Dat wil ik dan wel graag zien. Zei namelijk dat ik me het erg slecht kon voorstellen en dat ik daarom moeite heb om het te geloven. Dus als er werkelijk zo'n animated gifje is dan wil ik die graag zien.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Haaahaha heeft in 1 van de voorgaande topics een animated gif gepost waar je kan zien hoe zo'n patroon door de wind kan ontstaan
Chemtrails deel 29quote:Op woensdag 25 april 2007 22:58 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel graag zien. Zei namelijk dat ik me het erg slecht kon voorstellen en dat ik daarom moeite heb om het te geloven. Dus als er werkelijk zo'n animated gifje is dan wil ik die graag zien.
Weet je nog waar in welk deel?
Ja leuk allemaal. En bovendien het is geen schaakbord. Wat dat ani'tje laat zien is een normale contrail.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Haaahaha heeft in 1 van de voorgaande topics een animated gif gepost waar je kan zien hoe zo'n patroon door de wind kan ontstaan
En hoe weet jij dat het een normale contrail is?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal. En bovendien het is geen schaakbord. Wat dat ani'tje laat zien is een normale contrail.
Maar dat verklaart niet waarom van Wladiwostok tot Vuurland mensen lopen te klagen dat ze chemtrails zien. ZIjn allemensen gek. Denk eerder jy en die haahaha.
Dank jequote:
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad waarom men van Adalaide tot Mexico City die chemtrails ziet.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat het een normale contrail is?Hoe herken je een chemtrail? Daar is nog steeds geen helder antwoord op gekomen.
Hoe kan ik daar nou antwoord op geven als je niet eens kan vertellen hoe ze een chemtrail moeten herkennenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad waarom men van Adalaide tot Mexico City die chemtrails ziet.
Hij kan idd duidelijker dat klopt. Het idee is vooral dat een condensatiespoor door de wind langzaam kan verschuiven. Een aantal vliegtuigen die achter elkaar via dezelfde luchtweg vliegen kunnen zo dus een serie parallele strepen maken.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:39 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Dank je
Ik vind het moeilijk om te zeggen wat ik zie/denk. Vind de gif niet echt duidelijk. Of het wel of niet contrails zijn durf ik niet te zeggen. Ik moet toch echt ergens die foto uit de Sp!ts zien te vinden, omdat die in mijn geheugen, dus als ik mij goed herinner een veel sterker schaakbordpatroon vertoont dan de foto's en gif in het topic dat je me gaf. Heb van deze foto's en gif een beetje het idee dat het nog best random is. Zie dit hier in Zeeland ook met enige regelmaat.
Zal er eens wat meer op gaan letten.
#1) WHAT? Kijk, en voor DAT soort dingen mag je dus een bron vermelden, anders is het pure nonsens! Als ik beweer dat er in chemtrails stoffen zitten waar de wereld beter van wordt neem ik aan dat de "believers" dat ook niet klakkeloos accepteren.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:00 schreef Lambiekje het volgende:
En hoe zit het met die rare witachtige slijm wat gevonden wordt in Amerika
En dan had je van de week dat nieuwsbericht dat China een paraplu gaat verzorgen tijdens de Spelen. Sprayplanes, kannonen het maakt allemaal niet uit. Als er maar geen regen komt.
Men kan het ook niet verklaren. Maar wat men wel ZEKER weet is dat het geen gewoon contrails zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar nou antwoord op geven als je niet eens kan vertellen hoe ze een chemtrail moeten herkennen
Dat vraag ik niet. Ik vraag hoe men ze kan herkennen.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Men kan het ook niet verklaren. Maar wat men wel ZEKER weet is dat het geen gewoon contrails zijn.
Mind Control weet ik niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:58 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
#1) WHAT? Kijk, en voor DAT soort dingen mag je dus een bron vermelden, anders is het pure nonsens! Als ik beweer dat er in chemtrails stoffen zitten waar de wereld beter van wordt neem ik aan dat de "believers" dat ook niet klakkeloos accepteren.
#2) Een paraplu verzorgen op zo'n grootschalig evenement waarbij je wilt dat er zo min mogelijk dingen fout kunnen gaan qua bezoekersopkomst is niet echt vreemd. Ook hopen/voorbereiden dat er geen regen komt is niet buitengewoon.
Ik zit momenteel in Portugal, zie hier weinig vliegverkeer (Ik hoor er ook niet veel in de lucht) en zie dan ook weinig tot geen contrails. Dus dat het overal ter wereld een probleem is is een beetje erg overtrokken.
Verder had ik nog een interessante vraag (Althans, dacht ik zelf.) Wat doen "Chemtrails" nu precies? Ik heb al verscheidene keren gelezen dat het hier Mind Control of vergiftiging betreft. Dan nu de volgende A, dus B conclusie:
Chemtrails worden volgens de believers frequent (Dagelijks) en in grote mate over het hele land verspreid. Dus kunnen we geloven dat een frequente besproeiing nodig is om de werking van chemtrails operatief te houden. MAW -> 6 maanden geen chemtrails = Een mindere mate van effect op de mens.
Zoals gezegd zit ik nu al meer dan een half jaar in het zonnige Portugal. Geen wolkje/chemtrail aan de lucht, dus mijn vraag aan de "believers" is:
Waarom voel ik mij niet anders? Ik krijg niet het gevoel dat men de afgelopen jaren met mijn hoofd heeft lopen fucken, of dat ik me ineens veeeeel beter voel dan anders (zoals bij vergiftiging).
Ben zeer benieuwd of men reageert en wat dan de reactie is, of dat deze weer in een hoekje wordt gestopt.
als men weer eens onverklaarbaar moet gaan hoesten. voorhoofdpijn. duizelig, hooikoorts en er is weer z'n boterkaas-en-eieren-speelveld.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag hoe men ze kan herkennen.
Oftewel, je kan het niet aan de sporen herkennen?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als men weer eens onverklaarbaar moet gaan hoesten. voorhoofdpijn. duizelig, hooikoorts en er is weer z'n boterkaas-en-eieren-speelveld.
En dat komt niet gewoon van pollen afquote:Op donderdag 26 april 2007 00:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als men weer eens onverklaarbaar moet gaan hoesten. voorhoofdpijn. duizelig, hooikoorts en er is weer z'n boterkaas-en-eieren-speelveld.
Wel ... laatste zag ik een spoor dat maar bleef hangen. .. en andere verdween 100 meter achter het vliegtuig.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oftewel, je kan het niet aan de sporen herkennen?
Ja maar opeens hebben meer mensen last van pollen, wat ik chemtrails noemquote:Op donderdag 26 april 2007 00:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En dat komt niet gewoon van pollen af![]()
Het lampje dat het voorjaar is en alle plantjes met zaad gaan strooien is nooit gaan branden zekerquote:Op donderdag 26 april 2007 00:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja maar opeens hebben meer mensen last van pollen, wat ik chemtrails noem
God. Hoe vaak zou het nou zijn uitgelegd. 100 keer? 1000 keer?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wel ... laatste zag ik een spoor dat maar bleef hangen. .. en andere verdween 100 meter achter het vliegtuig.
Dan spreek je bij deze jezelf tegen. Heb je dat door?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wel ... laatste zag ik een spoor dat maar bleef hangen. .. en andere verdween 100 meter achter het vliegtuig.
Ja maar...hoe kan het dat de ene dag dagelijkse spraying nodig is, en de andere keer kan er een dikke 6 maanden tussen zitten zonder probleem? Zie je hier geen problemen?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mind Control weet ik niet.
Wat ik wel wil geloven is dat amerika bezig is een stel gordijnen aan het creeeren is om de zon te weren. Om het broeikas tegen te gaan.
Het is ook een hele poos rustig geweest boven NL. Maar onlangs is men weer begonnen met rotzooi te sprayen.. vandaar ook dat er al 3 delen vol geluld zijn in een paar dagen. En dat er en petitie is opgestart.
Dus nu je in Portugal was zou het ook een rustperiode geweest kunnen zijn.
Er is al meerdere keren uitgelegd dat de rasters ontstaan doordat strepen met de wind meedrijven, en een ander vliegtuig evem later over dezelfde vliegroute vliegt en er dus een streep naast trekt.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:00 schreef Bananenbuiger het volgende:
Ik moest gelijk aan deze topics denken waarin vaak foto's stonden van kaarsrechte patronen en nogal dikke 'contrails', die wellicht chemtrails zouden kunnen zijn. Dat weet ik niet.
Goed, ik zag die foto en het eerste wat me opviel was het 'raster' van contrails. Het leek echt alsof het bedoeld was om dat raster zo te creëeren. Het zag er gewoon niet meer toevallig uit. Het zou wel erg toevallig zijn als standaard luchtverkeer en de wind zo'n strak patroon zouden creëeren. Mijn geloof in toeval gaat best ver, maar zo ver.
Nee ik kreeg mijn twijfels.
Sterker nog; er is een minimum-separatie (10 NM) Aangezien die kisten wél allemaal grofweg even hard vliegen heb je dus een precies tijdsverschil en met constante windsnelheid een keurig "dambord"quote:Op donderdag 26 april 2007 01:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Er is al meerdere keren uitgelegd dat de rasters ontstaan doordat strepen met de wind meedrijven, en een ander vliegtuig evem later over dezelfde vliegroute vliegt en er dus een streep naast trekt.
Zou je het logischer vinden als de strepen een beetje zwalkend kris-kros door de lucht zouden hangen? Die piloten weten echt wel hoe ze hun vliegtuig op koers moeten houden hoor!
Man, een gemiddeld condensspoor ontstáát pas 100 meter achter het vliegtuig!quote:Op donderdag 26 april 2007 00:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dan zie ík weer een (vast en zeker toevallig) verband. Namelijk dat de tijd dat pollen op gaan spelen in het voorjaar is. En dat dat ook toevallig precies de tijd is dat het weer beter wordt, en er dus meer hoge druk gebieden langskomen, waarin contrails langer blijven hagen.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je dit gaat zeggen moet je ook vragen hoeveel mensen er niet in geloven. Bovendien zegt het helemaal niets, de meeste mensen zijn nou eenmaal niet zo slim.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar dat verklaart niet waarom van Wladiwostok tot Vuurland mensen lopen te klagen dat ze chemtrails zien. ZIjn allemensen gek. Denk eerder jy en die haahaha.
Wat ik wil aangeven is dat men zich wel bewust is dat er iets aan de hand is in de lucht. Er is maar een select groepje die dan ook nog eens echt loopt de klagen op internet. Het echte aantal is dus velen malen hoger . Er zullen heel wat mensen zijn die het woord chemtrail niet kennen, (bijv die Miep die de hotshot vraag had gesteld), maar wel degelijk constateren dat er wel erg erg erg vaak artificial wolken aan de hemel zweven en dat het iets anders is dan contrails.quote:Op donderdag 26 april 2007 07:48 schreef Chemvo het volgende:
[..]
Als je dit gaat zeggen moet je ook vragen hoeveel mensen er niet in geloven. Bovendien zegt het helemaal niets, de meeste mensen zijn nou eenmaal niet zo slim.
Als ik hoor dat ik geloof 50 % van de UK-bevolking gelooft dat King Arthur bestaan heeft is daarmee toch wel genoeg gezegd?
Als je met een mooi specatculair verhaal komt wat overtuigend gebracht kan worden maak je een hele grote groep al direct tot ja-knikkers. Waarom trappen er anders zoveel mensen in piramide-systemen en laten heel veel mensen zich verleiden tot het aangaan van een abbonnement op straat zonder dat men dat eigenlijk wilt. Dus een compliment voor het opzetten van deze Hoax want geslaagd is ie zeker. Als je je echter even echt zou gaan verdiepen en alles goed bekijkt is het gewoon nonsens imo.
pyramide-systemen. Mensen doen alles voor geld en nemen daarbij grote risico's. Risicos die niet gedragen kunnen worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 07:48 schreef Chemvo het volgende:
[..]
Als je dit gaat zeggen moet je ook vragen hoeveel mensen er niet in geloven. Bovendien zegt het helemaal niets, de meeste mensen zijn nou eenmaal niet zo slim.
Als ik hoor dat ik geloof 50 % van de UK-bevolking gelooft dat King Arthur bestaan heeft is daarmee toch wel genoeg gezegd?
Als je met een mooi specatculair verhaal komt wat overtuigend gebracht kan worden maak je een hele grote groep al direct tot ja-knikkers. Waarom trappen er anders zoveel mensen in piramide-systemen en laten heel veel mensen zich verleiden tot het aangaan van een abbonnement op straat zonder dat men dat eigenlijk wilt. Dus een compliment voor het opzetten van deze Hoax want geslaagd is ie zeker. Als je je echter even echt zou gaan verdiepen en alles goed bekijkt is het gewoon nonsens imo.
Volgens mij ontkent ook niemand het bestaan van dergelijke stormbeheersingprogramma's. Het gaat om de bewijsvoering voor het bestaan van chemtrail (die wonderbaarlijk genoeg nog altijd ontbreekt) en het effect van chemtrails (wat ook onduidelijk is). Wat denk jij nu werkelijk dat chemtrails doen, lambiekje?quote:Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe zie jy dan de grappen om weermanipulatie tijdens de Spelen in China. Katrina had met de grootste gemak voorkomen kunnen worden. Dat heeft men al in de jaren 70 met Debbie gedaan. Dus stormbeheersing techniek is wel degelijk aanwezig.
Dat er AgI (zilverjodide) wordt gebruikt in China om regen te creeeren is allang geen geheim meer en ook nooit geweest, er werken daar duizenden mensen om dat te doen. Mbv luchtafweer schieten ze dit wolken in om zo onderkoeld water sneller te laten condenseren waardoor het gaat regenen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
pyramide-systemen. Mensen doen alles voor geld en nemen daarbij grote risico's. Risicos die niet gedragen kunnen worden.
Als een mooi meisje op straat je abonnement aansmeert zal het lukken, als een pukkelface (Herman) zal het niet gebeuren. Op een of andere manier doe je iets als een rondborstige schoone dingen aan je vraagt. Daar is over nagedacht door de marketing.
Hoe zie jy dan de grappen om weermanipulatie tijdens de Spelen in China. Katrina had met de grootste gemak voorkomen kunnen worden. Dat heeft men al in de jaren 70 met Debbie gedaan. Dus stormbeheersing techniek is wel degelijk aanwezig.
Waarom is er een HAARP of GWEN installatie
imo heb je niet goed genoeg verdiept in de materie.
Waarom is dat iets anders?quote:Op donderdag 26 april 2007 08:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik wil aangeven is dat men zich wel bewust is dat er iets aan de hand is in de lucht. Er is maar een select groepje die dan ook nog eens echt loopt de klagen op internet. Het echte aantal is dus velen malen hoger . Er zullen heel wat mensen zijn die het woord chemtrail niet kennen, (bijv die Miep die de hotshot vraag had gesteld), maar wel degelijk constateren dat er wel erg erg erg vaak artificial wolken aan de hemel zweven en dat het iets anders is dan contrails.
Hoe de neuk kun je zien of iets 'artificial wolken' zijn of niet?quote:
Iig niet met het blote oog voor zover ik weet...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoe de neuk kun je zien of iets 'artificial wolken' zijn of niet?
Dit is voor mij een nieuw onderwerp, dus voor mij is het de eerste keer dat het uitgelegd wordt.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Er is al meerdere keren uitgelegd dat de rasters ontstaan doordat strepen met de wind meedrijven, en een ander vliegtuig evem later over dezelfde vliegroute vliegt en er dus een streep naast trekt.
Zou je het logischer vinden als de strepen een beetje zwalkend kris-kros door de lucht zouden hangen? Die piloten weten echt wel hoe ze hun vliegtuig op koers moeten houden hoor!
goede zaak en alvast een bedankje aan alle brievenschrijvers naar de spits, zo komt het onder de aandacht.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:17 schreef Starbliss555 het volgende:
De spits mag wel even mee bashen:
http://www.spitsnet.nl/ni(...)tml?p=home%20links,5
Dat heeft niemand hier gedaan uiteraard. Sterker nog, ik denk dat alle sites die zo hard roepen dat het chemtrails zijn dat ook niet gedaan hebben. Het blijft een beetje bij foto's plaatsen en daar een hoop over roepen, maar daadwerkelijk onderzoek zoals onderzoek verricht zou moeten worden is niet gedaan gok ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:01 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Dit is voor mij een nieuw onderwerp, dus voor mij is het de eerste keer dat het uitgelegd wordt.
Ik vind het plausibel. En nee ik zou het niet logischer vinden als ze kriskras door de lucht zouden hangen, zo onlogisch denkend kom ik toch niet over hoop ik.
Dus ja, rest voor mij dus ook de vraag: waarop onderscheid je chemtrails van contrails?
Je zult dan haast zelf aan de slag moeten met een vliegtuigje om op één of andere manier monsters te kunnen nemen en dan die proberen te laten analyseren ergens.
Kom je natuurlijk op het probleem hoe je dat allemaal gaat regelen, want lang niet iedereen zal bereid zijn om mee te werken.
waarom denk je dan dat de mesnen brieven schrijven naar spits? waarom denk je dan dat er een handtekeningen actie wordt opgezet? juist voor een dergelijk onderzoek.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
maar daadwerkelijk onderzoek zoals onderzoek verricht zou moeten worden is niet gedaan gok ik.
quote:"Er staan 8.740 foto's op internet en 834.000 hits op google. Het is geen theorie het zijn feiten.
en toch geloven er nog genoeg mensen in chemtrailsquote:"Doe eens research. Besteedt eens een half uur aan het googelen van chemtrails en uw eigen professionele kijk zal de feiten filteren uit alle wilde speculaties."
Als ik zie dat zelfs voor de meest onzinnige dingen tienduizenden handtekeningen worden opgehaald is 700 ronduit lachwekkendquote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
waarom denk je dan dat de mesnen brieven schrijven naar spits? waarom denk je dan dat er een handtekeningen actie wordt opgezet? juist voor een dergelijk onderzoek.
Dit is voor mij een nieuw onderwerp, dus voor mij is het de eerste keer dat het uitgelegd wordt.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor een paar honderd euro per uur huur je een vliegtuigje dat die hoogte kan bereiken. Toch vreemd dat van die biljoenen believers er nooit iemand de moeite heeft genomen om met z'n cessna ff te gaan meten wat er nou werkelijk in zitquote:Dus ja, rest voor mij dus ook de vraag: waarop onderscheid je chemtrails van contrails?
Je zult dan haast zelf aan de slag moeten met een vliegtuigje om op één of andere manier monsters te kunnen nemen en dan die proberen te laten analyseren ergens.
Kom je natuurlijk op het probleem hoe je dat allemaal gaat regelen, want lang niet iedereen zal bereid zijn om mee te werken.
Dat doen ze wel. Pak een willekeurige luchtvaartkaart met airways en je ziet dat het grootste deel van Nederland een kruispunt is. Tel daar de wind bij op (die contrails drijven af) en je krijgt schitterende patronen.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als ik zie dat zelfs voor de meest onzinnige dingen tienduizenden handtekeningen worden opgehaald is 700 ronduit lachwekkend![]()
[..]
Dit is voor mij een nieuw onderwerp, dus voor mij is het de eerste keer dat het uitgelegd wordt.
Ik vind het plausibel. En nee ik zou het niet logischer vinden als ze kriskras door de lucht zouden hangen, zo onlogisch denkend kom ik toch niet over hoop ik.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:24 schreef W8ezel het volgende:
[..]
de welbekende 'onomstootbare bewijsvoering' van de chemthinkers
![]()
![]()
[..]
en toch geloven er nog genoeg mensen in chemtrails![]()
Die hoogte haal je wel met een turbo Cessna of Mooney of Piper of whatever. En dan betaal je miss 300 euro/uur...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:40 schreef ATuin-hek het volgende:
Nou.... Met een Cessna haal je die hoogte niet hoorMaar iets als een learjet ofzo moet toch wel te doen zijn voor een beetje onderzoek.
okquote:Op donderdag 26 april 2007 12:49 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die hoogte haal je wel met een pressurized Cessna of Mooney of Piper of whatever. En dan betaal je miss 300 euro/uur...
Meestal is de motor 't probleem. (Je vermogen is grofweg lineair afhankelijk van de luchtdruk; mijn motorfiets sloeg ook spontaan af op 2850 meter hoogte) Met een turbo compenseer je dat grotendeels. Ook zonder pressurized cabine kan je overigens tot een kilometer of 11 gaan mits je motor het trekt. FL250 (7500 tot 8000 meter) is de praktische hoogte van de meeste kisten maar er zijn er zat die hoger komen. FL250 is ook de kruishoogte voor grote zware kisten zoals een 74 of A380quote:Op donderdag 26 april 2007 12:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
okIk dacht dat die dingen maar een paar km omhoog konden. Weer wat geleerd.
Afgezien van de luchtdruk lijkt me dat een mens op die hoogte extra zuurstof en verwarming nodig heeft. Zit dat dan in zo'n cabine als hij niet onder druk staat?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Meestal is de motor 't probleem. (Je vermogen is grofweg lineair afhankelijk van de luchtdruk; mijn motorfiets sloeg ook spontaan af op 2850 meter hoogte) Met een turbo compenseer je dat grotendeels. Ook zonder pressurized cabine kan je overigens tot een kilometer of 11 gaan mits je motor het trekt. FL250 (7500 tot 8000 meter) is de praktische hoogte van de meeste kisten maar er zijn er zat die hoger komen. FL250 is ook de kruishoogte voor grote zware kisten zoals een 74 of A380![]()
jep.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Afgezien van de luchtdruk lijkt me dat een mens op die hoogte extra zuurstof en verwarming nodig heeft. Zit dat dan in zo'n cabine als hij niet onder druk staat?
Yepz. Verwarming komt meestal van je motor af (radiator om je uitlaat), zuurstof neem je mee. Da's een redelijke standaard-oplossing voor lange intercontinentale vluchtenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Afgezien van de luchtdruk lijkt me dat een mens op die hoogte extra zuurstof en verwarming nodig heeft. Zit dat dan in zo'n cabine als hij niet onder druk staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |