Spelbrekerquote:Op maandag 23 april 2007 20:23 schreef methodmich het volgende:
En FC Lisse wordt gewoon tweede, me dunkt.
Helemaal gelijk in, al hebben ze van Lisse wel 2x verloren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:29 schreef methodmich het volgende:
Dat betekent ook dat ze het tegen de sterkere ploegen goed hebben gedaan.
Het is ook een schande dat hij nog mag fluiten.quote:Op maandag 30 april 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:
De scheidsrechter, dan noem je ook iemand. Dat is Sjaak Uitterhoeve, die al twee keer bijna is vermoord door de ASWH-fans.
Heeft Dos een penalty cadeau gedaan tegen Flevo Boys wat dat betreft geen kwaad woord.quote:Op maandag 30 april 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:
De scheidsrechter, dan noem je ook iemand. Dat is Sjaak Uitterhoeve, die al twee keer bijna is vermoord door de ASWH-fans.
Zo is het toch ook? Ben benieuwd met hoeveel ze naar ons toekomen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef methodmich het volgende:
Morgen dus een hele rits bussen uit Rijnsburg naar Heerjansdam. Zoveel fans hebben ze nog nooit gehad, merken supporters van rivaliserende bollenclubs al plagend op.
Gaat RBB morgen de titel pakken?
met z'n hoofd scoren doet hij 1x in de 5 jaar....weet niet hoelang hij bij jullie blijftquote:
Ik bedoelde meer dat het gewoon een goede speler isquote:Op zondag 6 mei 2007 00:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met z'n hoofd scoren doet hij 1x in de 5 jaar....weet niet hoelang hij bij jullie blijft
ja weet ik ook wel ! was maar een grapje !quote:Op zondag 6 mei 2007 00:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het gewoon een goede speler is
uhhum... hoeveel Rijnsburgse supporters waren er vorig jaar in Lisse aanwezig? Meer dan van Lisse zelf.....En vandaag leek het ook weer een thuiswedstrijd!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef methodmich het volgende:
Morgen dus een hele rits bussen uit Rijnsburg naar Heerjansdam. Zoveel fans hebben ze nog nooit gehad, merken supporters van rivaliserende bollenclubs al plagend op.
feliquote:
haha die Dennis, daar hoor je soms leuke verhalen over....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Aanvoerder Dennis Groot kondigt aan dat RBB twee toppers gaat vastleggen, ben benieuwd.
quote:Het bestuur van v.v. Katwijk en Henny Lee hebben een gesprek gehad over de huidige situatie waarin Katwijk zich bevindt.
Daaruit is gebleken dat er een verschil van inzicht bestaat over de wijze waarop de situatie zou moeten worden opgelost. Het bestuur van Katwijk heeft besloten dat Henny Lee wordt vrijgesteld van arbeid en dus zaterdag niet als trainer op de bank zal zitten bij Katwijk.
Katwijk en Henny Lee gaan in gesprek over de afwikkeling van de wederzijdse verplichtingen. Katwijk en Henny Lee hebben besloten dat, totdat daarover overeenstemming is bereikt, zij over deze kwestie geen mededelingen doen.
De spelersgroep is ingelicht.
Gegeven de situatie en sfeer was het onontkoombaar. Ik vraag me toch of dit inderdaad het beste is, zie zelf niet in hoe we hier nu beter van worden. Zeker gezien het feit dat zijn waarschijnlijke opvolging al in huis was, ongeacht zijn vertrekdatum.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
Heb het er met Hoornes vaak over gehad de laatste tijd en het zat er aan te komen. Lijkt me, ondanks dat het geld kost, de beste oplossing.
Dat is al een week of 1,5 bekendquote:Op zondag 13 mei 2007 15:43 schreef methodmich het volgende:
De eerste is al binnen, Germaine Levant van Türkiyemspor. Ik heb dat van jullie aanvoerder persoonlijk.
Tijd weggeweest vanwege kaduke computer, maar hierover moet ik toch wel heel behoorlijk om lachen!! Ik denk ook dat er meer mensen uit Rijnsburg waren.... Whahahahahahahaha, wat denk je nou zelf man! Ben gister naar RBB-HHC geweest en warempel, er waren gewoon meer mensen uit Hardenberg dan uit Rijnsburg. Verdiende overwinning btw voor HHC, met een excellerende aanvoerder Gerard Koks van HHC!quote:uhhum... hoeveel Rijnsburgse supporters waren er vorig jaar in Lisse aanwezig? Meer dan van Lisse zelf.....
Is die Jose Oliveira wat MM?? En is Jerry de Jong al zeker?? Voor de rest blijven de geruchten over wie wel of niet vertrekt in volle gangquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:29 schreef methodmich het volgende:
Zijn jullie vrijgeloot voor de kwartfinale om de landelijke beker? Anders zou ik op 4 duels hopen.
Jerry de Jong van ASWH gaat naar Vitesse Delft waarschijnlijk, evenals José Borger de Oliveira, topscorer van ASWH 3.
Excelsior Maassluis speelt voor Calimero. Omdat Stephan van der Velde rood kreeg in de AD / RD Cup en Maassluis dacht dat hij dan ook in de competitie geschorst zou zijn, willen ze nu de uitmatch bij Vitesse Delft laten overspelen. Want Van der Velde, een reserve-aanvaller nota bene, ontbrak ten onrechte.
Lekker kleintjes, slechte verliezers, degraderen maar!
In ieder geval tegen Noordwijk. Die zag ik vandaag vrij eenvoudig met 1-4 winnen van Barendrecht.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:03 schreef Lissov het volgende:
We zijn inderdaad vrijgeloot en mochten we zo ver komen, dan moeten we in de halve finale tegen de winnaar van Deurne/Meerssen - UNA/Roosendaal. Altijd leuk én een uitwedstrijd!
Hoorde dat Jerry rond was ja. Bruikbare speler als je 4-3-3 speelt. Anders toch lastiger, echte linksbuiten. Tactisch niet super, hij doet vaak alles op intuïtie. Kan daarmee wel voor gevaar en verrassing zorgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:51 schreef CrazyRay het volgende:
[..]
Is die Jose Oliveira wat MM?? En is Jerry de Jong al zeker?? Voor de rest blijven de geruchten over wie wel of niet vertrekt in volle gang. Zal ff kijken of ik morgen ff een Vitesse seizoensblik kan maken.
Superknap dat de twee veteranen Verhoeven en Sturrus, op een duel schorsing na, alles helemaal speelden!quote:TOPSCORERS
18 goals: Arjan Human
8 goals: Ferry van Lare
6 goals: Derk Schut
5 goals: Rory van der Weijden
4 goals: Stefan van Dam
3 goals: Izaäk Verhoeven
2 goals: Nixon Dias, Jerry de Jong
1 goal: Boudy Hoogendoorn, Marphe Redjosetiko, Danny Slingerland, Danny Versluis, eigen doelpunt tegenstander
ASSISTS
6 assists: Izaäk Verhoeven
4 assists: Stefan van Dam, Arjan Human
3 assists: Jerry de Jong, Derk Schut
2 assists: Ferry van Lare, Marphe Redjosetiko, Danny Slingerland, Johan Sturrus, Rory van der Weijden
1 assist: Jihad Azzagari, Roël Gorré
GELE KAARTEN
4 gele kaarten: Roël Gorré, Boudy Hoogendoorn, Marphe Redjosetiko, Izaäk Verhoeven
3 gele kaarten: Nixon Dias, Ferry van Lare
2 gele kaarten: Stefan van Dam, Arjan Human, Johan Sturrus, Danny Versluis
RODE KAARTEN
1 rode kaart: Roël Gorré (2 x geel), Stefan van Dam
MINUTEN
Johan Sturrus 2250
Izaäk Verhoeven 2250
Nixon Dias 2115
Ferry van Lare 1889
Stefan van Dam 1835
Arjan Human 1811
Roël Gorré 1810
Danny Versluis 1799
Marphe Redjosetiko 1591
Joan van Belzen 1530
Boudy Hoogendoorn 1482
Danny Slingerland 1297
Derk Schut 1231
Raymon Kuipers 810
Jerry de Jong 680
Rory van der Weijden 667
Jordi Boogers 340
Denys Spry 189
Jihad Azzagari 138
Rick Verbrugge 23
Wouter Kreté 4
Vincent de Klerk 1
Dit is niet waar, er waren meer mensen uit Rijnsburg. Vooral de tribune zat vol met Rijnsburgers. Er waren rond de 1000 uit Hardenberg en de rest uit Rijnsburg (1500). Alleen heel erg verspreid en ik ben het met je eens dat er veel te weinig steun was.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:18 schreef Lissov het volgende:
[..]
Tijd weggeweest vanwege kaduke computer, maar hierover moet ik toch wel heel behoorlijk om lachen!! Ik denk ook dat er meer mensen uit Rijnsburg waren.... Whahahahahahahaha, wat denk je nou zelf man! Ben gister naar RBB-HHC geweest en warempel, er waren gewoon meer mensen uit Hardenberg dan uit Rijnsburg. Verdiende overwinning btw voor HHC, met een excellerende aanvoerder Gerard Koks van HHC!
quote:Excelsior M. spant kort geding tegen KNVB aan
Wat MM al zei. Zoals ze redeneren kunnen we alle wedstrijden vanaf de winterstop wel gaan overspelen
22 mei
Excelsior M. heeft een kort geding aangespannen tegen de KNVB. Het geding dient donderdag 24 mei voor de president van de rechtbank in Utrecht. De Maassluise ploeg eist dat de laatste competitiewedstrijd tegen Vitesse Delft wordt overgespeeld. Excelsior M. verloor dat duel en moet nu maandag een promotie/degradatie-wedstrijd tegen Scheveningen spelen.
Achteraf blijkt dat Excelsior M. in het slotduel toch Stephan van der Velde had mogen opstellen. De aanvaller kreeg enkele dagen daarvoor in de AD/Rotterdams Dagblad Cup een rode kaart. Volgens de reglementen is een speler dan direct voor de volgende wedstrijd geschorst. Voor de zekerheid deed Excelsior navraag en de KNVB bevestigde de gang van zaken. Ten onrechte, want de regeling geldt niet voor kaarten in een toernooi als de AD/RD Cup.
Bij monde van districtsmanager West II, Sjaak van der Kroon, geeft de voetbalbond in het AD/RD de fout toe, maar is niet gevoelig voor het Maasluise protest. Overigens valt de hoofdklasse formeel onder district West I.
Als Excelsior M. in het gelijk wordt gesteld, komen ook de belangen van andere verenigingen in het geding. Vitesse Deft zal dan eisen dat ook Rijnsburgse Boys - TOGR opnieuw wordt gespeeld. Doordat TOGR won, degradeerde Vitesse Delft ondanks de eigen winst alsnog.
En wat te denken van Capelle? Dat zou ineens de p/d-wedstrijd moeten gaan spelen in het geval Excelsior M. alsnog van Vitesse Delft wint. Capelle verloor zijn laatste wedstrijd van FC Lisse.
Stephan van der Velde, die overigens niet meer op een basisplaats kon rekenen, is inmiddels voor twee wedstrijden geschorst. En de AD/RD Cup? Excelsior M. heeft de finale bereikt en speelt daarin tegen bekerhouder DOTO.
quote:Donderdagavond spraken de clubs uit de hoofdklassen A en B, inclusief de promovendi waaronder Barendrecht, over de indeling voor het komend seizoen. Het is de clubs niet gelukt om een unaniem standpunt te formuleren. Dat betekent dat de KNVB de komende weken zelf de knoop moet doorhakken. Tot die tijd staat nog niet vast met welke clubs Barendrecht komend seizoen in de hoofdklasse speelt.
Barendrecht heeft zich voorstander getoond van een indeling waarin alle clubs uit de Duin- en Bollenstreek én alle clubs uit de regio Rotterdam bij elkaar in de hoofdklasse A spelen. We houden u de komende weken op de hoogte van de ontwikkelingen.
Mounir L'Fathi gaat ook naar Heienoord, die zijn dus ook aardig bezigquote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef methodmich het volgende:
Verrassende overstap:
John Powel verruilt SHO voor tweede klasser Heinenoord.
FC Lisse zou vier spelers uit de eerste divisie gaan aantrekken. Weet je al wie Lissov?
Kijk, dan hoeven wij helemaal niet meer naar Zeelandquote:Op maandag 28 mei 2007 19:10 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A houdt dus 12 ploegen, zou best kunnen dat die minus KB, plus Barendrecht en de 2 Zeeuwen volgend seizoen de hoofdklasse A gaan vormen.
Ja een onbekede die de hele tijd bij een bekende Lissese stond, moet vast niet moeilijk zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:22 schreef methodmich het volgende:
Degene die de hele tijd stond bij ....... was F1Bas.
En CrazyRay, jullie krijgen wel de topscorer van ASWH 3 bij Vitesse Delft he... Da's niet gek.
Haha, als je naast Catelijne stond dan weet ik ook inmiddels wie F1Bas isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:34 schreef F1Bas het volgende:Ik heb Lissov nog wel gezien maar hij weet vast niet wie ik ben![]()
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:03 schreef Lissov het volgende:
[..]
Haha, als je naast Catelijne stond dan weet ik ook inmiddels wie F1Bas is![]()
Jerginhio Sahadewsing (Ajax za) speelt volgend seizoen ook in het oranjezwartquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:44 schreef Insistor het volgende:
Later deze week zal Katwijk de komst van een directe versterking voor de A-selectie bekendmaken.
Dat las ik inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:10 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A houdt dus 12 ploegen, zou best kunnen dat die minus KB, plus Barendrecht en de 2 Zeeuwen volgend seizoen de hoofdklasse A gaan vormen.
Heb meerdere malen gelezen en gehoord dat ze komend jaar direct voor het linkerrijtje willen gaan, dat handhaving alleen niet het hoofddoel is. Daarna een stabiele hoofdklasser worden, om binnen zo'n 3 jaar aan de top van de hoofdklasse te staan. Dat was het idee las ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:59 schreef methodmich het volgende:
Ziet er ook zeker niet onaardig uit. Ben benieuwd of Jack kan verrassen met Barendrecht, al zullen ze - zeker in A - in eerste instantie voor handhaving gaan denk ik?
quote:De doelstelling voor het komende seizoen is reeds bekend. “Het is niet de bedoeling dat we puur om lijfsbehoud spelen. Wij willen volgend seizoen in het linkerrijtje eindigen en een jaar later meedoen om de eerste drie plaatsen”, meldt een strijdvaardige Xander van der Veeke. Trainer Jack van den Berg onderschrijft deze doelstelling. “Wij willen van Barendrecht een stabiele hoofdklasser maken die elk seizoen meedoet om de prijzen. Dat hopen wij binnen drie tot vier jaar te realiseren.”
Corneille speelde gister als een echte leider op het middenveld. Hij kan het zeker nog wel!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef methodmich het volgende:
Klopt, maar ik zie best veel jonkies of wat spelers op leeftijd. Hoe fit is Corneille nog bijvoorbeeld? Is toch afwachten!
Dit zijn de mensen met wie Katwijk het gaat doen (Als ik t goed heb)quote:Op zondag 3 juni 2007 15:55 schreef methodmich het volgende:
Nog meer mensen (Lissov, Hoornes, CrazyRay, Insistor) die eventueel een selectie hebben?
quote:Laatste klus Jasper de Muijnck bij DOTO
FOLKERT VAN DER KROL ROTTERDAM In vijf seizoenen DOTO vestigde Jasper de Muijnck zijn naam als topamateurtrainer. Maar de naar Ter Leede vertrekkende oefenmeester is ervan overtuigd dat er meer in had gezeten. ,,De club is organisatorisch niet meegegroeid met het niveau van het voetbal.’’
Jasper de Muijnck heeft veel te danken aan DOTO. Omgedraaid geldt hetzelfde. Hij liet de ploeg uit Pernis attractief voetballen,, met goede resultaten. Voor zijn laatste wedstrijd met DOTO blikt De Muijnck terug op vijf mooie én turbulente seizoenen.
2002-2003
,,Toen ik begon luidde m’n belangrijkste opdracht de binding tussen club en eerste elftal te herstellen. Daar hebben we hard aan gewerkt: feesten georganiseerd en na wedstrijden de supporters te woord gestaan. We stonden lang bovenaan, totdat doelman Sander Groenendijk een ingeklapte long opliep en Giovanni Franken een doodschop kreeg. ARC werd kampioen en HVO kegelde ons uit de nacompetitie.’’
2003-2004
,,Het tweede jaar hadden we een minder team, doordat er nul-komma-nul aan scouting wad gedaan. Barendrecht werd kampioen. Wij misten de promotie in de nacompetitiefinale tegen Voorschoten’97 op een haar.’’
2004-2005
,,Ik had bedongen dat ik de scouting mocht doen. Ik haalde Rob Prins, Nick van Wordragen, Dennis Kok, Kevin Braber en Bob Molendijk. Zij maakten het verschil. We werden makkelijk kampioen. Spelers als Benjamin Martha en Ivar Eltenberg die zich zelf hadden aangemeld, dwongen meteen een basisplaats af. Eltenberg gaat naar ASWH, maar hij kan zo mee in het betaalde voetbal.’’
2005-2006
,,We speelden voor hoofdklassebegrippen uitzonderlijk goed. Bovendien was de selectie nog sterker geworden door de komst van Jeroen van Wetten, Niels Bezemer, Harvey Wijngaarde en Miguel Lopes Silva. Al vroeg in het seizoen, na het duel met Katwijk, kregen Giovanni Franken en Wijngaarde ruzie over de speelwijze. Dat escaleerde enorm. Later zijn de standpunten op een normale manier uitgewisseld. Maar het tekende de insteek; iedereen wilde winnen. Daardoor maakten we enorme sprongen vooruit. In november ontstond er een zakelijk conflict tussen Franken en toenmalig voorzitter Simon de Jong. Dat conflict is in de spelersgroep uitgevochten. In de kleedkamer was er een constant negatieve stroming tegen de club en De Jong. Ik was alleen nog bezig brandjes te blussen. Het gevoel overheerst nu dat we met de beste ploeg uit het amateurvoetbal geen kampioen zijn geworden.’’
2006-2007
,,Ondanks de spelerswisselingen zat de selectie goed in elkaar. Maar we hadden te maken met veel blessures van basisspelers, waardoor we vaak met een totaal ander elftal dan een seizoen eerder moesten spelen. Ik wilde bij DOTO blijven en verder bouwen, maar om het volgende doel - de titel winnen - te verwezenlijken, moet alles kloppen. DOTO kon niet aan die voorwaarden voldoen. Het voetbal liep voorbij de organisatie van de club. In december werd het opnieuw onrustig. Afspraken werden niet nagekomen. Zo zouden de spelers worden betrokken in de keuze van de nieuwe trainer, dat is niet gebeurd. Zonde dat deze groep uit elkaar valt. In hun hart waren ze het liefst bij elkaar gebleven. We willen de finale voor de derde keer op rij winnen. Dat is elk jaar een mooie happening. Daarna gaan we de stad in en is het echt voorbij.’’
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef Hoornes het volgende:
Verkade komt inderdaad terug van Rijnvogels. Komt overigens voor het tweede.
Veel plezier ermeequote:Uit het LD:
'Quick Boys keert terug in hoofdklasse A'
Gepubliceerd op 08 juni 2007, 00:04
Laatst bijgewerkt op 08 juni 2007, 00:05
katwijk - Het heeft er alle schijn van dat Quick Boys volgend seizoen is herenigd met de andere voetbalclubs uit de Bollenstreek. Quick Boys had juist een verzoek ingediend om terug te keren naar de hoofdklasse A, maar stuitte op een blokkade van de vijf andere verenigingen. De KNVB geeft nu aan dat het vooral kijkt naar de wens van de Katwijkse club. De nieuwe competitie-indeling wordt volgende week bekend.
heb een nieuw topic over de indeling geopend Indeling HOOFDKLASSE A, B, C 2007/2008 zaterdagamateursquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
Jack zegt op de site van VoZ al één en ander over de indeling. Dat de Bollenclubs sowieso niet degraderen en ook ASWH en DOTO voor het linkerrijtje gaan. Dan blijven er 6 clubs over die het volgens hem gaan uitmaken en hij gaat dan ook voor handhaving. Om het jaar daarop aan te haken bovenin.
Hele mooie indeling natuurlijk. Zwaluwen '30 als grote onbekende en direct grootste degradatiekandidaat denk ik.
Goed om te lezen dat ze direct de topklasse in willen gaan. Die klasse heeft dan misschien z'n nadelen, als de ploeg echt structureel aan de top wil komen moet het daar wel in belanden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
Jack zegt op de site van VoZ al één en ander over de indeling. Dat de Bollenclubs sowieso niet degraderen en ook ASWH en DOTO voor het linkerrijtje gaan. Dan blijven er 6 clubs over die het volgens hem gaan uitmaken en hij gaat dan ook voor handhaving. Om het jaar daarop aan te haken bovenin.
Hele mooie indeling natuurlijk. Zwaluwen '30 als grote onbekende en direct grootste degradatiekandidaat denk ik.
Dat hoorde ik over SHO. Had de namen nog niet gezien, maar wat ik nu lees valt het nog mee inderdaad. Naar TOGR ben ik wel benieuwd, zal daar wel regelmatig gaan kijken, is vlakbij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
SHO valt wel mee toch? Zijn ook wat basisspelers kwijt. TOGR kan alle kanten op. Is nu een vriendenteam, dat heeft voor- en nadelen. Daarbij zijn sommige spelers al wat ouder.
quote:Ook Jack van den Berg is blij met de indeling voor het komend seizoen. ,,Alle mooie clubs komen langs'', zegt de hoofdtrainer. ,,Zowel de toppers uit de Bollenstreek, zoals Katwijk en Quick Boys, als de mooiste clubs uit onze regio. Voor het Barendrechtse publiek is dat schitterend, voor de spelers ook.'' Van den Berg beseft dat de indeling voor Barendrecht zwaar is. ,,In de breedte is dit veruit de sterkste afdeling. Er zitten geen zwakke broeders bij, zoals in B. We moeten zorgen dat we buiten degradatiegevaar blijven, dat is de eerste doelstelling. Het zal lastig worden om vanuit de eerste klasse meteen aan te klampen. Maar dat is ook juist een mooie uitdaging. In het seizoen ná de komende jaargang willen we echt mee gaan doen in de top, dan moeten we er nu gewoon in blijven. We gaan er voor.''
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
Maar goed, geen Zeeuwen dan. Is ook weer wat waard.
Denk dat het inderdaad zo gaat ja, dat meerdere teams bovenin meedoen. En in het verleden heeft ASWH inderdaad wel eens goed kunnen profiteren van Bollenteams die elkaar punten afhandig maken. Maar goed, we moeten het allemaal afwachten!quote:Bill Tukker, trainer van ASWH, spreekt van een prachtige indeling. ,,,,Ik hoop dat er in de hoofdklasse A een kopgroep van topploegen zal ontstaan die elkaar niet veel ontlopen. Quick Boys verwacht ik daar ook wel bij. Wij zullen proberen daarbij aan te sluiten. En dan zien we wel wie het beste slotakkoord heeft. Gezien de overmacht van IJsselmeervogels in de laatste jaren ben ik er niet rouwig om dat we die ploeg niet tegenkomen. Dan ga je al snel richting de 55 punten en ik weet niet of onze selectie, die nog in ontwikkeling is, daar al aan toe zal komen.’’
Ha, dat is onze start (na Zwaluwen). Pittig. Overigens ga ik er vanuit dat het heel lang duurt voordat de kampioensstrijd is beslist.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef BVO het volgende:
edit: Het slot is met Rijnsburgse Boys, TOGR, Quick Boys en Lisse lastig. Wellicht een voordeel, als die ploegen uitgespeeld zijn, wellicht een nadeel, als ze nog in kampioensstrijd zijn.
Pas de ASWH site is aan Mich, Arnemuiden is lekker tweedeklasser geblevenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Waar zie je dat staan op de site van FC Dordrecht dan? Volgens AD / De Dordtenaar en Rijnmond gaat ie wel degelijk proberen een contract af te dwingen. De vraag is alleen of dat lukt, want Dordt heeft de buitenkanten aardig bezet en heeft voor de centrale spitspositie andere mensen hoger op de lijst staan.
Ook Robert Jan Ravensbergen (QB) is nog bezig met een stap naar een BVO, doet mee met Team VVCS.
De derde in de serie "Nieuwelingen bij ASWH": http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1257
Lastige bekerindeling trouwens. ASWH zit bij Hoek, Arnemuiden en Unitas '30.
Klopt, Adil Auassar vertelde me van de week al dat Leitoe voor een contract ging.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:36 schreef uitje4life het volgende:
Leitoe heeft gister zelfs meegedaan met Dordrecht in een oefenwedstrijd tegen WNC dacht ik. Hij scoorde iig 4x. (voetbalopzaterdag.com --> oefenwedstrijden.)
quote:Waslander maakt Marco Clarijs belangrijk bij DOTO
Door AAD ACHTERBERG
UTRECHT - Hoofdklasser DOTO doet er alles aan om in de top te komen. Koos Waslander werd al in een vroeg stadium als nieuwe trainer gepresenteerd. Vorig seizoen was de doelstelling een derde plaats, maar daaraan werd niet voldaan. Er was een troostprijs in de vorm van een plaats in de grote KNVB-beker. Nu moet het beter.
Waslander kreeg de vrijheid om spelers te bekijken en te benaderen. En hij haalde niet de minste. Aangetrokken werden Robert Clerx (NAC BVO), Driss El Akchaoui (Hermond Sport BVO), Bart Fiegel (Haaglandia), Sebastiaan Ivo (Sparta), Ben Kinds (Nieuwenhoorn), Sander Molenaar (Katwijk), Quissam Rehmi (Noordwijk), Tarkan Sahin (Turkiyemspor), Ramon Salaz (SHO), Ilya Tiren (Turkiyemspor), Dick Tol (Leonidas) en Kerem Yilmaz (Sparta BVO).
Een nieuwe technische en medische staf; Waslander zette de boel meteen op scherp toen hij na de competitie aankondigde dat het nieuwe DOTO eerstedivisiewaardig zou zijn. De eerste competitiewedstrijd is bij kampioen Rijnsburgse Boys en direct een graadmeter.
Het team heeft nu al een overvolle agenda. Naast drie keer in de week trainen zijn er oefenwedstrijden tegen Nieuwenhoorn, Excelsior BVO, NAC beloften, Kazachtann en NSVV. DOTO speelt voor de grote KNVB-beker op 25 augustus ook nog eens tegen DHC en is verwikkeld in de districtsbeker met als opponenten Jai Hind, Sparta en VVOR.
’Rooie Koos’ is heel vroeg met de voorbereiding begonnen. ,,Bewust. Ik ben afgelopen dinsdag al gestart op het veld van het zeemanshuis op Heyplaat. De conditie moet optimaal goed zijn, dat is de basis voor een goede prestatie,’’ aldus de ex-prof.
Op het eerste oefenduel, tegen de beloften van FC Utrecht, kwam zaterdag meteen een groot aantal supporters af. Zij zagen in de eerste helft een goed spelend DOTO. De nieuwelingen Yilmaz, Tol, Salaz, Tiren en Kinds maakten een gretige indruk. Opvallend waren de posities van Marco Clarijs en Miquel Lopes Silva. Clarijs die vorig seizoen op het middenveld de meeste progressie maakte, wordt de nieuwe libero en tevens aanvoerder. ,,Clarijs is voor ons enorm belangrijk en hij gaat als libero de lijntjes uitzetten. Clarijs en Salaz zijn voor mij achterin zekerheidjes.’’
Was de plek van Clarijs nog enigszins te billijken, vraagtekens konden er gezet worden achter de linksbackpositie van Lopes Silva. De aanvallend ingestelde Lopes Silva moet het hebben van zijn aanvallende kwaliteiten. Hijzelf was ook niet te spreken over zijn nieuwe stek. ,,Ik hoop dat het eenmalig was.’’
Peter van Veelen (ex Excelsior P en international) zag het anders: ,,Door zijn snelheid kan hij het heel het veld overbruggen, Ook nu haalde hij vijf keer de achterlijn en werd toen gevaarlijk.’’
Ofschoon DOTO de eerste helft dicteerde, kwam de thuisclub door Irfan Bachdim op voorsprong. DOTO raakte niet in paniek en kwam al snel door Michael van Dommelen op gelijke hoogte (1-1). Op slag van rust krulde Ilya Tiren de bal in de bovenhoek: (2-1). Mitchell van den Beld scoorde na de pauze de uiteindelijke gelijkmaker: 2-2.
Opstelling DOTO: Kinds; Tol (46. Semedo), Salaz, Clarijs, Lopes Silva (70. Watson); Alex van Dommelen, Yilmaz (46. Clerx), Wijngaarde (46. Soares); Tiren (46. Dandare) Fernandes (46. Molenaar, 55. Rehmi), Michael van Dommelen. (46. De Pina).
even inhoudelijk op het artikeltje Mich....waarom staat er niet in hoe oud Alex is ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:32 schreef methodmich het volgende:
Deel 10, blijkbaar moeten de laatste drie spelers even in rap tempo op de site voor de eerste oefenpot dinsdag. http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1287
Ben benieuwd wat Tukker gaat doen. Denk zelf dat Nixon Dias nu als defensieve middenvelder gaat spelen en Damiën Vereecken nu centraal achterin gekoppeld wordt aan Danny Versluis of Wouter van den Berg.quote:Liesoperatie voor ASWH’er Ferry van Lare
De Ambachtse zaterdag-hoofdklasser ASWH kan voorlopig niet beschikken over middenvelder Ferry van Lare. De Dordtenaar ondergaat aanstaande vrijdag een operatie aan de lies.
HENDRIK-IDO-AMBACHT
Ferry van Lare raakte op zaterdag 14 april in de derby tegen Heerjansdam geblesseerd aan zijn lies en buik. Omdat hij ook nog een (uitgestelde) ingreep aan zijn enkel diende te ondergaan, besloot hij de andere blessure(s) tijdens de herstelperiode van die enkeloperatie met rust te laten genezen. Met de enkel en buik verliep dat naar wens, maar hij bleef last houden van zijn lies. Ondanks behandeling trad er nauwelijks verbetering op, waarna vorige week tot operatief ingrijpen werd besloten. ,,Ik schat dat ik er vier tot zes weken uit ben,’’ aldus Ferry van Lare. ,,Dat was tenminste de periode die ik moest revalideren na een soortgelijke ingreep.’’
van harte met Ali dan maar hèquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:15 schreef methodmich het volgende:
Is Gerrit vergeten zeker. Maar ik kan je vertellen dat Alex morgen 29 wordt.
Overigens had ik, zonder kritiek op de perschef te willen leveren, dit anders aangepakt. Ik vind het jammer dat hij alles al geregeld had, want nu kreeg elke speler hetzelfde formulier met vragen. Had er meer van kunnen maken, denk ik.
Slecht prestatie van Volendam...quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
Zwaluwen '30 - FC Volendam 2-2 (stond na 70 min nog 2-0!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |