Nu wel!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:09 schreef vdvorst het volgende:
De vorige is nog niet dicht :S
Toont alleen maar dat Syl nog bezig is met het spel. Ze probeert Amanda zelf te laten inzien dat Brian niet deugt. Misschien wel de beste weg. En daarmee haar meteen aan haar kant kan krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:16 schreef Marrije het volgende:
Precies, Syl zat te stoken, eerst al 'nou ik vond maar dat Brian raar reageerde', 'hij dacht alleen maar aan zichzef'. Als Amanda dan wat lauw reageert 'ach wat moet ik daarop zeggen', gaat ze verder met, jaaaa wat ei over rogier zei, in Brazilie met meisjes en daarna over Nena. . . Maar Amanda laat zich niet van de wijs brengen. Suffe poging van Syl met iedereen erbij.
Pipi Langkous was 10 jaar ofzo. Herma is rond de 40!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
oneens, maar ik heb dan ook een staartjesfetish geloof ik.![]()
Tot voor kort speelde ze het dan wat beter want dan nam ze Aman nog ff apart. Ik verdenk syl ervan tv te willen makenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:23 schreef marky het volgende:
[..]
Toont alleen maar dat Syl nog bezig is met het spel. Ze probeert Amanda zelf te laten inzien dat Brian niet deugt. Misschien wel de beste weg. En daarmee haar meteen aan haar kant kan krijgen.
Mwoah, voordat Amanda ook maar iets langer dan een paar seconden van een ander aanneemt, is Nederland inmiddels een tropisch duikersparadijs.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:23 schreef marky het volgende:
Toont alleen maar dat Syl nog bezig is met het spel. Ze probeert Amanda zelf te laten inzien dat Brian niet deugt. Misschien wel de beste weg. En daarmee haar meteen aan haar kant kan krijgen.
Pipi word ik met alle respect met geen mogelijkheid geil van.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Pipi Langkous was 10 jaar ofzo. Herma is rond de 40!
Is dat niet die trol die zingt voor kleuters ?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Pipi word ik met alle respect met geen mogelijkheid geil van.
legale leeftijd daarentegen.
[afbeelding]
enfin![]()
het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tot voor kort speelde ze het dan wat beter want dan nam ze Aman nog ff apart. Ik verdenk syl ervan tv te willen maken![]()
Ja, had ook gekunt, maar ja.................... beetje laatquote:Op woensdag 25 april 2007 10:28 schreef ericahysterica het volgende:
[COS#1250] Waar heilige Herma dr smoel niet kan houden
offffffff waar herma in italie als kind de kikkervisjes plette tussen haar handen..........
Zo te zien wel. Heb het idee dat het ook afgelopen is met de vunzigheid van het 'oorlogspak'.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Is Jaap sinds hij gisteren naar achter is geweest rustiger geworden?
Heeft hij gedoest ?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
Het verbaasd me dat Jaap zich heeft geschoren. Waar blijft de terror
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat niet die trol die zingt voor kleuters ?
quote:
Nopequote:Op woensdag 25 april 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik dan weer gemist. IK wil NU weten: "Heeft Jaap gedoest ?????"
Hup, op onderzoek uit jij: weer even vreemdgaan bij de buren ?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik dan weer gemist. IK wil NU weten: "Heeft Jaap gedoest ?????"
Demins, help , ze gaat weer losquote:
Het wordt inderdaad tijd dat er wat spelletjes cq activiteiten worden opgezet voor contactpunten, immuniteit etc om verveling en uiterst saaie streams tegen te gaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:35 schreef Meganog het volgende:
Ik denk trouwens dat de warmte de kooi er niet interessanter op zal maken...
Hoef niet dit keer ThomasCrone wist het antwoord.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hup, op onderzoek uit jij: weer even vreemdgaan bij de buren ?![]()
Heb jij je de laatste tijd nog "gedoucht" ?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoef niet dit keer ThomasCrone wist het antwoord.![]()
Ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:43 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij je de laatste tijd nog "gedoucht" ?![]()
Die 'magnificient obsession' moet toch ergens vandaan komen!![]()
Hier nog eenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:48 schreef 2live het volgende:
he, ben net weer genezen, ik was ff bang dat ik natasia te aardig begon te vinden.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:48 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij heb ik Natas nog nooit zo hard horen schreeuwen.
En dat zegt Natasia?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:51 schreef petraa het volgende:
N: Je stinkende hoerige moer is een baviaan.
vlgs mij hoort dat onder elk shirt wat amanda draagtquote:Op woensdag 25 april 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij hoort hier een broekje onder.
2de tv moment voor Sylvia vandaag! Het klinkt alsof ze wat vrolijker is..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:55 schreef Clank het volgende:
Huub denkt dat zijn trommelvlies gescheurd is...
Sylvia: Dat is fysiek geweld!
Ik rij vanmiddag wel even langs...quote:Op woensdag 25 april 2007 10:56 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
2de tv moment voor Sylvia vandaag! Het klinkt alsof ze wat vrolijker is..
Ach Syl moet gewoon eens stevig worden uitgelikt door een stoere bouwvakster.
Dat ie er dan uitvliegt tijdens de stemronde. Waarop Natas zei dat ze dan kans lopen dat Huub m erin houdt.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:58 schreef 2live het volgende:
wat zei brian toen natasia vertelde dat Jaap eruit wil, streams liepen vast
Bedanktquote:Op woensdag 25 april 2007 10:58 schreef Marrije het volgende:
Waarom nu geen stream op Natas enBrian en vooruit, Amanda.
Besef je wel dat het programma ERG saai wordt met alleen SHE er nog in...quote:Op woensdag 25 april 2007 10:59 schreef kybe het volgende:
Dat kan echt je trommelvlies scheuren als iemand zo debiel hard in je oren staat te schreeuwen.
Natasia naar huis![]()
Brian over de rooie omdat Natasia weg moet,slaat Huub.
Brian naar huis![]()
Amanda kan niet zonder haar neukertje,gaat zelf weg
Amanda naar huis![]()
Jaap laat brocolli vallen glijd uit,breekt de toch al zwakke enkel,gecompliceerde breuk
Jaap naar ziekenhuis![]()
Zo opgeruimd staat netjes
quote:
quote:
haar ex heeft op de nieuwe markt gewerkt....wat dat dan ook is.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:03 schreef Clank het volgende:
Hans en de ex van Natasia zijn ook bekenden van elkaar. Niet vreemd natuurlijk.
De Nieuwmarkt, da's een buurt in Amsterdam.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef 2live het volgende:
[..]
haar ex heeft op de nieuwe markt gewerkt....wat dat dan ook is.
Ze zullen wel de nabijgelegen Wallen bedoelen...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef 2live het volgende:
[..]
De Nieuwmarkt in Amsterdam, denk ik?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef 2live het volgende:
Wat een ongelooflijk boevenhoofd ook.quote:
Dat kan ik me heel goed voorstellen!! Maar dit haalt de uitzending wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:03 schreef Gert het volgende:
Op een ochtend als dit, baal ik dat ik slechts af en toe de COS even kan checken, ipv meegenieten op de streams.
[..]![]()
![]()
![]()
Maar.. .begrijp ik nu goed dat Jaap tegen Natasia zei dat ze wat aardiger moest zijn tegen Huub? Dus hun pact is nu ook "officieel", naar de andere bewoners toe?
Belachelijk dat hij nog mag binnenkomen ....quote:
Een straatje achter de Nieuwmarkt heeft Natasia het over... daar zouden raamhoeren zitten?(of hebben gezeten)quote:Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Nieuwmarkt in Amsterdam, denk ik?
De Zeedijk, lijkt me.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Een straatje achter de Nieuwmarkt heeft Natasia het over... daar zouden raamhoeren zitten?(of hebben gezeten)
Dat zijn de Wallen inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Een straatje achter de Nieuwmarkt heeft Natasia het over... daar zouden raamhoeren zitten?(of hebben gezeten)
Daar ligt de pillenbrug toch ook, begin van de Damstraat?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
De Nieuwmarkt, da's een buurt in Amsterdam.
gaan alle she aanhangers inderdaad weer klagen hoe saai het is.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Besef je wel dat het programma ERG saai wordt met alleen SHE er nog in...
Dat verbaasd me ook niksquote:Op woensdag 25 april 2007 11:06 schreef Dark het volgende:
Natas zegt tegen Hans dat het een klotespel is en dat je ontzettend veel zelfbeheersing moet hebben, Hans zou er zo klaar mee zijn, hij zou binnen een week weer thuis zitten.
Op de Zeedijk zitten geen raamhoeren. Een van de vele steegjes op de wallen lijkt me logischer. De Bloedsteeg lijkt me toepasselijk.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:09 schreef 2live het volgende:
huub; ik vind natas veel echter als ze zo is, al dat geslijm word ik misselijk van
Wanneer is Amanda daar achtergekomen?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:10 schreef Marrije het volgende:
Amanda aan het klagen over Natas bij Huub 'ik vind het niet zo leuk dat ze me achter me rug om dom wijf noemt'.
Maar Natasia mag dat wel hequote:Op woensdag 25 april 2007 11:06 schreef 2live het volgende:
Hans heeft niet in de gaten dat natas huub zijn moeder erbij betrekt.
Ze kunnen moeilijk zeggen dat ze slim is...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:10 schreef 2live het volgende:
amanda baalt ervan dat iedereen zegt dat ze dom is.
Uit het gesprek op te maken kreeg ik het idee dat die knakker ook een pooier was.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Iedereen weet toch al dat Natasia ex Milton Ferner is..bepaald geen lieve jongen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer is Amanda daar achtergekomen?
En wanneer komt ze erachter dat Brian precies hetzelfde over haar denkt?
Ik heb de OP even aangepastquote:Op woensdag 25 april 2007 11:03 schreef Gert het volgende:
Op een ochtend als dit, baal ik dat ik slechts af en toe de COS even kan checken, ipv meegenieten op de streams.
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Uit het gesprek op te maken kreeg ik het idee dat die knakker ook een pooier was.
zo kwam het idd wel over. Ook werd huub straks weer ff bedreigd door natas met haar exquote:Op woensdag 25 april 2007 11:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Uit het gesprek op te maken kreeg ik het idee dat die knakker ook een pooier was.
Daar slaapt NL onderquote:Op woensdag 25 april 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ligt de pillenbrug toch ook, begin van de Damstraat?![]()
Waarop Huub zei dat ze alweer met een bedreiging kwam en dat het geen indruk maakt, omdat hij al vaker bedreigd is, ook door de broer van Brian.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:13 schreef 2live het volgende:
[..]
zo kwam het idd wel over. Ook werd huub straks weer ff bedreigd door natas met haar ex
Die man zal toch wel wat beters te doen hebben? Anders krijgt Huub het nog druk met, de ex van Natas, de ex van Amanda en het broertje van Brian van zich af te slaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:13 schreef 2live het volgende:
[..]
zo kwam het idd wel over. Ook werd huub straks weer ff bedreigd door natas met haar ex
Leuke achterban hebben ze toch..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die man zal toch wel wat beters te doen hebben? Anders krijgt Huub het nog druk met, de ex van Natas, de ex van Amanda en het broertje van Brian van zich af te slaan.
De meiden gaan zorgen voor een leuk sfeertje tijdens het aanzoek.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:17 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, die grieten verklappen even dat Jaap vanavond zijn aanzoek gaat doen.
Zegt genoeg over die mensen om daarmee te gaan dreigenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die man zal toch wel wat beters te doen hebben? Anders krijgt Huub het nog druk met, de ex van Natas, de ex van Amanda en het broertje van Brian van zich af te slaan.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:19 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap gaat in het kantoor wonen
Ze komen dus voor het aanzoek van Jaapquote:Op woensdag 25 april 2007 11:17 schreef r3gi3boy het volgende:
te vroeg met mijn conclusie: er komen dus mensen aan in een auto. Nicolaas weigert ze een hand te geven (hihi, hij heeft ovenhandschoenen aan)
Echt laag inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2007 11:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zegt genoeg over die mensen om daarmee te gaan dreigen![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze komen dus voor het aanzoek van Jaap![]()
Ik haat dikke mensen die gelukkig willen zijn. Doe dat achter een schuurtje zodat ik jullie vette lichamen niet hoef te zien.
De romantiek zal er natuurlijk vanaf spatten. Cora die allang weet dat ze ten huwelijk wordt gevraagd en dan heel spontaan gaat zeggen "oh echt jeetje oh Jaap geweldig" en hem dan een kus op zijn wang geeft en een hand.
nou mijn opmerking was wat overdreven maar ik haat dit hele scenario "dikke Jaap die met zijn dikke Cora mag aantonen dat losers ook recht hebben op geluk"quote:Op woensdag 25 april 2007 11:21 schreef 2live het volgende:
[..]
een beetje raar. Ik heb een hekel aan Jaap maar moet je dan een hekel aan alle dikke mensen hebben.
zijn dik zijn staat los van wat ik van hem vindt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:23 schreef Marrije het volgende:
Hangt Jaap nou zijn vieze onderbroek tussen het schone wasgoed van de anderen?
en dat ben ik dan wel met je eens.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
nou mijn opmerking was wat overdreven maar ik haat dit hele scenario "dikke Jaap die met zijn dikke Cora mag aantonen dat losers ook recht hebben op geluk"
dan ruikt zijn onderbroek straks weer fris, logisch tochquote:Op woensdag 25 april 2007 11:23 schreef Marrije het volgende:
Hangt Jaap nou zijn vieze onderbroek tussen het schone wasgoed van de anderen?
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:25 schreef 2live het volgende:
[..]
dan ruikt zijn onderbroek straks weer fris, logisch toch![]()
Dank fluitertjequote:
Fijn! Had ik bijna Tilly en Nico gemist...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:25 schreef kleinzusje het volgende:
4 streams
Je kunt haar ook live bezoekenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:31 schreef demins het volgende:
[..]
Fijn! Had ik bijna Tilly en Nico gemist...
Zal ik zeker doen als ik bij jou in de buurt ben!quote:
Hoog genoeg om van af te springen toch ?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:36 schreef 2live het volgende:
voor de liefhebbers; palma komt op afdeling 5 te liggen in het ziekenhuis.
Is weer eens wat anders voor een Brielenaarse Trolquote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef Joss-NL het volgende:
wat hebben jaap en/of cora met dat islamitische gebeuren?
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:38 schreef Kinga het volgende:
OMG Natasia had ook die arabische stijl gewild
Ziekenhuis Amsterdam: goedemiddag met Anita de Boer-Smit afdeling poliepologie en transsexualiteitquote:Op woensdag 25 april 2007 11:36 schreef 2live het volgende:
voor de liefhebbers; palma komt op afdeling 5 te liggen in het ziekenhuis.
Dit decor stond al een tijdje te wachten dus... Wilgo wil niet trouwen, nu moet Jaap zijn aanzoek in oosterse sferen doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:38 schreef Kinga het volgende:
OMG Natasia had ook die arabische stijl gewild
Over het algemeen wordt een hoogte van minimaal 8 verdiepingen geadviseerd!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoog genoeg om van af te springen toch ?
Zodra die ontruimd is want ze willen het de rest van de patienten niet aandoen op dezelfde etage te moeten verblijvenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:59 schreef kleinzusje het volgende:
Mag Palma opgenomen worden op de 8e etage
jaap bindt anders meteen weer in.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:02 schreef noekje het volgende:
Palma: jij gaat niet meer zo'n toon tegen me aanslaan waar andere mensen bij zijn.
Ga door Jaap!
nou in dit geval kon Jaap ook echt mijn kont kussen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:03 schreef shmoopy het volgende:
Een schoonmaakster die (weer) niet wil schoonmaken.
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
[..]
nou in dit geval kon Jaap ook echt mijn kont kussen.![]()
Zo een paar gekneusde ribben voor Huubquote:Op woensdag 25 april 2007 12:18 schreef 2live het volgende:
huub gaat vechten tegen hans
Hans daagt hem uit.. Huub wil eigenlijk niet.. maar hij wil zich ook niet laten kennen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:18 schreef 2live het volgende:
huub gaat vechten tegen hans
en dan terwijl huub zijn handschoenen aandoet, alvast een tik in zijn gezicht geven en zeggen; 1-0quote:Op woensdag 25 april 2007 12:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Hans daagt hem uit.. Huub wil eigenlijk niet.. maar hij wil zich ook niet laten kennen.
Ach hij sloeg niet eens op kwartkracht.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit kan echt niet hoor wat die Hans flikt
ach , was niksquote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft ie dan gezegd dat hij een professional kick/thai/whatever bokser gaat hoeken?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef pullup het volgende:
Huub en zijn gebluf over wie die allemaal neer gaat hoeken buiten die kooi zijn nu ook niet meer serieus te nemen![]()
hij is er al eerder mee weg gekomen, en dus ook nu.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk nog niet eens op 10%. Als Hans een keer goed uithaalt ligt Huub op de intensive care.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach hij sloeg niet eens op kwartkracht.
Nee maar zoals Huub daar stond te boksen was het toch duidelijk dat hij niemand kan hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ie dan gezegd dat hij een professional kick/thai/whatever bokser gaat hoeken?
Hij deed nu niet echt heel grof ofzo... er waren natuurlijk ook anderen bij.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou als ik Huub zo zag slaat hij mijn oma nog niet eens tegen de grond....quote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ie dan gezegd dat hij een professional kick/thai/whatever bokser gaat hoeken?
Oh jah ik volg de streams niet..zit op mijn werk...maar het leek er op dat Huub vermoord werdquote:Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij deed nu niet echt heel grof ofzo... er waren natuurlijk ook anderen bij.
des te zieliger dat hij het dan nodig vindt om Huub uit te dagen.....hij zal wel een stijve hebben nu.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk nog niet eens op 10%. Als Hans een keer goed uithaalt ligt Huub op de intensive care.
Ik heb geen streams aan, dus ga af op wat ik hier leesquote:Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef pullup het volgende:
Nee maar zoals Huub daar stond te boksen was het toch duidelijk dat hij niemand kan hebben![]()
Lolquote:Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh jah ik volg de streams niet..zit op mijn werk...maar het leek er op dat Huub vermoord werd
huub durfde niet te slaan, zoals hij zelf al zei; dan krijg ik hem 10 keer zo hard terugquote:Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou als ik Huub zo zag slaat hij mijn oma nog niet eens tegen de grond....![]()
Huub stond ook echt niet te springen om een bokspartijtje met Hans...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:26 schreef 2live het volgende:
[..]
huub durfde niet te slaan, zoals hij zelf al zei; dan krijg ik hem 10 keer zo hard terug
Er is een nieuwe planeet gevonden, met omstandigheden zoals op aarde.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef Kinga het volgende:
Wat staat er in die krant?
Het is en blijft asociaal volk.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:52 schreef Desii het volgende:
Natasja gaat na DGK elk botje in Huub zijn lijf breken
En Brian vraagt kan ik je nog ergens mee helpen... (wat zijn ze toch een stel losers)
Voorbeeldmama voor de kinderenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:51 schreef Dark het volgende:
Natas gaat Huub buiten de villa in elkaar beuken.
Ja dat konijnen van hem hebben we nu echt wel gezien, verder presteerd hij niets. Toneelhaak voor Brian!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
Briajn's grootheidswaanzin gaat echt alle perken te weinig. Ongelooflijk voor iemand die niets van enig niveau presteert.
Haha ja geweldig.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
Briajn's grootheidswaanzin gaat echt alle perken te weinig. Ongelooflijk voor iemand die niets van enig niveau presteert.
Daarom wordt het tijd dat die loser eens echt gebroken wordt. Hij laat alle andere de wind vangen...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haha ja geweldig.
Het gesprek van daarnet ging ook helemaal niet over Natasia, maar gewoon over Brian zelf...zoals elk gesprek.
Ik ben niet van de vooroordelen, maar het zou me dus echt niets verbazen als mommie dearest (no iron wires!!!) haar kinderen bij tijd en wijle ook alle hoeken van de kamer laat zien.quote:
Huub kan dat samen met Jaap doenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Daarom wordt het tijd dat die loser eens echt gebroken wordt. Hij laat alle andere de wind vangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |