Weet je zeker dat dat in DWDD was? In Holland Sport (ook met Matthijs, misschien daardoor je verwarring) is er weleens een uitzending geweest over juichen en daarin kwam zo'n filmpje voor. Als ik het me goed herinner was dat Cantona, maar dat weet ik niet helemaal zeker. In ieder geval: via Uitzending Gemist zijn de uitzendingen van Holland Sport wel terug te kijken, dus zou je daar even moeten zoeken.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:08 schreef Niek. het volgende:
Vraagje, tijdens een van de uitzendingen was er een filmpje van een voetballer die had gescoord en daarna als een soort van heerser stilstond en rond keek, alsof hij de koning van het veld was, weet iemand welke voetballer dat was, maar bovenal waar kan ik dat filmpje terugvinden?
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:41 schreef Veerboot het volgende:
Voila: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)port/bb.20070115.asf en dan vanaf 06:30
http://medialog.blogspot.(...)t-caf-de-wereld.htmlquote:VARA sluit Café De Wereld
De VARA stopt met de satirische animatieserie Café De Wereld. Na ruim drie jaar is het genoeg geweest en vind de omroep het tijd voor iets nieuws. Café de Wereld was eerst te zien in VARA Laat en de laatste twee jaar in DWDD. In totaal zijn er meer dan vierhonderd afleveringen gemaakt.
Zanger en entertainer Jeroen van der Boom leende zijn stem aan verschillende personages in de animatieserie. Hij kan leven met de beslissing van de VARA. Meer dan drie jaar sprak ik wekelijks stemmetjes in voor de serie, maar ik wil niet eeuwig door het leven gaan als de grote imitator van bijvoorbeeld een Gerard Joling. Ik vond het een grote eer om de stemmen te doen van onder anderen Joling en Joop van den Ende, maar hoe je het ook wendt of keert: het is mooi geweest.
Toch wil hij nog niet helemaal afscheid nemen van het imiteren van bekende Nederlanders. Ik heb net met hetzelfde team als Café De Wereld een pilot opgenomen van een nieuwe animatieserie met imitaties. Misschien kan dat worden ondergebracht in een ander programma.
Mooi, nu de Jakhalzen nog.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://medialog.blogspot.(...)t-caf-de-wereld.html
Helemaal niks inderdaad. Slechte beeldkwaliteit, en vaak zijn het gewoon reclames.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat is nog wel lang. Dat met die internetfilmpjes vind ik maar niks.
Inezquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, en die vrouw is echt zo irritant. Dan heb je ook nog die vage gothic als gast en dat meisje van de PVDA dat denkt dat ze alles al weet.
Ze praat bekakt, en dat vind ik wel geil eigenlijk. Alleen jammer van d'r hoofd, en die oogschaduw.quote:
Aah ja, zo heette ze. Maar wat een baggergasten zitten daar toch. Victoria 'Ik studeeral 5 jaar te lang' Koblenkoquote:
Als advocaat is ze heel erg goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ze praat bekakt, en dat vind ik wel geil eigenlijk. Alleen jammer van d'r hoofd, en die oogschaduw.
Oh damn, dat mens ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
niet schrikken
[afbeelding]
[afbeelding]
Via de telefoon zou ze best eens geil kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
thelonious, ze is op geen enkele manier geil. Als advocaat ken ik haar niet, maar ze is dus geen maffiamaatje?
Wie weet, als ik haar nog niet in het echt gezien had.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:12 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Via de telefoon zou ze best eens geil kunnen zijn.
Maar goed, da's mijn mening.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk
Samen met tafelheer de advocaat Theo Hiddema ontvangt Matthijs de volgende gasten:
De priester Antoine Bodar over de openbare colleges die hij gaat geven aan de Universiteit van Tilburg over paus Benedictus
Presentatrice Bridget Maasland over haar nieuwe programma 'Hoe word ik een New Yorkse vrouw?' en haar eigen productiemaatschappij.
Manon Ossevaart heeft op haar trekker een tocht afgelegd naar de Zuidpool, daarover schreef ze een boek.
En natuurlijk de vaste rubrieken, De TV Draait Door en De Jakhalzen dit en meer op maandagavond tussen 19.30 en 20.30 op Nederland 3.
Laten we het hopen. Dat mens heeft d'r eigen programma toch ook ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gaat hij nu de hele week doen en niet op maandag weer dat verschrikkelijke wijf ?
Ideale opening van het seizoenquote:Op maandag 3 september 2007 19:41 schreef SteveBallmer het volgende:
Femke. Hoera.
Juist wel, en terechtquote:Op maandag 3 september 2007 19:53 schreef milagro het volgende:
Matthijs, doe eens niet zo vervelend..
Precies, gewoon in een hoek drijven die taliban leiderquote:
Nee, niet terecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |