Zodra die ontruimd is want ze willen het de rest van de patienten niet aandoen op dezelfde etage te moeten verblijvenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:59 schreef kleinzusje het volgende:
Mag Palma opgenomen worden op de 8e etage
jaap bindt anders meteen weer in.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:02 schreef noekje het volgende:
Palma: jij gaat niet meer zo'n toon tegen me aanslaan waar andere mensen bij zijn.
Ga door Jaap!
nou in dit geval kon Jaap ook echt mijn kont kussen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:03 schreef shmoopy het volgende:
Een schoonmaakster die (weer) niet wil schoonmaken.
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
[..]
nou in dit geval kon Jaap ook echt mijn kont kussen.![]()
Zo een paar gekneusde ribben voor Huubquote:Op woensdag 25 april 2007 12:18 schreef 2live het volgende:
huub gaat vechten tegen hans
Hans daagt hem uit.. Huub wil eigenlijk niet.. maar hij wil zich ook niet laten kennen.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:18 schreef 2live het volgende:
huub gaat vechten tegen hans
en dan terwijl huub zijn handschoenen aandoet, alvast een tik in zijn gezicht geven en zeggen; 1-0quote:Op woensdag 25 april 2007 12:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Hans daagt hem uit.. Huub wil eigenlijk niet.. maar hij wil zich ook niet laten kennen.
Ach hij sloeg niet eens op kwartkracht.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit kan echt niet hoor wat die Hans flikt
ach , was niksquote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft ie dan gezegd dat hij een professional kick/thai/whatever bokser gaat hoeken?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef pullup het volgende:
Huub en zijn gebluf over wie die allemaal neer gaat hoeken buiten die kooi zijn nu ook niet meer serieus te nemen![]()
hij is er al eerder mee weg gekomen, en dus ook nu.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk nog niet eens op 10%. Als Hans een keer goed uithaalt ligt Huub op de intensive care.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach hij sloeg niet eens op kwartkracht.
Nee maar zoals Huub daar stond te boksen was het toch duidelijk dat hij niemand kan hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ie dan gezegd dat hij een professional kick/thai/whatever bokser gaat hoeken?
Hij deed nu niet echt heel grof ofzo... er waren natuurlijk ook anderen bij.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou als ik Huub zo zag slaat hij mijn oma nog niet eens tegen de grond....quote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ie dan gezegd dat hij een professional kick/thai/whatever bokser gaat hoeken?
Oh jah ik volg de streams niet..zit op mijn werk...maar het leek er op dat Huub vermoord werdquote:Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij deed nu niet echt heel grof ofzo... er waren natuurlijk ook anderen bij.
des te zieliger dat hij het dan nodig vindt om Huub uit te dagen.....hij zal wel een stijve hebben nu.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk nog niet eens op 10%. Als Hans een keer goed uithaalt ligt Huub op de intensive care.
Ik heb geen streams aan, dus ga af op wat ik hier leesquote:Op woensdag 25 april 2007 12:23 schreef pullup het volgende:
Nee maar zoals Huub daar stond te boksen was het toch duidelijk dat hij niemand kan hebben![]()
Lolquote:Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh jah ik volg de streams niet..zit op mijn werk...maar het leek er op dat Huub vermoord werd
huub durfde niet te slaan, zoals hij zelf al zei; dan krijg ik hem 10 keer zo hard terugquote:Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou als ik Huub zo zag slaat hij mijn oma nog niet eens tegen de grond....![]()
Huub stond ook echt niet te springen om een bokspartijtje met Hans...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:26 schreef 2live het volgende:
[..]
huub durfde niet te slaan, zoals hij zelf al zei; dan krijg ik hem 10 keer zo hard terug
Er is een nieuwe planeet gevonden, met omstandigheden zoals op aarde.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef Kinga het volgende:
Wat staat er in die krant?
Het is en blijft asociaal volk.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:52 schreef Desii het volgende:
Natasja gaat na DGK elk botje in Huub zijn lijf breken
En Brian vraagt kan ik je nog ergens mee helpen... (wat zijn ze toch een stel losers)
Voorbeeldmama voor de kinderenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:51 schreef Dark het volgende:
Natas gaat Huub buiten de villa in elkaar beuken.
Ja dat konijnen van hem hebben we nu echt wel gezien, verder presteerd hij niets. Toneelhaak voor Brian!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
Briajn's grootheidswaanzin gaat echt alle perken te weinig. Ongelooflijk voor iemand die niets van enig niveau presteert.
Haha ja geweldig.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
Briajn's grootheidswaanzin gaat echt alle perken te weinig. Ongelooflijk voor iemand die niets van enig niveau presteert.
Daarom wordt het tijd dat die loser eens echt gebroken wordt. Hij laat alle andere de wind vangen...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haha ja geweldig.
Het gesprek van daarnet ging ook helemaal niet over Natasia, maar gewoon over Brian zelf...zoals elk gesprek.
Ik ben niet van de vooroordelen, maar het zou me dus echt niets verbazen als mommie dearest (no iron wires!!!) haar kinderen bij tijd en wijle ook alle hoeken van de kamer laat zien.quote:
Huub kan dat samen met Jaap doenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Daarom wordt het tijd dat die loser eens echt gebroken wordt. Hij laat alle andere de wind vangen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |