abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51440566
De nieuwe selectiefoto, op 4 man na compleet:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:04:21 #182
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_51448805
jammer dat ze niet allemaal logo's op hun sokken hebben . voor de rest ziet het er goed uit!
Who the fuck is Fcuker?
pi_51449914
Het IJsselmeervogels shirt staat Sjoerd, Alex en Paul net iets beter
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_51456436
Verboom misschien, maar die andere twee toch zeker niet.

http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1271

We gaan vrolijk verder met de serie nieuwelingen. Deel 6 alweer en het is tijd voor de zeer sympathieke Robert-Jan de Vos.
www.thuisuiteten.nl
pi_51595033
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1273

Deel 7, één der nieuwe aanvallers en wel Mike van Gool.
www.thuisuiteten.nl
pi_51665221
Wanneer begint ASWH met de voorbereiding MM?

Katwijk volgende week dinsdag, met een "interim-staf":

"De technische staf is, hangende de afwikkeling van de verplichtingen t.o.v. Henny Lee, werkzaam op interim-basis. Gerard Désar zal als technisch directeur nauw betrokken worden bij de A-selectie. De technische leiding van het eerste elftal is in handen van Piet van Duijn en Hans van Leeuwen. Hans van Leeuwen zal op zaterdag ook de coaching van het tweede elftal voor zijn rekening nemen. De overige leden van de technische staf zijn Chris Hoogeweij (keeperstrainer), Johan Vogelaar en Marco van der Plas (Katwijk onder de 23). "
http://www.vvkatwijk.nl/actueel/artikel/1033
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_51671263
Wij gaan dinsdag trainen en dan vanaf 31 juli oefenduels. Eerst tegen Dordt, daarna tegen andere amateurclubs.

Leuk nieuwtje over keeper Raymon Kuipers: http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1275
www.thuisuiteten.nl
pi_51688573
Deel 8 van de serie nieuwelingen, we hebben ze nu bijna allemaal gehad:

http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1276

Is één van de nieuwe spelers waar ik zeer hoge verwachtingen van heb!
www.thuisuiteten.nl
pi_51757680
Titelkandidaat DOTO oefent en Marco Clarijs krijgt een verrassende nieuwe positie. Ook Miquel Lopes Silva misschien wel:
quote:
Waslander maakt Marco Clarijs belangrijk bij DOTO
Door AAD ACHTERBERG

UTRECHT - Hoofdklasser DOTO doet er alles aan om in de top te komen. Koos Waslander werd al in een vroeg stadium als nieuwe trainer gepresenteerd. Vorig seizoen was de doelstelling een derde plaats, maar daaraan werd niet voldaan. Er was een troostprijs in de vorm van een plaats in de grote KNVB-beker. Nu moet het beter.

Waslander kreeg de vrijheid om spelers te bekijken en te benaderen. En hij haalde niet de minste. Aangetrokken werden Robert Clerx (NAC BVO), Driss El Akchaoui (Hermond Sport BVO), Bart Fiegel (Haaglandia), Sebastiaan Ivo (Sparta), Ben Kinds (Nieuwenhoorn), Sander Molenaar (Katwijk), Quissam Rehmi (Noordwijk), Tarkan Sahin (Turkiyemspor), Ramon Salaz (SHO), Ilya Tiren (Turkiyemspor), Dick Tol (Leonidas) en Kerem Yilmaz (Sparta BVO).

Een nieuwe technische en medische staf; Waslander zette de boel meteen op scherp toen hij na de competitie aankondigde dat het nieuwe DOTO eerstedivisiewaardig zou zijn. De eerste competitiewedstrijd is bij kampioen Rijnsburgse Boys en direct een graadmeter.

Het team heeft nu al een overvolle agenda. Naast drie keer in de week trainen zijn er oefenwedstrijden tegen Nieuwenhoorn, Excelsior BVO, NAC beloften, Kazachtann en NSVV. DOTO speelt voor de grote KNVB-beker op 25 augustus ook nog eens tegen DHC en is verwikkeld in de districtsbeker met als opponenten Jai Hind, Sparta en VVOR.

’Rooie Koos’ is heel vroeg met de voorbereiding begonnen. ,,Bewust. Ik ben afgelopen dinsdag al gestart op het veld van het zeemanshuis op Heyplaat. De conditie moet optimaal goed zijn, dat is de basis voor een goede prestatie,’’ aldus de ex-prof.

Op het eerste oefenduel, tegen de beloften van FC Utrecht, kwam zaterdag meteen een groot aantal supporters af. Zij zagen in de eerste helft een goed spelend DOTO. De nieuwelingen Yilmaz, Tol, Salaz, Tiren en Kinds maakten een gretige indruk. Opvallend waren de posities van Marco Clarijs en Miquel Lopes Silva. Clarijs die vorig seizoen op het middenveld de meeste progressie maakte, wordt de nieuwe libero en tevens aanvoerder. ,,Clarijs is voor ons enorm belangrijk en hij gaat als libero de lijntjes uitzetten. Clarijs en Salaz zijn voor mij achterin zekerheidjes.’’

Was de plek van Clarijs nog enigszins te billijken, vraagtekens konden er gezet worden achter de linksbackpositie van Lopes Silva. De aanvallend ingestelde Lopes Silva moet het hebben van zijn aanvallende kwaliteiten. Hijzelf was ook niet te spreken over zijn nieuwe stek. ,,Ik hoop dat het eenmalig was.’’

Peter van Veelen (ex Excelsior P en international) zag het anders: ,,Door zijn snelheid kan hij het heel het veld overbruggen, Ook nu haalde hij vijf keer de achterlijn en werd toen gevaarlijk.’’

Ofschoon DOTO de eerste helft dicteerde, kwam de thuisclub door Irfan Bachdim op voorsprong. DOTO raakte niet in paniek en kwam al snel door Michael van Dommelen op gelijke hoogte (1-1). Op slag van rust krulde Ilya Tiren de bal in de bovenhoek: (2-1). Mitchell van den Beld scoorde na de pauze de uiteindelijke gelijkmaker: 2-2.

Opstelling DOTO: Kinds; Tol (46. Semedo), Salaz, Clarijs, Lopes Silva (70. Watson); Alex van Dommelen, Yilmaz (46. Clerx), Wijngaarde (46. Soares); Tiren (46. Dandare) Fernandes (46. Molenaar, 55. Rehmi), Michael van Dommelen. (46. De Pina).
www.thuisuiteten.nl
pi_51786176
Hier Raymon Kuipers in Portugal, met de pers:

En deel 9 in de serie nieuwelingen: http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1279
www.thuisuiteten.nl
pi_51827973
Geert Bakker van SHO was door FC Dordrecht uitgenodigd voor een stage, maar daar wenste SHO niet aan mee te werken. Althans, wel aan de stage, niet aan een overgang.

ASWH begon gisteravond de training met 18 man. Nixon Dias, Roël Gorré, Jan-Willem Schep, Wouter van den Berg, Paul Verboom en Jordi Boogers ontbraken nog.
www.thuisuiteten.nl
pi_51830313
Katwijk is gisteren ook begonnen met een fikse groep (32 man?)
Alleen Jeroen Haasnoot ontbrak.
And we are vagabonds
pi_51859876
Deel 10, blijkbaar moeten de laatste drie spelers even in rap tempo op de site voor de eerste oefenpot dinsdag. http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1287
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 26 juli 2007 @ 20:36:30 #194
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_51865269
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 17:32 schreef methodmich het volgende:
Deel 10, blijkbaar moeten de laatste drie spelers even in rap tempo op de site voor de eerste oefenpot dinsdag. http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1287
even inhoudelijk op het artikeltje Mich....waarom staat er niet in hoe oud Alex is ?
Als ik fan was van ASWH of ze zou volgen, zou dat wel info zijn die ik zou willen weten !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_51888017
Is Gerrit vergeten zeker. Maar ik kan je vertellen dat Alex morgen 29 wordt.

Overigens had ik, zonder kritiek op de perschef te willen leveren, dit anders aangepakt. Ik vind het jammer dat hij alles al geregeld had, want nu kreeg elke speler hetzelfde formulier met vragen. Had er meer van kunnen maken, denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_51912128
Minder goed nieuws:
quote:
Liesoperatie voor ASWH’er Ferry van Lare

De Ambachtse zaterdag-hoofdklasser ASWH kan voorlopig niet beschikken over middenvelder Ferry van Lare. De Dordtenaar ondergaat aanstaande vrijdag een operatie aan de lies.

HENDRIK-IDO-AMBACHT

Ferry van Lare raakte op zaterdag 14 april in de derby tegen Heerjansdam geblesseerd aan zijn lies en buik. Omdat hij ook nog een (uitgestelde) ingreep aan zijn enkel diende te ondergaan, besloot hij de andere blessure(s) tijdens de herstelperiode van die enkeloperatie met rust te laten genezen. Met de enkel en buik verliep dat naar wens, maar hij bleef last houden van zijn lies. Ondanks behandeling trad er nauwelijks verbetering op, waarna vorige week tot operatief ingrijpen werd besloten. ,,Ik schat dat ik er vier tot zes weken uit ben,’’ aldus Ferry van Lare. ,,Dat was tenminste de periode die ik moest revalideren na een soortgelijke ingreep.’’
Ben benieuwd wat Tukker gaat doen. Denk zelf dat Nixon Dias nu als defensieve middenvelder gaat spelen en Damiën Vereecken nu centraal achterin gekoppeld wordt aan Danny Versluis of Wouter van den Berg.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 juli 2007 @ 14:19:37 #197
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_51912397
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 15:15 schreef methodmich het volgende:
Is Gerrit vergeten zeker. Maar ik kan je vertellen dat Alex morgen 29 wordt.

Overigens had ik, zonder kritiek op de perschef te willen leveren, dit anders aangepakt. Ik vind het jammer dat hij alles al geregeld had, want nu kreeg elke speler hetzelfde formulier met vragen. Had er meer van kunnen maken, denk ik.
van harte met Ali dan maar hè
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_51964297
Niet echt een nieuweling, want komend uit 2: http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1289

Deel 11 dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_52011925
Katwijk heeft gisteren de eerste wedstrijd gewonnen met 2-0 van Voorschoten '97. Allebei de goals werden vlak voor rust gemaakt door Marcel Vondeling. Katwijk startte met 5 nieuwe spelers in de basis, en zonder centrumspits Jonker (vakantie).

Vanavond speelt een combinatie-elftal tegen DVVA.
And we are vagabonds
pi_52021047
ASWH verloor met 1-4 van FC Dordrecht:

http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1290

Andere resultaten van teams uit A:

DOTO - Excelsior 1-3 (goal Michael van Dommelen)

Barendrecht - Wilhelmus 2-2 (2 x Ramon Barendregt, Barendrecht geeft 2-0 weg)

Spijkenisse - SHO 2-3
www.thuisuiteten.nl
pi_52047908
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1295

Ook de derde keeper, komend uit A1, mag zich voorstellen. Dat ie over enkele jaren maar wat interessantere teksten mag krijgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_52120321
Oefenuitslagen teams uit A:

Rijnsburgse Boys - HFC EDO 11-0 (4 keer Gootjes)

Heerjansdam - TOGR 1-0 (met 1 x rood voor beide teams)

ASWH - Spijkenisse 2-0 (2 x Schep, zie verder "Wat doet je amateurclubje")

FC Rijnvogels - Noordwijk 2-2

Quick Boys - ADO '20 0-0

Excelsior Maassluis - MVV '27 3-1

Barendrecht - Smitshoek 3-1 (Tabbers, Sandvliet en Da Cruz (pen) scoren)

Capelle - DCV 1-2 (goal Van Gelder)

FC Lisse - VVSB 3-0

Zwaluwen '30 - FC Volendam 2-2 (stond na 70 min nog 2-0!)

IJsselmeervogels - Ter Leede 4-0

SHO won het Benevia-toernooi door Oranje Wit en Kozakken Boys met 1-0 en Heinenoord met 2-0 te kloppen.

Katwijk - Montfoort 4-0
www.thuisuiteten.nl
pi_52146130
Het was overigens VVSB-FC Lisse 0-3 door goals van Van der Laan, Nieuwlaat en Zoet. Nieuwe spits Glynor Plet bevalt me goed, net als de pijlsnelle Leitoe. Alleen biedt dit natuurlijk geen garanties voor een goed seizoen!
Leef naar je eigen talent
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:01:29 #204
497 Maja
Ja denk!?!
pi_52150460
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:

Zwaluwen '30 - FC Volendam 2-2 (stond na 70 min nog 2-0!)
Slecht prestatie van Volendam...

Ik zal Zwaluwen '30 dit jaar wel een aantal keer aan het werk zien. We kunnen eindelijk om de hoek hoofdklasse zaterdag kijken bij ons in de omgeving. De openingswedstrijd tegen Katwijk ben ik er zeker bij. Ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Ze hebben een paar aardige spelers er bij gekregen.
pi_52171911
Op het forum van Katwijk lees ik ook al lovende verhalen over de nieuwelingen van Hoornes, nu is Lissov ook zeer positief, zelf ben ik redelijk tot goed te spreken over de nieuwelingen, bij DOTO is men tevreden.... Kan leuk worden dus.

http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1300 met deze aanwinst sluiten we de serie af, alle 13 goed.

Maja, ging je ook wel eens bij RKAV kijken? Die zaten in 2004/05 nog in de hoofdklasse.

Zwaluwen '30, ben benieuwd. Worden zeker in de sterke indeling van A dit jaar gezien als degradatiekandidaat nummer 1, dan is dit toch een aardig resultaat.

Ik plan zo volgende week of de week daarop het nieuwe topic voor 07/08 te maken trouwens, voor de liefhebber.
www.thuisuiteten.nl
pi_52202141
Weer wat uitslagen van oefenduels van gisteren:

ASWH - Lyra 3-0 (Human, van Gool, Abels, zie www.aswh.nl voor verslag)

Barendrecht - Halsteren 7-1 (Dos Santos, Leons en Barendregt allen 2 x, Vermunt 1x)

Capelle - Jong Sparta 1-2

FC Lisse - DEM 4-0 (2 x Plet, Leitoe en Duarte)

Katwijk - Hilversum 0-3

Rijnsburgse Boys - Argon 3-2 (Zinhagel, Peter Freke, den Haan)

SHO - Jong ADO Den Haag 2-3 (Hoek, Vink)

Ter Leede - Beursbengels 0-2

Zwaluwen '30 - Zeemacht 10-2 (de Vries 4x, Neuvel 2x, Braafheid, Roosje, Visser, van der Woude)

Mijn beeld van de nieuwelingen van ASWH tot nu toe:

Paul Verboom: Pas een helft gekeept. Veel uitstraling, lijkt ook wel eerste man te worden, hoewel Kuipers het ook goed doet in de voorbereiding.

Marlon Huijser: Gaat in 2 keepen. Moet aan zijn uitstraling werken, talent is leuk, maar hij is klein en boezemt spitsen geen angst in.

Ard Hartman: Moet duidelijk wennen aan het niveau. Moet ook gezegd dat hij vooral als back speelt en eigenlijk centrale verdediger is. Zijn timing moet beter, heeft wel een goede trap. Denk dat hij lekker in 2 gaat rijpen en dan in de toekomst mogelijk een bruikbare speler kan worden!

Wouter van den Berg: Was aanvoerder van Jong Excelsior en je ziet ook dat hij goed kan organiseren. Verdedigt sober. Lijkt me echter geen basisklant te worden. Mist daarvoor iets specifieks, zoals Dias met zijn inschuiven heeft en Versluis met zijn trap. Goede breedtekracht.

Damiën Vereecken: Topverdediger. Snel, goede trap, hard, maar fair. Komt nauwelijks iets langs en had ook al enkele goede uitbraken. Basisspeler, 100 %. Lijkt qua type speler op Richard Lodder, al heeft die meer ervaring.

Murat Onar: Heeft een blessure. Ken hem al uit 2. Heeft veel kwaliteit, maar is erg bescheiden. Ook in het veld en dat moet hij kwijt. Want de jongens van 2 zeiden niet voor niets dat ze hun beste duels speelden wanneer Murat dwingend aanwezig was.

Alexander de Jong: Kwaliteiten zijn bekend. Mooi dat hij terug is. Brengt veel voetbal naar het middenveld, kan moeiteloos iemand voor de keeper zetten en blijft een prachtige speler om te zien.

Jan Willem Schep: De revelatie van de voorbereiding. Veel dynamiek, lef, durft aan de bal te komen, schuwt geen duel en heeft scorend vermogen. Is hard bezig zich in de basis te spelen, waarbij een openstaande schorsing van drie duels uit zijn periode bij Capelle hinderlijk is. Maar niet onoverkomelijk, gezien zijn spel!

Ivar Eltenberg: Wat moet je daarvan zeggen? Prima voetballer, technisch vaardig, goede trap in de linker. Moet misschien even wennen dat hij niet als linksback maar als linkermiddenvelder speelt, maar daar gaat ASWH veel plezier aan beleven.

Sjoerd van der Waal: Kwam door een blessure alleen tegen Dordt een helft in actie. Maakt niet uit, we kennen zijn kwaliteiten. Met zijn snelheid, loopvermogen en neusje voor de goal de perfecte speler om naast Human te spelen.

Erik Abels: Fysiek licht, soms wat vlak spelend. Maar wel een neusje voor de goal, veel snelheid en prima bruikbaar in de counter. Type Henk Roeland, maar nog niet zo ver als die spits van Capelle natuurlijk. Scoort opeens uit het niets.

Robert-Jan de Vos: Komt van een derdeklasser en wil vooral leren. Heel aardige vent, die helaas een fikse blessure opliep en er 6 weken uit is. Zal vooral in 2 spelen en is bij 1 op momenten goed bruikbaar.

Mike van Gool: Beetje een ramspits. Absoluut niet geschikt voor verfijnd combinatievoetbal en ook geen al te briljante tacticus. Wel een opportunist, die fysiek sterk is en ballen uit alle standen op de goal wenst te rammen. Kan handig zijn als een duel op slot zit.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 augustus 2007 @ 18:14:43 #207
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52203875
Ben nog op vakantie, nog niets gezien dus van onze helden uit Barendrecht. Dos Santos lijkt wel goed bezig. Da Cruz geblesseerd? En Corneille?

Wie is Brian Leons? Vasn DOTO overgekomen? Wist ik niet. Ook Marciano Gangadin van Excelsior A1 kende ik nog niet. Maar me zus dr vriend speelde daar wel in dus die ga ik eens navragen .

[ Bericht 19% gewijzigd door BVO op 08-08-2007 18:22:02 ]
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_52231792
Brian Leons is een aanvaller / aanvallende middenvelder die inderdaad in extremis nog van DOTO is gekomen. Die Gangadin is ook pas later aan de selectie toegevoegd.

Misschien kreeg Da Cruz wel rust, want zaterdag scoorde hij nog.
www.thuisuiteten.nl
pi_52262880
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')