Veel plezier ermeequote:Uit het LD:
'Quick Boys keert terug in hoofdklasse A'
Gepubliceerd op 08 juni 2007, 00:04
Laatst bijgewerkt op 08 juni 2007, 00:05
katwijk - Het heeft er alle schijn van dat Quick Boys volgend seizoen is herenigd met de andere voetbalclubs uit de Bollenstreek. Quick Boys had juist een verzoek ingediend om terug te keren naar de hoofdklasse A, maar stuitte op een blokkade van de vijf andere verenigingen. De KNVB geeft nu aan dat het vooral kijkt naar de wens van de Katwijkse club. De nieuwe competitie-indeling wordt volgende week bekend.
heb een nieuw topic over de indeling geopend Indeling HOOFDKLASSE A, B, C 2007/2008 zaterdagamateursquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
Jack zegt op de site van VoZ al één en ander over de indeling. Dat de Bollenclubs sowieso niet degraderen en ook ASWH en DOTO voor het linkerrijtje gaan. Dan blijven er 6 clubs over die het volgens hem gaan uitmaken en hij gaat dan ook voor handhaving. Om het jaar daarop aan te haken bovenin.
Hele mooie indeling natuurlijk. Zwaluwen '30 als grote onbekende en direct grootste degradatiekandidaat denk ik.
Goed om te lezen dat ze direct de topklasse in willen gaan. Die klasse heeft dan misschien z'n nadelen, als de ploeg echt structureel aan de top wil komen moet het daar wel in belanden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
Jack zegt op de site van VoZ al één en ander over de indeling. Dat de Bollenclubs sowieso niet degraderen en ook ASWH en DOTO voor het linkerrijtje gaan. Dan blijven er 6 clubs over die het volgens hem gaan uitmaken en hij gaat dan ook voor handhaving. Om het jaar daarop aan te haken bovenin.
Hele mooie indeling natuurlijk. Zwaluwen '30 als grote onbekende en direct grootste degradatiekandidaat denk ik.
Dat hoorde ik over SHO. Had de namen nog niet gezien, maar wat ik nu lees valt het nog mee inderdaad. Naar TOGR ben ik wel benieuwd, zal daar wel regelmatig gaan kijken, is vlakbij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
SHO valt wel mee toch? Zijn ook wat basisspelers kwijt. TOGR kan alle kanten op. Is nu een vriendenteam, dat heeft voor- en nadelen. Daarbij zijn sommige spelers al wat ouder.
quote:Ook Jack van den Berg is blij met de indeling voor het komend seizoen. ,,Alle mooie clubs komen langs'', zegt de hoofdtrainer. ,,Zowel de toppers uit de Bollenstreek, zoals Katwijk en Quick Boys, als de mooiste clubs uit onze regio. Voor het Barendrechtse publiek is dat schitterend, voor de spelers ook.'' Van den Berg beseft dat de indeling voor Barendrecht zwaar is. ,,In de breedte is dit veruit de sterkste afdeling. Er zitten geen zwakke broeders bij, zoals in B. We moeten zorgen dat we buiten degradatiegevaar blijven, dat is de eerste doelstelling. Het zal lastig worden om vanuit de eerste klasse meteen aan te klampen. Maar dat is ook juist een mooie uitdaging. In het seizoen ná de komende jaargang willen we echt mee gaan doen in de top, dan moeten we er nu gewoon in blijven. We gaan er voor.''
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
Maar goed, geen Zeeuwen dan. Is ook weer wat waard.
Denk dat het inderdaad zo gaat ja, dat meerdere teams bovenin meedoen. En in het verleden heeft ASWH inderdaad wel eens goed kunnen profiteren van Bollenteams die elkaar punten afhandig maken. Maar goed, we moeten het allemaal afwachten!quote:Bill Tukker, trainer van ASWH, spreekt van een prachtige indeling. ,,,,Ik hoop dat er in de hoofdklasse A een kopgroep van topploegen zal ontstaan die elkaar niet veel ontlopen. Quick Boys verwacht ik daar ook wel bij. Wij zullen proberen daarbij aan te sluiten. En dan zien we wel wie het beste slotakkoord heeft. Gezien de overmacht van IJsselmeervogels in de laatste jaren ben ik er niet rouwig om dat we die ploeg niet tegenkomen. Dan ga je al snel richting de 55 punten en ik weet niet of onze selectie, die nog in ontwikkeling is, daar al aan toe zal komen.’’
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |