu sinds de plaatsing van een foto in de spits vorige week. Dat patroon vond ik zo artificieel dat ik het toch wel érg toevallig vond allemaal. Vandaar.
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2007 @ 21:26:24 #35
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48719595
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef Bananenbuiger het volgende:

[..]
Ik weet al een paar jaar van het bestaan/idee van chemtrails en volg het nu sinds de plaatsing van een foto in de spits vorige week. Dat patroon vond ik zo artificieel dat ik het toch wel érg toevallig vond allemaal. Vandaar.
En hoe sta je er nu tegenover?
  woensdag 25 april 2007 @ 21:26:36 #36
52357 Lambiekje
pi_48719605
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef ChOas het volgende:

[..]

ik dacht dat het altijd wit was
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 25 april 2007 @ 21:27:52 #37
693 ChOas
pi_48719651
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik dacht dat het altijd wit was
Dat is subjectief, bewijs maar dat ze niet roze is.

[Stephen Roberts]
  woensdag 25 april 2007 @ 21:30:21 #38
693 ChOas
pi_48719727
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef Bananenbuiger het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitleg. Het is voor mij in ieder geval duidelijker hoe of wat in dit subforum.
Het is niet mijn bedoeling dit topic af te laten dwalen richting een discussie over dit, deze post van jou viel me gewoon op. Dus wat mij betreft gaat iedereen weer verder met Chemtrails.
Cool, zou je daar ook een pic van in dit topic kunnen posten ?

En wat bedoel je met 'artificieel' en 'érg toevallig' ?

Ik bedoel... is het kunstmatiger dan een patroon van een snelweg ? Of hoe bedoel je het ?

[Stephen Roberts]
  woensdag 25 april 2007 @ 21:39:39 #39
52357 Lambiekje
pi_48720146
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:27 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dat is subjectief, bewijs maar dat ze niet roze is.
Nee het ontkennen van je roze Harvey vriendje heeft geen zin.
  woensdag 25 april 2007 @ 21:42:21 #40
52357 Lambiekje
pi_48720265
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:30 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ik bedoel... is het kunstmatiger dan een patroon van een snelweg ? Of hoe bedoel je het ?
Het plaatje is al langs gekomen
  woensdag 25 april 2007 @ 21:45:44 #41
693 ChOas
pi_48720427
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het plaatje is al langs gekomen
Ongetwijfeld, maar ik, (en misschien anderen met mij) hebben het gemist in de afgelopen topics en hebben behoefte aan een linkje/repost i.p.v. ons het leplazarus te zoeken door een hele hoop posts.

Zeker in een deel 31 lijkt het me niet ongepast om opmerkelijke foto's nogmaals te plaatsen.

[Stephen Roberts]
  woensdag 25 april 2007 @ 22:00:32 #42
31817 Bananenbuiger
pi_48721196
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En hoe sta je er nu tegenover?
Ja weet nog niet, moet nog alles doorlezen, ook de vorige topics.
Op zich ben ik nog niet zo bekend hier bij anderen, maar degene die mij wel kennen weten dat ik alles met een wetenschappelijke instelling benader in eerste instantie, want zo steek ik nu eenmaal in elkaar.
Er zijn zat dingen die niet wetenschappelijk te bewijzen zijn, maar waar ik wel in geloof of wil geloven. In ieder geval erg open voor sta. Bijvoorbeeld paranormale gaven en het bestaan van buitenaards (intelligent) leven of UFO's...hoe de mensen het ook willen noemen hier.

Ik wist dus van de chemtrails af door dit forum en had zoiets van: ja er is vast wel iets wat ze uitspoken waar wij niet van weten. Ik las o.a. een keer een topic over HAARP (dat antenne-gebeuren ergens in het noordelijk halfrond) en dat chemtrails mogelijk hierbij gebruikt werden. Ik kon me wel indenken hoe chemtrails daarin gebruikt konden worden, al vond ik het wel een beetje onwaarschijnlijk. Het zette me in ieder geval wel tot nadenken.

Nu zag ik dus pas die foto in de Sp!ts.....
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:30 schreef ChOas het volgende:

[..]

....en op die foto zouden contrails staan. (foto is al voorbij gekomen begreep ik? zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe ik die hier moet plaatsen haha...weet de codes niet...shame on me I know)
Ik moest gelijk aan deze topics denken waarin vaak foto's stonden van kaarsrechte patronen en nogal dikke 'contrails', die wellicht chemtrails zouden kunnen zijn. Dat weet ik niet.
Goed, ik zag die foto en het eerste wat me opviel was het 'raster' van contrails. Het leek echt alsof het bedoeld was om dat raster zo te creëeren. Het zag er gewoon niet meer toevallig uit. Het zou wel erg toevallig zijn als standaard luchtverkeer en de wind zo'n strak patroon zouden creëeren. Mijn geloof in toeval gaat best ver, maar zo ver.
Nee ik kreeg mijn twijfels.

Enfin, heb er dus nog geen duidelijke mening over, maar volg het met interesse.
Zit nogal met de gedachte waarom men chemtrails zou willen maken. Sommige speculaties vind ik nogal ver gaan, dus wil er eerst wat meer over lezen en zelf over nadenken wat de mogelijke reden zou zijn om chemtrails te maken.
Het enige wat ik er over kwijt wil is dat ik mij heel goed zou kunnen voorstellen dat een soort installatie als HAARP icm chemtrails (ijzerdeeltjes of wat dan ook bevattend) gebruikt zou kunnen worden voor militair onderzoek om bijvoorbeeld het weer proberen te beïnvloeden. Hoe goed je wapens ook zijn, als het weer tegenzit dan win je geen oorlog, simpel gezegd. Maar waarom dan chemtrails in NL?
  woensdag 25 april 2007 @ 22:00:42 #43
52357 Lambiekje
pi_48721202
Even een vraag voor de debunkers.

Waarom is er in Canada al in 99 een petitie in gedient. Waarom loopt men te klagen in Brazilie, Mexico, Duitsland, Australië, Nieuw Zeeland, België, Spanje. India. Eigenlijk elk land ter wereld klaagt steen en been over de chemtrails.

Zijn alle wereldburgers gek. Ik denk dat jullie toch echt aan het verkeerde eind hebben. Dan kan je nog een piloot of weerman zijn. Ik geloof het niet meer. Het is te groot schalig wat zich verbaast over de chemtrails

Amerika en UK hebben al lang toegegeven dat men het doet.
En hoe zit het met die rare witachtige slijm wat gevonden wordt in Amerika

Een schild om de zon te weren vind ik nog al wat in samen spraak HAARP/GWEN. Maar zo gek is het niet aangezien de gehele wereld loopt te klagen dat er chemtrails aan de hemel is. Aangezien er ook gesproeid wordt op onbewoonbare gebieden. Dus mindcontrol is niet helemaal terecht denk ik dan.

En dan had je van de week dat nieuwsbericht dat China een paraplu gaat verzorgen tijdens de Spelen. Sprayplanes, kannonen het maakt allemaal niet uit. Als er maar geen regen komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 25-04-2007 22:47:38 ]
  woensdag 25 april 2007 @ 22:05:15 #44
52357 Lambiekje
pi_48721424
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:00 schreef Bananenbuiger het volgende:

[..]

Ja weet nog niet, moet nog alles doorlezen, ook de vorige topics.
Op zich ben ik nog niet zo bekend hier bij anderen, maar degene die mij wel kennen weten dat ik alles met een wetenschappelijke instelling benader in eerste instantie, want zo steek ik nu eenmaal in elkaar.
Er zijn zat dingen die niet wetenschappelijk te bewijzen zijn, maar waar ik wel in geloof of wil geloven. In ieder geval erg open voor sta. Bijvoorbeeld paranormale gaven en het bestaan van buitenaards (intelligent) leven of UFO's...hoe de mensen het ook willen noemen hier.

Ik wist dus van de chemtrails af door dit forum en had zoiets van: ja er is vast wel iets wat ze uitspoken waar wij niet van weten. Ik las o.a. een keer een topic over HAARP (dat antenne-gebeuren ergens in het noordelijk halfrond) en dat chemtrails mogelijk hierbij gebruikt werden. Ik kon me wel indenken hoe chemtrails daarin gebruikt konden worden, al vond ik het wel een beetje onwaarschijnlijk. Het zette me in ieder geval wel tot nadenken.

Nu zag ik dus pas die foto in de Sp!ts.....
[..]

....en op die foto zouden contrails staan. (foto is al voorbij gekomen begreep ik? zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe ik die hier moet plaatsen haha...weet de codes niet...shame on me I know)
Ik moest gelijk aan deze topics denken waarin vaak foto's stonden van kaarsrechte patronen en nogal dikke 'contrails', die wellicht chemtrails zouden kunnen zijn. Dat weet ik niet.
Goed, ik zag die foto en het eerste wat me opviel was het 'raster' van contrails. Het leek echt alsof het bedoeld was om dat raster zo te creëeren. Het zag er gewoon niet meer toevallig uit. Het zou wel erg toevallig zijn als standaard luchtverkeer en de wind zo'n strak patroon zouden creëeren. Mijn geloof in toeval gaat best ver, maar zo ver.

Enfin, heb er dus nog geen duidelijke mening over, maar volg het met interesse.
Zit nogal met de gedachte waarom men chemtrails zou willen maken. Sommige speculaties vind ik nogal ver gaan, dus wil er eerst wat meer over lezen en zelf over nadenken wat de mogelijke reden zou zijn om chemtrails te maken.
Het enige wat ik er over kwijt wil is dat ik mij heel goed zou kunnen voorstellen dat een soort installatie als HAARP icm chemtrails (ijzerdeeltjes of wat dan ook bevattend) gebruikt zou kunnen worden voor militair onderzoek om bijvoorbeeld het weer proberen te beïnvloeden. Hoe goed je wapens ook zijn, als het weer tegenzit dan win je geen oorlog, simpel gezegd. Maar waarom dan chemtrails in NL?
Waarom in NL. Nederland is zo vrij geweest om een open luchtruim verdrag tekenen. Wat inhoud dat amerika doen en laten mag boven ons, tenminste. Pas nadat dat Australia ook het verdrag heeft getekend ziet men opeens velen malen meer van de nep-contrails aka chemtrails. Hoe zou dat toch komen.?!!
  woensdag 25 april 2007 @ 22:12:48 #45
31817 Bananenbuiger
pi_48721773
Een open luchtruim verdrag voor passagiers en vrachtverkeer en vast ook militair verkeer.
Er zal toch in zo'n verdrag vast wel ergens voorwaarden staan voor het gebruik van het luchtruim?
Er zal vast wel ergens staan dat het luchtruim niet gebruikt mag worden om bijvoorbeeld insecticiden te testen, ik noem maar wat hè. Ik bedoel dus dat er wel restricties in zullen moeten staan, zou anders bijzonder dom/onlogisch zijn.
Ik snap dat Australië stukje niet echt trouwens...?
  woensdag 25 april 2007 @ 22:26:46 #46
52357 Lambiekje
pi_48722492
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:12 schreef Bananenbuiger het volgende:
Een open luchtruim verdrag voor passagiers en vrachtverkeer en vast ook militair verkeer.
Er zal toch in zo'n verdrag vast wel ergens voorwaarden staan voor het gebruik van het luchtruim?
Er zal vast wel ergens staan dat het luchtruim niet gebruikt mag worden om bijvoorbeeld insecticiden te testen, ik noem maar wat hè. Ik bedoel dus dat er wel restricties in zullen moeten staan, zou anders bijzonder dom/onlogisch zijn.
Austrailië heeft onlangs ook dat luchtruim verdrag getekend. En prompt melden mensen zoals jy en ik dat er schaakborden aan de hemel is. En dan is m'n conclussie hoe zou dat toch komen. Men is dus nu ook daar frequent aan het sprayen.
  woensdag 25 april 2007 @ 22:36:27 #47
31817 Bananenbuiger
pi_48722914
Ik zie de niet relatie tussen het tekenen van het verdrag door australië en het verschijnen van schaakbordpatronen hier?
What's the difference of Australië wel of niet getekend heeft?
  woensdag 25 april 2007 @ 22:40:42 #48
52357 Lambiekje
pi_48723106
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:12 schreef Bananenbuiger het volgende:
insecticiden .. je zegt dat nu wel. Maar de EU keurt dat soort dingen zonder zelf testen te doen goed.

rotzooi van Monsanto wordt zonder pardon gebruikt. Aspartaam is ook in Europa goed gekeurd zonder eigen onderzoek. Hoe kan het dat Japan aspartaam heeft verboden en stevia als suikervervanger gebruikt (wat CocaCola dus ook netjes doet). Bovendien nog gezonde bewerkingen heeft. Maar nee in Europa/VS is stevia inwendig verboden tenzij je heb gebruikt als huidsmersel. Waarom verbied japan het en wij voeren het klakkeloos in.
Dat chemische goedje wat bij enige verhitting gif wordt en jaren lang vreselijk instabiel in vloeistoffen was. In eerste instantie stond coca-cola op een hun achterste poten van dat gaan we niet in ons product stoppen. Ene Rumsfeld trekt zijn bek open en ja wel de frisdrank industrie is 180 gedraaid. Europa voert vervolgens dat gif ook in als voedingsmiddel. Een ding heeft men wel 'verkomen' en dat is fluor in het drinkwater, dat dan weer wel.

Dus om terug te komen op chemtrails. Ik zou het nog niet eens zo gek vinden dat Amerika ons besproeid. Aangezien onze fok-piloot van niks weet (of hij wil van niks weten)
  woensdag 25 april 2007 @ 22:43:57 #49
52357 Lambiekje
pi_48723208
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Bananenbuiger het volgende:
Ik zie de niet relatie tussen het tekenen van het verdrag door australië en het verschijnen van schaakbordpatronen hier?
De relatie is dat USA dus ruimbaan heeft. En prompt worden er meldingen gedaan. Ik weet ook wel dat ik veronderstellingen maak. maar ik vind het wel tekenend dat het gebeurd.
  woensdag 25 april 2007 @ 22:48:13 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48723295
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Bananenbuiger het volgende:
Haaahaha heeft in 1 van de voorgaande topics een animated gif gepost waar je kan zien hoe zo'n patroon door de wind kan ontstaan
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2007 @ 22:58:00 #51
31817 Bananenbuiger
pi_48723435
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Haaahaha heeft in 1 van de voorgaande topics een animated gif gepost waar je kan zien hoe zo'n patroon door de wind kan ontstaan
Dat wil ik dan wel graag zien. Zei namelijk dat ik me het erg slecht kon voorstellen en dat ik daarom moeite heb om het te geloven. Dus als er werkelijk zo'n animated gifje is dan wil ik die graag zien.
Weet je nog waar in welk deel?
  woensdag 25 april 2007 @ 23:01:41 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48723522
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:58 schreef Bananenbuiger het volgende:

[..]

Dat wil ik dan wel graag zien. Zei namelijk dat ik me het erg slecht kon voorstellen en dat ik daarom moeite heb om het te geloven. Dus als er werkelijk zo'n animated gifje is dan wil ik die graag zien.
Weet je nog waar in welk deel?
Chemtrails deel 29

Astu
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2007 @ 23:09:35 #53
52357 Lambiekje
pi_48723788
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja leuk allemaal. En bovendien het is geen schaakbord. Wat dat ani'tje laat zien is een normale contrail.

Maar dat verklaart niet waarom van Wladiwostok tot Vuurland mensen lopen te klagen dat ze chemtrails zien. ZIjn allemensen gek. Denk eerder jy en die haahaha.
  woensdag 25 april 2007 @ 23:15:41 #54
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48723955
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja leuk allemaal. En bovendien het is geen schaakbord. Wat dat ani'tje laat zien is een normale contrail.

Maar dat verklaart niet waarom van Wladiwostok tot Vuurland mensen lopen te klagen dat ze chemtrails zien. ZIjn allemensen gek. Denk eerder jy en die haahaha.
En hoe weet jij dat het een normale contrail is? Hoe herken je een chemtrail? Daar is nog steeds geen helder antwoord op gekomen.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2007 @ 23:39:34 #55
31817 Bananenbuiger
pi_48724574
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Chemtrails deel 29

Astu
Dank je
Ik vind het moeilijk om te zeggen wat ik zie/denk. Vind de gif niet echt duidelijk. Of het wel of niet contrails zijn durf ik niet te zeggen. Ik moet toch echt ergens die foto uit de Sp!ts zien te vinden, omdat die in mijn geheugen, dus als ik mij goed herinner een veel sterker schaakbordpatroon vertoont dan de foto's en gif in het topic dat je me gaf. Heb van deze foto's en gif een beetje het idee dat het nog best random is. Zie dit hier in Zeeland ook met enige regelmaat.
Zal er eens wat meer op gaan letten.
  woensdag 25 april 2007 @ 23:41:16 #56
52357 Lambiekje
pi_48724618
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat het een normale contrail is? Hoe herken je een chemtrail? Daar is nog steeds geen helder antwoord op gekomen.
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad waarom men van Adalaide tot Mexico City die chemtrails ziet.
  woensdag 25 april 2007 @ 23:47:06 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48724760
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen antwoord gehad waarom men van Adalaide tot Mexico City die chemtrails ziet.
Hoe kan ik daar nou antwoord op geven als je niet eens kan vertellen hoe ze een chemtrail moeten herkennen
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2007 @ 23:49:49 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48724818
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:39 schreef Bananenbuiger het volgende:

[..]

Dank je
Ik vind het moeilijk om te zeggen wat ik zie/denk. Vind de gif niet echt duidelijk. Of het wel of niet contrails zijn durf ik niet te zeggen. Ik moet toch echt ergens die foto uit de Sp!ts zien te vinden, omdat die in mijn geheugen, dus als ik mij goed herinner een veel sterker schaakbordpatroon vertoont dan de foto's en gif in het topic dat je me gaf. Heb van deze foto's en gif een beetje het idee dat het nog best random is. Zie dit hier in Zeeland ook met enige regelmaat.
Zal er eens wat meer op gaan letten.
Hij kan idd duidelijker dat klopt. Het idee is vooral dat een condensatiespoor door de wind langzaam kan verschuiven. Een aantal vliegtuigen die achter elkaar via dezelfde luchtweg vliegen kunnen zo dus een serie parallele strepen maken.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 april 2007 @ 23:58:43 #59
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48725035
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:00 schreef Lambiekje het volgende:
En hoe zit het met die rare witachtige slijm wat gevonden wordt in Amerika

En dan had je van de week dat nieuwsbericht dat China een paraplu gaat verzorgen tijdens de Spelen. Sprayplanes, kannonen het maakt allemaal niet uit. Als er maar geen regen komt.
#1) WHAT? Kijk, en voor DAT soort dingen mag je dus een bron vermelden, anders is het pure nonsens! Als ik beweer dat er in chemtrails stoffen zitten waar de wereld beter van wordt neem ik aan dat de "believers" dat ook niet klakkeloos accepteren.

#2) Een paraplu verzorgen op zo'n grootschalig evenement waarbij je wilt dat er zo min mogelijk dingen fout kunnen gaan qua bezoekersopkomst is niet echt vreemd. Ook hopen/voorbereiden dat er geen regen komt is niet buitengewoon.

Ik zit momenteel in Portugal, zie hier weinig vliegverkeer (Ik hoor er ook niet veel in de lucht) en zie dan ook weinig tot geen contrails. Dus dat het overal ter wereld een probleem is is een beetje erg overtrokken.

Verder had ik nog een interessante vraag (Althans, dacht ik zelf.) Wat doen "Chemtrails" nu precies? Ik heb al verscheidene keren gelezen dat het hier Mind Control of vergiftiging betreft. Dan nu de volgende A, dus B conclusie:

Chemtrails worden volgens de believers frequent (Dagelijks) en in grote mate over het hele land verspreid. Dus kunnen we geloven dat een frequente besproeiing nodig is om de werking van chemtrails operatief te houden. MAW -> 6 maanden geen chemtrails = Een mindere mate van effect op de mens.

Zoals gezegd zit ik nu al meer dan een half jaar in het zonnige Portugal. Geen wolkje/chemtrail aan de lucht, dus mijn vraag aan de "believers" is:

Waarom voel ik mij niet anders? Ik krijg niet het gevoel dat men de afgelopen jaren met mijn hoofd heeft lopen fucken, of dat ik me ineens veeeeel beter voel dan anders (zoals bij vergiftiging).

Ben zeer benieuwd of men reageert en wat dan de reactie is, of dat deze weer in een hoekje wordt gestopt.
  donderdag 26 april 2007 @ 00:05:41 #60
52357 Lambiekje
pi_48725247
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe kan ik daar nou antwoord op geven als je niet eens kan vertellen hoe ze een chemtrail moeten herkennen
Men kan het ook niet verklaren. Maar wat men wel ZEKER weet is dat het geen gewoon contrails zijn.
  donderdag 26 april 2007 @ 00:08:16 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48725332
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Men kan het ook niet verklaren. Maar wat men wel ZEKER weet is dat het geen gewoon contrails zijn.
Dat vraag ik niet. Ik vraag hoe men ze kan herkennen.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 april 2007 @ 00:10:49 #62
52357 Lambiekje
pi_48725397
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:58 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

#1) WHAT? Kijk, en voor DAT soort dingen mag je dus een bron vermelden, anders is het pure nonsens! Als ik beweer dat er in chemtrails stoffen zitten waar de wereld beter van wordt neem ik aan dat de "believers" dat ook niet klakkeloos accepteren.

#2) Een paraplu verzorgen op zo'n grootschalig evenement waarbij je wilt dat er zo min mogelijk dingen fout kunnen gaan qua bezoekersopkomst is niet echt vreemd. Ook hopen/voorbereiden dat er geen regen komt is niet buitengewoon.

Ik zit momenteel in Portugal, zie hier weinig vliegverkeer (Ik hoor er ook niet veel in de lucht) en zie dan ook weinig tot geen contrails. Dus dat het overal ter wereld een probleem is is een beetje erg overtrokken.

Verder had ik nog een interessante vraag (Althans, dacht ik zelf.) Wat doen "Chemtrails" nu precies? Ik heb al verscheidene keren gelezen dat het hier Mind Control of vergiftiging betreft. Dan nu de volgende A, dus B conclusie:

Chemtrails worden volgens de believers frequent (Dagelijks) en in grote mate over het hele land verspreid. Dus kunnen we geloven dat een frequente besproeiing nodig is om de werking van chemtrails operatief te houden. MAW -> 6 maanden geen chemtrails = Een mindere mate van effect op de mens.

Zoals gezegd zit ik nu al meer dan een half jaar in het zonnige Portugal. Geen wolkje/chemtrail aan de lucht, dus mijn vraag aan de "believers" is:

Waarom voel ik mij niet anders? Ik krijg niet het gevoel dat men de afgelopen jaren met mijn hoofd heeft lopen fucken, of dat ik me ineens veeeeel beter voel dan anders (zoals bij vergiftiging).

Ben zeer benieuwd of men reageert en wat dan de reactie is, of dat deze weer in een hoekje wordt gestopt.
Mind Control weet ik niet.

Wat ik wel wil geloven is dat amerika bezig is een stel gordijnen aan het creeeren is om de zon te weren. Om het broeikas tegen te gaan.

Het is ook een hele poos rustig geweest boven NL. Maar onlangs is men weer begonnen met rotzooi te sprayen.. vandaar ook dat er al 3 delen vol geluld zijn in een paar dagen. En dat er en petitie is opgestart.

Dus nu je in Portugal was zou het ook een rustperiode geweest kunnen zijn.
  donderdag 26 april 2007 @ 00:12:55 #63
52357 Lambiekje
pi_48725444
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat vraag ik niet. Ik vraag hoe men ze kan herkennen.
als men weer eens onverklaarbaar moet gaan hoesten. voorhoofdpijn. duizelig, hooikoorts en er is weer z'n boterkaas-en-eieren-speelveld.
  donderdag 26 april 2007 @ 00:20:00 #64
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48725602
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als men weer eens onverklaarbaar moet gaan hoesten. voorhoofdpijn. duizelig, hooikoorts en er is weer z'n boterkaas-en-eieren-speelveld.
Oftewel, je kan het niet aan de sporen herkennen?
Onikaan ni ov dovah
pi_48725921
quote:

[..]

En dat komt niet gewoon van pollen af
  donderdag 26 april 2007 @ 00:37:21 #66
52357 Lambiekje
pi_48725938
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oftewel, je kan het niet aan de sporen herkennen?
Wel ... laatste zag ik een spoor dat maar bleef hangen. .. en andere verdween 100 meter achter het vliegtuig.
  donderdag 26 april 2007 @ 00:38:14 #67
52357 Lambiekje
pi_48725957
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Autoreply het volgende:

[..]

En dat komt niet gewoon van pollen af
Ja maar opeens hebben meer mensen last van pollen, wat ik chemtrails noem
pi_48726017
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja maar opeens hebben meer mensen last van pollen, wat ik chemtrails noem
Het lampje dat het voorjaar is en alle plantjes met zaad gaan strooien is nooit gaan branden zeker
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wel ... laatste zag ik een spoor dat maar bleef hangen. .. en andere verdween 100 meter achter het vliegtuig.
God. Hoe vaak zou het nou zijn uitgelegd. 100 keer? 1000 keer?
  donderdag 26 april 2007 @ 00:41:58 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48726036
quote:

[..]

Dan spreek je bij deze jezelf tegen. Heb je dat door?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 april 2007 @ 01:02:44 #70
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48726364
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mind Control weet ik niet.

Wat ik wel wil geloven is dat amerika bezig is een stel gordijnen aan het creeeren is om de zon te weren. Om het broeikas tegen te gaan.

Het is ook een hele poos rustig geweest boven NL. Maar onlangs is men weer begonnen met rotzooi te sprayen.. vandaar ook dat er al 3 delen vol geluld zijn in een paar dagen. En dat er en petitie is opgestart.

Dus nu je in Portugal was zou het ook een rustperiode geweest kunnen zijn.
Ja maar...hoe kan het dat de ene dag dagelijkse spraying nodig is, en de andere keer kan er een dikke 6 maanden tussen zitten zonder probleem? Zie je hier geen problemen?

En een "gordijn" om het broeikaseffect te weren? Waar maken we ons dan nog druk over? Straks nog ff demonstreren bij die kerels die bomen gaan planten, dat kan toch niet!
pi_48726615
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:00 schreef Bananenbuiger het volgende:

Er is al meerdere keren uitgelegd dat de rasters ontstaan doordat strepen met de wind meedrijven, en een ander vliegtuig evem later over dezelfde vliegroute vliegt en er dus een streep naast trekt.

Zou je het logischer vinden als de strepen een beetje zwalkend kris-kros door de lucht zouden hangen? Die piloten weten echt wel hoe ze hun vliegtuig op koers moeten houden hoor!
pi_48726653
quote:
Op donderdag 26 april 2007 01:24 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Er is al meerdere keren uitgelegd dat de rasters ontstaan doordat strepen met de wind meedrijven, en een ander vliegtuig evem later over dezelfde vliegroute vliegt en er dus een streep naast trekt.

Zou je het logischer vinden als de strepen een beetje zwalkend kris-kros door de lucht zouden hangen? Die piloten weten echt wel hoe ze hun vliegtuig op koers moeten houden hoor!
Sterker nog; er is een minimum-separatie (10 NM) Aangezien die kisten wél allemaal grofweg even hard vliegen heb je dus een precies tijdsverschil en met constante windsnelheid een keurig "dambord"
pi_48726698
quote:

[..]

Man, een gemiddeld condensspoor ontstáát pas 100 meter achter het vliegtuig!
quote:

[..]

Dan zie ík weer een (vast en zeker toevallig) verband. Namelijk dat de tijd dat pollen op gaan spelen in het voorjaar is. En dat dat ook toevallig precies de tijd is dat het weer beter wordt, en er dus meer hoge druk gebieden langskomen, waarin contrails langer blijven hagen.
pi_48727875
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je dit gaat zeggen moet je ook vragen hoeveel mensen er niet in geloven. Bovendien zegt het helemaal niets, de meeste mensen zijn nou eenmaal niet zo slim.

Als ik hoor dat ik geloof 50 % van de UK-bevolking gelooft dat King Arthur bestaan heeft is daarmee toch wel genoeg gezegd?

Als je met een mooi specatculair verhaal komt wat overtuigend gebracht kan worden maak je een hele grote groep al direct tot ja-knikkers. Waarom trappen er anders zoveel mensen in piramide-systemen en laten heel veel mensen zich verleiden tot het aangaan van een abbonnement op straat zonder dat men dat eigenlijk wilt. Dus een compliment voor het opzetten van deze Hoax want geslaagd is ie zeker. Als je je echter even echt zou gaan verdiepen en alles goed bekijkt is het gewoon nonsens imo.
  donderdag 26 april 2007 @ 08:58:22 #75
52357 Lambiekje
pi_48728674
quote:
Op donderdag 26 april 2007 07:48 schreef Chemvo het volgende:

[..]

Als je dit gaat zeggen moet je ook vragen hoeveel mensen er niet in geloven. Bovendien zegt het helemaal niets, de meeste mensen zijn nou eenmaal niet zo slim.

Als ik hoor dat ik geloof 50 % van de UK-bevolking gelooft dat King Arthur bestaan heeft is daarmee toch wel genoeg gezegd?

Als je met een mooi specatculair verhaal komt wat overtuigend gebracht kan worden maak je een hele grote groep al direct tot ja-knikkers. Waarom trappen er anders zoveel mensen in piramide-systemen en laten heel veel mensen zich verleiden tot het aangaan van een abbonnement op straat zonder dat men dat eigenlijk wilt. Dus een compliment voor het opzetten van deze Hoax want geslaagd is ie zeker. Als je je echter even echt zou gaan verdiepen en alles goed bekijkt is het gewoon nonsens imo.
Wat ik wil aangeven is dat men zich wel bewust is dat er iets aan de hand is in de lucht. Er is maar een select groepje die dan ook nog eens echt loopt de klagen op internet. Het echte aantal is dus velen malen hoger . Er zullen heel wat mensen zijn die het woord chemtrail niet kennen, (bijv die Miep die de hotshot vraag had gesteld), maar wel degelijk constateren dat er wel erg erg erg vaak artificial wolken aan de hemel zweven en dat het iets anders is dan contrails.
  donderdag 26 april 2007 @ 09:07:33 #76
52357 Lambiekje
pi_48728822
quote:
Op donderdag 26 april 2007 07:48 schreef Chemvo het volgende:

[..]

pyramide-systemen. Mensen doen alles voor geld en nemen daarbij grote risico's. Risicos die niet gedragen kunnen worden.

Als een mooi meisje op straat je abonnement aansmeert zal het lukken, als een pukkelface (Herman) zal het niet gebeuren. Op een of andere manier doe je iets als een rondborstige schoone dingen aan je vraagt. Daar is over nagedacht door de marketing.

Hoe zie jy dan de grappen om weermanipulatie tijdens de Spelen in China. Katrina had met de grootste gemak voorkomen kunnen worden. Dat heeft men al in de jaren 70 met Debbie gedaan. Dus stormbeheersing techniek is wel degelijk aanwezig.

Waarom is er een HAARP of GWEN installatie

imo heb je niet goed genoeg verdiept in de materie.
  donderdag 26 april 2007 @ 09:53:13 #77
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_48729774
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

Hoe zie jy dan de grappen om weermanipulatie tijdens de Spelen in China. Katrina had met de grootste gemak voorkomen kunnen worden. Dat heeft men al in de jaren 70 met Debbie gedaan. Dus stormbeheersing techniek is wel degelijk aanwezig.
Volgens mij ontkent ook niemand het bestaan van dergelijke stormbeheersingprogramma's. Het gaat om de bewijsvoering voor het bestaan van chemtrail (die wonderbaarlijk genoeg nog altijd ontbreekt) en het effect van chemtrails (wat ook onduidelijk is). Wat denk jij nu werkelijk dat chemtrails doen, lambiekje?

Jouw statement dat er veel meer mensen zijn die 'stiekem' wel in chemtrails geloven (ook al weten ze niet hoe ze chemtrails moeten herkennen en last hebben van hooikoorts), komt overeen met mijn bewering dat er wel degelijk mensen zijn die mijn theorie; dat hamstertjes zich verplaatsen door te liften op de rug van een bonte kraai, geloven. Om het nog gekker te maken, laat ik zeggen dat het grootste gedeelte van de wereldbevolking 'stiekem' gelooft in mijn theorie.

Ps Waarom is er tot nu toe nog niet één wetenschappelijke bron geweest die het bestaan van chemtrails aantoont (kan zijn dat ik die gemist heb). Waarom zijn alle 'onderbouwingen' afkomstig van ik geloof in: UFO's/Illuminati/niet in AIDS/9-11 sites?

[ Bericht 9% gewijzigd door W8ezel op 26-04-2007 09:58:40 ]
Niet voor de poes...neuhh
pi_48730195
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

pyramide-systemen. Mensen doen alles voor geld en nemen daarbij grote risico's. Risicos die niet gedragen kunnen worden.

Als een mooi meisje op straat je abonnement aansmeert zal het lukken, als een pukkelface (Herman) zal het niet gebeuren. Op een of andere manier doe je iets als een rondborstige schoone dingen aan je vraagt. Daar is over nagedacht door de marketing.

Waarom is er een HAARP of GWEN installatie

imo heb je niet goed genoeg verdiept in de materie.
Dat er AgI (zilverjodide) wordt gebruikt in China om regen te creeeren is allang geen geheim meer en ook nooit geweest, er werken daar duizenden mensen om dat te doen. Mbv luchtafweer schieten ze dit wolken in om zo onderkoeld water sneller te laten condenseren waardoor het gaat regenen.
Alleen als je je er eens goed in verdiept lees je ook dat het effect eigenlijk meer dan nihil blijkt te zijn als je het over een jaar bekijkt.

Ook op andere manieren wordt zilverjodide gebruikt om regen te maken. Dit allemaal vanuit kleine vliegtuigjes of vanaf de grond.

Dit heeft dus werkelijk niets te maken met zogenaamde chemtrails, jij hebt de gedachte dat men vanaf >10 km hoogte iets strooit/sproeit om op die wijze wolken te maken om de opwarming van de aarde tegen te gaan. Ik zie geen enkele link met het olympische spelen project van China of het sproeien van dingen uit kleine vliegtuigjes op kleine hoogte.

Het voorkomen van Katrina, we gaan ineens een heel ander pad bewandelen? Nou, dat dan ook maar, als men dat zo goed kon,w aarom is het dan niet gedaan, wat is de samenzweringsgedachte hier nu weer achter?

Last but not least, het voorbeeld van King Arthur in de UK, ga daar eens op in, waarom geloven zoveel mensen die legende? Zo zie ik de chemtrails ook, een legende die door heel veel mensen aangenomen wordt om wat te doen te hebben in hun leven ofzo.
  donderdag 26 april 2007 @ 10:17:15 #79
175557 Starbliss555
Iedereen verdiend alles
  donderdag 26 april 2007 @ 11:12:03 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48731990
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ik wil aangeven is dat men zich wel bewust is dat er iets aan de hand is in de lucht. Er is maar een select groepje die dan ook nog eens echt loopt de klagen op internet. Het echte aantal is dus velen malen hoger . Er zullen heel wat mensen zijn die het woord chemtrail niet kennen, (bijv die Miep die de hotshot vraag had gesteld), maar wel degelijk constateren dat er wel erg erg erg vaak artificial wolken aan de hemel zweven en dat het iets anders is dan contrails.
Waarom is dat iets anders?
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 11:17:43 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_48732207
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom is dat iets anders?
Hoe de neuk kun je zien of iets 'artificial wolken' zijn of niet?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 26 april 2007 @ 11:18:42 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48732249
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoe de neuk kun je zien of iets 'artificial wolken' zijn of niet?
Iig niet met het blote oog voor zover ik weet...
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 april 2007 @ 12:01:54 #83
31817 Bananenbuiger
pi_48733942
quote:

[..]

Dit is voor mij een nieuw onderwerp, dus voor mij is het de eerste keer dat het uitgelegd wordt.
Ik vind het plausibel. En nee ik zou het niet logischer vinden als ze kriskras door de lucht zouden hangen, zo onlogisch denkend kom ik toch niet over hoop ik.

Dus ja, rest voor mij dus ook de vraag: waarop onderscheid je chemtrails van contrails?
Je zult dan haast zelf aan de slag moeten met een vliegtuigje om op één of andere manier monsters te kunnen nemen en dan die proberen te laten analyseren ergens.
Kom je natuurlijk op het probleem hoe je dat allemaal gaat regelen, want lang niet iedereen zal bereid zijn om mee te werken.
  donderdag 26 april 2007 @ 12:09:07 #84
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48734155
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:17 schreef Starbliss555 het volgende:
De spits mag wel even mee bashen:

http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,5
goede zaak en alvast een bedankje aan alle brievenschrijvers naar de spits, zo komt het onder de aandacht.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 26 april 2007 @ 12:13:59 #85
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48734322
"Van de benodigde 40.000 handtekeningen heeft hij er al 700"

Een overweldigend aantal supports van de chemtrail theorie lijkt mij!
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 12:18:46 #86
16180 crew  CoolGuy
pi_48734490
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:01 schreef Bananenbuiger het volgende:

[..]

Dit is voor mij een nieuw onderwerp, dus voor mij is het de eerste keer dat het uitgelegd wordt.
Ik vind het plausibel. En nee ik zou het niet logischer vinden als ze kriskras door de lucht zouden hangen, zo onlogisch denkend kom ik toch niet over hoop ik.

Dus ja, rest voor mij dus ook de vraag: waarop onderscheid je chemtrails van contrails?
Je zult dan haast zelf aan de slag moeten met een vliegtuigje om op één of andere manier monsters te kunnen nemen en dan die proberen te laten analyseren ergens.
Kom je natuurlijk op het probleem hoe je dat allemaal gaat regelen, want lang niet iedereen zal bereid zijn om mee te werken.
Dat heeft niemand hier gedaan uiteraard. Sterker nog, ik denk dat alle sites die zo hard roepen dat het chemtrails zijn dat ook niet gedaan hebben. Het blijft een beetje bij foto's plaatsen en daar een hoop over roepen, maar daadwerkelijk onderzoek zoals onderzoek verricht zou moeten worden is niet gedaan gok ik.
  donderdag 26 april 2007 @ 12:23:37 #87
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48734635
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

maar daadwerkelijk onderzoek zoals onderzoek verricht zou moeten worden is niet gedaan gok ik.
waarom denk je dan dat de mesnen brieven schrijven naar spits? waarom denk je dan dat er een handtekeningen actie wordt opgezet? juist voor een dergelijk onderzoek.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  donderdag 26 april 2007 @ 12:24:31 #88
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_48734669
quote:
"Er staan 8.740 foto's op internet en 834.000 hits op google. Het is geen theorie het zijn feiten.
de welbekende 'onomstootbare bewijsvoering' van de chemthinkers
quote:
"Doe eens research. Besteedt eens een half uur aan het googelen van chemtrails en uw eigen professionele kijk zal de feiten filteren uit alle wilde speculaties."
en toch geloven er nog genoeg mensen in chemtrails
pi_48734878
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

waarom denk je dan dat de mesnen brieven schrijven naar spits? waarom denk je dan dat er een handtekeningen actie wordt opgezet? juist voor een dergelijk onderzoek.
Als ik zie dat zelfs voor de meest onzinnige dingen tienduizenden handtekeningen worden opgehaald is 700 ronduit lachwekkend
quote:

[..]

Ik vind het plausibel. En nee ik zou het niet logischer vinden als ze kriskras door de lucht zouden hangen, zo onlogisch denkend kom ik toch niet over hoop ik.[/quote]
Dat doen ze wel. Pak een willekeurige luchtvaartkaart met airways en je ziet dat het grootste deel van Nederland een kruispunt is. Tel daar de wind bij op (die contrails drijven af) en je krijgt schitterende patronen.
quote:
Waarom niet? Voor een paar honderd euro per uur huur je een vliegtuigje dat die hoogte kan bereiken. Toch vreemd dat van die biljoenen believers er nooit iemand de moeite heeft genomen om met z'n cessna ff te gaan meten wat er nou werkelijk in zit
  donderdag 26 april 2007 @ 12:35:59 #90
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_48735085
Je kunt ook gewoon je eigen chembuster bouwen. Ben je meteen van dat hele gezeur af
klik
  donderdag 26 april 2007 @ 12:40:47 #91
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48735229
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Als ik zie dat zelfs voor de meest onzinnige dingen tienduizenden handtekeningen worden opgehaald is 700 ronduit lachwekkend
[..]

Dat doen ze wel. Pak een willekeurige luchtvaartkaart met airways en je ziet dat het grootste deel van Nederland een kruispunt is. Tel daar de wind bij op (die contrails drijven af) en je krijgt schitterende patronen.
[..]

Waarom niet? Voor een paar honderd euro per uur huur je een vliegtuigje dat die hoogte kan bereiken. Toch vreemd dat van die biljoenen believers er nooit iemand de moeite heeft genomen om met z'n cessna ff te gaan meten wat er nou werkelijk in zit
[/quote]

Nou.... Met een Cessna haal je die hoogte niet hoor Maar iets als een learjet ofzo moet toch wel te doen zijn voor een beetje onderzoek.
Onikaan ni ov dovah
pi_48735300
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:24 schreef W8ezel het volgende:

[..]

de welbekende 'onomstootbare bewijsvoering' van de chemthinkers
[..]

en toch geloven er nog genoeg mensen in chemtrails
het viel jou ook op?
  donderdag 26 april 2007 @ 12:45:11 #93
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_48735394
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:42 schreef mcDavid het volgende:

[..]

het viel jou ook op?
maja...Spits is nu ook niet echt een kwaliteitskrant te noemen
pi_48735561
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:40 schreef ATuin-hek het volgende:
Nou.... Met een Cessna haal je die hoogte niet hoor Maar iets als een learjet ofzo moet toch wel te doen zijn voor een beetje onderzoek.
Die hoogte haal je wel met een turbo Cessna of Mooney of Piper of whatever. En dan betaal je miss 300 euro/uur...
  donderdag 26 april 2007 @ 12:51:06 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48735608
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:49 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Die hoogte haal je wel met een pressurized Cessna of Mooney of Piper of whatever. En dan betaal je miss 300 euro/uur...
ok Ik dacht dat die dingen maar een paar km omhoog konden. Weer wat geleerd.
Onikaan ni ov dovah
pi_48735690
Je kunt mij ook niet vertellen dat je geen radiografisch luchtvaartuig op die hoogte kunt krijgen.
pi_48735728
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

ok Ik dacht dat die dingen maar een paar km omhoog konden. Weer wat geleerd.
Meestal is de motor 't probleem. (Je vermogen is grofweg lineair afhankelijk van de luchtdruk; mijn motorfiets sloeg ook spontaan af op 2850 meter hoogte) Met een turbo compenseer je dat grotendeels. Ook zonder pressurized cabine kan je overigens tot een kilometer of 11 gaan mits je motor het trekt. FL250 (7500 tot 8000 meter) is de praktische hoogte van de meeste kisten maar er zijn er zat die hoger komen. FL250 is ook de kruishoogte voor grote zware kisten zoals een 74 of A380
  donderdag 26 april 2007 @ 12:58:01 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48735848
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:54 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Meestal is de motor 't probleem. (Je vermogen is grofweg lineair afhankelijk van de luchtdruk; mijn motorfiets sloeg ook spontaan af op 2850 meter hoogte) Met een turbo compenseer je dat grotendeels. Ook zonder pressurized cabine kan je overigens tot een kilometer of 11 gaan mits je motor het trekt. FL250 (7500 tot 8000 meter) is de praktische hoogte van de meeste kisten maar er zijn er zat die hoger komen. FL250 is ook de kruishoogte voor grote zware kisten zoals een 74 of A380
Afgezien van de luchtdruk lijkt me dat een mens op die hoogte extra zuurstof en verwarming nodig heeft. Zit dat dan in zo'n cabine als hij niet onder druk staat?
Onikaan ni ov dovah
pi_48735900
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Afgezien van de luchtdruk lijkt me dat een mens op die hoogte extra zuurstof en verwarming nodig heeft. Zit dat dan in zo'n cabine als hij niet onder druk staat?
jep.
pi_48736102
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Yepz. Verwarming komt meestal van je motor af (radiator om je uitlaat), zuurstof neem je mee. Da's een redelijke standaard-oplossing voor lange intercontinentale vluchten
  donderdag 26 april 2007 @ 13:10:42 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48736229
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Yepz. Verwarming komt meestal van je motor af (radiator om je uitlaat), zuurstof neem je mee. Da's een redelijke standaard-oplossing voor lange intercontinentale vluchten
Ok Dan lijkt me dat het voor de gelovers een kleine moeite moet zijn om eens door zo'n spoor te vliegen en monsters te nemen. Het grootste obstakel lijkt me dan de kosten die hierbij horen. D'r zijn denk ik weinig mensen die daar mee in zee willen gaan.
Onikaan ni ov dovah
pi_48736331
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ok Dan lijkt me dat het voor de gelovers een kleine moeite moet zijn om eens door zo'n spoor te vliegen en monsters te nemen. Het grootste obstakel lijkt me dan de kosten die hierbij horen. D'r zijn denk ik weinig mensen die daar mee in zee willen gaan.
Als er bij die "biljoenen" believers niemand is die 300 euro wil neertellen om wereldwijd in het nieuws te komen met het bewijs voor chemtrails is het blijkbaar toch gewoon een sprookje...
  donderdag 26 april 2007 @ 13:38:35 #103
31817 Bananenbuiger
pi_48737056
Je zou de monsters naar een lab kunnen brengen met het verzoek er een GC & massaspectrometrie combi op los te laten. Je krijgt dan een fingerprint van iedere chemische stof aanwezig in het monster. Er zijn laboratoria zat denk ik waar je tegen betaling monsters kan laten analyseren, zolang je je portemonnee maar dus trekt.

Je kan dus beter met collectebus rond gaan dan met een petitie

En idd ja, als er niemand in die grote groep believers bereid is om zoiets dergelijks te proberen (uit te zoeken), tsjah....hoe overtuigd is men dan van zijn/haar gelijk?
(er zijn vast toch wel believers met een dikke portemonnee?)
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 13:42:22 #104
16180 crew  CoolGuy
pi_48737186
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:38 schreef Bananenbuiger het volgende:
Je zou de monsters naar een lab kunnen brengen met het verzoek er een GC & massaspectrometrie combi op los te laten. Je krijgt dan een fingerprint van iedere chemische stof aanwezig in het monster. Er zijn laboratoria zat denk ik waar je tegen betaling monsters kan laten analyseren, zolang je je portemonnee maar dus trekt.

Je kan dus beter met collectebus rond gaan dan met een petitie

En idd ja, als er niemand in die grote groep believers bereid is om zoiets dergelijks te proberen (uit te zoeken), tsjah....hoe overtuigd is men dan van zijn/haar gelijk?
(er zijn vast toch wel believers met een dikke portemonnee?)
Nou, er zijn 'al' 700 reacties binnen gekomen, nou als iedereen 2 tot 5 euro doneert, ben je er dan? want ik heb nl geen idee wat zo'n onderzoekje moet kosten.
  donderdag 26 april 2007 @ 13:46:26 #105
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48737338
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, er zijn 'al' 700 reacties binnen gekomen, nou als iedereen 2 tot 5 euro doneert, ben je er dan? want ik heb nl geen idee wat zo'n onderzoekje moet kosten.
Als je bij een uni aanklopt en het lief vraagt zal dat wel meevallen denk ik.
Onikaan ni ov dovah
pi_48737485
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Of je maakt er een projectje van, zoekt een sponsor (greenpeace ofzo), dik kans dat je dan alles gratis kunt regelen!
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 13:54:01 #107
16180 crew  CoolGuy
pi_48737606
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja maar dat doet niemand. Er wordt wel een hoop geroepen en geblaat, maar aan 'echt' onderzoek wordt niet gedaan. Het blijft bij foto's en linkjes posten, en hard roepen dat dingen feiten zijn en zo. Maar goed, het lijkt me vrij eenvoudig inderdaad om dergelijke beweringen te staven met feiten, maar dat gebeurd niet. Lijkt me behoorlijk veelzeggend.
  donderdag 26 april 2007 @ 14:47:21 #108
31817 Bananenbuiger
pi_48739425
De onderzoeksvraagstelling is al lastig te formuleren, namelijk:

Het verschil in samenstelling van contrails en chemtrails.

Wat op zijn beurt weer resulteert in de vraag: hoe onderscheidt je deze? Met alle mogelijkheden en theoriën die er de ronde doen is deze vraag voorals nog niet te beantwoorden of beantwoord.
Dus eerst dient daar een duidelijk onderscheid in gemaakt te kunnen worden.

Lukt dit, dan kan je met een onderzoeksvraag naar een derde partij gaan en om medewerking/geld vragen. Je zult je onderzoek moeten rechtvaardigen en onderbouwen, wil je er geld of medewerking van bijvoorbeeld een uni voor loskrijgen.

Wat betreft chemtrails is dit dus lastig, omdat het fenomeen eigenlijk nooit echt serieus bestudeerd is, als ik hier de reacties van andere users zo bekijk.

Zelf met een vliegtuigje de lucht in gaan, monsters nemen en ze vervolgens laten analyseren zou een begin kunnen zijn om zelf aan de definitie van een chemtrail te werken.
  donderdag 26 april 2007 @ 14:51:38 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48739585
Lambiekje, heb je je tegenspraak al ontdekt?
Onikaan ni ov dovah
pi_48739776
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Bananenbuiger het volgende:
De onderzoeksvraagstelling is al lastig te formuleren, namelijk:

Het verschil in samenstelling van contrails en chemtrails.

Wat op zijn beurt weer resulteert in de vraag: hoe onderscheidt je deze? Met alle mogelijkheden en theoriën die er de ronde doen is deze vraag voorals nog niet te beantwoorden of beantwoord.
Dus eerst dient daar een duidelijk onderscheid in gemaakt te kunnen worden.

Lukt dit, dan kan je met een onderzoeksvraag naar een derde partij gaan en om medewerking/geld vragen. Je zult je onderzoek moeten rechtvaardigen en onderbouwen, wil je er geld of medewerking van bijvoorbeeld een uni voor loskrijgen.

Wat betreft chemtrails is dit dus lastig, omdat het fenomeen eigenlijk nooit echt serieus bestudeerd is, als ik hier de reacties van andere users zo bekijk.

Zelf met een vliegtuigje de lucht in gaan, monsters nemen en ze vervolgens laten analyseren zou een begin kunnen zijn om zelf aan de definitie van een chemtrail te werken.
Sja, het probleem is eigenlijk dat je ook op die manier alleen het wél bestaan zou kunnen bewijzen. Al neem je 1000 monsters, de die-hard believers zullen altijd blijven roepen dat je precies de verkeerde strepen hebt gepakt.
  donderdag 26 april 2007 @ 14:59:24 #111
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_48739865
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef ATuin-hek het volgende:
Lambiekje, heb je je tegenspraak al ontdekt?
Hij zal binnenkort vast wel weer met één van zn internetlinkjes komen. Ontkrachten we ook die weer en dan is het weer wachten op de volgend link-post.
  donderdag 26 april 2007 @ 15:07:54 #112
31817 Bananenbuiger
pi_48740183
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Sja, het probleem is eigenlijk dat je ook op die manier alleen het wél bestaan zou kunnen bewijzen. Al neem je 1000 monsters, de die-hard believers zullen altijd blijven roepen dat je precies de verkeerde strepen hebt gepakt.
Ja precies, daarom is een eenduidige definitie van een chemtrail absolute noodzaak voor een gedegen onderzoek.

(Als dat niet lukt dan mogen zij zelf desnoods chemtrails en contrails aanwijzen en die laten vergelijken (dus niet zelf uitvoeren)).
pi_48740407
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:07 schreef Bananenbuiger het volgende:

[..]

Ja precies, daarom is een eenduidige definitie van een chemtrail absolute noodzaak voor een gedegen onderzoek.

(Als dat niet lukt dan mogen zij zelf desnoods chemtrails en contrails aanwijzen en die laten vergelijken (dus niet zelf uitvoeren)).
Ja, maar dat gaat ook niet lukken, aangezien ze het er zelf al niet over eens zijn hoe een "chemtrail" er precies uit zou zien.
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 15:27:37 #114
16180 crew  CoolGuy
pi_48740930
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:13 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat ook niet lukken, aangezien ze het er zelf al niet over eens zijn hoe een "chemtrail" er precies uit zou zien.
Ja dat is ook een mooie ja. Hoe een chemtrail er precies uitziet en hoe of wat dat weten ze niet, maar ze weten wel zeker (volgens de woorden van Lambiekje) dat het in ieder geval geen contrail is.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:39:15 #115
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_48743477
een hele draad over hoe "ze" denken...hoe triest
pi_48745095
Is nu op 3FM iemand die uitleg geeft over de chemtrails.
Wordt hem 4 keer gevraagd waarom de overheid dit doet en dan pas komt er een vaag antwoord: De overheid wil ons dom houden.
Dat zie je wel aan de TV programma's 10 jaar terug waren "we" veel slimmer....
pi_48745176
Schandalig.... Iemand die al 17 jaar onderzoek doet naar effecten van vliegtuigen op het klimaat wordt zonder pardon aan de kant geschoven ook al geeft die duidelijke uitleg....
  donderdag 26 april 2007 @ 17:43:40 #118
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_48745540
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:31 schreef calvobbes het volgende:
Schandalig.... Iemand die al 17 jaar onderzoek doet naar effecten van vliegtuigen op het klimaat wordt zonder pardon aan de kant geschoven ook al geeft die duidelijke uitleg....
Wordt hem 4 keer gevraagd waarom de overheid dit doet en dan pas komt er een vaag antwoord?
  donderdag 26 april 2007 @ 17:45:10 #119
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48745584
stomme vraag ook, gaat hij vragen aan hem waarom de overheid dit doet. laat hem die vraag toch aan de overheid stellen, hij is de overheid niet..
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 17:45:23 #120
16180 crew  CoolGuy
pi_48745592
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:43 schreef W8ezel het volgende:

[..]

Wordt hem 4 keer gevraagd waarom de overheid dit doet en dan pas komt er een vaag antwoord?
Ik kan niet anders dan zeggen dat me dit eigenlijk niet verbaasd.
pi_48745696
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:43 schreef W8ezel het volgende:

Nee die man beantwoord de vragen netjes in 1 keer.
En die ziet geen reden om aan te nemen dat het werk van de overheid is. Dergelijke condensporen blijven nu eenmaal de ene keer langer hangen dan de ander. Heeft te maken met o.a. de wind op die hoogte.
pi_48745732
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:45 schreef TeenWolf het volgende:
stomme vraag ook, gaat hij vragen aan hem waarom de overheid dit doet. laat hem die vraag toch aan de overheid stellen, hij is de overheid niet..
Als je iemand ergens van beschuldigd, dan "weet" je blijkbaar ook het motief.
Of geef jij bij alles wat niet zo gaat als jij verwacht de schuld aan de overheid?
pi_48745815
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Voor duizend euro ben je klaar. Da's inclusief huur van een toestel en een massaspectografisch (scrabble) onderzoek. Het feit dat nieman dit doet is volgens mij overtuigend bewijs dat ze niet bestaan; als we immers dagelijks worden besproeid móét er iets van te meten zijn
  donderdag 26 april 2007 @ 17:54:51 #124
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48745900
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als je iemand ergens van beschuldigd, dan "weet" je blijkbaar ook het motief.
Of geef jij bij alles wat niet zo gaat als jij verwacht de schuld aan de overheid?
de motieven waren uitvoerig gegeven in de chemtrailtopics hiervoor, van 3d radarsystemen tot weathermodification, moeten ze weer herhaald worden ofzo???
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 17:56:21 #125
16180 crew  CoolGuy
pi_48745954
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:52 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Voor duizend euro ben je klaar. Da's inclusief huur van een toestel en een massaspectografisch (scrabble) onderzoek. Het feit dat nieman dit doet is volgens mij overtuigend bewijs dat ze niet bestaan; als we immers dagelijks worden besproeid móét er iets van te meten zijn
Jongen, wat zwaai je nou naar mij. IK geloof niet in chemtrails hoor.
  donderdag 26 april 2007 @ 17:56:23 #126
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_48745955
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee die man beantwoord de vragen netjes in 1 keer.
En die ziet geen reden om aan te nemen dat het werk van de overheid is. Dergelijke condensporen blijven nu eenmaal de ene keer langer hangen dan de ander. Heeft te maken met o.a. de wind op die hoogte.
Aah ik denk dat ik het snap, die chemdenker schuift die specialist zo aan de kant?
  donderdag 26 april 2007 @ 17:58:04 #127
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_48746012
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:54 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

de motieven waren uitvoerig gegeven in de chemtrailtopics hiervoor, van 3d radarsystemen tot weathermodification, moeten ze weer herhaald worden ofzo???
Nee, hoeft niet. Probeer ze eerst eens te onderbouwen en post ze dan maar
  donderdag 26 april 2007 @ 17:59:05 #128
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48746046
quote:

[..]

Van al die motieven is nog uitvoeriger aangegeven waarom ze niet kunnen of niet kloppen Herhalen lijkt me niet nodig.
Onikaan ni ov dovah
pi_48746203
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:56 schreef W8ezel het volgende:

Aah ik denk dat ik het snap, die chemdenker schuift die specialist zo aan de kant?
Ja.

Ik zie dat ik niet zo duidelijk was in die quote
pi_48746248
quote:

Uhm... Is dit topic besproken in dat stukje radio?

Er was iemand op de radio die de overheid beschuldigde van vanalles. Dan is het toch niet zo raar dat die DJ's vragen waarom de overheid dat gedaan zou hebben.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:15:14 #131
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48746482
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Van al die motieven is nog uitvoeriger aangegeven waarom ze niet kunnen of niet kloppen Herhalen lijkt me niet nodig.
niet kunnen kloppen, daar heb je het al, daarom wordt er ook gepleit voor een onafhankelijk onderzoek.
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 18:16:53 #132
16180 crew  CoolGuy
pi_48746554
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

niet kunnen kloppen, daar heb je het al, daarom wordt er ook gepleit voor een onafhankelijk onderzoek.
En wat is precies onafhankelijk onderzoek? Mag dat een onderzoek zijn waarbij de conclusie uiteindelijk is dat het chemtrailgezeik zoals door jullie omschreven onzin is?

Of is het pas onafhankelijk op het moment dat dat onderzoek de conclusie trekt die jullie willen horen?
  donderdag 26 april 2007 @ 18:18:12 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48746596
quote:

[..]

Wat voorn logica is dat?
Onikaan ni ov dovah
pi_48746618
quote:

Als ik hoorde hoe makkelijk en zonder argumenten die klimatoloog aan de kant werd geschoven, denk ik niet dat een onafhankelijk onderzoek zou worden geaccepteerd.

Daarnaast is het natuurlijk ook pure geld en tijdverspilling om dit soort fantasien te onderzoeken... Er zijn wel belangrijkere dingen te doen in Nederland....
  donderdag 26 april 2007 @ 18:19:21 #135
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48746632
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef CoolGuy het volgende:

Of is het pas onafhankelijk op het moment dat dat onderzoek de conclusie trekt die jullie willen horen?
zozo wat een onnodige beschuldiging opeens weer!

alle antwoorden kunnen uit dat onderzoek komen; schadelijk of onschadelijk, als er maar een onderzoek is gedaan.
pi_48746709
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:19 schreef TeenWolf het volgende:

alle antwoorden kunnen uit dat onderzoek komen; schadelijk of onschadelijk, als er maar een onderzoek is gekomen.
Waarom wordt iemand die zich al 17 jaar bezig houd met het effect van vliegtuigen in de lucht, dan zo makkelijk afgeserveerd?
Die man werd al bestookt met foto's en mailtjes en heeft het daarom nog eens onderzocht en dan wordt gewoon glashard gezegd dat die man er geen verstand van heeft .
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 18:25:03 #137
16180 crew  CoolGuy
pi_48746828
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:19 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

zozo wat een onnodige beschuldiging opeens weer!
Het is een vraag!! En ik vraag dat, omdat die vraag vaker is gesteld, maar daar is bij mijn weten nooit een antwoord op gekomen.

Jij moet lekker denken wat je wil verder, maar ga nou niet dingen die JIJ zo opvat aan MIJ toeschrijven zeg.
pi_48746891
Is dit onderzoek al langsgeweest?

http://www.knmi.nl/VinkCMS/explained_subject_detail.jsp?id=27150
quote:
Vliegtuigstrepen en "chemtrails"
Onderzoekers van het KNMI bestuderen onder meer het effect van vliegverkeer op klimaat en milieu. Vliegtuigstrepen worden gevormd ten gevolge van de uitstoot van waterdamp door vliegverkeer. Als de warme vochtige lucht die door de vliegtuigmotor wordt uitgestoten zich mengt met voldoende koude lucht op grote hoogte in de atmosfeer (8-12 km) kunnen zich ijskristallen vormen, zichtbaar als vliegtuigstrepen.

[knip]

Als de omgevingslucht vochtig genoeg is (maar niet vochtig genoeg om zelf wolken te vormen) kunnen vliegtuigstrepen lange tijd blijven bestaan en wijd uitwaaieren. De snelheid van uitwaaiering van de vliegtuigstrepen wordt bepaald door de weersomstandigheden (voornamelijk door variaties in de wind met de hoogte en in het horizontale vlak).

[knip]

Op het internet zijn een groot aantal sites te vinden over "chemtrails". De foto's die daar getoond worden zijn naar ons inzicht foto's van gewone vliegtuigstrepen, die door bijvoorbeeld de stand van de zon een bijzondere kleur hebben, b.v. bij zonsopgang en zonsondergang. Daarnaast speelt de aanwezigheid van andere wolken soms een rol bij de kleur die vliegtuigstrepen hebben. De foto's zijn dan ook geen bewijs voor het sproeien van chemicaliën vanuit vliegtuigen (spraying), zoals op sommige internetsites over chemtrails wordt gesuggereerd.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:40:21 #139
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48747194
Ja, maar het KNMI zit juist in het complot toch?

en van wie komt dat onderzoek vandaan..

juist ja, het KNMI.

stom vraagje misschien kun je die dingen niet gewoon opvangen in een potje en even lekker kijken met een microscoop? Of barst het potje spontaan bij aanraking.. misschien wel het hele vliegtuig.. of nee wacht..

: je wordt het potje AGGGRRRRR

Maar de vraag was wel serieus..
pi_48747228
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:40 schreef Spellmeista het volgende:
Ja, maar het KNMI zit juist in het complot toch?
Iedereen die het verhaal van complotgelovers tegenspreekt zit in het complot volgens mij....
  donderdag 26 april 2007 @ 19:55:54 #141
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48749776
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:21 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom wordt iemand die zich al 17 jaar bezig houd met het effect van vliegtuigen in de lucht, dan zo makkelijk afgeserveerd?
Die man werd al bestookt met foto's en mailtjes en heeft het daarom nog eens onderzocht en dan wordt gewoon glashard gezegd dat die man er geen verstand van heeft .
leuk he die smiley met die hamer. kan ook in de praktijk toegepast worden
  donderdag 26 april 2007 @ 19:59:40 #142
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48749895
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is een vraag!! En ik vraag dat, omdat die vraag vaker is gesteld, maar daar is bij mijn weten nooit een antwoord op gekomen.

Jij moet lekker denken wat je wil verder, maar ga nou niet dingen die JIJ zo opvat aan MIJ toeschrijven zeg.
het is geen vraag , het is een aanname, je zei:
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef CoolGuy het volgende:

waarom zou ik perse genoegen nemen als het mijn denkbeelden bevestigt?? AANNAME

ze mogen voor mijn part in een onafhankelijk onderzoek monsters van die trails nemen ed. als blijkt dat het geen kwaad kan, dan ben ik de eerste die blij zal zijn over het resultaat.
pi_48750115
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:59 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

het is geen vraag , het is een aanname, je zei:
[..]

waarom zou ik perse genoegen nemen als het mijn denkbeelden bevestigt?? AANNAME
Hey, pssst, zie je dat vraagteken? Dat duid op een vraag. Bovendien slaat het gedeelte "de conclusie" op de conclusie van het onderzoek. Dit heeft niets met een conclusie van de poster te maken.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:18:42 #145
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48750543
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:05 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Hey, pssst, zie je dat vraagteken? Dat duid op een vraag. Bovendien slaat het gedeelte "de conclusie" op de conclusie van het onderzoek. Dit heeft niets met een conclusie van de poster te maken.
niet zo fluistereeeeeeeeeeeen
pi_48750646
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:55 schreef TeenWolf het volgende:

leuk he die smiley met die hamer. kan ook in de praktijk toegepast worden
geef gewoon eens antwoord op mijn vraag ipv het op die manier te ontwijken.

Heb je dat KNMI onderzoek, jij wilde toch zo graag een onderzoek?, al gelezen.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:23:36 #147
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48750713
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:21 schreef calvobbes het volgende:

[..]

geef gewoon eens antwoord op mijn vraag ipv het op die manier te ontwijken.

Heb je dat KNMI onderzoek, jij wilde toch zo graag een onderzoek?, al gelezen.
doe ff normaal,heb jij al wel mijn vragen gelezen of ontwijk je het...

er moeten monsters van de trails genomen worden, dat heb ik al vele malen gezegd.
pi_48750917
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:23 schreef TeenWolf het volgende:

doe ff normaal,heb jij al wel mijn vragen gelezen of ontwijk je het...
Ik ontwijk jouw vragen niet door alleen maar te reageren op een smiley....
quote:
er moeten monsters van de trails genomen worden, dat heb ik al vele malen gezegd.
Ow sorry. Ik heb niet al jouw posts gelezen. Ik heb jou alleen zien zeggen dat je een onafhankelijk onderzoek wilde....

Maar goed, ik zou zeggen succes met dat monster nemen dan! Als je iemand ergens van wilt beschuldigen is het wel zo handig als je daar bewijzen voor aandraagt ipv dat je zomaar wat roept.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:38:04 #149
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48751281
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:28 schreef calvobbes het volgende:

Maar goed, ik zou zeggen succes met dat monster nemen dan! Als je iemand ergens van wilt beschuldigen is het wel zo handig als je daar bewijzen voor aandraagt ipv dat je zomaar wat roept.
normaal reageren is teveel gevraagd he?!
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 20:38:37 #150
16180 crew  CoolGuy
pi_48751308
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:17 schreef proteus het volgende:
Goed nieuws:

Banmeld-topic, deel negen
Ja, dat had ik ook al gezien. Ik ben er niet rouwig om. Er staat wel dat het een kloon van een gebande is, en ik vraag me nu dan wel even af van welke gebande precies?
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 20:40:11 #151
16180 crew  CoolGuy
pi_48751375
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Dat geldt voor jou ook. Ik stelde je een vraag, ik maakte geen beschuldiging, ik stelde je een vraag. Het boeit me niet wat jij daarover zegt, of hoe jij het opvat. Ik stelde je een vraag. Af uit. Of denk jij nu ook al beter te weten wat ik denk en wat ik bedoel dan ik zelf? Het was een vraag. Klaar.
pi_48751512
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook al gezien. Ik ben er niet rouwig om. Er staat wel dat het een kloon van een gebande is, en ik vraag me nu dan wel even af van welke gebande precies?
DizzyDizzer. En dat was ook al een kloon.
pi_48751515
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef TeenWolf het volgende:

Wat is er abnormaal aan die opmerking dan?
Het is gewoongoed dat je bewijzen zoekt voordat je mensen gaat beschuldigen van dingen.

De fenomenen die jij aankaart worden door anderen logisch verklaard. Als jij dan toch vol blijft houden dat de overheid ons besproeid, zou het wel zo netjes zijn om daar bewijs voor te leveren.

Dan kun je telkens wel lopen trollen en onzinopmerkingen maken, het maakt je echt niet overtuigender.
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 20:47:54 #154
16180 crew  CoolGuy
pi_48751704
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef proteus het volgende:

[..]

DizzyDizzer. En dat was ook al een kloon.
En waar was dat weer een kloon van dan....je snapt toch dat die vraag komt, zeg dat dan gewoon direct ook erbij
pi_48751842
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:17 schreef proteus het volgende:
Goed nieuws:

Banmeld-topic, deel negen
En voor de luie lezers:
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
haaahaha, was al eens gewaarschuwd over het belachelijk maken van TRU-users. 48 uur.
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:49 schreef yvonne het volgende:
Anti-NWO, kloon van gebande, prullenbak
En opeens is het ook weer OT
pi_48751904
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:52 schreef Autoreply het volgende:

[..]

En voor de luie lezers:
[..]

[..]

En opeens is het ook weer OT
Haahaha en Anti-NWO zijn niet 1 en dezelfde persoon. Er krijgen mensen ook een ban voor (behoorlijk) langere tijd, tot zelfs een perm-ban. Dat is dus een 'gebande' en die mensen maken dan een kloon aan om hier toch weer te kunnen posten, en dat is dus niet toegestaan.
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 20:54:52 #157
16180 crew  CoolGuy
pi_48751951
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:53 schreef LvA het volgende:

[..]

Haahaha en Anti-NWO zijn niet 1 en dezelfde persoon. Er krijgen mensen ook een ban voor (behoorlijk) langere tijd, tot zelfs een perm-ban. Dat is dus een 'gebande' en die mensen maken dan een kloon aan om hier toch weer te kunnen posten, en dat is dus niet toegestaan.
Oke, dat is dus het account van mijn vriendin, het is irritant dat zij is ingelogd en ik steeds maar 'posten onder een andere gebruikersnaam' moet klikken. Vergeten dus.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:56:33 #158
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_48752017
Genoeg over bans lijkt me.

Ik vind het monster-onderzoek wel interessant. De vraag blijft dan welke sporen worden onderzocht, hoe kan je van de grond een con- van een chemtrail onderscheiden.

Daarom wil ik graag deze vraag deponeren:
Zijn diegene die denken dat er chemtrails zijn, ook overtuigd dat contrails bestaan? Dus is het of-of of en-en?
  donderdag 26 april 2007 @ 20:57:09 #159
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48752046
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het is gewoongoed dat je bewijzen zoekt voordat je mensen gaat beschuldigen van dingen.

De fenomenen die jij aankaart worden door anderen logisch verklaard. Als jij dan toch vol blijft houden dat de overheid ons besproeid, zou het wel zo netjes zijn om daar bewijs voor te leveren.

Dan kun je telkens wel lopen trollen en onzinopmerkingen maken, het maakt je echt niet overtuigender.
je begrijpt er ook helemaal niets van he??!!!

dat bewijs mag al dan niet komen met monsterproeven.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:00:14 #160
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48752145
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef calvobbes het volgende:

[..]

moet je jezelf nou horen over trollen, je bent zelf de meest irritante en gehate user die er bestaat, de tru fb bewees dat. zelfs mensen die persoonlijk niet met je gediscussieerd hadden konden je niet luchten.
pi_48752200
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:53 schreef LvA het volgende:

[..]

Dat weeeheet ik allemaal wel
Ik was gewoon blij dat de echte paupers zijn opgezout
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef pfaf het volgende:
Genoeg over bans lijkt me.

Ik vind het monster-onderzoek wel interessant. De vraag blijft dan welke sporen worden onderzocht, hoe kan je van de grond een con- van een chemtrail onderscheiden.

Daarom wil ik graag deze vraag deponeren:
Zijn diegene die denken dat er chemtrails zijn, ook overtuigd dat contrails bestaan? Dus is het of-of of en-en?
Volgens mij is die vraag twee topics geleden al impliciet aan 't licht gekomen. Volgens de believers waren er ook tijden dat er "normale" contrails waren en er "niet gesprayed werd". Daarmee is een monster zonder iets chemisch erin dus ook geen bewijs dat chemtrails niet bestaan en zal het een eeuwige discussie blijven; zelfs na 1000 monsters geloven de heren 't niet gok ik zo; toeval
  donderdag 26 april 2007 @ 21:04:47 #162
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_48752296
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:01 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Volgens mij is die vraag twee topics geleden al impliciet aan 't licht gekomen. Volgens de believers waren er ook tijden dat er "normale" contrails waren en er "niet gesprayed werd". Daarmee is een monster zonder iets chemisch erin dus ook geen bewijs dat chemtrails niet bestaan en zal het een eeuwige discussie blijven; zelfs na 1000 monsters geloven de heren 't niet gok ik zo; toeval
Precies, daarom ben ik best benieuwd. Als contrails zonder barium kunnen bestaan, wordt het aantonen van chemtrails aanzienlijk vermoeilijkt...
  donderdag 26 april 2007 @ 21:05:56 #163
128605 W8ezel
Way, down, to Egyptland
pi_48752353
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

moet je jezelf nou horen over trollen, je bent zelf de meest irritante en gehate user die er bestaat, de tru fb bewees dat. zelfs mensen die persoonlijk niet met je gediscussieerd hadden konden je niet luchten.
uhuh niet al teveel op de persoon zelf reageren hé?
pi_48752522
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef pfaf het volgende:

[..]

Precies, daarom ben ik best benieuwd. Als contrails zonder barium kunnen bestaan, wordt het aantonen van chemtrails aanzienlijk vermoeilijkt...
Onmogelijk. Tis net als met die andere onzin; het is onmogelijk om het niet-bestaan aan te tonen om de simpele reden dat er geen verschillen met de werkelijkheid zijn...
pi_48753502
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:57 schreef TeenWolf het volgende:

dat bewijs mag al dan niet komen met monsterproeven.
Ow okee. Dus mensen MOETEN bewijzen dat ze onschuldig zijn, maar jij mag eerst roepen dat ze schuldig zijn....

Gelukkig is dat in de meeste lanen toch echt de omgekeerde wereld, onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:45:15 #166
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48753965
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:34 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ow okee. Dus mensen MOETEN bewijzen dat ze onschuldig zijn, maar jij mag eerst roepen dat ze schuldig zijn....

Gelukkig is dat in de meeste lanen toch echt de omgekeerde wereld, onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
aha we gaan weer verdraaien?!

Ik zei dat er waarschijnlijk wat gaande was dat onderzocht moest worden en dat ik vermoede dat het testen waren voor weers mod.

dus niet eerst tot schuldige gebombardeerd wat jij wel doet.

nog meer verdraaiingen? kom maarje krijgt overal je antwoord op. tot aan de b..
pi_48754240
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:45 schreef TeenWolf het volgende:

Ik zei dat er waarschijnlijk wat gaande was dat onderzocht moest worden en dat ik vermoede dat het testen waren voor weers mod.
Als je het niet zo goed weet eigenlijk, waarom neem je dan geen genoegen met de verklaring van het KNMI?
Als je die uitleg als niet voldoende bestempeld, want je wilt alleen een onderzoek met monsters accepteren, dan heb je er blijkbaar een duidelijke mening over of ernstig wantrouwen tegenover de overheid of wie dat ook doet volgens jou.
pi_48754312
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:45 schreef TeenWolf het volgende:
aha we gaan weer verdraaien?!

dus niet eerst tot schuldige gebombardeerd wat jij wel doet.

nog meer verdraaiingen? kom maarje krijgt overal je antwoord op. tot aan de b..
Vort; ga 's onderzoeken dan. Er is zat onderzocht dus er zijn vast wel onderzoeksresultaten waar je wat mee kan
  donderdag 26 april 2007 @ 22:22:39 #169
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48755537
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als je het niet zo goed weet eigenlijk, waarom neem je dan geen genoegen met de verklaring van het KNMI?
Als je die uitleg als niet voldoende bestempeld, want je wilt alleen een onderzoek met monsters accepteren, dan heb je er blijkbaar een duidelijke mening over of ernstig wantrouwen tegenover de overheid of wie dat ook doet volgens jou.
zozo meneer de psycholoog denkt dat ik een ernstig wantrouwen heb nu naar de regering. goh, zware beschuldiging hoor.
pi_48755716
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef TeenWolf het volgende:

zozo meneer de psycholoog denkt dat ik een ernstig wantrouwen heb nu naar de regering. goh, zware beschuldiging hoor.
Je wantrouwd iets of iemand. Want er moeten monsters worden genomen van chemtrails en je wordt pas blij als blijkt dat het onschuldig is. Dus ergens is er iets van wantrouwen bij je.

Die man die ik vandaag op de radio gehoord heb had het erover dat die de overheid verantwoordelijk acht hiervoor. Ik stelde ook niet dat jij de overheid wantrouwde, maar de overheid of wie dan ook... Dus leg maar eens uit wie jij denkt dat er achter die chemtrails zit.

En nogmaals de vraag, waarom neem je geen genoegen met het KNMI onderzoek als je zelfs niet eens goed weet wat er aan de hand is?
  donderdag 26 april 2007 @ 22:56:56 #171
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48757071
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:26 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je wantrouwd iets of iemand. Want er moeten monsters worden genomen van chemtrails en je wordt pas blij als blijkt dat het onschuldig is. Dus ergens is er iets van wantrouwen bij je.

Die man die ik vandaag op de radio gehoord heb had het erover dat die de overheid verantwoordelijk acht hiervoor. Ik stelde ook niet dat jij de overheid wantrouwde, maar de overheid of wie dan ook... Dus leg maar eens uit wie jij denkt dat er achter die chemtrails zit.

En nogmaals de vraag, waarom neem je geen genoegen met het KNMI onderzoek als je zelfs niet eens goed weet wat er aan de hand is?
hohohohoho!! even rustig, even rustig.

ben ik jou een verklaring schuldig???? gaat mij wat aan wat jij ervan vindt???????? wie ben jij man? ga ergens anders de psycholoog uithangen
pi_48757162
goh jammer dacht dat dit topic over chemtrails ging, nou ik ga maar weer dan
doei
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_48757198
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef TeenWolf het volgende:

ben ik jou een verklaring schuldig????
Je zei net dat je antwoord zou geven op alle vragen.
Daarnaast is het natuurlijk ook niet zo raar dat als je op een discussie forum beweringen doet, dat iemand aan jou vraagt die te onderbouwen of verduidelijken. Als je daar niet tegen kunt en telkens zo geirriteerd en agressief reageert, dan vraag ik me af waarom je hier post.

En ja, ik reageer niet op al jouw vragen om offtopic gezeik zoveel mogelijk te beperken....
  donderdag 26 april 2007 @ 23:02:20 #174
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48757312
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:59 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je zei net dat je antwoord zou geven op alle vragen.
Daarnaast is het natuurlijk ook niet zo raar dat als je op een discussie forum beweringen doet, dat iemand aan jou vraagt die te onderbouwen of verduidelijken. Als je daar niet tegen kunt en telkens zo geirriteerd en agressief reageert, dan vraag ik me af waarom je hier post.

En ja, ik reageer niet op al jouw vragen om offtopic gezeik zoveel mogelijk te beperken....
hoe vaak moet ik antwoord geven op jou vraag?????????? de KNMI-uitspraak is niet bevredigend want er zijn GEEN monsters afgenomen, 1000e keer !

ik weet waar jij naartoe wil, ik ken je wel langer dan vandaag, maar ik ga door dat weet je....
pi_48757501
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

hoe vaak moet ik antwoord geven op jou vraag?????????? de KNMI-uitspraak is niet bevredigend want er zijn GEEN monsters afgenomen, 1000e keer !

ik weet waar jij naartoe wil, ik ken je wel langer dan vandaag, maar ik ga door dat weet je....
Kunnen jullie ook niet preventief een ban krijgen voor al het offtopic geblaat oid. Kut, een banaanvraag was een ban

OT: TeenWolf stelt wat, inclusief bewijs dus moet met bewijzen komen. Show 'm!
  donderdag 26 april 2007 @ 23:11:27 #176
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48757682
Jajaja je gaat door tot de ban, we get it tough guy. En dan heb je weer 5 mins registratie-tijd nodig, lekker spannend.

Hoe kan het dat er geen "chemtrail" organisaties zijn, oid? Noem een Roswell-incident en daar zijn toch genoeg organisaties van etc. Waarom is er met al die "miljooooeeeenen" mensen in Nicaragua (volgens de bliefers althans) nog geen groepje gevormd om daar dan samen mee EEN (Zegge 1) vliegtuigje te huren en de boel te meten (Weet ik het, een open bariumfilter meezeulen en kijken of het filter na afloop verstopt is).

En waarom zouden de debunkers met zulk bewijs moeten komen? Mensen die roze eenhoorn is nog niet gevangen, hij bestaat totdat jullie ehh...geen roze eenhoorn kunnen aantonen?
pi_48757685
quote:

de KNMI-uitspraak is niet bevredigend want er zijn GEEN monsters afgenomen
Waarom moeten er monsters genomen voor een onderzoek dat natuurkundig gewoon correct is? Alleen maar om jou te plezieren?

En waarom MOET het KNMI of wie dan ook met monsters hun bewijs onderbouwen als jij of iemand anders niet eens je eigen argumenten fatsoenlijk onderbouwd....

Je stelt extreem hoge eisen aan anderen die het niet eens zijn met jou, en dat terwijl je zelf zomaar wat roept.
  donderdag 26 april 2007 @ 23:17:59 #178
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48757925
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom moeten er monsters genomen voor een onderzoek dat natuurkundig gewoon correct is? Alleen maar om jou te plezieren?

En waarom MOET het KNMI of wie dan ook met monsters hun bewijs onderbouwen als jij of iemand anders niet eens je eigen argumenten fatsoenlijk onderbouwd....

Je stelt extreem hoge eisen aan anderen die het niet eens zijn met jou, en dat terwijl je zelf zomaar wat roept.
fatsoenlijk onderbouwd met een T graag op het eind.

niemand mee eens? nou er zijn genoeg brieven naar de spits geschreven van mensen die de officiele knmi-versie niet geloven.

ik maak zelf wel uit wat voor eisen ik stel, dat ze voor jou te hoog zijn zal me een braadworst wezen gast.
  donderdag 26 april 2007 @ 23:19:36 #179
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48757988
quote:

[..]

En waarom vind je dat niet bevredigend? Na dat onderzoek van het KNMI blijft er geen reden meer over om monsters nodig te hebben. Er is geen bewijs meer over dat voor het bestaan van chemtrails pleit.
Onikaan ni ov dovah
pi_48758079
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:17 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

fatsoenlijk onderbouwd met een T graag op het eind.
Een oude wijsheidt is dat mensen die over spelfauten valen door hun argurmenten heen sein
quote:
niemand mee eens? nou er zijn genoeg brieven naar de spits geschreven van mensen die de oiciele knmi-versie niet geloven.
Als het aantal debielen dat iets gelooft een maat is krijg je helemaal achterlijke toestanden. Kijk maar 's naar het AIDS-topic er zijn ook duizenden mensen die geloven dat AIDS niet bestaat
quote:
ik maak zelf wel uit wat voor eisen ik stel, dat ze voor jou te hoog zijn zal me een braadworst wezen gast.
Als jij beweert dat het zo is en je het kan bewijzen moet je dat doen ook. "Doe wat u zegt dan lieg je niet" aldus m'n vader altijd
pi_48758135
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:17 schreef TeenWolf het volgende:

niemand mee eens? nou er zijn genoeg brieven naar de spits geschreven van mensen die de officiele knmi-versie niet geloven.
Ik geloof jouw verhaal niet.
Jouw "onderzoek" of dat onderzoek van anderen is naar mijn mening niet bevredigend genoeg.

En de manier waarop die man op de radio het KNMI onderzoek afsnauwde doet ook weinig goeds. Dus als je van mij verwacht dat ik ga geloven dat die chemtrails bewust worden gecreerd, dan zul je toch echt met een beter verhaal moeten komen.
pi_48758168
Die kerel om 3FM vanmiddag, om te huilen. Er zijn daadwerkelijk mensen die in deze flauwekul geloven .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 26 april 2007 @ 23:25:41 #183
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48758198
ik vind het raar dat jullie erg vallen over die trailmonsters...als jullie erg zeker van jullie zaak waren, hadden jullie wel gezegd: "pffff, laat ze het maar nemen, mij een biet, ze vinden toch niks mwaah..."

maar dit maakt het des te verdachter, en waarom monsters nemen dit en waarom monsters nemen dat! Paniek paniek paniek
pi_48758293
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:25 schreef TeenWolf het volgende:
ik vind het raar dat jullie erg vallen over die trailmonsters...als jullie erg zeker van jullie zaak waren, hadden jullie wel gezegd: "pffff, laat ze het maar nemen, mij een biet, ze vinden toch niks mwaah..."

maar dit maakt het des te verdachter, en waarom monsters nemen dit en waarom monsters nemen dat! Paniek paniek paniek
Ow van mij mogen ze gerust monsters nemen. Graag zelfs.
Ik vrees alleen dat jij en anderen het toch niet willen geloven als blijkt dat het gewoon condens vorming is en er niks schadelijks aan is.
Waarschijnlijk komt dan het commentaar weer "jamaar dat was van een echt vliegtuig" ofzo....

Jouw opstelling in deze dicussie maakt je ook erg verdacht. Als je zo zeker bent van je zaak dan zou je een normale discussie kunnen voeren ipv al dat geklier en kinderachtig gedoe.
  donderdag 26 april 2007 @ 23:30:33 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48758407
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:25 schreef TeenWolf het volgende:

Ermm gast Dat zeggen 'we' toch ook. Een heel stuk brainstorm over hoe goedkoop en makkelijk het kan zijn om zoiets te doen.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 april 2007 @ 23:31:49 #186
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48758453
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:27 schreef calvobbes het volgende:

[..]

(1)Ow van mij mogen ze gerust monsters nemen. Graag zelfs.
Ik vrees alleen dat jij en anderen het toch niet willen geloven als blijkt dat het gewoon condens vorming is en er niks schadelijks aan is.

(2)Waarschijnlijk komt dan het commentaar weer "jamaar dat was van een echt vliegtuig" ofzo....
antwoord op (1) dus wat maak je dan een kabaal, het antwoord had je al gehad van of het antwoord van dat onderzoek nou pos of neg. zou zijn me zou geruststellen, dus geen aannames over hoe een ander denkt graag.

je wil te graag voor anderen denken, doe dat maar niet, op een forum niet en in een relatie of op je werk niet.

al die heisa is dus om niets, van jou mag er dus ook zo'n onderzoek komen, maar je kijkt in je glazen bol en bent bang dat we zo en zus zullen denken, triest

antwoord op (2) weer aannames weer aannames weer aannames, denken voor een ander denken voor een ander denken voor een ander

[ Bericht 4% gewijzigd door TeenWolf op 26-04-2007 23:37:22 ]
  donderdag 26 april 2007 @ 23:32:58 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48758502
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 april 2007 @ 23:34:19 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48758555
Een aanname is iets anders dan een vermoede...
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 april 2007 @ 23:39:02 #189
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48758732
ook een leuke
quote:
ABSTRACT

Contrails were produced for laboratory study by burning aircraft fuels under controlled conditions of ambient temperature and humidity at pressure altitudes between 1000 and 300 mb. Observed critical formation temperatures differ from Appleman's theoretical data in a manner similar to that obtained on project CLOUD TRAIL flights. Laboratory experiments with these trails proved that the initial phase of the condensed moisture is liquid and produced strong evidence that, contrary to general belief, the final phase is sometimes liquid. Additional evidence was obtained indicating that Appleman's criterion for a barely visible trail (0.004 g per m3 of condensed moisture) is very nearly correct for ideal conditions of observation such as used in the laboratory, but is probably small by an order of magnitude or more for adverse conditions. By modifying Appleman's theory to allow for the production of a visible quantity of liquid water under adverse viewing conditions, agreement is reached with project CLOUD TRAIL data. Also presented is a simple interpretation of the theory which substantially reduces the labor required to compute critical temperatures for contrail formation.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 april 2007 @ 23:39:24 #190
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48758743
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:31 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

antwoord op (1) dus wat maak je dan een kabaal, het antwoord had je al gehad van of het antwoord van dat onderzoek nou pos of neg. zou zijn me zou geruststellen, dus geen aannames over hoe een ander denkt graag.

je wil te graag voor anderen denken, doe dat maar niet, op een forum niet en in een relatie of op je werk niet.

al die heisa is dus om niets, van jou mag er dus ook zo'n onderzoek komen, maar je kijkt in je glazen bol en bent bang dat we zo en zus zullen denken, triest

antwoord op (2) weer aannames weer aannames weer aannames, denken voor een ander denken voor een ander denken voor een ander
Onze psycholoog (die zelf nog 3 posts geleden zat te dat ie geprofileerd werd.
  donderdag 26 april 2007 @ 23:40:31 #191
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48758788
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Is idd nogal hypocriet ja.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 april 2007 @ 23:42:21 #192
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48758851
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:39 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

hoe open moet de deur zijn dan die ingetrapt moet worden?? je hoeft geen psycholoog te zijn om te zien dat hij voor een ander denkt in onderstaande quote, je moet WEL een psycholoog/helderziende/paragnost zijn daarntegen als je nu al weet hoe anderen gaan reageren in de toekomst
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:27 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ow van mij mogen ze gerust monsters nemen. Graag zelfs.
Waarschijnlijk komt dan het commentaar weer "jamaar dat was van een echt vliegtuig" ofzo....
pi_48759012
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:31 schreef TeenWolf het volgende:

Ik "ken" jou en anderen langer dan vandaag...
Als er bewijs komt dat het complot verhaal niet klopt dan is het meestal weer "ja maar dit en dat klopt niet want het is uitgevoerd door iemand die banden heeft met de overheid". Of het onderzoek wordt gewoon genegeerd om een tijdje later weer te gaan lopen zanikken met dezelfde beweringen.

Het zou trouwens ook helpen als jij wat duidelijk bent met je stellingen. Dan hoef ik niet voor jou te gaan denken....

En waarom mag jij iemand ervan beschuldigen dat ze vloeistoffen sproeien over Nederland en mag ik niet de vrees uitspreken dat jij en anderen een onderzoek niet zullen accepteren?
beetje vreemd dat jij wel beschuldigingen mag uiten en dat ik geen vermoedens mag uitspreken he.
  donderdag 26 april 2007 @ 23:48:14 #194
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48759076
psy·cho·lo·gie (de ~ (v.))
1 wetenschap die zich bezighoudt met het onderzoek van de bewustzijnsverschijnselen => zielkunde
2 geheel van de psychische verschijnselen in een groep of tussen groepen, en de leer daarvan => zielenroerselen

Hij is inderdaad heel open, maar een psycholoog houdt zich:

1) WEL bezig met de geestelijke gemoedstoestand van mensen
2) NIET met het voorspellen van de toekomst, dus om iemand die de toekomst voorspelt te labelen als "psycholoog" is zowel verkeerd als lachwekkend.

Dank u voor het spelen!
  donderdag 26 april 2007 @ 23:49:02 #195
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48759100
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:46 schreef calvobbes het volgende:

En waarom mag jij iemand ervan beschuldigen dat ze vloeistoffen sproeien over Nederland en mag ik niet de vrees uitspreken dat jij en anderen een onderzoek niet zullen accepteren?
beetje vreemd dat jij wel beschuldigingen mag uiten en dat ik geen vermoedens mag uitspreken he.
niet vrezen/vermoeden jongen, als dat onderzoek gekomen is en ik ben het niet eens, dan pas heb je recht van spreken.
  donderdag 26 april 2007 @ 23:49:41 #196
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48759108
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:48 schreef Max_Dark het volgende:
psy·cho·lo·gie (de ~ (v.))
1 wetenschap die zich bezighoudt met het onderzoek van de bewustzijnsverschijnselen => zielkunde
2 geheel van de psychische verschijnselen in een groep of tussen groepen, en de leer daarvan => zielenroerselen

Hij is inderdaad heel open, maar een psycholoog houdt zich:

1) WEL bezig met de geestelijke gemoedstoestand van mensen
2) NIET met het voorspellen van de toekomst, dus om iemand die de toekomst voorspelt te labelen als "psycholoog" is zowel verkeerd als lachwekkend.

Dank u voor het spelen!
erg triest dit toch weer diep triest
pi_48759149
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:49 schreef TeenWolf het volgende:

niet vrezen/vermoeden jongen, als dat onderzoek gekomen is en ik ben het niet eens, dan pas heb je recht van spreken.
Als jij kunt aantonen dat de overheid of iemand anders ons besproeit met stoffen, dan pas heb JIJ recht van spreken....
  donderdag 26 april 2007 @ 23:51:08 #198
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48759156
  donderdag 26 april 2007 @ 23:51:48 #199
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48759181
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als jij kunt aantonen dat de overheid of iemand anders ons besproeit met stoffen, dan pas heb JIJ recht van spreken....
daarom mogen ze ook monsters nemen.
  donderdag 26 april 2007 @ 23:52:29 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48759214
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

hoe open moet de deur zijn dan die ingetrapt moet worden?? je hoeft geen psycholoog te zijn om te zien dat hij voor een ander denkt in onderstaande quote, je moet WEL een psycholoog/helderziende/paragnost zijn daarntegen als je nu al weet hoe anderen gaan reageren in de toekomst
[..]

Dat kan je ook zeggen van de analyse waar jij zo over zat te zeuren.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 april 2007 @ 23:53:17 #201
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48759243
hahaha ze hebben 3 man nodig om iemand de mond te snoeren die alleen maar wat monstertjes wil, hoe verdacht
pi_48759291
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:51 schreef TeenWolf het volgende:

Ow ze mogen monsters nemen... wat nobel van je

Kort samengevat, iets of iemand besproeid Nederland met chemicalien, jij hebt daar geen bewijs voor, jij mag vanalles en iedereen beschuldigen.
Iedereen die het tegendeel wilt bewijzen moet maar monsters nemen en mag tot die tijd geen kritiek hebben op mensen als jij.

Klopt die samenvatting een beetje?
  donderdag 26 april 2007 @ 23:55:38 #203
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48759321
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:51 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Wie is "ze" dan? Of mogen "Wij" het weer gaan doen?
  donderdag 26 april 2007 @ 23:58:10 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48759417
Gelukkig werkt het rechtssysteem niet zo Ik beschuldig meneer X ervan dat hij de nationale bank heeft beroofd. Ik heb daar geen bewijzen voor. Dan moet hij maar voor bewijzen zorgen dat hij het niet gedaan heeft?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 april 2007 @ 23:58:23 #205
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48759421
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ow ze mogen monsters nemen... wat nobel van je

Kort samengevat, iets of iemand besproeid Nederland met chemicalien, jij hebt daar geen bewijs voor, jij mag vanalles en iedereen beschuldigen.
Iedereen die het tegendeel wilt bewijzen moet maar monsters nemen en mag tot die tijd geen kritiek hebben op mensen als jij.

Klopt die samenvatting een beetje?
geen bewijs wel vermoedens zoals alle andere spits brief schrijvers en we maken ons zorgen erover.

om ons gerust te stellen (niet om tegendeel te bewijzen) mogen er monsters genomen worden.

kritiek geven mag wel, als ik er niet eens mee zou zijn als de monsters een postitief rapport gaven (wat mij gerust zou stellen)

dus die samenvatting klopt niet , dat is jou aanname
  donderdag 26 april 2007 @ 23:59:23 #206
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48759454
He Teenwolf ik denk dat er een monster in m'n kast zit, kom jij ff kieken om mij gerust te stellen?
  donderdag 26 april 2007 @ 23:59:25 #207
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48759457
3 man tegen 1, hahaha geen monsters nemen!! paniek paniek paniek , snoer hem de mond
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:00:40 #208
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48759503
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:59 schreef Max_Dark het volgende:
He Teenwolf ik denk dat er een monster in m'n kast zit, kom jij ff kieken om mij gerust te stellen?
als de spits krant wordt overspoeld met brieven dat er een monster in je kast zou zitten ja, dan kom ik wel kiek'n
pi_48759587
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:58 schreef TeenWolf het volgende:

om ons gerust te stellen (niet om tegendeel te bewijzen) mogen er monsters genomen worden.
Dan kun jij en anderen elkaar nog lekker bang houden denk (en hoop) ik. Want het is echt van de zotte dat een overheid of iemand anders moet gaan bewijzen dat die onschuldig is terwijl anderen geen bewijs hebben dat die overheid of iemand anders schuldig is....
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:05:42 #210
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48759648
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:03 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan kun jij en anderen elkaar nog lekker bang houden denk (en hoop) ik. Want het is echt van de zotte dat een overheid of iemand anders moet gaan bewijzen dat die onschuldig is terwijl anderen geen bewijs hebben dat die overheid of iemand anders schuldig is....
nou schuldig poeh poeh schuldig, ze mogen ons gerust stellen met monsters...........(tsja het antwoord blijft steeds hetzelfde he?)
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:09:05 #211
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48759777
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:00 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

als de spits krant wordt overspoeld met brieven dat er een monster in je kast zou zitten ja, dan kom ik wel kiek'n
Over de hele wereld zijn er miljoenen mensen die zeggen dat ze 's avonds (na 1990 uiteraard) vreemde geluiden uit hun kast horen.

De google search: http://www.google.com/search?hl=en&q=Monster+in+m%27n+kast&btnG=Google+Search

Laat 43.700 resultaten zien. Dit zijn dus keiharde feiten en moeten onderzocht worden! Ook is dit fenomeen al meerdere keren in Sesamstraat behandeld (Zoals iedereen weet is Sesamstraat het laatste vrije bolwerk in de media) maar wordt het keer op keer door de mainstream media onder het tapijt geschoffeld!
pi_48759793
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:58 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

geen bewijs wel vermoedens zoals alle andere spits brief schrijvers en we maken ons zorgen erover.

Wat is dat nou weer voor ongefundeerde bullshit. Ik leg uit hoe je goedkoop en betrouwbaar, zonder inmening van buitenaf monsters kan nemen. Maar nee, ook die zijn niet betrouwbaar genoeg
quote:
kritiek geven mag wel, als ik er niet eens mee zou zijn als de monsters een postitief rapport gaven (wat mij gerust zou stellen)

dus die samenvatting klopt niet , dat is jou aanname
Er zit werkelijk een steekje bij je los. Ik hoop dat je in het echte leven wat realistischer bent, anders heb je een zwaar leven.

* AR trekt zich terug uit dit topic. Alle argumenten zijn genoemd en met overtuigend bewijs onderuit geschoffeld en het is puur personen afzeiken. Daarvoor ben ik niet op Fok!
pi_48759813
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:05 schreef TeenWolf het volgende:

nou schuldig poeh poeh schuldig, ze mogen ons gerust stellen met monsters.....
Ja dat mag zeker.

Ik vind het alleen compleet overbodig en tijd en geld verspilling. De uitleg die er nu ligt is volstrekt logisch en goed verklaarbaar. Het verhaal wat jij en anderen volhouden is niet logisch en niet goed verklaarbaar. Sterker nog er is niet eens het kleinste beetje bewijs voor. Het is pure bangmakerij.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:13:33 #214
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48759916
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:09 schreef Autoreply het volgende:

Er zit werkelijk een steekje bij je los. Ik hoop dat je in het echte leven wat realistischer bent, anders heb je een zwaar leven.
steekje los, zwaar leven poeh poeh en dat bepaal jij? goh dokter............nou ik heb een gelukkig leven met erg veel vrienden en zeer leuke collega's en geniet ervan

tot ziens
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:14:32 #215
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48759939
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:10 schreef calvobbes het volgende:

De uitleg die er nu ligt is volstrekt logisch en goed verklaarbaar. Het verhaal wat jij en anderen volhouden is niet logisch en niet goed verklaarbaar.
en dat vind ik nu weer van jou versie
pi_48760008
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:14 schreef TeenWolf het volgende:

Nou fijn voor je.

Ik kan tenminste met een gerust hard zeggen dat mijn versie goed is onderbouwd met een duidelijk verhaal. Ik heb jou hier geen onderbouwing zien geven en al helemaal niet een goed verhaal....
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:18:59 #217
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48760077
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:16 schreef calvobbes het volgende:

Ik kan tenminste met een gerust hard zeggen dat mijn versie goed is onderbouwd met een duidelijk verhaal.
gefeliciteerd, je bent zo goed. taart?

gerust hard......
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:20:39 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48760127
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:14 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik noem dat gebruikelijke logica maargoed...
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:24:33 #219
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48760230
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:18 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

gefeliciteerd, je bent zo goed. taart?

gerust hard......
Gebruik eens een hoofdletter als je je zin begint.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:25:37 #220
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48760254
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:24 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Gebruik eens een hoofdletter als je je zin begint.
och, waarom die moeite met SHIFT, als ik maar geen spelfouten maak toch?
pi_48760372
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:25 schreef TeenWolf het volgende:

Het is 'officiële' onder andere. Als je dan toch zo graag wilt dat iedereen netjes schrijft. Mij zal het een biet wezen of iemand een keer een spelfoutje maakt of niet.... Lekker belangrijk. Teken van gebrek aan argumenten als mensen daarover beginnen te zeiken...
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:31:21 #222
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48760392
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:25 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Als je grammaticaal incorrect bezig bent, laat dan anderen ook in hun waarde en ga in op hun argumenten en niet op hun schrijfstijl zolang die nog redelijkerwijs leesbaar is.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:32:20 #223
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48760413
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:30 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het is 'officiële' onder andere. Als je dan toch zo graag wilt dat iedereen netjes schrijft. Mij zal het een biet wezen of iemand een keer een spelfoutje maakt of niet.... Lekker belangrijk. Teken van gebrek aan argumenten als mensen daarover beginnen te zeiken...
telkens jezelf zo goed en prachtig vinden

lekker belangrijk, van mij mag je
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:33:16 #224
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48760434
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:31 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Als je grammaticaal incorrect bezig bent, laat dan anderen ook in hun waarde en ga in op hun argumenten en niet op hun schrijfstijl zolang die nog redelijkerwijs leesbaar is.
tsja komen we weer bij de monsters
pi_48760452
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:32 schreef TeenWolf het volgende:

telkens jezelf zo goed en prachtig vinden
Dat zegt diegene die loopt te emmeren op spel en type fouten van anderen
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:35:28 #226
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_48760468
Zitten nog steeds in de kast.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:36:40 #227
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48760504
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:34 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat zegt diegene die loopt te emmeren op spel en type fouten van anderen
aha! smileys! teken van dat je door je argumenten heen bent.

goh dat spelfoutje werd uit dat verhaal gepikt waarin je beschreef dat je jezelf zo goed en prachtig vond......het is een detail kerel , een detail, niet iedereen is zo goed als hij denkt dat hij is...
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:41:43 #228
52357 Lambiekje
pi_48760620
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:22 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Een oude wijsheidt is dat mensen die over spelfauten valen door hun argurmenten heen sein
[..]

Als het aantal debielen dat iets gelooft een maat is krijg je helemaal achterlijke toestanden. Kijk maar 's naar het AIDS-topic er zijn ook duizenden mensen die geloven dat AIDS niet bestaat
[..]

Als jij beweert dat het zo is en je het kan bewijzen moet je dat doen ook. "Doe wat u zegt dan lieg je niet" aldus m'n vader altijd
Je zegt het fout. HIV bestaat niet. AIDS wel.
pi_48760769
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:36 schreef TeenWolf het volgende:

goh dat spelfoutje werd uit dat verhaal gepikt waarin je beschreef dat je jezelf zo goed en prachtig vond....
Je hebt echt een probleem met lezen. Want dat heb ik nergens gezegd.

En in plaats van te zeiken over dit soort randzaken, zou je beter eens helder uit kunnen leggen waarom we wel degelijk door de overheid of iemand worden besproeid om ons dom te houden of wat dan ook.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:49:05 #230
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48760831
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:47 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je hebt echt een probleem met lezen. Want dat heb ik nergens gezegd.

En in plaats van te zeiken over dit soort randzaken, zou je beter eens helder uit kunnen leggen waarom we wel degelijk door de overheid of iemand worden besproeid om ons dom te houden of wat dan ook.
en jij hebt overal een probleem mee.

die vermoedens zijn al zo lang besproken in de chemtrailherhalingen hiervoor. tijd voor actie, de spitskranten worden ook al overspoeld met brieven. tijd om monsters nemen.
pi_48761003
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:49 schreef TeenWolf het volgende:

tijd om monsters nemen.
Ik zou zeggen, ga je gang!
Dat mag jij ook doen hoor. Ga zelf dan door zo'n wolk vliegen als je het zo graag wilt weten! De KNMI zal het niet voor je doen
pi_48761165
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:58 schreef zhe-devilll het volgende:
goh jammer dacht dat dit topic over chemtrails ging, nou ik ga maar weer dan
doei
hoe kom je daarbij? Chemtrails bestaan helemaal niet joh
  vrijdag 27 april 2007 @ 01:02:52 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48761293
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat mag jij ook doen hoor. Ga zelf dan door zo'n wolk vliegen als je het zo graag wilt weten! De KNMI zal het niet voor je doen
Sterker nog Iemand die het onderzoek van het KNMI accepteert zal daarmee ook inzien dat er geen bewijs is voor het bestaan van chemtrails. Hun conclusies laten dat duidelijk zien. Dus tsja, wie gaat dan zo'n monster neem onderneming opzetten? Geen wetenschapper in dat vakgebied iig. Dat zal een gelover moeten doen.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 27 april 2007 @ 01:11:24 #234
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48761618
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

het zal er wel van komen, zo'n onderzoek.
  vrijdag 27 april 2007 @ 01:16:48 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48761780
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 01:11 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

het zal er wel van komen, zo'n onderzoek.
Niet zomaar Daar moet (imo) een gelover eerst wat tijd en geld in steken. Zo moeilijk is het niet. Leef je uit
Onikaan ni ov dovah
pi_48765048
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 01:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sterker nog Iemand die het onderzoek van het KNMI accepteert zal daarmee ook inzien dat er geen bewijs is voor het bestaan van chemtrails. Hun conclusies laten dat duidelijk zien. Dus tsja, wie gaat dan zo'n monster neem onderneming opzetten? Geen wetenschapper in dat vakgebied iig. Dat zal een gelover moeten doen.
Waarom zou je resultaten van het KNMI niet accepteren? KNMI is geen overheid al wordt dat vaak gedacht, KNMI is een instituut dat volgens de wet moet bestaan, maar is wel onafhankelijk.
Maargoed, dan laat je het toch onderzoeken door TNO, TNO is ook geen overheid en is ook onafhankelijk en daar kunnen ze ook wel een GC-MS monstertje prikken, sterker nog, doe het zelf wel even
pi_48765602
Omdat dit topic in de verste verte niet meer over chemtrails gaat maar alleen gebruikt wordt om op de persoon te spelen - ->> slotje
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')