abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50240877
quote:
Uit het LD:

'Quick Boys keert terug in hoofdklasse A'

Gepubliceerd op 08 juni 2007, 00:04
Laatst bijgewerkt op 08 juni 2007, 00:05

katwijk - Het heeft er alle schijn van dat Quick Boys volgend seizoen is herenigd met de andere voetbalclubs uit de Bollenstreek. Quick Boys had juist een verzoek ingediend om terug te keren naar de hoofdklasse A, maar stuitte op een blokkade van de vijf andere verenigingen. De KNVB geeft nu aan dat het vooral kijkt naar de wens van de Katwijkse club. De nieuwe competitie-indeling wordt volgende week bekend.
Veel plezier ermee
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_50243047
Als dat zo is, dan krijgen we ook die donderse Zwaluwen.... Maar goed, geen Zeeuwen dan. Is ook weer wat waard. Voor de krachtsverhouding A / B is het nou niet zo goed, krijg je nog een sterke ploeg erbij in A.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 9 juni 2007 @ 18:06:24 #128
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50274990
Kozakken Boys dan dus naar B?

Wordt een sterke compeititie dan, maar dat is ook wel weer leuk natuurlijk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_50287069
Vogels nog naar A en het feest is compleet...
pi_50293037
Nou, na twee jaar niet gewonnen te hebben, waar dat toch wel had gemoeten, lukte het dit seizoen wel. Arjan Human is gisteravond uitgeroepen tot speler van het jaar bij ASWH!

Hier neemt hij de prijs in ontvangst.

De uitslag bovenin:

1. Arjan Human
2. Nixon Dias
3. Ferry van Lare
4. Danny Versluis
5. Roël Gorré

De historische lijst is nu als volgt:

1985/86: Wout Tims
1986/87: Aad van der Graaf
1987/88: Ruud Dorst
1988/89: Tjesco de Goede
1989/90: Jan Verveer
1990/91: Martin Nouwen
1991/92: Leo van Driel
1992/93: Martin Nouwen
1993/94: Marcel Dekker
1994/95: Jan Scheurwater junior
1995/96: Ruud Dorst
1996/97: Michel Devilee
1997/98: Willem-Jan Barendregt
1998/99: Willem-Jan Barendregt
1999/00: Ron Tempelaar
2000/01: Michel Devilee
2001/02: Michel Devilee
2002/03: Johan Sturrus
2003/04: Willem-Jan Barendregt
2004/05: Ferry van Lare
2005/06: Willem-Jan Barendregt
2006/07: Arjan Human

[ Bericht 1% gewijzigd door methodmich op 11-06-2007 19:06:53 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_50407857
Quick Boys volgend seizoen weer terug in A:

ASWH
Barendrecht
Capelle
DOTO
Excelsior M.
Katwijk
FC Lisse
Noordwijk
Quick Boys
Rijnsburgse Boys
SHO
Ter Leede
TOGR
Zwaluwen '30/Henver
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:08:08 #132
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50414264
Wordt pittig voor Barendrecht. Maar ik ben benieuwd.
pi_50414819
Jack zegt op de site van VoZ al één en ander over de indeling. Dat de Bollenclubs sowieso niet degraderen en ook ASWH en DOTO voor het linkerrijtje gaan. Dan blijven er 6 clubs over die het volgens hem gaan uitmaken en hij gaat dan ook voor handhaving. Om het jaar daarop aan te haken bovenin.

Hele mooie indeling natuurlijk. Zwaluwen '30 als grote onbekende en direct grootste degradatiekandidaat denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_50415006
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
Jack zegt op de site van VoZ al één en ander over de indeling. Dat de Bollenclubs sowieso niet degraderen en ook ASWH en DOTO voor het linkerrijtje gaan. Dan blijven er 6 clubs over die het volgens hem gaan uitmaken en hij gaat dan ook voor handhaving. Om het jaar daarop aan te haken bovenin.

Hele mooie indeling natuurlijk. Zwaluwen '30 als grote onbekende en direct grootste degradatiekandidaat denk ik.
heb een nieuw topic over de indeling geopend Indeling HOOFDKLASSE A, B, C 2007/2008 zaterdagamateurs
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:29:17 #135
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50417101
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:

Goed om te lezen dat ze direct de topklasse in willen gaan. Die klasse heeft dan misschien z'n nadelen, als de ploeg echt structureel aan de top wil komen moet het daar wel in belanden.
pi_50417197
Eerst maar zien dat dat kreng van een topklasse er komt.

Maar dat is weer een ander verhaal.

Nog twee spelers van het jaar bekend:

Capelle: Henk Roeland

Excelsior Maassluis: Robbert van der Velde
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:33:31 #137
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50417242
Wie was het eigenlijk hier, Lodder zeker?

Nouja, ik denk dat Barendrecht het zwaar krijgt om degradatie. Al lijken Maassluis, Capelle en Zwaluwen me op dit moment nog wel te doen. SHO en TOGR hebben zich wel goed versterkt.
pi_50417430
SHO valt wel mee toch? Zijn ook wat basisspelers kwijt. TOGR kan alle kanten op. Is nu een vriendenteam, dat heeft voor- en nadelen. Daarbij zijn sommige spelers al wat ouder.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:25:15 #139
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50418868
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
SHO valt wel mee toch? Zijn ook wat basisspelers kwijt. TOGR kan alle kanten op. Is nu een vriendenteam, dat heeft voor- en nadelen. Daarbij zijn sommige spelers al wat ouder.
Dat hoorde ik over SHO. Had de namen nog niet gezien, maar wat ik nu lees valt het nog mee inderdaad. Naar TOGR ben ik wel benieuwd, zal daar wel regelmatig gaan kijken, is vlakbij.
pi_50421048
Wie ziet wie als kanshebbers?
Leef naar je eigen talent
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:01:44 #141
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_50431360
1. DOTO
2. Lisse
3. Rijnsburgse Boys
4. Noordwijk
5. quick boys
6. ASWH
7. Katwijk
8. Ter Leede
9. Capelle
10. Barendrecht
11. SHO
12. Excelsior Maassluis
13. TOGR
14. Zwaluwen (<15 punten)
pi_50434847
Wie zijn die goeie aankopen van DOTO dan? Ik ken ze echt niet allemaal.
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:55:59 #143
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:21:06 #144
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_50456729
Rijnsburg moet de titel gaan verdedigen, met een weer sterke selectie en goede versterkingen.... maar ik zie ook andere goede selecties..... bv Lisse dat weer sterk zal zijn, quick boys weet ik niet. DOTO lijkt me ook veel sterker.

We zullen t zien.......
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_50496344
Heb het op een ander forum ook gezegd, maar de defensie lijkt me voor DOTO een achilleshiel te worden. Offensief en op het middenveld prima aanwinsten, achterin toch minder vind ik. Ze zijn Eltenberg, Smaling, Van der Meer, Pot en Braber kwijt, zaten toch belangrijke spelers tussen.

Ramon Salaz vind ik overtuigende defensieve aanwinst, blijvers Fernandes en Cabral Semedo vind ik zeker niet sterk. Plus het feit dat de selectie nogal wat vaatjes buskruit bevat.

Voor mij zijn ASWH, DOTO, FC Lisse, Rijnsburgse Boys, Quick Boys en Noordwijk de zes clubs die kampioen zouden kunnen worden, verrassingen buiten beschouwing gelaten.

Krijgen het zwaar: TOGR, Excelsior Maassluis, SHO, Zwaluwen '30 (uiteraard) en wellicht Capelle en Barendrecht.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:58:59 #146
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50499999
quote:
Ook Jack van den Berg is blij met de indeling voor het komend seizoen. ,,Alle mooie clubs komen langs'', zegt de hoofdtrainer. ,,Zowel de toppers uit de Bollenstreek, zoals Katwijk en Quick Boys, als de mooiste clubs uit onze regio. Voor het Barendrechtse publiek is dat schitterend, voor de spelers ook.'' Van den Berg beseft dat de indeling voor Barendrecht zwaar is. ,,In de breedte is dit veruit de sterkste afdeling. Er zitten geen zwakke broeders bij, zoals in B. We moeten zorgen dat we buiten degradatiegevaar blijven, dat is de eerste doelstelling. Het zal lastig worden om vanuit de eerste klasse meteen aan te klampen. Maar dat is ook juist een mooie uitdaging. In het seizoen ná de komende jaargang willen we echt mee gaan doen in de top, dan moeten we er nu gewoon in blijven. We gaan er voor.''
pi_50500151
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
Maar goed, geen Zeeuwen dan. Is ook weer wat waard.
.

Ook echt niemand wil hier naar toe he .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_50505532
Het wordt koffiedik kijken tot aan de laatste speeldag denk ik. Er zijn zoveel ploegen die aanspraak kunnen maken op de hoogste eer. Een uitgesproken favoriet is er dus niet bij, lijkt mij. De Bollenclubs zullen elkaar weer gaan afslachten, en daarom verwacht ik veel van DOTO en ASWH. Als ik zou moeten kiezen, zou ik uiteraard voor ASWH (en Methodmich ) gaan. FC Lisse heeft de selectie intact weten te houden, het wordt tijd om te oogsten. Met enkele versterkingen kan er misschien een gooi worden gedaan naar het hoogste. Maar goed, het wordt nog afwachten. Eerst maar eens zien wat het programma wordt!
Leef naar je eigen talent
pi_50515307
Las inderdaad het verhaal van Jack. Richard Lodder verzekerde me gisteren dat Barendrecht in eerste instantie voor lijfsbehoud gaat, dus dat klopt wel.

Tukker zegt min of meer hetzelfde als Lissov:
quote:
Bill Tukker, trainer van ASWH, spreekt van een prachtige indeling. ,,,,Ik hoop dat er in de hoofdklasse A een kopgroep van topploegen zal ontstaan die elkaar niet veel ontlopen. Quick Boys verwacht ik daar ook wel bij. Wij zullen proberen daarbij aan te sluiten. En dan zien we wel wie het beste slotakkoord heeft. Gezien de overmacht van IJsselmeervogels in de laatste jaren ben ik er niet rouwig om dat we die ploeg niet tegenkomen. Dan ga je al snel richting de 55 punten en ik weet niet of onze selectie, die nog in ontwikkeling is, daar al aan toe zal komen.’’
Denk dat het inderdaad zo gaat ja, dat meerdere teams bovenin meedoen. En in het verleden heeft ASWH inderdaad wel eens goed kunnen profiteren van Bollenteams die elkaar punten afhandig maken. Maar goed, we moeten het allemaal afwachten!

In ieder geval kan SHO nog op zoek naar een nieuwe trainer, want Erik van der Meer gaat mee naar Qatar met Mark Wotte als assistent. Ook Roy Wesseling gaat daarheen, dus Wotte neemt een goed koppel mee.

@Sandman: Op zich is het niet erg naar Zeeland te moeten hoor. Human is dan altijd extra scherp. Maar het zijn aardige ritjes natuurlijk.

Jasper de Muijnck, volgend jaar Ter Leede en de afgelopen seizoenen trainer bij DOTO, blikt op Voetbalrotterdam terug:

http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=3716&Itemid=424
www.thuisuiteten.nl
pi_50605370
Er is geen 1e klasse topic he
Selectie van Vitesse is nu ook bekend, niet veel bijzonders en zo te horen ligt de trainer nu al niet echt lekker in de groep. Ben benieuwd hoe we het seizoen gaan beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')