Om het maar eens te duiden, ze verkocht tot nog toe bv méér CD's dan iemand als Marco Borsato ...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:52 schreef golfer het volgende:
Nooit van dat meisje gehoord, die Axelle Red.
Mortchill is een grote fan van haar jeweet.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Om het maar eens te duiden, ze verkocht tot nog toe bv méér CD's dan iemand als Marco Borsato ...
Maar wel minder dan Paul Mcartneyquote:Op woensdag 25 april 2007 00:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Om het maar eens te duiden, ze verkocht tot nog toe bv méér CD's dan iemand als Marco Borsato ...
Jah duh, maar ik wil maar zeggen, deze mevrouw heeft feitelijk meer betekend op muzikaal vlak dan zowat alles uit Nederland.quote:
Ach, jullie Vlamingen haten Waalsen. En nu is het een heldin.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Jah duh, maar ik wil maar zeggen, deze mevrouw heeft feitelijk meer betekend op muzikaal vlak dan zowat alles uit Nederland.
Axelle Red is een volbloed Vlaamse uit Hasselt , Tongquote:Op woensdag 25 april 2007 01:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, jullie Vlamingen haten Waalsen. En nu is het een heldin.
Dat deed Joran van de week bij Boulevard ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:20 schreef erkel het volgende:
Ik geloof Joran ook, maar misschien had ie wat minder moeten glimlachen de hele tijd. Maakt je niet sympathieker tijdens zo'n gesprek, maar misschien zijn het de zenuwen.
Misschien is die Nathalie wel opgepeuzeld door een haai nadat ze in zee gedumpt is, Haaibaaike...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat deed Joran van de week bij Boulevard ook.
Schouders ophalen en dat glimlachendat zag ik straks ook bij DWDD !
Zou idd, goed zenuwen kunnen zijn.
Hij wil zo gauw mogelijk terug naar Aruba.
Martin Bril.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef Trizzle het volgende:
Wie vinden jullie de kutste sidekick? ik giel beelen of marc-marie. neig naar giel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |