Een zwembadquote:Op maandag 23 april 2007 22:02 schreef popolon het volgende:
Nou dan begin ik maar. Al gepost op de laatste pagina maar toen ontaarde het in een nutteloze discussie en toen was het topic vol.
Nog een weekje wachten dan ziet het er weer zo uit in de tuin:
[afbeelding]
Drie meter diep in het diepe, 30 centimer diep in het ondiepe gedeelte.
In de winter is het trouwens niet zo'n eyecatcher:
[afbeelding]
Meer een mini-ijsbaan.
Poolbiljart in de basement, vinden mensen ook altijd grappig:
[afbeelding]
De basement is net opnieuw gedaan dus ziet er op die foto nog weat kaal uit. Ondertussen voorzien van bankstel, tv, stoelen etc.
Van mei is 'ie open tot halverwege oktober ongeveer dus het is niet het hele jaar door. Ik zwem niet dagelijks, ik relax meer op een luchtbedje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Een zwembadwil ik 'later' ook!
Lijkt me heerlijk.
Hoevaak zwem je er in eigenlijk? Dagelijks?
Het is dat het in Amerika is in Nederland kost dit een godsvermogenquote:Op maandag 23 april 2007 22:02 schreef popolon het volgende:
Nou dan begin ik maar. Al gepost op de laatste pagina maar toen ontaarde het in een nutteloze discussie en toen was het topic vol.
Nog een weekje wachten dan ziet het er weer zo uit in de tuin:
[afbeelding]
Drie meter diep in het diepe, 30 centimer diep in het ondiepe gedeelte.
In de winter is het trouwens niet zo'n eyecatcher:
[afbeelding]
Meer een mini-ijsbaan.
Poolbiljart in de basement, vinden mensen ook altijd grappig:
[afbeelding]
De basement is net opnieuw gedaan dus ziet er op die foto nog weat kaal uit. Ondertussen voorzien van bankstel, tv, stoelen etc.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef timbob het volgende:
Ik had een stuk lege muur over, dus daar moest wat aan gedaan worden:
*Foto*
Het is een plexiglas plaat met U-profiel Alumenemilium erachter, zodat je een plaat uit je platencollectie kan showen (soort van wissellijst, zegmaar.)
En als extra: Je kan 'm ook als whiteboard gebruiken.
*Foto*
Ik was in totaal ongeveer 17 euro aan materiaal kwijt. dus dat is best te overleven.
*Foto*
Die is in U-profieltjes geschovenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zo dat is echt gaaf!
![]()
Hoe blijft die plaat in dit geval achter het plexiglas?
wow, mooi charisma, erg leuk ingericht ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef Charisma het volgende:
ik heb ook twee eyecatchers
het zal wel niet altijd in de smaak vallen van iedereen maar ik ben trots op![]()
gelukkig vind jij het mooi, Wat een afzichtelijke lamp. Maar gelukkig verschillen de smakenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:18 schreef truttebosje het volgende:
[..]
wow, mooi charisma, erg leuk ingericht ook![]()
en helemaal mijn smaak hoor.
ja stel je voor dat iedereen zn huis er hetzelfde uitzag...vreselijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:20 schreef komrad het volgende:
[..]
gelukkig vind jij het mooi, Wat een afzichtelijke lamp. Maar gelukkig verschillen de smaken
Goed dat je dat er bij zet!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat in ons nieuwe huis de vide wel de eyecatcher wordt
[afbeelding]
Ik neem geen verantwoordelijkheid voor de huidige inrichting
Er zit U Profiel Aluminium achter het plexi geplakt. een soort gootjes. daar kan je de plaat tussenschuiven zodat hij te zien is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zo dat is echt gaaf!
![]()
Hoe blijft die plaat in dit geval achter het plexiglas?
Mooi ingericht huis! FF een vraagje, wat voor kleur laminaat heb je op de vloer liggen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef Charisma het volgende:
ik heb ook twee eyecatchers
eigenlijk wilde ik een leuke kroonlamp maar het werd deze
[afbeelding]
mijn kroonluchter
[afbeelding]
richting tuin gezien
[afbeelding]
richting achterwoonkamer gezien !
en mijn giraf , helemaal uit Accra geimporteerd
ik ben nogal gek op africaanse spullen
[afbeelding]
[afbeelding]
het zal wel niet altijd in de smaak vallen van iedereen maar ik ben trots op![]()
jeee - hoe heet dat toch weer ? moet ik opzoeken , heb het ergens staanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:07 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Mooi ingericht huis! FF een vraagje, wat voor kleur laminaat heb je op de vloer liggen?
zo wat mooi die piano, ik hadf er ooit ook een oude walspiano, die werd omgebouwd tot een gewonequote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:56 schreef innepin het volgende:
Onze eyecatchers...
De mooie, grote (zo'n 1.50m hoge) Lancetta speakers, door mijn stiefvader gemaakt:
[afbeelding]
Aan de andere kant van het tafeltje staat de tv en eveneens door stiefvader gemaakte buizenversterker, daarnaast staat natuurlijk nog zo'n speaker. Sorry voor de vage foto
En natuurlijk mijn EdjeDe bijna antieke (bj 1913) zwarte piano met houtsnijwerk
[afbeelding]
Edit: Bijna vergeten, deze staat in de keuken en valt ook best op
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 mei 2007 08:04 schreef Charisma het volgende:
[..]
zo wat mooi die piano, ik hadf er ooit ook een oude walspiano, die werd omgebouwd tot een gewone
helaas moest ik die verkopen
zeker een eyecatcher ! kan je ook goed spelen?
heb ik via Marktplaats gekocht, die man heeft een keldertje gehad waar hij allemaal spullen had verzameld, hij heeft wel meer van die kroonluchters verkocht " marie Therese" heten die toch ?quote:Op zondag 6 mei 2007 13:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
waarvandaan is deze?
Hey! Hoe bevalt de Nabaztag?quote:
Het is leukquote:Op zondag 13 mei 2007 04:26 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Hey! Hoe bevalt de Nabaztag?Ik ben zo benieuwd!
Het duurst waren de tegels, ik meen dat ik daar iets van 200 euro aan kwijt was. Verder moest ik wat spotjes kopen en wat rotband, viel allemaal wel mee. De toilet zelf was ook iets van 100 euro. Achteraf had ik daar liever wat meer geld aan uitgegeven omdat ik het spoelmechanisme niet prettig vind, iets waar ik nooit over had nagedacht. De glasplaatjes waren iets van 30 euro ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Susanne81 het volgende:
Blapiet, wat een verbetering dat toilet! Mag ik vragen wat het je ongeveer heeft gekost?
Zijn die armen van plastic? Want ik kwam het model tijdje geleden tegen bij de Xenosquote:Op zondag 13 mei 2007 01:42 schreef Charisma het volgende:
[..]
heb ik via Marktplaats gekocht, die man heeft een keldertje gehad waar hij allemaal spullen had verzameld, hij heeft wel meer van die kroonluchters verkocht " marie Therese" heten die toch ?![]()
Leukquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef timbob het volgende:
Ik had een stuk lege muur over, dus daar moest wat aan gedaan worden:
[plaatjes klikbaar]
[afbeelding]
Het is een plexiglas plaat met U-profiel Alumenemilium erachter, zodat je een plaat uit je platencollectie kan showen (soort van wissellijst, zegmaar.)
En als extra: Je kan 'm ook als whiteboard gebruiken.
[afbeelding]
Ik was in totaal ongeveer 17 euro aan materiaal kwijt. dus dat is best te overleven. [afbeelding]
Zit inderdaad wat in. Zelf nog niet zo bij stil gestaan. Idee om nog eens te gaan doenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:40 schreef MissX het volgende:
waarom heb je geen zwart stopcontact of het zwart geverfd? Dit is best zonde, dat witte op die donkere muur.
Hehehe, nou met alle maandelijks kosten is het misschien niet eens zon slecht idee om wat bij te verdienen!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:06 schreef Banzaii het volgende:
Voor jezelf begonnen Nikanoru?
![]()
Just KiddingZiet er cool uit moet ik eerlijk bekennen. Vast een kolere klus dat behang
![]()
Oeh, waar heb je dat cd-geval aan de muur vandaan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn eyecatchers nog maar een keer spammen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn platenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:07 schreef Esraa het volgende:
[..]
Oeh, waar heb je dat cd-geval aan de muur vandaan?![]()
Nee, geen idee. Ik ben nog maar net uit de luiersquote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zijn platen.
Jeweetwel, van vroegah.
Bedanktquote:Op maandag 21 mei 2007 23:22 schreef HAL9000S het volgende:
In dit topic kun je er meer over lezen
Vinyl, hoe neerzetten?
errug cool,quote:Op maandag 21 mei 2007 19:30 schreef nikanoru het volgende:
En misschien dit ook wel;
Men neme een stuk meubelhout. 100 stuks glasvezel en bijbehorende lamp en een saaie zondagmiddag:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat zou dan moeten leiden tot onderstaand resultaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet er wel bij zeggen; in het donker ziet het er veeeel leuker uit!
wat is dit Trimble?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:42 schreef tnimble het volgende:
Van het weekeinde gemaakt:
[[url=http://tnimble.nl/construction/houtdraaien/finial_001_thn.jpg]afbeelding][/url]
Alleen het bakje en de kaarsen komen uit de winkel.
Zo'n muur schreeuwt om een projectiescherm!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef RobbieT het volgende:
Mijn tv (+ Home cinema set en digitale decoder) valt toch aardig op als je mijn slaapkamer binnen komt.
[afbeelding]
Ik weet het...Maar momenteel ontbreekt het geld nog voor een beamer en een schermquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zo'n muur schreeuwt om een projectiescherm!.
Vinyl, hoe neerzetten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:16 schreef Rutger1983 het volgende:
[quote]Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn eyecatchers nog maar een keer spammen:
Waar heb je dat platenophangsysteem vandaan??? Die is wel heel erg gaaf namelijk![]()
Op zoek naar een Moaiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef HAL9000S het volgende:
Goh waar zouden die gasten hun inspiratie vandaan hebben?
[afbeelding]
Dank je wel!! En het is niet moeilijk hoor. alleen tijdrovend. De glasvezelset komt bij de conrad vandaan en het stuk meubelhout a 8.95 komt bij de Hornbach(quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:02 schreef truttebosje het volgende:
[..]
errug cool,
waar haal je die glasvezel vandaan? heb ook eens zoiets gaafs ermee gezien
Mooi hoor, die verlichting!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef RobbieT het volgende:
Mijn tv (+ Home cinema set en digitale decoder) valt toch aardig op als je mijn slaapkamer binnen komt.
[afbeelding]
Wat donkerder, met spotjes, in mijn speciaal gemaakte koof.
[afbeelding]
Mijn lichtkoof, met daarin ook een lichtslang (Helder).
[afbeelding]
En de andere lichtslang (Rood). (Sorry voor de brakke foto)
[afbeelding]
En mijn canvas doek van Angelina Jolie. (1 meter bij 0,75 meter).
[afbeelding]
(foto's zijn klikbaar)
In de koof zitten ook nog ledjes, boven mijn bed. Zal hier morgen even een foto van maken.
Deze komt van ebayquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Mooi hoor, die verlichting!En dat canvas doek is ook gaaf! Ik wil eigk. ook nog een foto op linnen laten drukken, voor op m'n 'lege' oranje muur..
Maar dat wordt 'n persoonlijke foto denk ik.
Zo, een reactie. Nu weer blij?
Mooi! Maar zet er alsjeblieft een echt pianokrukje/bankje bij!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:35 schreef hummus het volgende:
Vandaag heb ik deze gekregen. Mijn mooiste eyecatcher ooit.
[afbeelding]
hoeveel kost die glasvezel zooi nou totaal?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:30 schreef nikanoru het volgende:
Men neme een stuk meubelhout. 100 stuks glasvezel en bijbehorende lamp en een saaie zondagmiddag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel apart! Ga je dit ophangen, en zo ja waar? Ben wel benieuwd naar het eindresultaat...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:30 schreef nikanoru het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi! volgens mij hebben wij dezelfde kleur op de muur.......quote:Op zondag 27 mei 2007 10:41 schreef SuzukiSwift het volgende:
De kleur van de muur komt op de foto niet goed tot zijn recht. Het is een werkelijkheid een bordeaux rode kleur, waardoor de foto er echt uitspringt.
De foto heb ik overigens zelf gemaakt in het safari park in Bogor, Indonesië.
Die muur!quote:Op zondag 27 mei 2007 10:55 schreef Tezz het volgende:
De trots in mijn woonkamer: een teakhouten ruwe tafel van 140 cm X 140 cm (ideaal om met 8 man aan te zitten, hij staat nu tegen de muur, maar ik kan hem in de ruimte plaatsen zodat er nog twee stoelen extra bij kunnen).
En de muur natuurlijk..........
[afbeelding]
Dank je, lijkt idd de zelfde kleur te zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mooi! volgens mij hebben wij dezelfde kleur op de muur.......
Ideetje van een vriend van me, die schilder is. Ik wilde eerst de hele muur gewoon rood, maar hij had ergens in een huis van die banen erachter geschilderd en wilde dat eens uitproberen! Ik vond het best, immers, indien het lelijk was geweest had ik alsnog de hele muur rood gemaakt. Maar het viel echt supermooi uit en ik ben er ook erg trots op! In die hoek staat ook verder niets tegen de muur, dus het komt dan ook nog eens extra goed uit allemaal!quote:Op zondag 27 mei 2007 11:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Die muur!Tafel is ook mooi hoor
, maar die muur vind ik echt super!
![]()
wauw !!! die is mooi, heb je dan zo veel ruimte zeg ?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:16 schreef Knakker het volgende:
[afbeelding]
Deze (min of meer) Ritmüller vleugel uit 1907, volledig van top tot teen gerestaureerd.
Heb er nog niet van kunnen genieten, want ik zit nu een paar maanden in Colombia en dit schatje staat thuis dus een tijdje al wachtend op mij stof te verzamelen![]()
wehehehe Kiedis beam me up!!quote:
Ik vind dat medicijnkastje zo gaaf!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en mn net geverfde badkamertje met nieuw spiegelkastje
[afbeelding]
en mn nieuwe bankje
[afbeelding]
errug mooi (en knap) hoor!quote:Op zondag 6 mei 2007 11:23 schreef truttebosje het volgende:
het is wel niet mijn eyecatcher, maar deze heeft mn moeder gemaakt op de slaapkamer van mn neefje.
ik ben er wel trots op dus show hem even hier.
[afbeelding]
[afbeelding]
heee ik mis wat!!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:43 schreef dekilo het volgende:
Voor (slechte foto)
[afbeelding]
Na
[afbeelding]
Pas klaar!
Nu nog verder inrichten en afwerken.
LEUK!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:53 schreef Mr_Moon het volgende:
Oh, dit topic was ik al kwijt...
De muur in onze slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
verkapte tvp![]()
Heel leuk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:53 schreef Mr_Moon het volgende:
Oh, dit topic was ik al kwijt...
De muur in onze slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
verkapte tvp![]()
Check dit topic: Mr_Moon's Loft(je) in Brusselquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Heel leuk!
Nu nog wat info over hoe je het gemaakt hebt etc.. geschilderd, sticker??
Heb nog een muur in m'n slaapkamer waar ik wat mee wil doen.. hij is nu egaal limegroen.
Inderdaad vanaf deze post te vinden...quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:41 schreef Esraa het volgende:
[..]
Check dit topic: Mr_Moon's Loft(je) in BrusselEn dan vanaf pagina 8.
Je maakt het eventuele inbrekers iig. wel makkelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:05 schreef mariyette het volgende:
Bij ons is het praatobject in de gang, direct als je binnenkomt. Altijd mensen die even moeten kijken wat het is en hoe het werkt dan. Het zijn onze sleutelhaakjes!
[afbeelding]
Een mannetje met de tekst 'his' eronder, een vrouwtje met 'her' en een stuur met 'wheels'.
Oke niet de meest geweldige foto.... maar wel te zien toch??
Die sleutelhaakjes zijn leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:05 schreef mariyette het volgende:
Bij ons is het praatobject in de gang, direct als je binnenkomt. Altijd mensen die even moeten kijken wat het is en hoe het werkt dan. Het zijn onze sleutelhaakjes!
[afbeelding]
Een mannetje met de tekst 'his' eronder, een vrouwtje met 'her' en een stuur met 'wheels'.
Oke niet de meest geweldige foto.... maar wel te zien toch??
Vertel eens waar ze vandaan komen danquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:16 schreef Tamaartje het volgende:
Wij hebben die sleutelhaakjes ook
Bij ons vind ook iedereen ze erg leuk
Die met die gouden bloemen? Die is van Ikea en is volgens mij lichtrozequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
die vaas van mr_moon.. is die van de v&d? en is ie roze of wit?
Van Ikea. Die van Mr_Moon is roze zo te zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
die vaas van mr_moon.. is die van de v&d? en is ie roze of wit?
www.nonplusultra.nlquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:05 schreef Esraa het volgende:
[..]
Die sleutelhaakjes zijn leuk!Waar haal je die vandaan?
![]()
Welk winkeltjes was dat? Misschien zit die hier ook in de buurtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:20 schreef mariyette het volgende:
De sleutelhaakjes zijn te krijgen via www.nonplusultra.nl en volgens mij heeft www.gadgethouse.nl ze ook. Wij hebben ze gekocht in een woonwinkeltje met allerlei leuke gadgets.
Apartquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:02 schreef remcoharmsen het volgende:
Onze nieuwe eyecatcher (even ter verduidelijking, 't is een schuin plafond):
[afbeelding]
en wat later op de avond:
[afbeelding]
Doorsnede, ik schat ongeveer een 110cm - 120cm
Errrg mooi effect!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:02 schreef remcoharmsen het volgende:
Onze nieuwe eyecatcher (even ter verduidelijking, 't is een schuin plafond):
[afbeelding]
en wat later op de avond:
[afbeelding]
Doorsnede, ik schat ongeveer een 110cm - 120cm
idd, vertel op!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef kozakken het volgende:
Jippo, leuke lamp!
-hoe heb je 'm gemaakt?-
Niet even met witte verf de randen afwerken waar je uitgeschoten bent? Kleine moeite en het zie er gelijk een stuk beter uit.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef Inu het volgende:
Mijn eye catcher in mijn kleine studentenkamertje, een roze schouw![]()
Waarschijnlijk is het eerder een kwestie van geld geweest... Gezien het "studentenkamertje"... Ahumquote:Op zondag 21 november 2010 17:12 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Niet even met witte verf de randen afwerken waar je uitgeschoten bent? Kleine moeite en het zie er gelijk een stuk beter uit.
En een beukenkastje erbij, ik dacht dat vrouwen juist goed met kleuren waren? Ahum...
ik heb hier ook 2 beukenfineer kasten staan. omdat het krijgertjes(dus betaalbaar) zijn en ze precies de goede hoogte zijn en planken hebben.quote:Op zondag 21 november 2010 17:12 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Niet even met witte verf de randen afwerken waar je uitgeschoten bent? Kleine moeite en het zie er gelijk een stuk beter uit.
En een beukenkastje erbij, ik dacht dat vrouwen juist goed met kleuren waren? Ahum...
Ah gaaf, bioscoopkamers zijn altijd tof, hier was ooit jaren terug ook een bioscoopkamertopic en daarin stond ook mijn bioscoop.quote:Op maandag 22 november 2010 19:17 schreef Pollewoppie het volgende:
binnenkort komen hier wat foto's van mijn bioscoopkamer op zolder, muren zijn al rood, plafond is al rood en de balken hoogglans zwart!!
Thnxquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:05 schreef Vonkenboer het volgende:
Wauw ! Die ijsvogel is erg mooi ! Die grote schildering mag er ook zeker zijn en is zeker net zo knap maar is niet helemaal mijn ding.
Ben je van huis uit ontwerper ofzo ? Verdien je daar je geld mee ? of is het een uit de hand gelopen hobby ?
Jemig, bij die plant moest ik echt vier keer kijken voor ik doorhad dat het geschilderd was hahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:49 schreef Audreyoot het volgende:
Muurschildering in de woonkamer:
[ afbeelding ]
En deze heb ik bij iemand in de serre gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou echt welquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jemig, bij die plant moest ik echt vier keer kijken voor ik doorhad dat het geschilderd was haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |