AbsFab = AbsFabquote:
Je kan eerder zeggen: Wat is Matthijs vervelend. Ik ben een fan van Matthijs, maar zodra het over de VARA of de Linkse Kerk gaat is hij zooo enorm op zijn edele delen getrapt. Hij probeert Knevel en Van den Brink koste wat het kost onderuit te halen en omdat het niet lukt, wordt ie steeds agressiever.quote:
Ik vind ook dat hij een kruis om zijn nek moet hebben hangen als hij het over die kerk gaat hebbenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:21 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je kan eerder zeggen: Wat is Matthijs vervelend. Ik ben een fan van Matthijs, maar zodra het over de VARA of de Linkse Kerk gaat is hij zooo enorm op zijn edele delen getrapt. Hij probeert Knevel en Van den Brink koste wat het kost onderuit te halen en omdat het niet lukt, wordt ie steeds agressiever.
Een geweldige vent is het. Was hij maar elke dag op tv.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:44 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om het accentje van Tichelaar.
Mogen er alleen maar ja-knippende mooie Kamerling-koppies in ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan hoef ik zijn betweterige domineeskop niet meer in mijn programma te zien
Inhoud: gráágquote:Op donderdag 26 april 2007 22:34 schreef Thelonious het volgende:
Mogen er alleen maar ja-knikkende mooie Kamerling-koppies in ofzo.
Een beetje inhoud mag ook wel.
Ik stond ook op het punt om m'n afstandsbediening naar Freek z'n kop te gooien op dat moment. Wat een gezeik zeg.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:28 schreef Hankster het volgende:
wel schitterend hoor hoe Matthijs af en toe op Freek reageert. Toen Freek over het dramatische van het weer begin en hoe Matthijs daarop reageerde met een veelzeggend 'oké....'
Overhyped, overrated.quote:
Ik val net in het programma. Kan ik dadelijk weer gepingel gaan verwachten als het gesprek af moet lopen?quote:
Matthijs had al door dat Frits Katja even moest laten uitspreken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:44 schreef milagro het volgende:
rustig, Katja, rustig, je hyperventileert zowat![]()
Die heeft in zijn eentje het feit subjectieve journalistiek ingevoerdquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Frits Barend?
Ik vroeg me al af waar je bleefquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:09 schreef Aoristus het volgende:
het irritante flikkertje (...) DOEI!
Over twee weken begint toch een soort van DWDD dat dan geen DWDD heet maar wel door hetzelfde team gemaakt wordt en ook wordt gepresenteerd door o.a. Matthijs en Claudia?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:21 schreef borisz het volgende:
3 september geef ik dit topic wel een schop
kan wel en volgende week is er nog best of DWDDquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:23 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Over twee weken begint toch een soort van DWDD dat dan geen DWDD heet maar wel door hetzelfde team gemaakt wordt en ook wordt gepresenteerd door o.a. Matthijs en Claudia?
dat neem ik opquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:24 schreef Veerboot het volgende:
Vanavond trouwens Matthijs bij de Lama's, voor de geïnteresseerden.
Drie op een rij![]()
(Persbericht VARA)quote:Wat Heet!, een zinderend zomeravondprogramma
De hele zomer lang - met uitzondering van de drie weken waarin de Tour de France plaatsvindt - brengt de VARA op Nederland 3, iedere werkdag, 'Wat heet!', een gevarieerd zinderend zomeravondprogramma met veel gasten, het gesprek van de dag, verrassende rubrieken en optredens.
Het programma, dat live uitgezonden wordt vanuit een muziektent in Artis, wordt gepresenteerd door een carroussel van presentatoren onder wie Claudia de Breij en Matthijs van Nieuwkerk.
Andere namen worden binnenkort bekend gemaakt. Het programma is te zien om 19.30 uur en wordt gemaakt onder eindredactie van Ewart van der Horst en met het team dat ook verantwoordelijk is voor 'De wereld draait door'.
Bron: http://zappen.blog.nl/var(...)tthijs-van-nieuwkerkquote:Wel zomerstop DWDD, geen zomerstop Matthijs van Nieuwkerk
Het is gedaan met De Wereld Draait Door voor het seizoen2006/07. Vanavond is Matthijs van Nieuwkerk voorlopig voor het laatst te zien met zijn show. Aangezien het de laatste vrijdag van de maand is, zal de uitzending in het teken van media staan. Gesprekspartners zijn Marc-Marie Huijbregts, Katja Schuurman en Joost Zwagerman. Overigens zijn we deze zomer zeker niet van Matthijs af. Hij duikt op in de zomervariant Wat Heet en hij krijgt waarschijnlijk een satirisch programma op zaterdagavond met Marc-Marie Huijbregts, getiteld M & MM. In De Wereld Draait Door is 'de chemie' tussen beiden om je vingers bij af te likken, hopelijk bij M & MM weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |