Nou weet ik wat rohald dahl bedoelde met "de reus deed een klein varkensoogje open", in de GVR.quote:
De Nederlandse. Ik volg Lost en 24 al via 'andere kanalen' wat dus vaak vier afleveringen op een avond betekent. Nog een serie erbij en ik hou helemaal geen sociaal leven meer overquote:Op woensdag 25 april 2007 09:38 schreef LoveProfusion het volgende:
Volg je de amerikaanse of nederlandse? Ik volg het via de Amerikaanse..in NL is het sinds vorige week weer begonnen.
Huh? Waarom?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zou ik stiekem graag zien dat Herma een paar fikse klappen krijgt...
door je avatar neem ik aanquote:Op woensdag 25 april 2007 09:59 schreef vinnieboy het volgende:
auw me ogen
Ze is doortrapt, vals..speelt informatie door..en DAT haar alleen al.quote:
Ah, ok dan.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze is doortrapt, vals..speelt informatie door..en DAT haar alleen al.
links die naar zijn website zijn gelinkt oidquote:Op woensdag 25 april 2007 10:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er duidelijk wat Jaap heeft uitgeprint?
Lekker op tijd toch?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben wat vroeg met de nieuwe Cos, maar ik ga even mn OP maken
http://www.useloos.com/quote:Op woensdag 25 april 2007 10:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er duidelijk wat Jaap heeft uitgeprint?
Stiekem?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat zou ik stiekem graag zien dat Herma een paar fikse klappen krijgt...
Je klinkt echt als Jaap!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Stiekem?
Van mij mogen ze het voltallige personeel samendrijven in de stal en een lesje nederigheid leren. Wie niet luistert, krijgt er ongenadig van langs met de scepter.![]()
Ik las ook in de streamverslagen, dat ze een hele grote rol heeft in de uitzendingen ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
En daar komt dat varken van een Palma het gesprek weer verstoren.
Kortom: MUTE!
Sylvia verkiest de achterbakse aanpak boven de directe confrontatie.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:09 schreef Prosac het volgende:
Als je er nou heel boos om werd Sylvia, dan had je dat voor de tv moeten doen.
@Gert, jouw scepter zeker.![]()
Syl vond dat Brian niet leuk reageerde op een brief die Amanda had gekregen, hij was alleen maar met zichzelf bezig.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:09 schreef Marrije het volgende:
Syl lekker aan het stoken.
Sylvia zegt tegen Amanda dat Brian gisteravond vreemd reageerde op de brieven van Amanda. En dat hij niet geïnteresseerd in was in haar maar alles op zichzelf betrok.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:09 schreef Marrije het volgende:
Syl lekker aan het stoken.
In dat lijkt ze nogal op Brian ja. Als ze daadwerkelijk heftiger moet doen voor de "tv" dan had ze Brian toen moeten aanspreken. ff voor de groep laten zien wie hij is.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Sylvia verkiest de achterbakse aanpak boven de directe confrontatie.
Heel vrijdag en maandag was het één en al de Palma-show tijdens de uitzendingen..maar ze werd HEERLIJK voor paal gezet...quote:Op woensdag 25 april 2007 10:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik las ook in de streamverslagen, dat ze een hele grote rol heeft in de uitzendingen ook.
Ohhh das dan weer mooi. Is Saffra al geweest in de uitzendingen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heel vrijdag en maandag was het één en al de Palma-show tijdens de uitzendingen..maar ze werd HEERLIJK voor paal gezet...
Als Herma die heidi-staartjes weer in doet, doe ik het afranselen van Herma wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Laten we hopen dat Huub de kooi wint, dan hebben we meteen een plek voor een feestje:D Aangezien Huub de enige is die ons zou uitnodigen. Kunnen we Palma en Herma afranselen in de stallen.
Amanda om beurten gebruiken zoals Tatjana in de Flodderfilm werd gebruikt
dat is sylvia, zo hypocriet als wat, laat haar maar oprottenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Sylvia verkiest de achterbakse aanpak boven de directe confrontatie.
Ja Safaa was vrijdag en maandag in de uitzending. Maandag was Palma aan het jankenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh das dan weer mooi. Is Saffra al geweest in de uitzendingen.
Syl is bezig Amanda naar Huub te lokken. Als ze dat doet ten overstaan van iedereen zal Brian het door hebben..ze moet het dus wel sneaky doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:16 schreef Marrije het volgende:
Precies, Syl zat te stoken, eerst al 'nou ik vond maar dat Brian raar reageerde', 'hij dacht alleen maar aan zichzef'. Als Amanda dan wat lauw reageert 'ach wat moet ik daarop zeggen', gaat ze verder met, jaaaa wat ei over rogier zei, in Brazilie met meisjes en daarna over Nena. . . Maar Amanda laat zich niet van de wijs brengen. Suffe poging van Syl met iedereen erbij.
Ja op dat feestje! Walgelijk dat haar.... ook die legging met daarover zo'n lang shirt. Schatje je bent rond de 40, geen 20.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als Herma die heidi-staartjes weer in doet, doe ik het afranselen van Herma wel.![]()
![]()
![]()
Daarom zeg ik suffe poging van Syl met iedereen erbij, zelfs het schoonmaakpersoneel kan ervan meegenieten. Als ze dat nou ff één op één doet. . .quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Syl is bezig Amanda naar Huub te lokken. Als ze dat doet ten overstaan van iedereen zal Brian het door hebben..ze moet het dus wel sneaky doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |