abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:44:31 #101
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50003362
Bij Barendrecht geen mutaties meer, enkel Paolo Mendonca die blijkt te vertrekken (FC Maense). Vond het best een nuttige back, maar goed.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_50003495
Die was van de week al bekend inderdaad. En de Achterbergen naar Rijsoord.

Wat wordt de selectie van Barendrecht BVO?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:57:53 #103
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50003952
Voorlopig denk ik zoiets:

Ronald Ermes
Edwin van Zwieteren
Maurice Lagendijk

Dennis Blom
Richard Lodder
Xander van der Veeke
Niels Rooders
Marco de Borst
Patrick Stolk
David Almeida
Richard Valkhof

John de Ronde
John Kroon
Dogan Corneille
Jermaine Sandvliet
Mathijs Tabbers
Elwin Spoel

Ramon Barendregt
Bob Vermunt
Laurens Visser
Giovanni Dos Santos
Daniel Da Cruz
pi_50004029
Ziet er ook zeker niet onaardig uit. Ben benieuwd of Jack kan verrassen met Barendrecht, al zullen ze - zeker in A - in eerste instantie voor handhaving gaan denk ik?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:01:03 #105
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50004073
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:59 schreef methodmich het volgende:
Ziet er ook zeker niet onaardig uit. Ben benieuwd of Jack kan verrassen met Barendrecht, al zullen ze - zeker in A - in eerste instantie voor handhaving gaan denk ik?
Heb meerdere malen gelezen en gehoord dat ze komend jaar direct voor het linkerrijtje willen gaan, dat handhaving alleen niet het hoofddoel is. Daarna een stabiele hoofdklasser worden, om binnen zo'n 3 jaar aan de top van de hoofdklasse te staan. Dat was het idee las ik .
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:05:02 #106
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50004203
Even opgezocht:
quote:
De doelstelling voor het komende seizoen is reeds bekend. “Het is niet de bedoeling dat we puur om lijfsbehoud spelen. Wij willen volgend seizoen in het linkerrijtje eindigen en een jaar later meedoen om de eerste drie plaatsen”, meldt een strijdvaardige Xander van der Veeke. Trainer Jack van den Berg onderschrijft deze doelstelling. “Wij willen van Barendrecht een stabiele hoofdklasser maken die elk seizoen meedoet om de prijzen. Dat hopen wij binnen drie tot vier jaar te realiseren.”
pi_50004309
Klinkt lovenswaardig. Alleen vrees ik toch wel een beetje voor ze, afgaande op Noordwijk voor de beker. Hoewel dat niet het eerste team was, maar het viel me toch wat tegen.

Maar ja, Jack gaat echt wel wat verzinnen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:11:28 #108
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50004426
Dat was ook wel een aparte wedstrijd. Van die ploeg zullen er komend jaar hoogstens 5 in de basis staan; de rest vertrekt of zit op de bank.

De wedstrijden tegen DOTO (0-0 en 1-2), VVSB (0-0) en Excelsior Maassluis (3-0) vond ik voldoende hoopgevend . Zullen moeten zien hoe dit gedeeltelijk nieuwe team het zal doen.
pi_50004691
Klopt, maar ik zie best veel jonkies of wat spelers op leeftijd. Hoe fit is Corneille nog bijvoorbeeld? Is toch afwachten!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 3 juni 2007 @ 15:55:46 #110
17328 methodmich
Nummer 10
pi_50062280
Nog meer mensen (Lissov, Hoornes, CrazyRay, Insistor) die eventueel een selectie hebben?

Jeroen van Wetten (DOTO) stopt ermee. Desondanks heeft hij alsnog een overschrijvingsformulier ingeleverd bij ASWH. Mocht het gaan kriebelen, kan hij bij ons weer komen voetballen.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 3 juni 2007 @ 16:11:58 #111
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_50062695
EMMEN - Argon heeft een belangrijke overwinning geboekt in de strijd om het kampioenschap bij de zondagamateurs. De Mijdrechters waren in Emmen met 5-1 te sterk voor WKE.

Lijkt me leuk een finale Ijsselmeervogels - Argon
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 3 juni 2007 @ 16:15:46 #112
17328 methodmich
Nummer 10
pi_50062798
De Vogels zitten niet in A, Argon ook niet.

Verkeerd topic dus.

Maar dank voor de mededeling!
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 3 juni 2007 @ 16:18:28 #113
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_50062872
oeps verkeerde
Ik heb al in fb gezegd dat ik de zondagamateurstopic niet kan vinden
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_50068908
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:18 schreef methodmich het volgende:
Klopt, maar ik zie best veel jonkies of wat spelers op leeftijd. Hoe fit is Corneille nog bijvoorbeeld? Is toch afwachten!
Corneille speelde gister als een echte leider op het middenveld. Hij kan het zeker nog wel!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_50071470
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:55 schreef methodmich het volgende:
Nog meer mensen (Lissov, Hoornes, CrazyRay, Insistor) die eventueel een selectie hebben?
Dit zijn de mensen met wie Katwijk het gaat doen (Als ik t goed heb)

Oud:

• Erwin v/d Nagel (18, 2e seizoen, eigen jeugd)

• Patrick Leeflang (32, 3e seizoen, AFC'34)
  • Jermaine Holwijn (34, 2e seizoen, DOVO)
  • Patrick Koekebakker (24, 6e seizoen, eigen jeugd)
  • Leon Kuijt (19, 2e seizoen, eigen jeugd)
  • Vladimir Stikic (19, 2e seizoen, eigen jeugd)

• Wesley van Wijk (20, 2e seizoen, eigen jeugd)
  • Daniel Hensen (28, 10e seizoen, FC Den Bosch) *
  • Joey Rietbroek (20, 2e seizoen, ADO Den Haag)
  • Jan Groen (22, 6e seizoen, eigen jeugd)
  • Quincy van Ommeren (33, 2e seizoen, AFC)
  • Wim v/d Luyt (?, 2e seizoen, eigen jeugd)
  • Karim Hajji (33, 9e seizoen, DWS)

• Marcel Vondeling (24, 4e seizoen, Stormvogels/Telstar)
  • Tahir Akhamrane (25, 2e seizoen, AGOVV)
  • Elroy Lammers (22, 2e seizoen, FC VOlendam)
  • Arie Jonker (23, 4e seizoen, NAC) *
  • Mark de Vries (20, 2e seizoen, eigen jeugd)
  • Stephan v/d Berg (20, 2e seizoen, eigen jeugd)
  • Theo van Leeuwen (25, 7e seizoen, eigen jeugd)

aniel Hensen en Arie Jonker maakten een uitstapje naar het profvoetbal maar volgden hun jeugdopleiding bij vv Katwijk

Nieuw:

• Robert v/d Plas (A1- junioren)
  • Jeroen Haasnoot (A1- junioren)
  • Erwin de Ridder (3e elftal)

• Jim Nederhand (32, doelverdediger; afkomstig van Capelle)
  • Pascal van Eck (28, doelverdediger; afkomstig van Naaldwijk)
  • Juan Viedma (32, verdediger; afkomstig van Omniworld)
  • Danilo Pedrini (21, verdediger; afkomstig van ADO Den Haag)
  • Martin Bekx (25, aanvaller; afkomstig van Voorschoten ’97)
  • Jerginhio Sahadewsing (22, aanvaller, afkomstig van Ajax am)
  • Robin Diets (18, aanvaller, afkomstig van BlauwZwart)
  • Mats van der Poel (18, aanvaller, afkomstig van Meerburg)
  • Gino Mulder (19, aanvaller, afkomstig van Haaglandia)

[ Bericht 5% gewijzigd door Insistor op 03-06-2007 21:57:22 ]
  • And we are vagabonds
    We travel without seatbelts on
    We live this close to death
    pi_50081568
    Ik zal eens kijken of ik vanmiddag wat meer info kan krijgen.

Weet wel wie er komen, maar voor welke posities geen idee
    pi_50100904
    Mooi overzicht Insistor. Comvalius gaat niet meer door, begreep ik uit een post van Hoornes. Toch jammer.

Op het gezicht ook zeker geen slechte selectie! Misschien her en der krap (rechtsback, spits)?

Ook leuk, discussie over niveauverschil tussen A en B: Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2006/07 deel 4

Aardig stukje met Jasper de Muijnck, nieuwe trainer Ter Leede, die terugblikt op zijn DOTO tijd. Zonder schaamte.
    quote:
    Laatste klus Jasper de Muijnck bij DOTO

FOLKERT VAN DER KROL ROTTERDAM In vijf seizoenen DOTO vestigde Jasper de Muijnck zijn naam als topamateurtrainer. Maar de naar Ter Leede vertrekkende oefenmeester is ervan overtuigd dat er meer in had gezeten. ,,De club is organisatorisch niet meegegroeid met het niveau van het voetbal.’’
    Jasper de Muijnck heeft veel te danken aan DOTO. Omgedraaid geldt hetzelfde. Hij liet de ploeg uit Pernis attractief voetballen,, met goede resultaten. Voor zijn laatste wedstrijd met DOTO blikt De Muijnck terug op vijf mooie én turbulente seizoenen.

2002-2003

,,Toen ik begon luidde m’n belangrijkste opdracht de binding tussen club en eerste elftal te herstellen. Daar hebben we hard aan gewerkt: feesten georganiseerd en na wedstrijden de supporters te woord gestaan. We stonden lang bovenaan, totdat doelman Sander Groenendijk een ingeklapte long opliep en Giovanni Franken een doodschop kreeg. ARC werd kampioen en HVO kegelde ons uit de nacompetitie.’’

2003-2004

,,Het tweede jaar hadden we een minder team, doordat er nul-komma-nul aan scouting wad gedaan. Barendrecht werd kampioen. Wij misten de promotie in de nacompetitiefinale tegen Voorschoten’97 op een haar.’’

2004-2005

,,Ik had bedongen dat ik de scouting mocht doen. Ik haalde Rob Prins, Nick van Wordragen, Dennis Kok, Kevin Braber en Bob Molendijk. Zij maakten het verschil. We werden makkelijk kampioen. Spelers als Benjamin Martha en Ivar Eltenberg die zich zelf hadden aangemeld, dwongen meteen een basisplaats af. Eltenberg gaat naar ASWH, maar hij kan zo mee in het betaalde voetbal.’’

2005-2006

,,We speelden voor hoofdklassebegrippen uitzonderlijk goed. Bovendien was de selectie nog sterker geworden door de komst van Jeroen van Wetten, Niels Bezemer, Harvey Wijngaarde en Miguel Lopes Silva. Al vroeg in het seizoen, na het duel met Katwijk, kregen Giovanni Franken en Wijngaarde ruzie over de speelwijze. Dat escaleerde enorm. Later zijn de standpunten op een normale manier uitgewisseld. Maar het tekende de insteek; iedereen wilde winnen. Daardoor maakten we enorme sprongen vooruit. In november ontstond er een zakelijk conflict tussen Franken en toenmalig voorzitter Simon de Jong. Dat conflict is in de spelersgroep uitgevochten. In de kleedkamer was er een constant negatieve stroming tegen de club en De Jong. Ik was alleen nog bezig brandjes te blussen. Het gevoel overheerst nu dat we met de beste ploeg uit het amateurvoetbal geen kampioen zijn geworden.’’

2006-2007

,,Ondanks de spelerswisselingen zat de selectie goed in elkaar. Maar we hadden te maken met veel blessures van basisspelers, waardoor we vaak met een totaal ander elftal dan een seizoen eerder moesten spelen. Ik wilde bij DOTO blijven en verder bouwen, maar om het volgende doel - de titel winnen - te verwezenlijken, moet alles kloppen. DOTO kon niet aan die voorwaarden voldoen. Het voetbal liep voorbij de organisatie van de club. In december werd het opnieuw onrustig. Afspraken werden niet nagekomen. Zo zouden de spelers worden betrokken in de keuze van de nieuwe trainer, dat is niet gebeurd. Zonde dat deze groep uit elkaar valt. In hun hart waren ze het liefst bij elkaar gebleven. We willen de finale voor de derde keer op rij winnen. Dat is elk jaar een mooie happening. Daarna gaan we de stad in en is het echt voorbij.’’

[ Bericht 2% gewijzigd door methodmich op 04-06-2007 19:29:19 ]
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 4 juni 2007 @ 20:20:13 #118
    141341 Hoornes
    V.V. Katwijk-supporter
    pi_50103520
    Wat ik begrepenk heb maakt Jean-Paul Verkade zijn rentree bij Katwijk.
    pi_50103587
    Dat is toch een speler van Rijnvogels als ik het wel heb?

Heb een beetje een berekening geleend van je in die A / B discussie trouwens.
    www.thuisuiteten.nl
      maandag 4 juni 2007 @ 20:47:05 #120
    141341 Hoornes
    V.V. Katwijk-supporter
    pi_50104625
    Verkade komt inderdaad terug van Rijnvogels. Komt overigens voor het tweede.
    pi_50132520
    Al wat bekend over een trainer bij jullie eigenlijk?
    www.thuisuiteten.nl
      dinsdag 5 juni 2007 @ 18:57:00 #122
    141341 Hoornes
    V.V. Katwijk-supporter
    pi_50135769
    Intern gaat er (door)geschoven worden. Helaas niet op een manier die ik graag zou zien.
    pi_50136784
    Hmm, dat is dan wel weer jammer. Afwachten hoe dat gaat uitpakken dus.

Richard Grootscholten trouwens gisteren zijn diploma gehaald om oefenmeester te zijn bij een BVO.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_50158817
    quote:
    Op maandag 4 juni 2007 20:47 schreef Hoornes het volgende:
    Verkade komt inderdaad terug van Rijnvogels. Komt overigens voor het tweede.
    Weet je dat zeker?
    And we are vagabonds
      woensdag 6 juni 2007 @ 17:26:34 #125
    141341 Hoornes
    V.V. Katwijk-supporter
    pi_50170232
    Wat is zeker?

Ik heb dat nog nergens teruggelezen maar dat heb ik wel vernomen van iemand die het zou kunnen/moeten weten. Maar die zitten er ook wel eens naast.
    pi_50240877
    quote:
    Uit het LD:

'Quick Boys keert terug in hoofdklasse A'

Gepubliceerd op 08 juni 2007, 00:04
    Laatst bijgewerkt op 08 juni 2007, 00:05

katwijk - Het heeft er alle schijn van dat Quick Boys volgend seizoen is herenigd met de andere voetbalclubs uit de Bollenstreek. Quick Boys had juist een verzoek ingediend om terug te keren naar de hoofdklasse A, maar stuitte op een blokkade van de vijf andere verenigingen. De KNVB geeft nu aan dat het vooral kijkt naar de wens van de Katwijkse club. De nieuwe competitie-indeling wordt volgende week bekend.
    Veel plezier ermee
    pi_50243047
    Als dat zo is, dan krijgen we ook die donderse Zwaluwen.... Maar goed, geen Zeeuwen dan. Is ook weer wat waard. Voor de krachtsverhouding A / B is het nou niet zo goed, krijg je nog een sterke ploeg erbij in A.
    www.thuisuiteten.nl
      zaterdag 9 juni 2007 @ 18:06:24 #128
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_50274990
    Kozakken Boys dan dus naar B?

Wordt een sterke compeititie dan, maar dat is ook wel weer leuk natuurlijk.
    pi_50287069
    Vogels nog naar A en het feest is compleet...
    pi_50293037
    Nou, na twee jaar niet gewonnen te hebben, waar dat toch wel had gemoeten, lukte het dit seizoen wel. Arjan Human is gisteravond uitgeroepen tot speler van het jaar bij ASWH!

Hier neemt hij de prijs in ontvangst.

De uitslag bovenin:

1. Arjan Human
    2. Nixon Dias
    3. Ferry van Lare
    4. Danny Versluis
    5. Roël Gorré

De historische lijst is nu als volgt:

1985/86: Wout Tims
    1986/87: Aad van der Graaf
    1987/88: Ruud Dorst
    1988/89: Tjesco de Goede
    1989/90: Jan Verveer
    1990/91: Martin Nouwen
    1991/92: Leo van Driel
    1992/93: Martin Nouwen
    1993/94: Marcel Dekker
    1994/95: Jan Scheurwater junior
    1995/96: Ruud Dorst
    1996/97: Michel Devilee
    1997/98: Willem-Jan Barendregt
    1998/99: Willem-Jan Barendregt
    1999/00: Ron Tempelaar
    2000/01: Michel Devilee
    2001/02: Michel Devilee
    2002/03: Johan Sturrus
    2003/04: Willem-Jan Barendregt
    2004/05: Ferry van Lare
    2005/06: Willem-Jan Barendregt
    2006/07: Arjan Human

[ Bericht 1% gewijzigd door methodmich op 11-06-2007 19:06:53 ]
    www.thuisuiteten.nl
    pi_50407857
    Quick Boys volgend seizoen weer terug in A:

ASWH
    Barendrecht
    Capelle
    DOTO
    Excelsior M.
    Katwijk
    FC Lisse
    Noordwijk
    Quick Boys
    Rijnsburgse Boys
    SHO
    Ter Leede
    TOGR
    Zwaluwen '30/Henver
    And we are vagabonds
      woensdag 13 juni 2007 @ 16:08:08 #132
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_50414264
    Wordt pittig voor Barendrecht. Maar ik ben benieuwd.
    pi_50414819
    Jack zegt op de site van VoZ al één en ander over de indeling. Dat de Bollenclubs sowieso niet degraderen en ook ASWH en DOTO voor het linkerrijtje gaan. Dan blijven er 6 clubs over die het volgens hem gaan uitmaken en hij gaat dan ook voor handhaving. Om het jaar daarop aan te haken bovenin.

Hele mooie indeling natuurlijk. Zwaluwen '30 als grote onbekende en direct grootste degradatiekandidaat denk ik.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_50415006
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
    Jack zegt op de site van VoZ al één en ander over de indeling. Dat de Bollenclubs sowieso niet degraderen en ook ASWH en DOTO voor het linkerrijtje gaan. Dan blijven er 6 clubs over die het volgens hem gaan uitmaken en hij gaat dan ook voor handhaving. Om het jaar daarop aan te haken bovenin.

Hele mooie indeling natuurlijk. Zwaluwen '30 als grote onbekende en direct grootste degradatiekandidaat denk ik.
    heb een nieuw topic over de indeling geopend Indeling HOOFDKLASSE A, B, C 2007/2008 zaterdagamateurs
    Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
      woensdag 13 juni 2007 @ 17:29:17 #135
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_50417101
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:

Goed om te lezen dat ze direct de topklasse in willen gaan. Die klasse heeft dan misschien z'n nadelen, als de ploeg echt structureel aan de top wil komen moet het daar wel in belanden.
    pi_50417197
    Eerst maar zien dat dat kreng van een topklasse er komt.

Maar dat is weer een ander verhaal.

Nog twee spelers van het jaar bekend:

Capelle: Henk Roeland

Excelsior Maassluis: Robbert van der Velde
    www.thuisuiteten.nl
      woensdag 13 juni 2007 @ 17:33:31 #137
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_50417242
    Wie was het eigenlijk hier, Lodder zeker?

Nouja, ik denk dat Barendrecht het zwaar krijgt om degradatie. Al lijken Maassluis, Capelle en Zwaluwen me op dit moment nog wel te doen. SHO en TOGR hebben zich wel goed versterkt.
    pi_50417430
    SHO valt wel mee toch? Zijn ook wat basisspelers kwijt. TOGR kan alle kanten op. Is nu een vriendenteam, dat heeft voor- en nadelen. Daarbij zijn sommige spelers al wat ouder.
    www.thuisuiteten.nl
      woensdag 13 juni 2007 @ 18:25:15 #139
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_50418868
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
    SHO valt wel mee toch? Zijn ook wat basisspelers kwijt. TOGR kan alle kanten op. Is nu een vriendenteam, dat heeft voor- en nadelen. Daarbij zijn sommige spelers al wat ouder.
    Dat hoorde ik over SHO. Had de namen nog niet gezien, maar wat ik nu lees valt het nog mee inderdaad. Naar TOGR ben ik wel benieuwd, zal daar wel regelmatig gaan kijken, is vlakbij.
    pi_50421048
    Wie ziet wie als kanshebbers?
    Leef naar je eigen talent
      woensdag 13 juni 2007 @ 23:01:44 #141
    141341 Hoornes
    V.V. Katwijk-supporter
    pi_50431360
    1. DOTO
    2. Lisse
    3. Rijnsburgse Boys
    4. Noordwijk
    5. quick boys
    6. ASWH
    7. Katwijk
    8. Ter Leede
    9. Capelle
    10. Barendrecht
    11. SHO
    12. Excelsior Maassluis
    13. TOGR
    14. Zwaluwen (<15 punten)
    pi_50434847
    Wie zijn die goeie aankopen van DOTO dan? Ik ken ze echt niet allemaal.
      donderdag 14 juni 2007 @ 16:55:59 #143
    141341 Hoornes
    V.V. Katwijk-supporter
      donderdag 14 juni 2007 @ 17:21:06 #144
    159003 uitje4life
    www.rijnsburgseboys.nl
    pi_50456729
    Rijnsburg moet de titel gaan verdedigen, met een weer sterke selectie en goede versterkingen.... maar ik zie ook andere goede selecties..... bv Lisse dat weer sterk zal zijn, quick boys weet ik niet. DOTO lijkt me ook veel sterker.

We zullen t zien.......
    RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
    als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
    pi_50496344
    Heb het op een ander forum ook gezegd, maar de defensie lijkt me voor DOTO een achilleshiel te worden. Offensief en op het middenveld prima aanwinsten, achterin toch minder vind ik. Ze zijn Eltenberg, Smaling, Van der Meer, Pot en Braber kwijt, zaten toch belangrijke spelers tussen.

Ramon Salaz vind ik overtuigende defensieve aanwinst, blijvers Fernandes en Cabral Semedo vind ik zeker niet sterk. Plus het feit dat de selectie nogal wat vaatjes buskruit bevat.

Voor mij zijn ASWH, DOTO, FC Lisse, Rijnsburgse Boys, Quick Boys en Noordwijk de zes clubs die kampioen zouden kunnen worden, verrassingen buiten beschouwing gelaten.

Krijgen het zwaar: TOGR, Excelsior Maassluis, SHO, Zwaluwen '30 (uiteraard) en wellicht Capelle en Barendrecht.
    www.thuisuiteten.nl
      vrijdag 15 juni 2007 @ 20:58:59 #146
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_50499999
    quote:
    Ook Jack van den Berg is blij met de indeling voor het komend seizoen. ,,Alle mooie clubs komen langs'', zegt de hoofdtrainer. ,,Zowel de toppers uit de Bollenstreek, zoals Katwijk en Quick Boys, als de mooiste clubs uit onze regio. Voor het Barendrechtse publiek is dat schitterend, voor de spelers ook.'' Van den Berg beseft dat de indeling voor Barendrecht zwaar is. ,,In de breedte is dit veruit de sterkste afdeling. Er zitten geen zwakke broeders bij, zoals in B. We moeten zorgen dat we buiten degradatiegevaar blijven, dat is de eerste doelstelling. Het zal lastig worden om vanuit de eerste klasse meteen aan te klampen. Maar dat is ook juist een mooie uitdaging. In het seizoen ná de komende jaargang willen we echt mee gaan doen in de top, dan moeten we er nu gewoon in blijven. We gaan er voor.''
    pi_50500151
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
    Maar goed, geen Zeeuwen dan. Is ook weer wat waard.
    .

Ook echt niemand wil hier naar toe he .
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_50505532
    Het wordt koffiedik kijken tot aan de laatste speeldag denk ik. Er zijn zoveel ploegen die aanspraak kunnen maken op de hoogste eer. Een uitgesproken favoriet is er dus niet bij, lijkt mij. De Bollenclubs zullen elkaar weer gaan afslachten, en daarom verwacht ik veel van DOTO en ASWH. Als ik zou moeten kiezen, zou ik uiteraard voor ASWH (en Methodmich ) gaan. FC Lisse heeft de selectie intact weten te houden, het wordt tijd om te oogsten. Met enkele versterkingen kan er misschien een gooi worden gedaan naar het hoogste. Maar goed, het wordt nog afwachten. Eerst maar eens zien wat het programma wordt!
    Leef naar je eigen talent
    pi_50515307
    Las inderdaad het verhaal van Jack. Richard Lodder verzekerde me gisteren dat Barendrecht in eerste instantie voor lijfsbehoud gaat, dus dat klopt wel.

Tukker zegt min of meer hetzelfde als Lissov:
    quote:
    Bill Tukker, trainer van ASWH, spreekt van een prachtige indeling. ,,,,Ik hoop dat er in de hoofdklasse A een kopgroep van topploegen zal ontstaan die elkaar niet veel ontlopen. Quick Boys verwacht ik daar ook wel bij. Wij zullen proberen daarbij aan te sluiten. En dan zien we wel wie het beste slotakkoord heeft. Gezien de overmacht van IJsselmeervogels in de laatste jaren ben ik er niet rouwig om dat we die ploeg niet tegenkomen. Dan ga je al snel richting de 55 punten en ik weet niet of onze selectie, die nog in ontwikkeling is, daar al aan toe zal komen.’’
    Denk dat het inderdaad zo gaat ja, dat meerdere teams bovenin meedoen. En in het verleden heeft ASWH inderdaad wel eens goed kunnen profiteren van Bollenteams die elkaar punten afhandig maken. Maar goed, we moeten het allemaal afwachten!

In ieder geval kan SHO nog op zoek naar een nieuwe trainer, want Erik van der Meer gaat mee naar Qatar met Mark Wotte als assistent. Ook Roy Wesseling gaat daarheen, dus Wotte neemt een goed koppel mee.

@Sandman: Op zich is het niet erg naar Zeeland te moeten hoor. Human is dan altijd extra scherp. Maar het zijn aardige ritjes natuurlijk.

Jasper de Muijnck, volgend jaar Ter Leede en de afgelopen seizoenen trainer bij DOTO, blikt op Voetbalrotterdam terug:

http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=3716&Itemid=424
    www.thuisuiteten.nl
    pi_50605370
    Er is geen 1e klasse topic he
    Selectie van Vitesse is nu ook bekend, niet veel bijzonders en zo te horen ligt de trainer nu al niet echt lekker in de groep. Ben benieuwd hoe we het seizoen gaan beginnen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')