Om het maar eens te duiden, ze verkocht tot nog toe bv méér CD's dan iemand als Marco Borsato ...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:52 schreef golfer het volgende:
Nooit van dat meisje gehoord, die Axelle Red.
Mortchill is een grote fan van haar jeweet.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Om het maar eens te duiden, ze verkocht tot nog toe bv méér CD's dan iemand als Marco Borsato ...
Maar wel minder dan Paul Mcartneyquote:Op woensdag 25 april 2007 00:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Om het maar eens te duiden, ze verkocht tot nog toe bv méér CD's dan iemand als Marco Borsato ...
Jah duh, maar ik wil maar zeggen, deze mevrouw heeft feitelijk meer betekend op muzikaal vlak dan zowat alles uit Nederland.quote:
Ach, jullie Vlamingen haten Waalsen. En nu is het een heldin.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Jah duh, maar ik wil maar zeggen, deze mevrouw heeft feitelijk meer betekend op muzikaal vlak dan zowat alles uit Nederland.
Axelle Red is een volbloed Vlaamse uit Hasselt , Tongquote:Op woensdag 25 april 2007 01:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, jullie Vlamingen haten Waalsen. En nu is het een heldin.
Dat deed Joran van de week bij Boulevard ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:20 schreef erkel het volgende:
Ik geloof Joran ook, maar misschien had ie wat minder moeten glimlachen de hele tijd. Maakt je niet sympathieker tijdens zo'n gesprek, maar misschien zijn het de zenuwen.
Misschien is die Nathalie wel opgepeuzeld door een haai nadat ze in zee gedumpt is, Haaibaaike...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat deed Joran van de week bij Boulevard ook.
Schouders ophalen en dat glimlachendat zag ik straks ook bij DWDD !
Zou idd, goed zenuwen kunnen zijn.
Hij wil zo gauw mogelijk terug naar Aruba.
Martin Bril.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef Trizzle het volgende:
Wie vinden jullie de kutste sidekick? ik giel beelen of marc-marie. neig naar giel.
Je neemt me de woorden uit de mond.quote:
Maar ook zijn vrouwtje Simone Kleinsma is leukquote:
kwist niet dat dat er ook een was :-S die is erg kut iddquote:Op donderdag 26 april 2007 01:22 schreef erkel het volgende:
Thijs RomerMet zijn geweldige opmerkingen als minste tafelheer
Ik heb ooit de "tas vol met DVD's" (zoals die toen nog heette, dat "vol met" hebben ze d'r later uitgehaaldquote:Op woensdag 25 april 2007 19:57 schreef BVO het volgende:
Hee, ik ga zag mijn tv-tip voorbij komen.
Marijke.
nu heet 't de tas DVD's?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb ooit de "tas vol met DVD's" (zoals die toen nog heette, dat "vol met" hebben ze d'r later uitgehaald) gewonnen.
Anyway, leuke uitzending. Alle gasten leuk, TV Draait door wel oke, alleen Jakhalzen was kut maarja wat wil je.. wijvengezeur + Isolde is een nogal matige combinatie.
Ow eh.. "tas met DVD's" bedoel ik uiteraard.quote:
Gaat over die Joran ;quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:43 schreef Wup het volgende:
nou.. zal wel een bestseller worden;)
ik vind het al vreemd dat die knul een uitgever heeft kunnen vinden
Dat zegt niet echt veel.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Onsympathieke media geile gladjanus vond ik het.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Gaat over die Joran ;
ik vind het nogal misselijkmakend dat hij uitgerekend als verdachte toch nog een slaatje wilt slaan uit dit trieste gebeuren![]()
da's valsquote:Op donderdag 26 april 2007 19:53 schreef Aoristus het volgende:
dat mens heeft een paardenbek, daarom is ze gecompliceerd, weerbarstig e.d.
Hee, Antonie K. heeft zeker 3x gezegd dat ze lelijk durft te zijnquote:
haha, oke. Ik mag hem wel. Maar niet zo een geweldige acteur.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:00 schreef Aoristus het volgende:
Hee, Antonie K. heeft zeker 3x gezegd dat ze lelijk durft te zijn
Antonie schitterde in het veertiende kippetje, zijn meesterwerkquote:Op donderdag 26 april 2007 20:06 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, oke. Ik mag hem wel. Maar niet zo een geweldige acteur.
Die film lijkt me sowieso niks. Nederlanders en komedies:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |