De hele avond over Cruijff vind ik overdreven, de goede man is niet dood hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:55 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Maandag kijk ik normaal nooit. Gisteren per ongeluk wel, en dus was ik getuige van Viggo Waas en die andere kerel met hun Johan Cruijf-imitaties.
Niets is zieliger dan mannen die stemmetjes kunnen.
morgen en do ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Vind ik ook !
Vanavond weer verkorte DWDD i.v.m. voetbal
Ja die vond ik toen in 2000 tijdens Pinkpop (via tv, ik was er zelf niet) al leuk en nou nog steeds.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:34 schreef TLC het volgende:
die ene achtergrondzangeres met dat korte haar achter Jacqueline Govaert![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij zegt dat hij het niet gedaan heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef NrSiX het volgende:
Ben wel benieuwd naar Joran, kan alleen niet kijken.. ga wel de herhaling kijken om 12 uur
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zegt dat hij het niet gedaan heeft.![]()
Hij wil niet dat mensen denken dat hij onschuldig is?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef golfer het volgende:
Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
Wat een stellige mening voor een buitenstaanderquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:35 schreef borisz het volgende:
Ik hoop dat hij nu gelijk gearresteerd wordt.
Dat is het probleem daar die hebben dan 1 verdachte en gaan de tunnel in. Maar dat is niet alleen dan met die moeder.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:40 schreef BigFire het volgende:
ik vertrouw die Joram voor geen meter
al mag ik die moeder van Nathalie ook niet
nee dat niet goed voor de $$$quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:43 schreef Wup het volgende:
nou.. zal wel een bestseller worden;)
ik vind het al vreemd dat die knul een uitgever heeft kunnen vinden
grote leugenszaak, alleen bij het OM op aruba klopt het ook niet helemaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:45 schreef henkde_j het volgende:
Wat vond Peter R de Vries er ook alweer van?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:52 schreef milagro het volgende:
Kan Matthijs nog ietsje dichter bij deze bevallige dame gaan zitten, dit is zo afstandelijk allemaal
wat ik vooral zo vervelend vond aan Amerikaanse kant is dat Nathalie werd neergezet als een onschuldig engeltje. in werkelijkheid is ze speciaal naar Aruba gegaan om weg te zijn van haar ouders en compleet de slet uit te hangen en te feesten/zuipen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is het probleem daar die hebben dan 1 verdachte en gaan de tunnel in. Maar dat is niet alleen dan met die moeder.
Dat is ook zo voor andere vermissingszaken als ze iets hebben dan klampen ze zich daar aan vast.
dat zag er gezellig uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:52 schreef milagro het volgende:
Kan Matthijs nog ietsje dichter bij deze bevallige dame gaan zitten, dit is zo afstandelijk allemaal
ook typisch Amerikaans. Maar tot je 21ste mag je geen druppel alcohol je lichaam erin gooien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef BigFire het volgende:
[..]
wat ik vooral zo vervelend vond aan Amerikaanse kant is dat Nathalie werd neergezet als een onschuldig engeltje. in werkelijkheid is ze speciaal naar Aruba gegaan om weg te zijn van haar ouders en compleet de slet uit te hangen en te feesten/zuipen.
Maar je mag natuurlijk wel een pistool kopen. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
ook typisch Amerikaans. Maar tot je 21ste mag je geen druppel alcohol je lichaam erin gooien.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:08 schreef Wup het volgende:
al met al 1 normale vraag en die kwam van Najib....
Vrijdag lijkt me trouwens een mooie afsluiter met MM, Herman Finkers, Zalm, en nog 't een en ander.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
ik zat me er net ook over te verbazen.
Komt Zalm nou eindelijk!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vrijdag lijkt me trouwens een mooie afsluiter met MM, Herman Finkers, Zalm, en nog 't een en ander.Iig hopen dat Herman ergens deze week nog langskomt. Is 'ie uberhaupt ooit al te gast geweest bij DWDD?
Om het maar eens te duiden, ze verkocht tot nog toe bv méér CD's dan iemand als Marco Borsato ...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:52 schreef golfer het volgende:
Nooit van dat meisje gehoord, die Axelle Red.
Mortchill is een grote fan van haar jeweet.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Om het maar eens te duiden, ze verkocht tot nog toe bv méér CD's dan iemand als Marco Borsato ...
Maar wel minder dan Paul Mcartneyquote:Op woensdag 25 april 2007 00:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Om het maar eens te duiden, ze verkocht tot nog toe bv méér CD's dan iemand als Marco Borsato ...
Jah duh, maar ik wil maar zeggen, deze mevrouw heeft feitelijk meer betekend op muzikaal vlak dan zowat alles uit Nederland.quote:
Ach, jullie Vlamingen haten Waalsen. En nu is het een heldin.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Jah duh, maar ik wil maar zeggen, deze mevrouw heeft feitelijk meer betekend op muzikaal vlak dan zowat alles uit Nederland.
Axelle Red is een volbloed Vlaamse uit Hasselt , Tongquote:Op woensdag 25 april 2007 01:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, jullie Vlamingen haten Waalsen. En nu is het een heldin.
Dat deed Joran van de week bij Boulevard ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:20 schreef erkel het volgende:
Ik geloof Joran ook, maar misschien had ie wat minder moeten glimlachen de hele tijd. Maakt je niet sympathieker tijdens zo'n gesprek, maar misschien zijn het de zenuwen.
Misschien is die Nathalie wel opgepeuzeld door een haai nadat ze in zee gedumpt is, Haaibaaike...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat deed Joran van de week bij Boulevard ook.
Schouders ophalen en dat glimlachendat zag ik straks ook bij DWDD !
Zou idd, goed zenuwen kunnen zijn.
Hij wil zo gauw mogelijk terug naar Aruba.
Martin Bril.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef Trizzle het volgende:
Wie vinden jullie de kutste sidekick? ik giel beelen of marc-marie. neig naar giel.
Je neemt me de woorden uit de mond.quote:
Maar ook zijn vrouwtje Simone Kleinsma is leukquote:
kwist niet dat dat er ook een was :-S die is erg kut iddquote:Op donderdag 26 april 2007 01:22 schreef erkel het volgende:
Thijs RomerMet zijn geweldige opmerkingen als minste tafelheer
Ik heb ooit de "tas vol met DVD's" (zoals die toen nog heette, dat "vol met" hebben ze d'r later uitgehaaldquote:Op woensdag 25 april 2007 19:57 schreef BVO het volgende:
Hee, ik ga zag mijn tv-tip voorbij komen.
Marijke.
nu heet 't de tas DVD's?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb ooit de "tas vol met DVD's" (zoals die toen nog heette, dat "vol met" hebben ze d'r later uitgehaald) gewonnen.
Anyway, leuke uitzending. Alle gasten leuk, TV Draait door wel oke, alleen Jakhalzen was kut maarja wat wil je.. wijvengezeur + Isolde is een nogal matige combinatie.
Ow eh.. "tas met DVD's" bedoel ik uiteraard.quote:
Gaat over die Joran ;quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:43 schreef Wup het volgende:
nou.. zal wel een bestseller worden;)
ik vind het al vreemd dat die knul een uitgever heeft kunnen vinden
Dat zegt niet echt veel.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Onsympathieke media geile gladjanus vond ik het.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Gaat over die Joran ;
ik vind het nogal misselijkmakend dat hij uitgerekend als verdachte toch nog een slaatje wilt slaan uit dit trieste gebeuren![]()
da's valsquote:Op donderdag 26 april 2007 19:53 schreef Aoristus het volgende:
dat mens heeft een paardenbek, daarom is ze gecompliceerd, weerbarstig e.d.
Hee, Antonie K. heeft zeker 3x gezegd dat ze lelijk durft te zijnquote:
haha, oke. Ik mag hem wel. Maar niet zo een geweldige acteur.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:00 schreef Aoristus het volgende:
Hee, Antonie K. heeft zeker 3x gezegd dat ze lelijk durft te zijn
Antonie schitterde in het veertiende kippetje, zijn meesterwerkquote:Op donderdag 26 april 2007 20:06 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, oke. Ik mag hem wel. Maar niet zo een geweldige acteur.
Die film lijkt me sowieso niks. Nederlanders en komedies:(
hij mag ernstig dankbaar zijn hij met Thekla Reuten mocht spelen...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:08 schreef Aoristus het volgende:
Antonie schitterde in het veertiende kippetje, zijn meesterwerk
AbsFab = AbsFabquote:
Je kan eerder zeggen: Wat is Matthijs vervelend. Ik ben een fan van Matthijs, maar zodra het over de VARA of de Linkse Kerk gaat is hij zooo enorm op zijn edele delen getrapt. Hij probeert Knevel en Van den Brink koste wat het kost onderuit te halen en omdat het niet lukt, wordt ie steeds agressiever.quote:
Ik vind ook dat hij een kruis om zijn nek moet hebben hangen als hij het over die kerk gaat hebbenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:21 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je kan eerder zeggen: Wat is Matthijs vervelend. Ik ben een fan van Matthijs, maar zodra het over de VARA of de Linkse Kerk gaat is hij zooo enorm op zijn edele delen getrapt. Hij probeert Knevel en Van den Brink koste wat het kost onderuit te halen en omdat het niet lukt, wordt ie steeds agressiever.
Een geweldige vent is het. Was hij maar elke dag op tv.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:44 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om het accentje van Tichelaar.
Mogen er alleen maar ja-knippende mooie Kamerling-koppies in ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan hoef ik zijn betweterige domineeskop niet meer in mijn programma te zien
Inhoud: gráágquote:Op donderdag 26 april 2007 22:34 schreef Thelonious het volgende:
Mogen er alleen maar ja-knikkende mooie Kamerling-koppies in ofzo.
Een beetje inhoud mag ook wel.
Ik stond ook op het punt om m'n afstandsbediening naar Freek z'n kop te gooien op dat moment. Wat een gezeik zeg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef Hankster het volgende:
wel schitterend hoor hoe Matthijs af en toe op Freek reageert. Toen Freek over het dramatische van het weer begin en hoe Matthijs daarop reageerde met een veelzeggend 'oké....'
Overhyped, overrated.quote:
Ik val net in het programma. Kan ik dadelijk weer gepingel gaan verwachten als het gesprek af moet lopen?quote:
Matthijs had al door dat Frits Katja even moest laten uitspreken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:44 schreef milagro het volgende:
rustig, Katja, rustig, je hyperventileert zowat![]()
Die heeft in zijn eentje het feit subjectieve journalistiek ingevoerdquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Frits Barend?
Ik vroeg me al af waar je bleefquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:09 schreef Aoristus het volgende:
het irritante flikkertje (...) DOEI!
Over twee weken begint toch een soort van DWDD dat dan geen DWDD heet maar wel door hetzelfde team gemaakt wordt en ook wordt gepresenteerd door o.a. Matthijs en Claudia?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:21 schreef borisz het volgende:
3 september geef ik dit topic wel een schop
kan wel en volgende week is er nog best of DWDDquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:23 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Over twee weken begint toch een soort van DWDD dat dan geen DWDD heet maar wel door hetzelfde team gemaakt wordt en ook wordt gepresenteerd door o.a. Matthijs en Claudia?
dat neem ik opquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:24 schreef Veerboot het volgende:
Vanavond trouwens Matthijs bij de Lama's, voor de geïnteresseerden.
Drie op een rij![]()
(Persbericht VARA)quote:Wat Heet!, een zinderend zomeravondprogramma
De hele zomer lang - met uitzondering van de drie weken waarin de Tour de France plaatsvindt - brengt de VARA op Nederland 3, iedere werkdag, 'Wat heet!', een gevarieerd zinderend zomeravondprogramma met veel gasten, het gesprek van de dag, verrassende rubrieken en optredens.
Het programma, dat live uitgezonden wordt vanuit een muziektent in Artis, wordt gepresenteerd door een carroussel van presentatoren onder wie Claudia de Breij en Matthijs van Nieuwkerk.
Andere namen worden binnenkort bekend gemaakt. Het programma is te zien om 19.30 uur en wordt gemaakt onder eindredactie van Ewart van der Horst en met het team dat ook verantwoordelijk is voor 'De wereld draait door'.
Bron: http://zappen.blog.nl/var(...)tthijs-van-nieuwkerkquote:Wel zomerstop DWDD, geen zomerstop Matthijs van Nieuwkerk
Het is gedaan met De Wereld Draait Door voor het seizoen2006/07. Vanavond is Matthijs van Nieuwkerk voorlopig voor het laatst te zien met zijn show. Aangezien het de laatste vrijdag van de maand is, zal de uitzending in het teken van media staan. Gesprekspartners zijn Marc-Marie Huijbregts, Katja Schuurman en Joost Zwagerman. Overigens zijn we deze zomer zeker niet van Matthijs af. Hij duikt op in de zomervariant Wat Heet en hij krijgt waarschijnlijk een satirisch programma op zaterdagavond met Marc-Marie Huijbregts, getiteld M & MM. In De Wereld Draait Door is 'de chemie' tussen beiden om je vingers bij af te likken, hopelijk bij M & MM weer.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Overigens las ik ook dit:
[..]
Bron: http://zappen.blog.nl/var(...)tthijs-van-nieuwkerk
Heb er nog nergens anders wat over gelezen, dus geen idee of het klopt. Zou wel interessant zijn
Kan me zo voorstellen dat Aoristus dan aan de buis gekluisterd zit iedere zaterdag.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:20 schreef Toad het volgende:
'Als Jeroen Pauw nog meer afstand neemt van zijn gast zit hij in een andere studio.'
Marc Marie, Geweldig.![]()
![]()
He da's verdomd goed nieuws.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Overigens las ik ook dit:
[..]
Bron: http://zappen.blog.nl/var(...)tthijs-van-nieuwkerk
Heb er nog nergens anders wat over gelezen, dus geen idee of het klopt. Zou wel interessant zijn
Soort van Zomer-DWDD?quote:Wat heet!
Wat heet! is een televisieprogramma van de VARA dat in de zomermaanden van 2007 wordt uitgezonden op Nederland 3, het programma start op 14 mei 2007. Dit programma moet tijdens de zomermaanden De wereld draait door vervangen.
Het programma wordt opgenomen in een muziektent in Artis, en wordt onder andere gepresenteerd door Matthijs van Nieuwkerk en Claudia de Breij.
Het programma wordt door hetzelfde team als De wereld draait door geproduceerd.
En voor degenen die 't nog niet doorhadden, d'r is deze week elke avond op de normale tijd een soort van "the best of" van afgelopen seizoen DWDD op. Geen idee hoe lang ze daarmee doorgaan overigen.quote:De hele zomer lang - met uitzondering van de drie weken waarin de Tour de France plaatsvindt - brengt de VARA op Nederland 3, iedere werkdag, 'Wat heet!', een gevarieerd zinderend zomeravondprogramma met veel gasten, het gesprek van de dag, verrassende rubrieken en optredens.
Het programma, dat live uitgezonden wordt vanuit een muziektent in Artis, wordt gepresenteerd door een carroussel van presentatoren onder wie Claudia de Breij en Matthijs van Nieuwkerk. Andere namen worden binnenkort bekend gemaakt.
Het programma is te zien om 19.30 uur en wordt gemaakt onder eindredactie van Ewart van der Horst en met het team dat ook verantwoordelijk is voor 'De wereld draait door'
Bron
Hé Haaibaaikequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Mart is leuk !!
het toont de veelzijdigheid goed aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:46 schreef Veerboot het volgende:
Deze compilaties zijn wel super, redelijk vlot gemonteerd ook allemaal
Mee eens.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:46 schreef Veerboot het volgende:
Deze compilaties zijn wel super, redelijk vlot gemonteerd ook allemaal
Ja slecht geinterviewd he, door Matthijs?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
Was sowieso een erg leuke compilatie. Valt me mee trouwens dat Knevel en die andere gister nog ruim 800.000 kijkers hebben getrokken. Maar zal wel afzwakken naarmate het seizoen vordert.Dat interview vorige week, damn.
Ja vond 't van alle kanten niet zo sterk. Matthijs ging me d'r ook iets te hard op in allemaal, maar Knevel en die andere (iedereen vergeet z'n naam ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja slecht geinterviewd he, door Matthijs?
Ja dus, had het nog nooit helemaal gezienquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:30 schreef Svensational het volgende:
Zou het beruchte water-fragment ook komen nu?
Klopt, heb me echt kapot gelachen om de "Mijn hoofd loopt om."-Guggenheimer trilogie, echt ge-ni-aal.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef Triptamine het volgende:
Het stuk met herman brusselmans van een paar dagen terug, blijft mijn favoriet.
Die man is zo grappig
"Ik bedacht eens een geniale openingszin: "Ik heb u niets te vertellen en dat ga ik doen in 600 pagina's" maar toen moest ik die natuurlijk nog wel volschrijven"quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef Triptamine het volgende:
Het stuk met herman brusselmans van een paar dagen terug, blijft mijn favoriet.
Die man is zo grappig
Weet je zeker dat dat in DWDD was? In Holland Sport (ook met Matthijs, misschien daardoor je verwarring) is er weleens een uitzending geweest over juichen en daarin kwam zo'n filmpje voor. Als ik het me goed herinner was dat Cantona, maar dat weet ik niet helemaal zeker. In ieder geval: via Uitzending Gemist zijn de uitzendingen van Holland Sport wel terug te kijken, dus zou je daar even moeten zoeken.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:08 schreef Niek. het volgende:
Vraagje, tijdens een van de uitzendingen was er een filmpje van een voetballer die had gescoord en daarna als een soort van heerser stilstond en rond keek, alsof hij de koning van het veld was, weet iemand welke voetballer dat was, maar bovenal waar kan ik dat filmpje terugvinden?
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef Veerboot het volgende:
Voila: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)port/bb.20070115.asf en dan vanaf 06:30
http://medialog.blogspot.(...)t-caf-de-wereld.htmlquote:VARA sluit Café De Wereld
De VARA stopt met de satirische animatieserie Café De Wereld. Na ruim drie jaar is het genoeg geweest en vind de omroep het tijd voor iets nieuws. Café de Wereld was eerst te zien in VARA Laat en de laatste twee jaar in DWDD. In totaal zijn er meer dan vierhonderd afleveringen gemaakt.
Zanger en entertainer Jeroen van der Boom leende zijn stem aan verschillende personages in de animatieserie. Hij kan leven met de beslissing van de VARA. Meer dan drie jaar sprak ik wekelijks stemmetjes in voor de serie, maar ik wil niet eeuwig door het leven gaan als de grote imitator van bijvoorbeeld een Gerard Joling. Ik vond het een grote eer om de stemmen te doen van onder anderen Joling en Joop van den Ende, maar hoe je het ook wendt of keert: het is mooi geweest.
Toch wil hij nog niet helemaal afscheid nemen van het imiteren van bekende Nederlanders. Ik heb net met hetzelfde team als Café De Wereld een pilot opgenomen van een nieuwe animatieserie met imitaties. Misschien kan dat worden ondergebracht in een ander programma.
Mooi, nu de Jakhalzen nog.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://medialog.blogspot.(...)t-caf-de-wereld.html
Helemaal niks inderdaad. Slechte beeldkwaliteit, en vaak zijn het gewoon reclames.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat is nog wel lang. Dat met die internetfilmpjes vind ik maar niks.
Inezquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, en die vrouw is echt zo irritant. Dan heb je ook nog die vage gothic als gast en dat meisje van de PVDA dat denkt dat ze alles al weet.
Ze praat bekakt, en dat vind ik wel geil eigenlijk. Alleen jammer van d'r hoofd, en die oogschaduw.quote:
Aah ja, zo heette ze. Maar wat een baggergasten zitten daar toch. Victoria 'Ik studeeral 5 jaar te lang' Koblenkoquote:
Als advocaat is ze heel erg goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ze praat bekakt, en dat vind ik wel geil eigenlijk. Alleen jammer van d'r hoofd, en die oogschaduw.
Oh damn, dat mens ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
niet schrikken
[afbeelding]
[afbeelding]
Via de telefoon zou ze best eens geil kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
thelonious, ze is op geen enkele manier geil. Als advocaat ken ik haar niet, maar ze is dus geen maffiamaatje?
Wie weet, als ik haar nog niet in het echt gezien had.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:12 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Via de telefoon zou ze best eens geil kunnen zijn.
Maar goed, da's mijn mening.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk
Samen met tafelheer de advocaat Theo Hiddema ontvangt Matthijs de volgende gasten:
De priester Antoine Bodar over de openbare colleges die hij gaat geven aan de Universiteit van Tilburg over paus Benedictus
Presentatrice Bridget Maasland over haar nieuwe programma 'Hoe word ik een New Yorkse vrouw?' en haar eigen productiemaatschappij.
Manon Ossevaart heeft op haar trekker een tocht afgelegd naar de Zuidpool, daarover schreef ze een boek.
En natuurlijk de vaste rubrieken, De TV Draait Door en De Jakhalzen dit en meer op maandagavond tussen 19.30 en 20.30 op Nederland 3.
Laten we het hopen. Dat mens heeft d'r eigen programma toch ook ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gaat hij nu de hele week doen en niet op maandag weer dat verschrikkelijke wijf ?
Ideale opening van het seizoenquote:Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef SteveBallmer het volgende:
Femke. Hoera.
Juist wel, en terechtquote:Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef milagro het volgende:
Matthijs, doe eens niet zo vervelend..
Precies, gewoon in een hoek drijven die taliban leiderquote:
Nee, niet terecht.quote:
moet alles vernieuwend zijn dan?quote:Op maandag 3 september 2007 20:13 schreef Aoristus het volgende:
wat is dit programma eigenlijk al achterhaald zeg
Matthijs hoef ik niet meer zo vaak te zien nee, en Antoine Bodard al helemaal niet, laat staan oud talpa/tmf personeelquote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef djstoffel het volgende:
[..]
moet alles vernieuwend zijn dan?
Jij was in ieder geval niet dat studentje die zo nodig nog even om aandacht moest roepen om te voldoen aan de ontgroening?quote:Op maandag 3 september 2007 23:55 schreef arneaux het volgende:
Ben er live bijgeweest. Erg leuk om t zo allemaal van dichtbij mee te maken. Dubbel zo leuk dat na de uitzending Matthijs, Bridget, Femke, Hiddema en het tracktormeisje bleven hangen. Met allemaal nog een praatje gemaakt.
En natuurlijk schaamteloos met Matthijs op de foto.
Wat voor 'mietjes' zijn die studenten ontgroeningen eigenlijk geworden. In mijn tijd was zo'n uitdaging nog om op z'n minst naakt naast de presentator in beeld te verschijnen , maar nu ...quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij was in ieder geval niet dat studentje die zo nodig nog even om aandacht moest roepen om te voldoen aan de ontgroening?
Daar wil ik dan wel even het bewijs van zien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In mijn tijd was zo'n uitdaging nog om op z'n minst naakt naast de presentator in beeld te verschijnen , maar nu ...![]()
Ja hallo niet zo moeilijk met Wendy van Wantenquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat voor 'mietjes' zijn die studenten ontgroeningen eigenlijk geworden. In mijn tijd was zo'n uitdaging nog om op z'n minst naakt naast de presentator in beeld te verschijnen , maar nu ...![]()
Ik zou me ook kunnen voorstellen dat daar niet op elke hoek van de straat een condoomautomaat hangt....quote:Op maandag 3 september 2007 19:58 schreef milagro het volgende:
[..]
en wat de advocaat nu ook zegt, dat is precies wat ik vind, alsof die macho negers in donker Afrika geen condoom gebruiken omdat de paus dat verbiedt, kom nou toch, dat heeft alles te maken met machismo , cultuur en achterlijk eergevoel en niets met geloof en gehoorzaamheid aan een of andere conservatieve paus.
Hier bij ons hing 20 - 30 jaar of meer geleden ook niet op elke hoek een condoomautomaat hé ...quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou me ook kunnen voorstellen dat daar niet op elke hoek van de straat een condoomautomaat hangt....
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij was in ieder geval niet dat studentje die zo nodig nog even om aandacht moest roepen om te voldoen aan de ontgroening?
Leuke uitzending!quote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Hiddema vind ik maar niks, Femke ook niet trouwens.
En die Antoine Bodar met z'n conservatieve uitspraken hoef ik ook niet te horen.
Slecht begin van het seizoen tot nu toe
Hoe kom je daarbij Jack Van Gelderquote:
Niet zo brutaal jijquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij Jack Van Gelder
Netzo erg trouwens
Dat kansloze voetbal zeker weer met die eeuwig veel te lange voorbeschouwingen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:09 schreef Droopie het volgende:
Bij 3fm gisteren vertelde Matthijs dat er binnenkort (volgende maand) een nieuw leuk item komt.
Maar kon hij niet te veel over vertellen.
Ik vond dat ook kostelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:36 schreef Miam het volgende:
Roeland
BearForce1![]()
Wat een superrraflevering!
Die Combinatie alleen al.quote:
want? Vond het een goede aflevering gisteren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Hapertje het volgende:
Programma is totaal uitgewerkt! Afvoeren graag!
Ja dat was wel leuk die herenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Beren in de Sneeuw!
Ik vind het wel een stunt!
ik ben de enige die het een zelfingenomen kwal vind, geloof ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:23 schreef Remzz het volgende:
Die Roeland hangt toch wel ff de relnicht uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |