abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50414102
De KNVB heeft de indeling van de hoofdklasse zaterdag bekend gemaakt

De indeling van de drie hoofdklassen in het zaterdagvoetbal is als volgt:

Hoofdklasse A
ASWH 1
Barendrecht 1
Capelle 1
DOTO 1
Excelsior M. 1
Katwijk 1
FC Lisse 1
Noordwijk 1
Quick Boys 1
Rijnsburgse Boys 1
SHO 1
Ter Leede 1
TOGR 1
Zwaluwen 30/Henver 1

Hoofdklasse B
Ajax (av) 1
Bennekom 1
DOVO 1
Geinoord N'gein 1
GVVV 1
Hoek 1
IJsselmeervogels 1
Kloetinge 1
Kozakken Boys 1
LRC 1
Nivo Sparta 1
Nunspeet 1
Spakenburg 1
Sparta Nijkerk 1

Hoofdklasse C
ACV 1
Be Quick '28 1
Dos Kampen 1
Excelsior '31 1
Flevo Boys 1
sc Genemuiden 1
Go Ahead K. 1
HHC 1
ONS Sneek 1
Oranje Nassau 1
PKC'83 1
Staphorst 1
VVOG 1
WHC 1

De nummering van de elftallen en daarmee het speelschema volgt op een later tijdstip
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_50414354
Indeling zaterdaghoofdklasse seizoen 2007/08 inderdaad.

Maar in de diverse afdelingstopics lopen er al de nodige discussies over.

Verschil tussen A en B is toch wel pijnlijk groot dit jaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50414936
Ik wens de jongens van Nivo Sparta heel veel succes in deze mooie competitie!!

Ik zal zeker regelmatig op het voetbalveld van Nivo Sparta te vinden zijn!!

SUCCES!!
pi_50415035
Toch wel van alle clubs 't eerste elftal dus?
pi_50415158
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef john1970 het volgende:
Ik wens de jongens van Nivo Sparta heel veel succes in deze mooie competitie!!

Ik zal zeker regelmatig op het voetbalveld van Nivo Sparta te vinden zijn!!

SUCCES!!
Moet je lid worden van ons supporterscluppie 5x een thuiswedstrijd bezoeken en je hebt het er al uit
pi_50417393
In A zie ik zo een zestal ploegen dat de titel kan winnen: ASWH, DOTO, FC Lisse, Noordwijk, Quick Boys en Rijnsburgse Boys. Dan heb je Katwijk, Ter Leede, Capelle en promovendus Barendrecht als ook niet te onderschatten teams. TOGR kan alle kanten op, SHO, Excelsior Maassluis en promovendus Zwaluwen '30 lijken me op voorhand degradatiekandidaat.

In B lijkt IJsselmeervogels wederom topfavoriet. Voor de spanning zou het goed zijn als Spakenburg naar de mogelijkheden gaat presteren. Kozakken Boys heeft tijd nodig om een team te smeden met de nieuwelingen, Hoek wil top vijf en kan dat halen. Maar die teams zijn net als GVVV, Sparta Nijkerk toch meer middenmoters. DOVO zou willen verrassen zoals Nunspeet deed, afwachten wat die laatste ploeg kan in jaar 2. LRC, Nivo is knokken tegen degradatie, maar in B met beduidend meer kans dan in A. Geinoord kan mogelijk handhaven dankzij de promovendi, Bennekom zal de financiële crisis moeten bezweren op het veld en Kloetinge en Ajax spinnen garen bij deze indeling. In A had Kloetinge stevig gebaald.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:33:27 #7
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50457209
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:31 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

Moet je lid worden van ons supporterscluppie 5x een thuiswedstrijd bezoeken en je hebt het er al uit
geen gratis toegang als lid?!?!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_50458016
De Vogels winnen gewoon in B, te weinig concurrentie.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_50478710
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:33 schreef uitje4life het volgende:

[..]

geen gratis toegang als lid?!?!
Jawel als lid van de club wel, maar ben je geen lid kun je lid worden van de supportersclub de Spartanen. Daar betaal je 25 euro voor en heb je elke thuiswedstrijd gratis toegang, men ontvangt dan een clubcard en daarmee heb je bij meerdere winkels nog leuke kortingen ook, het geld van de spartanen wordt gebruikt voor de selectie en jeugd, de hele organisatie tov de grote clubs in de hoofdklasse staat bij ons nog echt in de kinderschoenen. Heb van horen zeggen dat ijsselmeervogels met een begroting van 400.000 euro werkt ??, zal maar niet zeggen waar wij mee werken dan lach je de ballen uit je broek !!!!
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 juni 2007 @ 20:07:11 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_50498252
Ben blij met deze indeling. A is misschien wel sterker maar in B zitten veel meer aansprekende namen.

Nou ja voor NIVO dan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 9 september 2007 @ 17:22:42 #11
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_53052861
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:38 schreef methodmich het volgende:
In A zie ik zo een zestal ploegen dat de titel kan winnen: ASWH, DOTO, FC Lisse, Noordwijk, Quick Boys en Rijnsburgse Boys. Dan heb je Katwijk, Ter Leede, Capelle en promovendus Barendrecht als ook niet te onderschatten teams. TOGR kan alle kanten op, SHO, Excelsior Maassluis en promovendus Zwaluwen '30 lijken me op voorhand degradatiekandidaat.

In B lijkt IJsselmeervogels wederom topfavoriet. Voor de spanning zou het goed zijn als Spakenburg naar de mogelijkheden gaat presteren. Kozakken Boys heeft tijd nodig om een team te smeden met de nieuwelingen, Hoek wil top vijf en kan dat halen. Maar die teams zijn net als GVVV, Sparta Nijkerk toch meer middenmoters. DOVO zou willen verrassen zoals Nunspeet deed, afwachten wat die laatste ploeg kan in jaar 2. LRC, Nivo is knokken tegen degradatie, maar in B met beduidend meer kans dan in A. Geinoord kan mogelijk handhaven dankzij de promovendi, Bennekom zal de financiële crisis moeten bezweren op het veld en Kloetinge en Ajax spinnen garen bij deze indeling. In A had Kloetinge stevig gebaald.
1e wedstrijd: 2-0 achter tegen katwijk, terug gekomen tot 2-2
2e wedstrijd: knap gelijkspel tegen ASWV

Ik denk en hoop dat zwaluwen '30 erin blijft.

www.zwaluwen.nl
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_53052973
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2007/2008 deel 1
Hoofdklasse C zaterdagamateurs 2007/2008 deel 1

Lijkt mij voor de overzichtelijkheid beter om in de aparte hoofdklasse topics verder te posten .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')