En houdt 't een beetje vriendelijk, het is hier geen oorlog, die voer je maar lekker in feedback!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Autoreply het volgende:
Even op een rijtje:
Contrails blijven langer hangen als dat zij vroeger deden.
Onzin. UItgebreid aangetoond door foto's uit WOII en getuigenverslagen die noemen dat de contrails van bommenwerpers (qua brandstofverbruik en dus waterdampproductie is een compleet wing vergelijkbaar met een moderne straalkist) uren blijven hangen, een enkele getuigen heeft het zelfs over de volgende zonsopkomst. (De Amerikanen bombardeerden alleen overdag.
"Rare schaduwen" zijn bewijs voor chemtrails
Er zijn 2 varianten. Diegene waarbij de chemtrail onder een laag bewolking zit en de schaduw van een spot op de grond komt en een vooruitgeworpen schaduw, exact in het verlengde van de contrail. Het eerste geval is optisch bedrog zoals keurig uitgelegd in deeltje 28. Het tweede is simpelweg de vooruitgeworpen schaduw zoals vaak genoeg te zien is bij wolken.
Het feit dat contrails uitdijen en zich verplaatsen is bewijs
Nope, die dingen waaien met de wind mee en vliegtuigen vliegen over 't zelfde stukje grond. Door de tipwervels wordt de contrail groter.
Er is bewijs voor de toevoeging van chemische stoffen aan de atmosfeer
Nope, daar is nog niets van voorbij gekomen.
Nou jullie weer jongens en graag inhoudelijk, NASA-bashen doe je maar ergens anders met je lachwekkende argumenten...
Vandaar ook de OP. Slechts inhoudelijk reageren will doquote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Afgezien van een discussie over discussieren, wat is hier verder nog te bespreken? Tijd dat de gelovers eens een solide nieuw bewijs leveren lijkt me?
Misschien moet jij ophouden van TRU een forum proberen te maken wat het niet is? Het zijn ideeën, overtuigingen, ervaringen, theorieën, aanwijzingen, hypotheses etc. die hier besproken worden. Dat gehamer op bewijs mag je in WFL doen, niet hier.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Afgezien van een discussie over discussieren, wat is hier verder nog te bespreken? Tijd dat de gelovers eens een solide nieuw bewijs leveren lijkt me?
Dus dat google een hoop hits geeft bewijst het bestaan van chemtrails? Google anders eens op "god", "Devil" of "Reincarnatie" ofzoquote:"er staan 8740 foto's op internet en 834.000 hits op google. Het is geen theorie, het zijn feiten!"
M.A.W. het KNMI is een stelletje prutsers, en iedere andere willekeurige nederlander is een professional!quote:De officiële KNMI lezing is duidelijk. De mening van meteorologen wordt door achterdochtige Sp!its lezers niet klakkeloos geaccepteerd. "Het lijkt wel alsof wij iets niet mogen weten", schrijft Jan Stuifzand. "Doe eens research. Besteed een half uur aan het googlen van chemtrails en uw eigen professionele kijk zal de feiten filteren van de wilde speculaties."
Ik neem aan dat TRU óók een forum is waar de boel van verschillende kanten beken mag worden, en waar theorieën zowel bevestigd als ontkracht mogen worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Misschien moet jij ophouden van TRU een forum proberen te maken wat het niet is? Het zijn ideeën, overtuigingen, ervaringen, theorieën, aanwijzingen, hypotheses etc. die hier besproken worden. Dat gehamer op bewijs mag je in WFL doen, niet hier.
Als iemand iets presenteert als bewijs mag je dat natuurlijk becommentarieren. We wisselen tenslotte meningen en info uit. Maar het is nu zover dat het compleet omgedraait wordt, worden er bewijzen en antwoorden geeist. Het is het TRU forum, niet het debunkersforum, laat dat nou eens doordringen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TRU óók een forum is waar de boel van verschillende kanten beken mag worden, en waar theorieën zowel bevestigd als ontkracht mogen worden.
Zo niet, dan zou ik me als believer van wat dan ook nieteens wíllen verlagen tot posten in TRU.
Nee, daar ga je de fout in. Er wordt "iets" gepost met de vermelding dat het bewijs is. Maar vervolgens wordt er niet bij verteld welke van de 500 pagina's.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als iemand iets presenteert als bewijs mag je dat natuurlijk becommentarieren. We wisselen tenslotte meningen en info uit. Maar het is nu zover dat het compleet omgedraait wordt, worden er bewijzen en antwoorden geeist. Het is het TRU forum, niet het debunkersforum, laat dat nou eens doordringen.
Dan doe je dat maar in Wetenschap (WFL).quote:Op woensdag 25 april 2007 18:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee, daar ga je de fout in. Er wordt "iets" gepost met de vermelding dat het bewijs is. Maar vervolgens wordt er niet bij verteld welke van de 500 pagina's.
En voor iets wat naar buiten wordt gebracht als voldongen feit mag best wat bewijs worden geeist; die onzin staat nu al een paar dagen op een van de meest gelezen kranten van NL...
In dat geval stel ik voor dat dit topic overgeplaatst wordt, aangezien de discussie het theoriën-stadium ruim gepasseerd is.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar in Wetenschap (WFL).
Mensen kunnen hier hun ideen posten en/of we bespreken gezamenlijk bepaalde theoriën. Een uitwisseling en bespreking, geen rechtszaak of tribunaal.
Oftewel, er IS geen bewijs, anders stond het wel in WFL. Geen bewijs --> TRU.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar in Wetenschap (WFL).
Mensen kunnen hier hun ideen posten en/of we bespreken gezamenlijk bepaalde theoriën. Een uitwisseling en bespreking, geen rechtszaak of tribunaal.
Joh, wat voor conclusies jij er aan wilt verbinden mag jij weten.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:12 schreef proteus het volgende:
[..]
Oftewel, er IS geen bewijs, anders stond het wel in WFL. Geen bewijs --> TRU.
Zo kun je het ook bekijken inderdaad. Door over een dusdanig onderwerp in TRU te posten, geven de believers aan zichzelf eigenlijk niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:12 schreef proteus het volgende:
[..]
En maar weer provoceren.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken inderdaad. Door over een dusdanig onderwerp in TRU te posten, geven de believers aan zichzelf eigenlijk niet serieus te nemen.
Ze worden door bepaalde users als waarheid gebracht. "Het is gewoon zo want..."quote:Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Joh, wat voor conclusies jij er aan wilt verbinden mag jij weten.
Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen. In dit forum worden zaken (die niet als algemeen geaccepteerde waarheid gelden) besproken, niet voor de rechter gebracht.
En jij hebt de vrijheid om te zeggen dat je het er niet mee eens bent. Klaar.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:20 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ze worden door bepaalde users als waarheid gebracht. "Het is gewoon zo want..."
Nee, dat lijkt me een terechte opmerking. Naar buiten toe wordt het gepresenteerd als "wetenschappelijk bewezen", maar in een discussie worden ze in de pan gehakt. Zelfs bij de believers is er toch wel besef dat het een onzinnige theorie is. Kijk je bijvoorbeeld naar de 9/11 topics dan wordt daar met bewijs gesmeten. Hier inmiddels al niet meerquote:
Oordelend en denigrerend.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zelfs bij de believers is er toch wel besef dat het een onzinnige theorie is.
Waarom zou je uberhaupt over "de believers" praten? Laat staan oordelen. Het is offtopic en meestal het begin van het volgende relletje.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Oordelen mag ook al niet meer?
Ik geef een duidelijke reden erbij lijkt mij zo![]()
Omdat het dat zijn? Naar de letterlijke zin? Ik ben "oordelend en deningrerend", maar iemand mag mij wel "kutvolk" enz noemen. Da's meten met twee maten mijns inziensquote:Op woensdag 25 april 2007 18:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt over "de believers" praten? Laat staan oordelen. Het is offtopic en meestal het begin van het volgende relletje.
I'll do thatquote:Wat is er nou zo vreselijk moeilijk aan gewoon normaal te posten? Niks volgens mij.
Goed, ontopic verder svp.
... Kan het naar WFL, toch ?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als iemand iets presenteert als bewijs [...]
Het is niet zo moeilijk een forum met zijn allen te verneuken hoor. Gewoon voortdurend, het liefst collectief, generaliserend zijn over de users die hier hun ideeën geven en ze met zijn allen voor gek verklaren. En dan middenin topics onderling gaan lachen over hoe dom en gek ze zijn en elkaar op de borst slaan hoe intellectueel superieur men is enzo. Gewoon zo doorgaan, dan lukt het wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Omdat het dat zijn? Naar de letterlijke zin? Ik ben "oordelend en deningrerend", maar iemand mag mij wel "kutvolk" enz noemen. Da's meten met twee maten mijns inziens![]()
Ach, ik heb meerdere keren verzocht om alle offtopic meuk te deleten. Dat had je natuurlijk ook kunnen doen nietwaar?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk een forum met zijn allen te verneuken hoor. Gewoon voortdurend, het liefst collectief, generaliserend zijn over de users die hier hun ideeën geven en ze met zijn allen voor gek verklaren. En dan middenin topics onderling gaan lachen over hoe dom en gek ze zijn en elkaar op de borst slaan hoe intellectueel superieur men is enzo. Gewoon zo doorgaan, dan lukt het wel.
Wordt het niet eens tijd dan dat er een apart Debunk TRU forum komt?!?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als iemand iets presenteert als bewijs mag je dat natuurlijk becommentarieren. We wisselen tenslotte meningen en info uit. Maar het is nu zover dat het compleet omgedraait wordt, worden er bewijzen en antwoorden geeist. Het is het TRU forum, niet het debunkersforum, laat dat nou eens doordringen.
Dat is imo het hele probleem. De 'gelovers' komen met meldingen als 'het is gewoon zo dat', 'het is wetenschappelijk bewezen dat', etc. Als je TRU een forum wil maken/houden waar alleen de 'gelovers' meningen en gevoelens uitwisselen prima. Breng die dingen dan ook in zo'n context.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mjah daar komt het wel op neer hequote:Op woensdag 25 april 2007 18:12 schreef proteus het volgende:
[..]
http://www.aero-net.org/p(...)ENDUS%20PHYSIQUE.pdfquote:Abstract. Condensation trails (contrails) are aircraft induced cirrus clouds, which may persist and
grow to large cirrus cover in ice-supersaturated air, and may cause a warming of the atmosphere. This
paper describes the formation, occurrence, properties and climatic effects of contrails. The global
cover by lined-shaped contrails and the radiative impact of line-shaped contrails is smaller than assessed
in an international assessment in 1999. Contrails trigger contrail cirrus with far larger coverage
than observed for line-shaped contrails, but still unknown radiative properties. Some model simulations
indicate an impact of particles and particle precursors emitted from aircraft engines on cirrus
clouds properties. However, the magnitude of this effect cannot yet be assessed. Contrail formation
can be avoided only by flying in sufficiently warm and dry air. The formation of contrail cirrus can be
reduced by avoiding flights in ice-supersaturated regions of the atmosphere, e.g. by raising the flight
level into the lower-most stratosphere.
Ik ben het eens met je gedachtengang. Ik vind wel dat jullie als moderators er op moeten toezien dat bepaalde onderwerpen meer geschikt zijn voor WFL dan TRU. Prachtig voorbeeld is het huidige AIDS-hoax topic waarin een overdaad aan bewijs is. Het is puur wetenschappelijk en niks 'paranormaals' 'zweverigs' of 'het onbekende' aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Misschien moet jij ophouden van TRU een forum proberen te maken wat het niet is? Het zijn ideeën, overtuigingen, ervaringen, theorieën, aanwijzingen, hypotheses etc. die hier besproken worden. Dat gehamer op bewijs mag je in WFL doen, niet hier.
De gezamenlijke noemer is "onderwerpen die niet tot de algemeen geaccepteerde waarheid behoren". Daarom staan ze in dit forum. Of het nu om paranormale of conspiracy onderwerpen gaat. (daarnaast heb je nog wat speculatietopics maar die spreken voor zich)quote:Op woensdag 25 april 2007 20:36 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je gedachtengang. Ik vind wel dat jullie als moderators er op moeten toezien dat bepaalde onderwerpen meer geschikt zijn voor WFL dan TRU. Prachtig voorbeeld is het huidige AIDS-hoax topic waarin een overdaad aan bewijs is. Het is puur wetenschappelijk en niks 'paranormaals' 'zweverigs' of 'het onbekende' aan.
TS-ers zouden zich makkelijk onder de bewijs-eisen vandaan kunnen halen door hun topics in TRU te starten, waardoor je dus allerlei bullshit krijgt. Als je een beetje begrijpt wat ik bedoel.
Dus, komen we weer terug... mijn overtuiging over het bestaan van een onzichtbare roze eenhoorn heeft net zoveel bestaansrecht als het topic over het niet bestaan van aids ?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De gezamenlijke noemer is "onderwerpen die niet tot de algemeen geaccepteerde waarheid behoren". Daarom staan ze in dit forum. Of het nu om paranormale of conspiracy onderwerpen gaat. (daarnaast heb je nog wat speculatietopics maar die spreken voor zich)
Dus als iets binnen de kaders "van algemeen geaccepteerd als bewezen" valt, dan hoort het in HOC (als geschiedenis) of in WFL (als wetenschap) etc.
Omgekeerd is het impliciet dat TRU onderwerpen er dus buiten vallen. De bewijsdiscussie is alsof men voortdurend wil aantonen wat al een gegeven is: namelijk dat het buiten de algemeen geaccepteerde of 'bewezen' waarheid valt.
De AIDS-hoax is een goed voorbeeld idd. Iedereen wèèt wat de geaccepteerde waarheid is over hiv en aids. Daarom staat deze alternatieve theorie ook hier. Maar toch vervalt de discussie steeds weer in die twee vooraf bekende gegevens.
Het schiet niks op en er ontstaat alleen maar een soort touwtrekken om "de waarheid" wat vaak weer ontaard in ruzietjes.
Het is soms misschien een dunne grens tussen iets met elkaar bespreken en een theorie gaan berechten, dat is zo, maar met iets minder "elkaar willen overtuigen" of "het gelijk willen halen" zou het allemaal veel ontspannener en vriendelijker kunnen.
Vandaar mijn gehamer om het bewijs niet zo nadrukkelijk centraal te stellen.
Idem met deze discussie. De vraag over het hoe, waarom en wie dan van chemtrails komt nauwelijks aan bod bijvoorbeeld.
En helemaal op het einde hoort bij TRU ook de filosofie dat de "algemeen geaccepteerde waarheid" niet altijd dè waarheid is, zoals het verleden al keer op keer heeft laten zien. Tolerantie ten opzichte van alternatieve denkwijzen zou hier moeten overheersen, ook al ben je het er inhoudelijk misschien niet mee eens.
En het stiekem blauw zijn van gras. Vergeet die nietquote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus, komen we weer terug... mijn overtuiging over het bestaan van een onzichtbare roze eenhoorn heeft net zoveel bestaansrecht als het topic over het niet bestaan van aids ?
Laat het me even weten, dan begin ik aan een openingspost.
Bedankt voor je uitleg. Het is voor mij in ieder geval duidelijker hoe of wat in dit subforum.quote:
En hoe sta je er nu tegenover?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Ik weet al een paar jaar van het bestaan/idee van chemtrails en volg het nu sinds de plaatsing van een foto in de spits vorige week. Dat patroon vond ik zo artificieel dat ik het toch wel érg toevallig vond allemaal. Vandaar.
ik dacht dat het altijd wit wasquote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus, komen we weer terug... mijn overtuiging over het bestaan van een onzichtbare roze eenhoorn heeft net zoveel bestaansrecht als het topic over het niet bestaan van aids ?
Laat het me even weten, dan begin ik aan een openingspost.
Dat is subjectief, bewijs maar dat ze niet roze is.quote:
Cool, zou je daar ook een pic van in dit topic kunnen posten ?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg. Het is voor mij in ieder geval duidelijker hoe of wat in dit subforum.
Het is niet mijn bedoeling dit topic af te laten dwalen richting een discussie over dit, deze post van jou viel me gewoon op. Dus wat mij betreft gaat iedereen weer verder met Chemtrails.
Ik weet al een paar jaar van het bestaan/idee van chemtrails en volg het nu sinds de plaatsing van een foto in de spits vorige week. Dat patroon vond ik zo artificieel dat ik het toch wel érg toevallig vond allemaal. Vandaar.
Nee het ontkennen van je roze Harvey vriendje heeft geen zin.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat is subjectief, bewijs maar dat ze niet roze is.
Het plaatje is al langs gekomenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Cool, zou je daar ook een pic van in dit topic kunnen posten ?
En wat bedoel je met 'artificieel' en 'érg toevallig' ?
Ik bedoel... is het kunstmatiger dan een patroon van een snelweg ? Of hoe bedoel je het ?
Ongetwijfeld, maar ik, (en misschien anderen met mij) hebben het gemist in de afgelopen topics en hebben behoefte aan een linkje/repost i.p.v. ons het leplazarus te zoeken door een hele hoop posts.quote:
Ja weet nog niet, moet nog alles doorlezen, ook de vorige topics.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En hoe sta je er nu tegenover?
....en op die foto zouden contrails staan. (foto is al voorbij gekomen begreep ik? zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe ik die hier moet plaatsen haha...weet de codes niet...shame on me I know)quote:Op woensdag 25 april 2007 21:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Cool, zou je daar ook een pic van in dit topic kunnen posten ?
En wat bedoel je met 'artificieel' en 'érg toevallig' ?
Ik bedoel... is het kunstmatiger dan een patroon van een snelweg ? Of hoe bedoel je het ?
Waarom in NL. Nederland is zo vrij geweest om een open luchtruim verdrag tekenen. Wat inhoud dat amerika doen en laten mag boven ons, tenminste. Pas nadat dat Australia ook het verdrag heeft getekend ziet men opeens velen malen meer van de nep-contrails aka chemtrails. Hoe zou dat toch komen.?!!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:00 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Ja weet nog niet, moet nog alles doorlezen, ook de vorige topics.
Op zich ben ik nog niet zo bekend hier bij anderen, maar degene die mij wel kennen weten dat ik alles met een wetenschappelijke instelling benader in eerste instantie, want zo steek ik nu eenmaal in elkaar.
Er zijn zat dingen die niet wetenschappelijk te bewijzen zijn, maar waar ik wel in geloof of wil geloven. In ieder geval erg open voor sta. Bijvoorbeeld paranormale gaven en het bestaan van buitenaards (intelligent) leven of UFO's...hoe de mensen het ook willen noemen hier.
Ik wist dus van de chemtrails af door dit forum en had zoiets van: ja er is vast wel iets wat ze uitspoken waar wij niet van weten. Ik las o.a. een keer een topic over HAARP (dat antenne-gebeuren ergens in het noordelijk halfrond) en dat chemtrails mogelijk hierbij gebruikt werden. Ik kon me wel indenken hoe chemtrails daarin gebruikt konden worden, al vond ik het wel een beetje onwaarschijnlijk. Het zette me in ieder geval wel tot nadenken.
Nu zag ik dus pas die foto in de Sp!ts.....
[..]
....en op die foto zouden contrails staan. (foto is al voorbij gekomen begreep ik? zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe ik die hier moet plaatsen haha...weet de codes niet...shame on me I know)
Ik moest gelijk aan deze topics denken waarin vaak foto's stonden van kaarsrechte patronen en nogal dikke 'contrails', die wellicht chemtrails zouden kunnen zijn. Dat weet ik niet.
Goed, ik zag die foto en het eerste wat me opviel was het 'raster' van contrails. Het leek echt alsof het bedoeld was om dat raster zo te creëeren. Het zag er gewoon niet meer toevallig uit. Het zou wel erg toevallig zijn als standaard luchtverkeer en de wind zo'n strak patroon zouden creëeren. Mijn geloof in toeval gaat best ver, maar zo ver.
Nee ik kreeg mijn twijfels.
Enfin, heb er dus nog geen duidelijke mening over, maar volg het met interesse.
Zit nogal met de gedachte waarom men chemtrails zou willen maken. Sommige speculaties vind ik nogal ver gaan, dus wil er eerst wat meer over lezen en zelf over nadenken wat de mogelijke reden zou zijn om chemtrails te maken.
Het enige wat ik er over kwijt wil is dat ik mij heel goed zou kunnen voorstellen dat een soort installatie als HAARP icm chemtrails (ijzerdeeltjes of wat dan ook bevattend) gebruikt zou kunnen worden voor militair onderzoek om bijvoorbeeld het weer proberen te beïnvloeden. Hoe goed je wapens ook zijn, als het weer tegenzit dan win je geen oorlog, simpel gezegd. Maar waarom dan chemtrails in NL?
Austrailië heeft onlangs ook dat luchtruim verdrag getekend. En prompt melden mensen zoals jy en ik dat er schaakborden aan de hemel is. En dan is m'n conclussie hoe zou dat toch komen. Men is dus nu ook daar frequent aan het sprayen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:12 schreef Bananenbuiger het volgende:
Een open luchtruim verdrag voor passagiers en vrachtverkeer en vast ook militair verkeer.
Er zal toch in zo'n verdrag vast wel ergens voorwaarden staan voor het gebruik van het luchtruim?
Er zal vast wel ergens staan dat het luchtruim niet gebruikt mag worden om bijvoorbeeld insecticiden te testen, ik noem maar wat hè. Ik bedoel dus dat er wel restricties in zullen moeten staan, zou anders bijzonder dom/onlogisch zijn.
Ik snap dat Australië stukje niet echt trouwens...?
insecticiden .. je zegt dat nu wel. Maar de EU keurt dat soort dingen zonder zelf testen te doen goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:12 schreef Bananenbuiger het volgende:
Een open luchtruim verdrag voor passagiers en vrachtverkeer en vast ook militair verkeer.
Er zal toch in zo'n verdrag vast wel ergens voorwaarden staan voor het gebruik van het luchtruim?
Er zal vast wel ergens staan dat het luchtruim niet gebruikt mag worden om bijvoorbeeld insecticiden te testen, ik noem maar wat hè. Ik bedoel dus dat er wel restricties in zullen moeten staan, zou anders bijzonder dom/onlogisch zijn.
Ik snap dat Australië stukje niet echt trouwens...?
De relatie is dat USA dus ruimbaan heeft. En prompt worden er meldingen gedaan. Ik weet ook wel dat ik veronderstellingen maak. maar ik vind het wel tekenend dat het gebeurd.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Bananenbuiger het volgende:
Ik zie de niet relatie tussen het tekenen van het verdrag door australië en het verschijnen van schaakbordpatronen hier?
What's the difference of Australië wel of niet getekend heeft?
Haaahaha heeft in 1 van de voorgaande topics een animated gif gepost waar je kan zien hoe zo'n patroon door de wind kan ontstaanquote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Bananenbuiger het volgende:
Ik zie de niet relatie tussen het tekenen van het verdrag door australië en het verschijnen van schaakbordpatronen hier?
What's the difference of Australië wel of niet getekend heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |