moet alles vernieuwend zijn dan?quote:Op maandag 3 september 2007 20:13 schreef Aoristus het volgende:
wat is dit programma eigenlijk al achterhaald zeg
Matthijs hoef ik niet meer zo vaak te zien nee, en Antoine Bodard al helemaal niet, laat staan oud talpa/tmf personeelquote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef djstoffel het volgende:
[..]
moet alles vernieuwend zijn dan?
Jij was in ieder geval niet dat studentje die zo nodig nog even om aandacht moest roepen om te voldoen aan de ontgroening?quote:Op maandag 3 september 2007 23:55 schreef arneaux het volgende:
Ben er live bijgeweest. Erg leuk om t zo allemaal van dichtbij mee te maken. Dubbel zo leuk dat na de uitzending Matthijs, Bridget, Femke, Hiddema en het tracktormeisje bleven hangen. Met allemaal nog een praatje gemaakt.
En natuurlijk schaamteloos met Matthijs op de foto.
Wat voor 'mietjes' zijn die studenten ontgroeningen eigenlijk geworden. In mijn tijd was zo'n uitdaging nog om op z'n minst naakt naast de presentator in beeld te verschijnen , maar nu ...quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij was in ieder geval niet dat studentje die zo nodig nog even om aandacht moest roepen om te voldoen aan de ontgroening?
Daar wil ik dan wel even het bewijs van zien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In mijn tijd was zo'n uitdaging nog om op z'n minst naakt naast de presentator in beeld te verschijnen , maar nu ...![]()
Ja hallo niet zo moeilijk met Wendy van Wantenquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat voor 'mietjes' zijn die studenten ontgroeningen eigenlijk geworden. In mijn tijd was zo'n uitdaging nog om op z'n minst naakt naast de presentator in beeld te verschijnen , maar nu ...![]()
Ik zou me ook kunnen voorstellen dat daar niet op elke hoek van de straat een condoomautomaat hangt....quote:Op maandag 3 september 2007 19:58 schreef milagro het volgende:
[..]
en wat de advocaat nu ook zegt, dat is precies wat ik vind, alsof die macho negers in donker Afrika geen condoom gebruiken omdat de paus dat verbiedt, kom nou toch, dat heeft alles te maken met machismo , cultuur en achterlijk eergevoel en niets met geloof en gehoorzaamheid aan een of andere conservatieve paus.
Hier bij ons hing 20 - 30 jaar of meer geleden ook niet op elke hoek een condoomautomaat hé ...quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik zou me ook kunnen voorstellen dat daar niet op elke hoek van de straat een condoomautomaat hangt....
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij was in ieder geval niet dat studentje die zo nodig nog even om aandacht moest roepen om te voldoen aan de ontgroening?
Leuke uitzending!quote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Hiddema vind ik maar niks, Femke ook niet trouwens.
En die Antoine Bodar met z'n conservatieve uitspraken hoef ik ook niet te horen.
Slecht begin van het seizoen tot nu toe
Hoe kom je daarbij Jack Van Gelderquote:
Niet zo brutaal jijquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij Jack Van Gelder
Netzo erg trouwens
Dat kansloze voetbal zeker weer met die eeuwig veel te lange voorbeschouwingen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:09 schreef Droopie het volgende:
Bij 3fm gisteren vertelde Matthijs dat er binnenkort (volgende maand) een nieuw leuk item komt.
Maar kon hij niet te veel over vertellen.
Ik vond dat ook kostelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:36 schreef Miam het volgende:
Roeland
BearForce1![]()
Wat een superrraflevering!
Die Combinatie alleen al.quote:
want? Vond het een goede aflevering gisteren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Hapertje het volgende:
Programma is totaal uitgewerkt! Afvoeren graag!
Ja dat was wel leuk die herenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Beren in de Sneeuw!
Ik vind het wel een stunt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |