Wat dacht je van het gestoordheidsgehalte van sommige mensen die op dit tijdstip naar livestreams gaan zitten kijken en daar ook nog via een internetforum commentaar op leveren?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:02 schreef Peter6000 het volgende:
Op dit tijdstip gaan rennen op een loopband.
Sommige mensen zijn echt gestoord.
quote:Op woensdag 25 april 2007 08:09 schreef Peter6000 het volgende:
Eric moet een TENTAMEN Excel doen.
Wat is het toch een vies smerig mannetje, ik weet gewoon zeker dat hij kickt op die smerige HAVO niveau formules, en die smerige pesterige grafiekjes.
Eric.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* hoe kan ik me inlikken cursus is gestartquote:Op woensdag 25 april 2007 08:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Je bent al vroeg in vorm, Petertje!
Ik lik me alleen mij Grootvizier Gert in....quote:Op woensdag 25 april 2007 08:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
* hoe kan ik me inlikken cursus is gestart![]()
Dat kan alleen als je lid bent van www.ariadne.nlquote:Op woensdag 25 april 2007 08:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik lik me alleen mij Grootvizier Gert in....![]()
Serieuze concurrentie voor het Libelle-front?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je lid bent van www.ariadne.nl
erger nogquote:Op woensdag 25 april 2007 08:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Serieuze concurrentie voor het Libelle-front?![]()
Zwaar klote, dat hij doodgingquote:Op woensdag 25 april 2007 08:36 schreef Peter6000 het volgende:
Het 'drama' in Alkmaar (1 dode scholier) wordt besproken door Palma.
'Die tante was zangeres van Vulcano en Miss Einstein, die ken IK wel'.
APK heeft met zn interactieve vriendje gespeeldquote:Op woensdag 25 april 2007 09:05 schreef Copycat het volgende:
Het was weer een ware terrornacht vannacht, begrijp ik?![]()
Volgens de site van 10 is het omdat ze het gevoel heeft dat ze daar niet meer moet zijn... maarja dat is de site van 10 en die kunnen we natuurlijk nooit geloven.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:05 schreef kleinzusje het volgende:
Moet Sylvia nou weg van achteren ??????
Dus toneelhaakje ???quote:Op woensdag 25 april 2007 09:15 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens de site van 10 is het omdat ze het gevoel heeft dat ze daar niet meer moet zijn... maarja dat is de site van 10 en die kunnen we natuurlijk nooit geloven.
Sowieso, wat kan ie verder nog doen dan rotzooi maken en stukjes schrijven?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:09 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat zich scheren. De 'stink terror' is voorbij?
Herma sprak net Sylvia er al op aan... en Sylvia baalde daar van omdat de rest het niet weet.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:14 schreef ThomasCrown het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de schoonmaaksters door vertellen aan iedereen dat Sylvia misschien naar huis gaat
Ik trok Sylvia al een tijdje niet meer! Zal er geen traan om laten...quote:
Was te verwachten van Hermaquote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Herma sprak net Sylvia er al op aan... en Sylvia baalde daar van omdat de rest het niet weet.
Euhhh... jaquote:
eenschquote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Prosac het volgende:
Palma
En Sylvia mag niet weg, niet omdat ze spannende tv maakt ofzo, maar omdat ik het die gore achterbakse kutrat met een spraakgebrek Brian![]()
het niet gun om dit als een overwinning te gaan zien.
Mag hopen dat ze nu een behoorlijke dip heeft en toch (mag) blijven!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:22 schreef Marrije het volgende:
Van tien:
Huub doet nog een poging: “Kan je nog van gedachten veranderen?” “Ja, dat kan wel. Ik ben niet zomaar weg!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |