Het is en blijft asociaal volk.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:52 schreef Desii het volgende:
Natasja gaat na DGK elk botje in Huub zijn lijf breken
En Brian vraagt kan ik je nog ergens mee helpen... (wat zijn ze toch een stel losers)
Voorbeeldmama voor de kinderenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:51 schreef Dark het volgende:
Natas gaat Huub buiten de villa in elkaar beuken.
Ja dat konijnen van hem hebben we nu echt wel gezien, verder presteerd hij niets. Toneelhaak voor Brian!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
Briajn's grootheidswaanzin gaat echt alle perken te weinig. Ongelooflijk voor iemand die niets van enig niveau presteert.
Haha ja geweldig.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
Briajn's grootheidswaanzin gaat echt alle perken te weinig. Ongelooflijk voor iemand die niets van enig niveau presteert.
Daarom wordt het tijd dat die loser eens echt gebroken wordt. Hij laat alle andere de wind vangen...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haha ja geweldig.
Het gesprek van daarnet ging ook helemaal niet over Natasia, maar gewoon over Brian zelf...zoals elk gesprek.
Ik ben niet van de vooroordelen, maar het zou me dus echt niets verbazen als mommie dearest (no iron wires!!!) haar kinderen bij tijd en wijle ook alle hoeken van de kamer laat zien.quote:
Huub kan dat samen met Jaap doenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Daarom wordt het tijd dat die loser eens echt gebroken wordt. Hij laat alle andere de wind vangen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |