quote:
quote:
haar ex heeft op de nieuwe markt gewerkt....wat dat dan ook is.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:03 schreef Clank het volgende:
Hans en de ex van Natasia zijn ook bekenden van elkaar. Niet vreemd natuurlijk.
De Nieuwmarkt, da's een buurt in Amsterdam.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef 2live het volgende:
[..]
haar ex heeft op de nieuwe markt gewerkt....wat dat dan ook is.
Ze zullen wel de nabijgelegen Wallen bedoelen...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef 2live het volgende:
[..]
De Nieuwmarkt in Amsterdam, denk ik?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:04 schreef 2live het volgende:
Wat een ongelooflijk boevenhoofd ook.quote:
Dat kan ik me heel goed voorstellen!! Maar dit haalt de uitzending wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:03 schreef Gert het volgende:
Op een ochtend als dit, baal ik dat ik slechts af en toe de COS even kan checken, ipv meegenieten op de streams.
[..]![]()
![]()
![]()
Maar.. .begrijp ik nu goed dat Jaap tegen Natasia zei dat ze wat aardiger moest zijn tegen Huub? Dus hun pact is nu ook "officieel", naar de andere bewoners toe?
Belachelijk dat hij nog mag binnenkomen ....quote:
Een straatje achter de Nieuwmarkt heeft Natasia het over... daar zouden raamhoeren zitten?(of hebben gezeten)quote:Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Nieuwmarkt in Amsterdam, denk ik?
De Zeedijk, lijkt me.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Een straatje achter de Nieuwmarkt heeft Natasia het over... daar zouden raamhoeren zitten?(of hebben gezeten)
Dat zijn de Wallen inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Een straatje achter de Nieuwmarkt heeft Natasia het over... daar zouden raamhoeren zitten?(of hebben gezeten)
Daar ligt de pillenbrug toch ook, begin van de Damstraat?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
De Nieuwmarkt, da's een buurt in Amsterdam.
gaan alle she aanhangers inderdaad weer klagen hoe saai het is.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Besef je wel dat het programma ERG saai wordt met alleen SHE er nog in...
Dat verbaasd me ook niksquote:Op woensdag 25 april 2007 11:06 schreef Dark het volgende:
Natas zegt tegen Hans dat het een klotespel is en dat je ontzettend veel zelfbeheersing moet hebben, Hans zou er zo klaar mee zijn, hij zou binnen een week weer thuis zitten.
Op de Zeedijk zitten geen raamhoeren. Een van de vele steegjes op de wallen lijkt me logischer. De Bloedsteeg lijkt me toepasselijk.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:09 schreef 2live het volgende:
huub; ik vind natas veel echter als ze zo is, al dat geslijm word ik misselijk van
Wanneer is Amanda daar achtergekomen?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:10 schreef Marrije het volgende:
Amanda aan het klagen over Natas bij Huub 'ik vind het niet zo leuk dat ze me achter me rug om dom wijf noemt'.
Maar Natasia mag dat wel hequote:Op woensdag 25 april 2007 11:06 schreef 2live het volgende:
Hans heeft niet in de gaten dat natas huub zijn moeder erbij betrekt.
Ze kunnen moeilijk zeggen dat ze slim is...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:10 schreef 2live het volgende:
amanda baalt ervan dat iedereen zegt dat ze dom is.
Uit het gesprek op te maken kreeg ik het idee dat die knakker ook een pooier was.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Iedereen weet toch al dat Natasia ex Milton Ferner is..bepaald geen lieve jongen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer is Amanda daar achtergekomen?
En wanneer komt ze erachter dat Brian precies hetzelfde over haar denkt?
Ik heb de OP even aangepastquote:Op woensdag 25 april 2007 11:03 schreef Gert het volgende:
Op een ochtend als dit, baal ik dat ik slechts af en toe de COS even kan checken, ipv meegenieten op de streams.
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Uit het gesprek op te maken kreeg ik het idee dat die knakker ook een pooier was.
zo kwam het idd wel over. Ook werd huub straks weer ff bedreigd door natas met haar exquote:Op woensdag 25 april 2007 11:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Uit het gesprek op te maken kreeg ik het idee dat die knakker ook een pooier was.
Daar slaapt NL onderquote:Op woensdag 25 april 2007 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ligt de pillenbrug toch ook, begin van de Damstraat?![]()
Waarop Huub zei dat ze alweer met een bedreiging kwam en dat het geen indruk maakt, omdat hij al vaker bedreigd is, ook door de broer van Brian.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:13 schreef 2live het volgende:
[..]
zo kwam het idd wel over. Ook werd huub straks weer ff bedreigd door natas met haar ex
Die man zal toch wel wat beters te doen hebben? Anders krijgt Huub het nog druk met, de ex van Natas, de ex van Amanda en het broertje van Brian van zich af te slaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:13 schreef 2live het volgende:
[..]
zo kwam het idd wel over. Ook werd huub straks weer ff bedreigd door natas met haar ex
Leuke achterban hebben ze toch..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die man zal toch wel wat beters te doen hebben? Anders krijgt Huub het nog druk met, de ex van Natas, de ex van Amanda en het broertje van Brian van zich af te slaan.
De meiden gaan zorgen voor een leuk sfeertje tijdens het aanzoek.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:17 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, die grieten verklappen even dat Jaap vanavond zijn aanzoek gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |