Ik mag d'r niet zo. Maar daar zal ik de eerste pagina van dit topic verder niet mee verzieken.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:59 schreef Godlike02 het volgende:
Wil Matthijs van Nieuwkerk nooit eens vakantie?![]()
Zeker, vroeg me al af wat ik de hele zomer moet gaan doen van half 8 tot half 9 nu er geen DWDD meer is.quote:Wel leuk
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Wup het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar wat is dan het nut om DWDD op vakantie te sturen?
Klaagwupjequote:Liever sturen die van Nieuwkwek een tijdje......
Dat schijnt duurder te zijn om te maken. Maar ik vraag me af waarom DWDD dan nóg een zomerse opvolger krijgt als budget het probleem is:quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Wup het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar wat is dan het nut om DWDD op vakantie te sturen?
Liever sturen die van Nieuwkerk een tijdje......
quote:Van Nieuwkerk en Huijbregts draaien door
Geplaatst op 02-05-2007 om 10:40
De populaire presentator Matthijs van Nieuwkerk is ondanks de zomerstop van het goed bekeken programma De wereld draait door, ook in de warme maanden te zien op televisie. Samen met Marc-Marie Huijbregts, wekelijks te zien als sidekick in De wereld draait door, presenteert hij vanaf half mei het programma De zomer draait door. Van Nieuwkerk zal ook het nieuwe VARA- programma Wat Heet medepresenteren. Wat Heet vervangt De Wereld Draait Door in de zomer. Bron
quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
Wat heet!
De hele zomer lang - met uitzondering van de drie weken waarin de Tour de France plaatsvindt -
Even wat anders, en daarbij doen er nog meer presentatoren mee. En 't zal ook vast geen exacte kopie worden van DWDD.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Wup het volgende:
quote:Liever sturen die van Nieuwkerk een tijdje......
Zoals ik het begrijp is Wat heet! de "opvolger" van DWDD (zelfde tijdstip e.d.), en is DZDD een compleet ander programma. Handig gekozen naam, dat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat schijnt duurder te zijn om te maken. Maar ik vraag me af waarom DWDD dan nóg een zomerse opvolger krijgt als budget het probleem is:
[..]
quote:
quote:Wat heet! wordt bij toerbeurt gepresenteerd door Menno Bentveld (Herexamen), Lennart Booij (Het nieuwe Lagerhuis), Claudia de Breij (De wereld draait door), Floortje Dessing (RTL Travel), Tom Egbers (Studio Sport), Dione de Graaff (Studio Sport), Isolde Hallensleben (De Jakhalzen), Patrick Lodiers (De Lama’s), Matthijs van Nieuwkerk (De wereld draait door) en Leon Verdonschot (journalist).
Damn, flinke lijst. Raar dat Floortje Dessing ook presenteert trouwens (rtl).quote:
Matthijs van Nieuwkerk en Claudia de Breij ( [De wereld draait door),quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:28 schreef Veerboot het volgende:
De presentatoren: Wat heet! Wat heet! wordt bij toerbeurt gepresenteerd door
Inderdaad, dat worden voor mij de "oversla-avonden", met Claudia en Isolde.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:24 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
5 minuten jakhalzen kijken met haar als presentatrice was al traumatisch.
Je moet ook een beetje het idee hebben dat je vakantie hebt.....nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Inderdaad, dat worden voor mij de "oversla-avonden", met Claudia en Isolde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |