Nu wel!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:09 schreef vdvorst het volgende:
De vorige is nog niet dicht :S
Toont alleen maar dat Syl nog bezig is met het spel. Ze probeert Amanda zelf te laten inzien dat Brian niet deugt. Misschien wel de beste weg. En daarmee haar meteen aan haar kant kan krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:16 schreef Marrije het volgende:
Precies, Syl zat te stoken, eerst al 'nou ik vond maar dat Brian raar reageerde', 'hij dacht alleen maar aan zichzef'. Als Amanda dan wat lauw reageert 'ach wat moet ik daarop zeggen', gaat ze verder met, jaaaa wat ei over rogier zei, in Brazilie met meisjes en daarna over Nena. . . Maar Amanda laat zich niet van de wijs brengen. Suffe poging van Syl met iedereen erbij.
Pipi Langkous was 10 jaar ofzo. Herma is rond de 40!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
oneens, maar ik heb dan ook een staartjesfetish geloof ik.![]()
Tot voor kort speelde ze het dan wat beter want dan nam ze Aman nog ff apart. Ik verdenk syl ervan tv te willen makenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:23 schreef marky het volgende:
[..]
Toont alleen maar dat Syl nog bezig is met het spel. Ze probeert Amanda zelf te laten inzien dat Brian niet deugt. Misschien wel de beste weg. En daarmee haar meteen aan haar kant kan krijgen.
Mwoah, voordat Amanda ook maar iets langer dan een paar seconden van een ander aanneemt, is Nederland inmiddels een tropisch duikersparadijs.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:23 schreef marky het volgende:
Toont alleen maar dat Syl nog bezig is met het spel. Ze probeert Amanda zelf te laten inzien dat Brian niet deugt. Misschien wel de beste weg. En daarmee haar meteen aan haar kant kan krijgen.
Pipi word ik met alle respect met geen mogelijkheid geil van.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Pipi Langkous was 10 jaar ofzo. Herma is rond de 40!
Is dat niet die trol die zingt voor kleuters ?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Pipi word ik met alle respect met geen mogelijkheid geil van.
legale leeftijd daarentegen.
[afbeelding]
enfin![]()
het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tot voor kort speelde ze het dan wat beter want dan nam ze Aman nog ff apart. Ik verdenk syl ervan tv te willen maken![]()
Ja, had ook gekunt, maar ja.................... beetje laatquote:Op woensdag 25 april 2007 10:28 schreef ericahysterica het volgende:
[COS#1250] Waar heilige Herma dr smoel niet kan houden
offffffff waar herma in italie als kind de kikkervisjes plette tussen haar handen..........
Zo te zien wel. Heb het idee dat het ook afgelopen is met de vunzigheid van het 'oorlogspak'.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Is Jaap sinds hij gisteren naar achter is geweest rustiger geworden?
Heeft hij gedoest ?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
Het verbaasd me dat Jaap zich heeft geschoren. Waar blijft de terror
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat niet die trol die zingt voor kleuters ?
quote:
Nopequote:Op woensdag 25 april 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik dan weer gemist. IK wil NU weten: "Heeft Jaap gedoest ?????"
Hup, op onderzoek uit jij: weer even vreemdgaan bij de buren ?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik dan weer gemist. IK wil NU weten: "Heeft Jaap gedoest ?????"
Demins, help , ze gaat weer losquote:
Het wordt inderdaad tijd dat er wat spelletjes cq activiteiten worden opgezet voor contactpunten, immuniteit etc om verveling en uiterst saaie streams tegen te gaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:35 schreef Meganog het volgende:
Ik denk trouwens dat de warmte de kooi er niet interessanter op zal maken...
Hoef niet dit keer ThomasCrone wist het antwoord.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hup, op onderzoek uit jij: weer even vreemdgaan bij de buren ?![]()
Heb jij je de laatste tijd nog "gedoucht" ?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoef niet dit keer ThomasCrone wist het antwoord.![]()
Ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:43 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij je de laatste tijd nog "gedoucht" ?![]()
Die 'magnificient obsession' moet toch ergens vandaan komen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |