Ha, dat is onze start (na Zwaluwen). Pittig. Overigens ga ik er vanuit dat het heel lang duurt voordat de kampioensstrijd is beslist.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef BVO het volgende:
edit: Het slot is met Rijnsburgse Boys, TOGR, Quick Boys en Lisse lastig. Wellicht een voordeel, als die ploegen uitgespeeld zijn, wellicht een nadeel, als ze nog in kampioensstrijd zijn.
Pas de ASWH site is aan Mich, Arnemuiden is lekker tweedeklasser geblevenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Waar zie je dat staan op de site van FC Dordrecht dan? Volgens AD / De Dordtenaar en Rijnmond gaat ie wel degelijk proberen een contract af te dwingen. De vraag is alleen of dat lukt, want Dordt heeft de buitenkanten aardig bezet en heeft voor de centrale spitspositie andere mensen hoger op de lijst staan.
Ook Robert Jan Ravensbergen (QB) is nog bezig met een stap naar een BVO, doet mee met Team VVCS.
De derde in de serie "Nieuwelingen bij ASWH": http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1257
Lastige bekerindeling trouwens. ASWH zit bij Hoek, Arnemuiden en Unitas '30.
Klopt, Adil Auassar vertelde me van de week al dat Leitoe voor een contract ging.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:36 schreef uitje4life het volgende:
Leitoe heeft gister zelfs meegedaan met Dordrecht in een oefenwedstrijd tegen WNC dacht ik. Hij scoorde iig 4x. (voetbalopzaterdag.com --> oefenwedstrijden.)
quote:Waslander maakt Marco Clarijs belangrijk bij DOTO
Door AAD ACHTERBERG
UTRECHT - Hoofdklasser DOTO doet er alles aan om in de top te komen. Koos Waslander werd al in een vroeg stadium als nieuwe trainer gepresenteerd. Vorig seizoen was de doelstelling een derde plaats, maar daaraan werd niet voldaan. Er was een troostprijs in de vorm van een plaats in de grote KNVB-beker. Nu moet het beter.
Waslander kreeg de vrijheid om spelers te bekijken en te benaderen. En hij haalde niet de minste. Aangetrokken werden Robert Clerx (NAC BVO), Driss El Akchaoui (Hermond Sport BVO), Bart Fiegel (Haaglandia), Sebastiaan Ivo (Sparta), Ben Kinds (Nieuwenhoorn), Sander Molenaar (Katwijk), Quissam Rehmi (Noordwijk), Tarkan Sahin (Turkiyemspor), Ramon Salaz (SHO), Ilya Tiren (Turkiyemspor), Dick Tol (Leonidas) en Kerem Yilmaz (Sparta BVO).
Een nieuwe technische en medische staf; Waslander zette de boel meteen op scherp toen hij na de competitie aankondigde dat het nieuwe DOTO eerstedivisiewaardig zou zijn. De eerste competitiewedstrijd is bij kampioen Rijnsburgse Boys en direct een graadmeter.
Het team heeft nu al een overvolle agenda. Naast drie keer in de week trainen zijn er oefenwedstrijden tegen Nieuwenhoorn, Excelsior BVO, NAC beloften, Kazachtann en NSVV. DOTO speelt voor de grote KNVB-beker op 25 augustus ook nog eens tegen DHC en is verwikkeld in de districtsbeker met als opponenten Jai Hind, Sparta en VVOR.
’Rooie Koos’ is heel vroeg met de voorbereiding begonnen. ,,Bewust. Ik ben afgelopen dinsdag al gestart op het veld van het zeemanshuis op Heyplaat. De conditie moet optimaal goed zijn, dat is de basis voor een goede prestatie,’’ aldus de ex-prof.
Op het eerste oefenduel, tegen de beloften van FC Utrecht, kwam zaterdag meteen een groot aantal supporters af. Zij zagen in de eerste helft een goed spelend DOTO. De nieuwelingen Yilmaz, Tol, Salaz, Tiren en Kinds maakten een gretige indruk. Opvallend waren de posities van Marco Clarijs en Miquel Lopes Silva. Clarijs die vorig seizoen op het middenveld de meeste progressie maakte, wordt de nieuwe libero en tevens aanvoerder. ,,Clarijs is voor ons enorm belangrijk en hij gaat als libero de lijntjes uitzetten. Clarijs en Salaz zijn voor mij achterin zekerheidjes.’’
Was de plek van Clarijs nog enigszins te billijken, vraagtekens konden er gezet worden achter de linksbackpositie van Lopes Silva. De aanvallend ingestelde Lopes Silva moet het hebben van zijn aanvallende kwaliteiten. Hijzelf was ook niet te spreken over zijn nieuwe stek. ,,Ik hoop dat het eenmalig was.’’
Peter van Veelen (ex Excelsior P en international) zag het anders: ,,Door zijn snelheid kan hij het heel het veld overbruggen, Ook nu haalde hij vijf keer de achterlijn en werd toen gevaarlijk.’’
Ofschoon DOTO de eerste helft dicteerde, kwam de thuisclub door Irfan Bachdim op voorsprong. DOTO raakte niet in paniek en kwam al snel door Michael van Dommelen op gelijke hoogte (1-1). Op slag van rust krulde Ilya Tiren de bal in de bovenhoek: (2-1). Mitchell van den Beld scoorde na de pauze de uiteindelijke gelijkmaker: 2-2.
Opstelling DOTO: Kinds; Tol (46. Semedo), Salaz, Clarijs, Lopes Silva (70. Watson); Alex van Dommelen, Yilmaz (46. Clerx), Wijngaarde (46. Soares); Tiren (46. Dandare) Fernandes (46. Molenaar, 55. Rehmi), Michael van Dommelen. (46. De Pina).
even inhoudelijk op het artikeltje Mich....waarom staat er niet in hoe oud Alex is ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:32 schreef methodmich het volgende:
Deel 10, blijkbaar moeten de laatste drie spelers even in rap tempo op de site voor de eerste oefenpot dinsdag. http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1287
Ben benieuwd wat Tukker gaat doen. Denk zelf dat Nixon Dias nu als defensieve middenvelder gaat spelen en Damiën Vereecken nu centraal achterin gekoppeld wordt aan Danny Versluis of Wouter van den Berg.quote:Liesoperatie voor ASWH’er Ferry van Lare
De Ambachtse zaterdag-hoofdklasser ASWH kan voorlopig niet beschikken over middenvelder Ferry van Lare. De Dordtenaar ondergaat aanstaande vrijdag een operatie aan de lies.
HENDRIK-IDO-AMBACHT
Ferry van Lare raakte op zaterdag 14 april in de derby tegen Heerjansdam geblesseerd aan zijn lies en buik. Omdat hij ook nog een (uitgestelde) ingreep aan zijn enkel diende te ondergaan, besloot hij de andere blessure(s) tijdens de herstelperiode van die enkeloperatie met rust te laten genezen. Met de enkel en buik verliep dat naar wens, maar hij bleef last houden van zijn lies. Ondanks behandeling trad er nauwelijks verbetering op, waarna vorige week tot operatief ingrijpen werd besloten. ,,Ik schat dat ik er vier tot zes weken uit ben,’’ aldus Ferry van Lare. ,,Dat was tenminste de periode die ik moest revalideren na een soortgelijke ingreep.’’
van harte met Ali dan maar hèquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:15 schreef methodmich het volgende:
Is Gerrit vergeten zeker. Maar ik kan je vertellen dat Alex morgen 29 wordt.
Overigens had ik, zonder kritiek op de perschef te willen leveren, dit anders aangepakt. Ik vind het jammer dat hij alles al geregeld had, want nu kreeg elke speler hetzelfde formulier met vragen. Had er meer van kunnen maken, denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |