Zijn die armen van plastic? Want ik kwam het model tijdje geleden tegen bij de Xenosquote:Op zondag 13 mei 2007 01:42 schreef Charisma het volgende:
[..]
heb ik via Marktplaats gekocht, die man heeft een keldertje gehad waar hij allemaal spullen had verzameld, hij heeft wel meer van die kroonluchters verkocht " marie Therese" heten die toch ?![]()
Leukquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef timbob het volgende:
Ik had een stuk lege muur over, dus daar moest wat aan gedaan worden:
[plaatjes klikbaar]
[afbeelding]
Het is een plexiglas plaat met U-profiel Alumenemilium erachter, zodat je een plaat uit je platencollectie kan showen (soort van wissellijst, zegmaar.)
En als extra: Je kan 'm ook als whiteboard gebruiken.
[afbeelding]
Ik was in totaal ongeveer 17 euro aan materiaal kwijt. dus dat is best te overleven. [afbeelding]
Zit inderdaad wat in. Zelf nog niet zo bij stil gestaan. Idee om nog eens te gaan doenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:40 schreef MissX het volgende:
waarom heb je geen zwart stopcontact of het zwart geverfd? Dit is best zonde, dat witte op die donkere muur.
Hehehe, nou met alle maandelijks kosten is het misschien niet eens zon slecht idee om wat bij te verdienen!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:06 schreef Banzaii het volgende:
Voor jezelf begonnen Nikanoru?
![]()
Just KiddingZiet er cool uit moet ik eerlijk bekennen. Vast een kolere klus dat behang
![]()
Oeh, waar heb je dat cd-geval aan de muur vandaan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:38 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn eyecatchers nog maar een keer spammen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn platenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:07 schreef Esraa het volgende:
[..]
Oeh, waar heb je dat cd-geval aan de muur vandaan?![]()
Nee, geen idee. Ik ben nog maar net uit de luiersquote:Op maandag 21 mei 2007 23:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zijn platen.
Jeweetwel, van vroegah.
Bedanktquote:Op maandag 21 mei 2007 23:22 schreef HAL9000S het volgende:
In dit topic kun je er meer over lezen
Vinyl, hoe neerzetten?
errug cool,quote:Op maandag 21 mei 2007 19:30 schreef nikanoru het volgende:
En misschien dit ook wel;
Men neme een stuk meubelhout. 100 stuks glasvezel en bijbehorende lamp en een saaie zondagmiddag:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat zou dan moeten leiden tot onderstaand resultaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet er wel bij zeggen; in het donker ziet het er veeeel leuker uit!
wat is dit Trimble?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:42 schreef tnimble het volgende:
Van het weekeinde gemaakt:
[[url=http://tnimble.nl/construction/houtdraaien/finial_001_thn.jpg]afbeelding][/url]
Alleen het bakje en de kaarsen komen uit de winkel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |