abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52379398
Zonder OP nog. Wellicht volgt die nog, al dan niet met hulp van onze mods.
That's all folks!
pi_52379424
Ja, lap zeg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 15:47:36 #3
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52392316
Ga het weer wel weer volgen, zou HHC zijn titel kunnen prolongeren. Of kan Excelsior de titel weer een keer pakken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_52392378
Nou, ik mis een flitsende OP inderdaad. Werk aan de winkel Vaduz!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52392456
De voorbereiding van Excelsior is in ieder geval slechter dan slecht. Magere winst op SC Enschede, dik op de kloten van DOVO en in de beker een 0-2 weggeven en 3-2 verliezen van tweedeklasser PH. En Scheppink viel ook nog eens uit met een op het oog zware knieblessure. Hooray.

Ik geef HHC weer een goede kans dit seizoen, met Bayar is er weer een breedteversterking bijgekomen.
That's all folks!
pi_52484938
En vandaag geen schijn van kans tegen Quick Boys thuis. 0-2. Vooral op de rechtsbackplaats blijft het prutsen geblazen. Schooten en zelfs Luby worden gemist. Na Dangremond werd nu Isa er neergezet en dat was ook maar behelpen. Zelfs aanvaller Janssen moest nog opdraven op die plek.
That's all folks!
pi_52503671
Hoe vond je Quick Boys? Ben ik wel benieuwd naar.
www.thuisuiteten.nl
pi_52513500
Geen idee, ik had andere verplichtingen zaterdagmiddag.
That's all folks!
pi_52590156
Be Quick al uitgeschakeld voor de districtsbeker zag ik. Slechte generale voor een team dat ieder jaar voor het kampioensschap gaat.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_52608242
HHC heeft goede voorbereiding op dit moment... Laat goede resultaten zien en ook in districtsbeker doen ze het op dit moment goed (Stevo 3-0 | Neo Borne 9-0) Zaterdag de eerste echte beproeving, Babberich voor de nationale beker....

owjahw, hoi iedereen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:20:32 #11
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_52815423
Tegenwoordig kan je ook wedden op de hoofdklasse

- verwijderd door admin -
pi_52815746
Nog 1 dag om de OP op tijd af te hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_52815964
Wedden op de hoofdklasse, geweldig.

En die OP komt niet, weinig zin om tijd in te steken. En zo goed op de hoogte van alle ploegen ben ik op het moment ook nog niet. Ik volg de boel tijdens het seizoen wel.
That's all folks!
pi_52816027
Niemand verder die iets kan vertellen over de belangrijkste overschrijvingen, titelkandidaten enzovoort?
www.thuisuiteten.nl
pi_52866844
heeft iemand een link van die site waarop je kunt wedden op wedstrijden? Niet dat ik dat van plan ben maar wil wel even kijken.

Wij gaan zo naar Go-Ahead - ONS, ONS is volgens de laatste berichten dusdanig verzwakt en go-Ahead dusdanig versterkt dat ik verwacht dat Go-Ahead gaat winnen. En gaat eindigen boven ONS. Mits Zandbergen blijft. Zonder Zandbergen geen Go-Ahead.
pi_52871324
Excelsior superieur vanmiddag, 3-1 was nog magertjes. Een uitgebreider verslag van mij volgt nog.

Oja, Sepp

Georg: https://www.unibet.net/punter/startpage.jsp (een specifieke link is niet te geven, even in de index kijken)
That's all folks!
pi_52873399
Leuk begin van PKC '83 ook, 3-5 verlies, wel spektakel.
www.thuisuiteten.nl
pi_52874736
Go-Ahead had vanmiddag moeten winnen. In de laatste minuut haalde ONS een briljante bal van Zandbergen van de lijn, na uiteraard een individuele actie. De beste speler van de hoofdklasse C speelt bij Go-Ahead kampen. Dat kon je vanmiddag weer eens zien. Hij kreeg nauweljiks ballen, stond volledig alleen en als je dan ziet wat een gevaar hij dan kan stichten tegen 4 man. Wat een uitzonderljke klasse. Alles wat hij deed deed hij goed. Niemand van Sneek die hem ook maar een milimeter weerstand kon bieden. Als Go-Ahead in elke linie 1 goede speler erbij krijgt maakt Zandbergen hun kampioen.

Dat DOS zou verliezen was te verwachten. Excelsior is een goede subtopper, DOS een degradatiekandidaat. Be Quick slecht gestart, verlies WHC tegen HHC was te verwachten. En Harkema won vandaag in de eerste klas met 7-1!
pi_52874904
Dennis Sepp was vanmiddag ook geniaal, ik heb dit zelden op Hoofdklasseniveau gezien. Spelend als een jonge hond, foutloos, precies.
That's all folks!
pi_52879837
Genemuiden toch matig begonnen vind ik
pi_52886661
HHC Hardenberg erg matig begonnen, door nieuwe aankopen wilde trainer Michel Jansen beginnen met het 4-4-2 (Met opkomende backs) systeem in plaats van het vertrouwde 4-3-3 systeem... Tom ijzerman kwam niet goed uit de verf terwijl het systeem juist op hem van toepassing was. Pas nadat het publiek enkele minuten gescandeerd had van "4-3-3" en "Leeeoooo" (Leo Scheepmaker) werd het systeem omgezet in de 75e minuut wat resulteerde in drie doelpunten in nog geen tien minuten...

Al met al een zeer slechte startwedstrijd en de score was dan ook zeker niet naar het spel...

---

wel koploper
pi_52889138
M'n verslag dan maar.

Excelsior'31 - DOS Kampen 3-1

De eerste wedstrijd na bijna enkel oefen/ bekernederlagen. Hoe zou het team er nu, bij de competitie-opener er voorstaan? De opstelling zag er aardig vertrouwd uit. Met Vicente in het doel, Gerald Janssen op de rechtsback (dat is toch een pure aanvaller?) Jarno Beltman (gelukkig is hij terug), Zwollo (nieuw in Rijssen) en van Pijkeren als linksback. Het middenveld werd gevormd door Ter Harmsel, Leurink en Isa. Voorin stonden Sepp (nieuw), Looms en Hoekstra (laatstgenoemde heeft nu een vrije rol op links)
Boksenbeld stond dus niet in de basis, Scheppink was geblesseerd.

Genietend van het zonnetje, langs de kant, zag ik dat het in de tweede minuut knullig misging. Een hoekschop van DOS Kampen werd met het hoofd verlengd door gelegenheidsrechtsback Gerald Janssen. De bal vloog over Vicente het doel in. Au. Excelsior zocht daarna een minuut of tien naar het goede gevoel. Zo rond minuut 15 begon het combineren echt te lopen. DOS werd vastgezet op eigen helft en kwam er zelf niet meer uit. In minuut 18 werd Looms door Hoekstra vrijgezet voor de keeper, maar hij schoof de bal op de paal. Sepp testte evenlater ook het latwerk, door uit de draai knap een volley op het doel van DOS goalie Karel te schieten. De derde kans in 5 minuten werd knap gered door Karel, hij ranselde een kopbal van Looms over.

Eindelijk was het 1-1 in minuut 28. Nieuwkomer Zwollo stuurde Sepp de diepte in en diens voorzet werd door z'n maatje Looms binnengegleden. Janssen, nogmaals gezegd, een aanvaller op de backplaats zorgde achterin opnieuw voor beroering. Ditmaal knalde hij onbedoeld de bal op de onderkant van de lat van het eigen doel. Gelukkig ging het nu wel goed.

Vlot combinerend en goed gebruik makend van de balvaste driehoek voorin werd er veel gevarieerd en daar had DOS het ontzettend lastig mee.

Net na rust was de voorsprong eindelijk een feit. Opnieuw was het Zwollo die met een pass over de hele Hoekstra wegstuurde, hij zette voor en Sepp kopte de bal in de loop binnen. Het duurde daarna een tijd voordat de winst definitief binnengesleept werd. Leurink was de man die ervoor zorgde. Hij scoorde rechtstreeks uit een vrije trap, die even daarvoor geleid had tot een rode kaart, wegens het onderuithalen van een doorgebroken Isa.

Al met al een uitstekend resultaat, ik heb eindelijk weer het voetbal gezien dat Excelsior kan spelen. Alleen moet er echt iets anders verzonnen worden op de rechtsbackplaats. Janssen is offensief een kei, maar defensief...

i Leuk detail: leidsman Jansen uit Zwolle was nu niet bang om de verbale confrontatie aan te gaan met Erwin Looms. ( gerelateerd aan z'n stuk in de VI van een maandje of 1,5 terug)

i Mijn man of the match: Dennis Sepp. Hij liet direct zien dat hij ondanks zijn 33-jarige leeftijd een absolute aanwinst is voor het elftal. Je ziet niet aan hem af dat hij al 33 is. Als een jonge hond beweegt hij zich over de mat. De gekste ballen die ingespeeld worden krijgt hij onder controle, hij brengt rust, zorgt voor gevaar met zijn snelheid en voorzetten. En zijn combinaties met, met name zijn maatje Looms zijn bijzonder precies. Hij speelde een foutloze wedstrijd. Hopelijk blijft hij dit seizoen heel, want voor de voetballiefhebber is het genieten.

i en iets wat niet kan: Zaki (DOS) spelend in de hoofdklasse. De Ronaldo die wel de afgelopen jaren hebben gezien is er niks bij. Wat een worst op poten, niet normaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Vaduz- op 02-09-2007 13:56:59 ]
That's all folks!
pi_52893806
Leuk met die info-dingetjes erbij.

Heb Asterix & Obelix op de FP ook nog even genoemd.
www.thuisuiteten.nl
pi_52894240
Dank je en goed werk.

DOS is trouwens met recht een degradatiekandidaat, zoals Georg al zei.
That's all folks!
pi_52897175
quote:
[b]Op zondag 2 september 2007 13:50

i en iets wat niet kan: Zaki (DOS) spelend in de hoofdklasse. De Ronaldo die wel de afgelopen jaren hebben gezien is er niks bij. Wat een worst op poten, niet normaal.
Dit is respectloos. Natuurlijk is Zaki te dik, maar dat hoef je niet zo uit te drukken. Voetballen kan hij wel. Hij heeft meermalen prachtige doelpunten gemaakt, degene die de p/d wedstrijd hebben gezien tegen Zuidvogels begrijpen wat ik bedoel.

Dos is idd een degradatiekandidaat, kan er (helaas) niks anders van maken. Nauwelijks echte versterkingen dan krijg je het gewoon heel moeiljk. Ik snap het optimisme over Dos en Go-Ahead in Kampen niet. Men heeft het hier echt over twee keer het linkerrijtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')