En meteen bellen he!quote:Op woensdag 25 april 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian: dat is outside information en dat mag niet.
Daar doet Huub niet moeilijk over hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 03:04 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou vooruit! Ik ben 30 jaar geworden...
En gelijk heeft iequote:Op woensdag 25 april 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsja, ze allemaal die privileges gunnen kan natuurlijk niet zomaar. Stel je eens een uurtjes verzoeknummers van Amanda voor: Eerst 3 minuten lang met haar schorre stem tegen de monitor krijsen om vervolgens heel trots op de eject-knop van de DVD-Rom te drukken...quote:Op woensdag 25 april 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Z'n mede-miljonairs zullen wel opkijken als 'ie verteld dat hij verzoeknimmers mocht draaien voor streamers. Dan gaan ze hem het hemd van zijn lijf vragen...
daar issie iets te groot en te zwaar voorquote:Op woensdag 25 april 2007 03:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat nou, vergeten! Tsssssssss Ik zou m het huis uit...SMIJTEN! Geen peuken voor mij???! HA! Geen bed voor jou! Toedeledokie!grapje...
pcies, die gaat weer spoken zienquote:Op woensdag 25 april 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
over 34 ook niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 03:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daar doet Huub niet moeilijk over hoor![]()
Ik stuur een zaakwaarnemerquote:Op woensdag 25 april 2007 03:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Kom je als jezelf of als clone?![]()
Ik wel! Geef mij maar een nacht met Niels! Lijkt me veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker!quote:Op woensdag 25 april 2007 03:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daar doet Huub niet moeilijk over hoor![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 03:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wel! Geef mij maar een nacht met Niels! Lijkt me veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker!
Ja, dan drinkt ie eerst je hele drankvoorraad op en hijgt een uur of 3 amoureus in je oor "Weejwajjijmoedoen?Weejwajjijmoedoen?", om vervolgens als in een diepe coma verzeild te raken op de dichtsbijzijnde zitgelegenheid.quote:Op woensdag 25 april 2007 03:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wel! Geef mij maar een nacht met Niels! Lijkt me veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker!
en stinkt naar de rook....quote:Op woensdag 25 april 2007 03:09 schreef Anitra het volgende:
[..]
lijk me nu geen reet aan, naar de alcoholstinkende oude zak
doe dan maar een lief teder ventje van 24 die naar alcohol ruikt
quote:Op woensdag 25 april 2007 03:09 schreef Anitra het volgende:
[..]
lijk me nu geen reet aan, naar de alcoholstinkende oude zak
doe dan maar een lief teder ventje van 24 die naar alcohol ruikt
Maar niet voordat hij er nog net www.kvk.nl kan uitgooienquote:Op woensdag 25 april 2007 03:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dan drinkt ie eerst je hele drankvoorraad op en hijgt een uur of 3 amoureus in je oor "Weejwajjijmoedoen?Weejwajjijmoedoen?", om vervolgens als een in een diepe coma verzeild te raken op de dichtsbijzijnde zitgelegenheid.
Laten we er een apart topic voor openenquote:Op woensdag 25 april 2007 03:11 schreef latevogel het volgende:
[..]
Maar hij noemde wel mijn naam 2 keer![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 03:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maar niet voordat hij er nog net www.kvk.nl kan uitgooien![]()
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laten we er een apart topic voor openen![]()
Dan nodig ik hem uit bij mij thuis.. Met 1 fles (of 2) wijn en meer niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 03:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dan drinkt ie eerst je hele drankvoorraad op en hijgt een uur of 3 amoureus in je oor "Weejwajjijmoedoen?Weejwajjijmoedoen?", om vervolgens als in een diepe coma verzeild te raken op de dichtsbijzijnde zitgelegenheid.
quote:Op woensdag 25 april 2007 03:17 schreef PC eend het volgende:
Voor iedereen die zo op zijn naam over de streams geilt, nog even dit....
APK rulez u all![]()
Ja, en hij sprak het ook erg erotiserend uit, viel me ook al op: `En deezz is voor Lhatevhoogel..` Geheel passend in een rijke traditie van licht beschonken nachtpresentators, ik miste alleen nog zo'n liftmuziekje op de achtergrond...quote:Op woensdag 25 april 2007 03:11 schreef latevogel het volgende:
[..]
Maar hij noemde wel mijn naam 2 keer![]()
Om 03.20 uurquote:Op woensdag 25 april 2007 03:19 schreef STAP01 het volgende:
Waar zijn al die mensen die er tijdens de DJ sessie ook waren? Stiekem meelezen en niet posten?
wat ik je bromquote:Op woensdag 25 april 2007 03:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, en hij sprak het ook erg erotiserend uit, viel me ook al op: `En deezz is voor Lhatevhoogel..` Geheel passend in een rijke traditie van licht beschonken nachtpresentators, ik miste alleen nog zo'n liftmuziekje op de achtergrond...
Huub wordt DJ, wat ik je brom.
Ja, om die tijd ja! Jij bent er toch ook!quote:
Ik zal het doen, als ik hem vind zal ik net als huub zeggen dat ik deze speciaal voor jou draaiquote:Op woensdag 25 april 2007 03:36 schreef STAP01 het volgende:
1 advies...Probeer dit nummer te vinden! Ik weet... het is in het duits. Maar het is een heel mooi nummer! Lime Wire: Xavier Naidoo - Was wir alleine nicht schaffen
Nee hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 07:59 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, ik wil graag Lotus Europa van Spinvis.![]()
Of ben ik te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |