Ha, dat is onze start (na Zwaluwen). Pittig. Overigens ga ik er vanuit dat het heel lang duurt voordat de kampioensstrijd is beslist.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef BVO het volgende:
edit: Het slot is met Rijnsburgse Boys, TOGR, Quick Boys en Lisse lastig. Wellicht een voordeel, als die ploegen uitgespeeld zijn, wellicht een nadeel, als ze nog in kampioensstrijd zijn.
Pas de ASWH site is aan Mich, Arnemuiden is lekker tweedeklasser geblevenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Waar zie je dat staan op de site van FC Dordrecht dan? Volgens AD / De Dordtenaar en Rijnmond gaat ie wel degelijk proberen een contract af te dwingen. De vraag is alleen of dat lukt, want Dordt heeft de buitenkanten aardig bezet en heeft voor de centrale spitspositie andere mensen hoger op de lijst staan.
Ook Robert Jan Ravensbergen (QB) is nog bezig met een stap naar een BVO, doet mee met Team VVCS.
De derde in de serie "Nieuwelingen bij ASWH": http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1257
Lastige bekerindeling trouwens. ASWH zit bij Hoek, Arnemuiden en Unitas '30.
Klopt, Adil Auassar vertelde me van de week al dat Leitoe voor een contract ging.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:36 schreef uitje4life het volgende:
Leitoe heeft gister zelfs meegedaan met Dordrecht in een oefenwedstrijd tegen WNC dacht ik. Hij scoorde iig 4x. (voetbalopzaterdag.com --> oefenwedstrijden.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |